ik heb al een paar keer geprobeerd te soliciteren maar telkens krijg je 0 , dus no thanks. Bovendien ga ik nu geen mod worden omdat oud mod (Vaduz) een ban heeft van de´dictators´quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt mod; dan kan je het voortaan zelf
niet de moet opgeven! en als het goed is komen de gebanden wel terug............ anders denk ik dat er binnenkort weer geouwehoer komtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb al een paar keer geprobeerd te soliciteren maar telkens krijg je 0 , dus no thanks. Bovendien ga ik nu geen mod worden omdat oud mod (Vaduz) een ban heeft van de´dictators´
ja ok, maar ik probeer het niet weer eens.quote:Op zondag 3 september 2006 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet de moet opgeven! en als het goed is komen de gebanden wel terug............ anders denk ik dat er binnenkort weer geouwehoer komt
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof jij de enige aanwezige mod bent.
It wasn't mequote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Even een veer in de reet steken van de mods, die zo adequaat hebben gehandeld de afgelopen week.
Dank je wel!quote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Even een veer in de reet steken van de mods, die zo adequaat hebben gehandeld de afgelopen week.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef denthemen het volgende:
okay dank je wel, ook een veer van mij als er nog plek pek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |