quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:wij maar klagen over Havekort, maar bij PSV - Marseille maakt de scheidsrechter nog grotere blunders. Eerst een pingel geheel onterecht geven, zelfs de spelers vroegen niet om een pingel. Pauletta mist maar die scheids laat hem nog eens onterecht overnemen.
Als ik zulke verhalen hoor ga ik wel twijfelen eerlijk is eerlijk, net als die kerel bij Paul en witteman,quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Is geen kwestie van wel of niet geloven, in mijn opinie. Ik lees nu het boek van Griffin, een professor die alle vragen op een rijtje heeft gezet en het is vooral rete-interessant. Er zijn heel veel vragen te stellen, zoveel dingen die niet kloppen. Dat betekent niet dat die aanslagen nou direct gepleegd zijn door de CIA maar er zijn wel andere varianten die me niet helemaal onwaarschijnlijk voorkomen: bijvoorbeeld dat er wel voorkennis is geweest bij sommige inlichtingendiensten en er niets of weinig mee gedaan is.
Het zijn niet allemaal van die rare complottheorieen. Die zijn er ook maar die zijn vaak nogal idioot. Dat de joden het gedaan zouden hebben ofzo. Maar de vragen die veel van die deskundigen, en dat zijn echt geen weirdo's oproepen, zijn echt interessant en relevant. Er is ook weer heel veel tegen in te brengen maar laat dat dan vooral ook gebeuren.
Hij moet eens niet zo zeiken.quote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:West heeft weer iets gevonden om zich druk over te maken
[..]
Ik ben van plan het dit jaar ook meer te gaan volgenquote:Op maandag 11 september 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Het NFL seizoen is definitief begonnen.
Geweldig.
Cool nu nog hiet op TVquote:Op maandag 11 september 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Het NFL seizoen is definitief begonnen.
Geweldig.
Heb je NASN ? de hele dag door over een uur Honkbalquote:
Ja Uytpr ookquote:Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
Nasn zendt toch wat uit?
De hele dag herhalingen en Live.quote:Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
Nasn zendt toch wat uit?
-edit-
Yep, live zelfs.
Allicht beter dan vroeger, toen was er niks te volgen.quote:
Ik heb het ook niet, maar denk er iig sterk overquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Dat je geen NASN hebt tong, dat voor een sportliefhebber.
Ik neuk ook niet terwijl ik een notoire geilard ben.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Toen ik nog in NL woonde was het er nog niet maar dat was het eerste wat ik toen gedaan had.quote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet, maar denk er iig sterk over.
Voor een paar euro per maand Tong, volgens mij krijg jij dan ook @home. zoniet eerst informerenquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Dat zijn de liefhebbers.quote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef maril het volgende:
[..]
Voor een paar euro per maand Tong, volgens mij krijg jij dan ook @home. zoniet eerst informeren
ik heb ook ESPN classic heel prachtig oude sport fragmenten geweldig mooi Tennis, Voetbal,
De olympische spelen , wielrennen ect ect
Big game, de gebroeders Manning tegen elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |