Zit die bij de zaterdagamateurs???????quote:Op woensdag 6 september 2006 22:41 schreef Waris3 het volgende:
REIZIGER!
Das echt een naam om mee in Oranje te komen: Ahmed El Jappaoui!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef Waris3 het volgende:
Nou, ik ken nog een heel goede rechtsback. Hij heet Ahmed El Jappaoui, wordt volgende week 16, en speelde bij VVA/Spartaan en ZRC Herenmarkt uit Amsterdam. Zit nu zonder club, maar gaat over een (paar) jaartje(s) wel weer, net als ik.
Als ik bondscoach ben, ga ik die kill selecteren ouwe. Fantastische passeerbeweging. Met Ard van Peppen op links heb je een superachterhoede.
Deze post is voor de verandering wel serieus bedoeld
Dan zou ie niet in Oranje komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef Waris3 het volgende:
Ja hè. *schudt hoofd*
Maar het domste is nog dat iedereen denkt dat hij Marokkaan is...
"Het hele forum" bestaat tot nu toe uit 2 mensen.........quote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef Waris3 het volgende:
Ja, laten we alsjeblieft de volgende keer dat er een vrije verkiezing voor Nederlands elftal (je weet wel, die stemming waarvan SBS op tv de uitslag laat zien) met dit hele forum Ahmed erin stemmen!
In een ander forum hebben ze van Basten al ontslagen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
lopen er zat rond , maar die auto van Van Basten kan maar 1 kant oprijden ......
Nee, dat is het topic, ik bedoelde VBL =Pquote:Op woensdag 6 september 2006 23:03 schreef monsterdick het volgende:
[..]
"Het hele forum" bestaat tot nu toe uit 2 mensen.........
Maarrrrrrrr, ik zal stemmen!
In een ander forum hebben ze van Basten al ontslagen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef monsterdick het volgende:
[quote]Maar die auto van van Basten kan maar één kant oprijden
Ja, we zijn hier bezig om El Japoepie in Oranje te krijgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:14 schreef Waris3 het volgende:
Flapdrol, wij zijn bezig iets grappigs te zetten, kom jij met een half-serieuze suggestie...
hij is nu weer uit zijn nek aan het lullenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef monsterdick het volgende:
[..]
In een ander forum hebben ze van Basten al ontslagen.
Van Peppen als linksback wordt ook door iedereen uitgelachenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef monsterdick het volgende:
[..]
Ja, we zijn hier bezig om El Japoepie in Oranje te krijgen.
Nog even en er komt er een met namen als Boschaart of Berry van Aerle......
Van Peppen staat al helemaal niet ter discussie.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Van Peppen als linksback wordt ook door iedereen uitgelachen![]()
En wie zetten we dan in het centrum?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Waris3 het volgende:
Ja, natuurlijk. Hè, wat dom van me
In het 5e van Maasdam schijnt ook een goeie te lopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Waris3 het volgende:
Boulah en Bouma, maar als die het zonder rollator niet meer aankunnen Maduro en Wijnberg natuurlijk...
Veeninga. Maar die naam kunnen we altijd nog veranderen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Waris3 het volgende:
Hoe heet die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |