quote:Op zondag 10 september 2006 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Da_Sandman, Bos, doe je hier ook wat aan dan?
Sorry kerel, ik was aan het werk, moet ook gebeuren. Er gaat gewoon aan het trollen gewerkt worden.quote:Op zondag 10 september 2006 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Da_Sandman, doe je hier ook wat aan dan?
Bedankt Bos, maar had liever gezien dat Da_Sandman het had gedaan...
quote:Op maandag 11 september 2006 01:10 schreef rubbereend het volgende:gaaf Sand gaat trainen op tollen. Binnenkort wedstrijden ofzo?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook vraag ik me af in hoeverre de termen 010/020/030/enz., boeren, neuzen, joden, arbeiders, enz. bijdragen aan een goede discussie op dit forum en wordt hier ook op gelet?
In de vorige FAQ stond dat dat soort dingen oogluikend werden toegestaan. Nu staat er niks meer in de FAQquote:Op maandag 11 september 2006 10:47 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 00:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat bijnaam gedoe is niet uit te bannen, hoe zielig ook...
Ken je de vorige FAQ uit je hoofd?quote:Op maandag 11 september 2006 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de vorige FAQ stond dat dat soort dingen oogluikend werden toegestaan. Nu staat er niks meer in de FAQ![]()
Tuurlijk, het stond er zelfs in die exacte bewoording. Ik kijk altijd goed naar de regeltjes waarin ik me moet houden.quote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ken je de vorige FAQ uit je hoofd?
Het draagt anders niet bij aan de discussie... (toch een argument voor een mod om iets te zeggen wellicht?) en maakt het bovendien vervelender/minder leuk om uberhaupt mee te doen...quote:
Het is ook maar vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 11 september 2006 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het draagt anders niet bij aan de discussie... (toch een argument voor een mod om iets te zeggen wellicht?) en maakt het bovendien vervelender/minder leuk om uberhaupt mee te doen...![]()
Ja, dus?quote:Op maandag 11 september 2006 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is ook maar vrijwilligerswerk.
Dus als ze elke keer moeten gaan optreden als er iemand het woord jood, arbeider, havenslaaf of 1 of andere kengetal noemt hebben ze er een dagtaak aan. Zitten ze niet op te wachten vermoed ik.quote:
Zeker. Hier is ook een beetje "controle" van users gevraagd. Sommigen doen dat ook regelmatig, gewoon als Ajacied bijvoorbeeld bij het zien van een post door een mede Ajacied waar "klakkies" in voorkomt er wat van zeggen. Als dat lang genoeg gedaan wordt verdwijnt dat ook weer...quote:Op maandag 11 september 2006 13:39 schreef peaceman het volgende:
Ik snap het wel vanuit de moderatie gezien, maar toch doodzonde...
Ik kan niet anders zeggen dat ik het wel probeer zo nu en dan, maar de lust vergaat me snel als ik kijk naar de frequentie van dit soort termen.... Niet voor niks ben ik hier slechts sporadisch...Dat heeft een duidelijke reden...helaas.quote:Op maandag 11 september 2006 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker. Hier is ook een beetje "controle" van users gevraagd. Sommigen doen dat ook regelmatig, gewoon als Ajacied bijvoorbeeld bij het zien van een post door een mede Ajacied waar "klakkies" in voorkomt er wat van zeggen. Als dat lang genoeg gedaan wordt verdwijnt dat ook weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |