+ Paar doekenquote:Op zondag 10 september 2006 18:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was dat alles oke , daar zal de Grote Kale Leugenaar niet van schrikken denk ik zo.
Da_Sandman, doe je hier ook wat aan dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef opgebaarde het volgende:
knip
Klopt, PSV slacht ons af.quote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een mazzel zeg
Wordt nog lachen volgende week![]()
counter 0-1, Feyenoord wordt nooit weggespeeld in Eindhovenquote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een mazzel zeg
Wordt nog lachen volgende week![]()
Vertel eens triest publiek, jullie dan bij hofsquote:Op zondag 10 september 2006 19:50 schreef Bayswater het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam![]()
(wat een triest publiek van zuid vanmiddag, maar jongens gefeliciflapstaart hoor, wereldploeg vooral als ze tegen 10 spartanen spelen)
roda uit win je ook niet zomaarquote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
Toppertje die nieuwe spits van jullie.
Ben benieuwd naar volgende week. fnoord doet het meestal wel goed tegen psv maar heb er dit keer weinig vertrouwen in. Ach, een win-win situatie voor ons.
Na de goede wedstrijd van vandaag heb ik er wel weer vertrouwen in. Met wat meer geluk hadden we 7-0 gewonnen ofzo.quote:Op zondag 10 september 2006 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
roda uit win je ook niet zomaar
Dat met aanstekers en bekers gooien etc. idd.quote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vertel eens triest publiek, jullie dan bij hofs![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 19:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Na de goede wedstrijd van vandaag heb ik er wel weer vertrouwen in. Met wat meer geluk hadden we 7-0 gewonnen ofzo.
sorry hoor, maar ik vond bij die 4-2, twee jaar terug, PSV toch echt een heel stuk beter. Vooral de tweede helft.quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
counter 0-1, Feyenoord wordt nooit weggespeeld in Eindhoven![]()
viel wel meequote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vond bij die 4-2, twee jaar terug, PSV toch echt een heel stuk beter. Vooral de tweede helft.
en dan heb ik het nog niet eens over die 7-2.
En dan maar drie doelpunten.quote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Machtig Ajax speelt met kansloos Vitesse
36 doelpogingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |