en het is ontgroendquote:Op maandag 11 september 2006 00:55 schreef maril het volgende:
Ik ben de e in het vergeten in te tikken , waarom kun je je TT niet zelf veranderen verdomme.
Dank je , ik bescherm mezelf door te stellen dat ik na 0.00 geen topic meer open of het helptquote:Op maandag 11 september 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
Topictitelfaut past in de trditie.
Welkom Maril
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Aha, een bug...
De é mag dus blijkbaar niet in de TT...
En nu?, ik heb SCH nagedaan ,harstikke stom natuurlijk maar in de vorige stond het ook.quote:
Zo hoort het ook, met hét café... Dus dat heb je prima gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 01:04 schreef maril het volgende:
[..]
En nu?, ik heb SCH nagedaan ,harstikke stom natuurlijk maar in de vorige stond het ook.
quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef VoreG het volgende:
Dat Loose Change net even gekeken, wat een kut'docu' is dat zeg
Het lijkt Bos wel met z'n gedraai
Trusten!quote:
Welke nietquote:Op maandag 11 september 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Jeetje Federe is pas 23
Wat een records gaat ie verbeteren ?
quote:Op maandag 11 september 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
En Maril je bent een aanwinst
Zo noemde mijn Vader mij altijdquote:
Vroeg hequote:Op maandag 11 september 2006 09:05 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Mooi dat de ú wel mag!quote:Op maandag 11 september 2006 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Aha, een bug...
De é mag dus blijkbaar niet in de TT...
Ja heu.. De schoonmaakmevrouw is er... Dus dat betekend om half negen bed uitquote:
Ook nietquote:
Die misschien niet eens vrij is... Collegatje van me is zaterdag van de trap af gesodemietert, en moet vanavond eigenlijk werken... Denk dat ze daar nog niet aan toe is, dus kan ik vanavond...quote:Op maandag 11 september 2006 09:10 schreef clauwheee het volgende:
Dat meen je niet, sucks op je vrije dag..(Toch?)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |