Ik las op LN dat er nog kaarten waren voor Sparta. Is SC-verkoop al begonnen?quote:Charisteas veilig aangekomen bij Feyenoord
Uitgegeven: 4 september 2006 14:25
Laatst gewijzigd: 4 september 2006 16:48
ROTTERDAM - Ex-Ajacied Angelos Charisteas keek maandagmiddag tevreden terug op zijn eerste werkdag bij Feyenoord. "Ik heb een goed gevoel bij de club. Ik wil zo snel mogelijk het vertrouwen van de supporters winnen", liet de 26-jarige Griek na de training weten in redelijk verstaanbaar Nederlands.
Charisteas had maandag bij zijn entree in de Kuip de negatieve reacties vanuit het publiek natuurlijk wel gehoord en gezien. "Ik heb begrip voor de fanatieke fans van Feyenoord", sprak hij grootmoedig. "De rivaliteit met Ajax is nu eenmaal groot. Maar in Griekenland is de strijd tussen de topclubs ook heel pittig. Dus ik ben wel wat gewend."
Charisteas zei dat hij maandag goed door de technische staf en de spelersgroep van Feyenoord is opgevangen. "Natuurlijk werd er in de kleedkamer wel een beetje gelachen over het onthaal dat me buiten te wachten stond. Maar dat viel me echt wel mee. Ik was zeker niet bang om door de haag van supporters naar het trainingsveld te lopen. Maar nu heb ik genoeg in de media gezegd."
"Zondag zal ik in de uitwedstrijd tegen Sparta op het veld antwoord geven. Met hard werken en hopelijk een paar doelpunten."
Feyenoord trok Charisteas afgelopen donderdag aan, enkele uren voor het verstrijken van de transfertermijn. De international moet publiekslieveling Dirk Kuyt (Liverpool) doen vergeten. Het aantrekken van Charisteas viel slecht bij de Rotterdamse achterban.
Niet alleen hadden de fans een grotere naam verwacht als opvolger van Kuyt, ook het feit dat de Griek de afgelopen twee seizoenen bij rivaal Ajax speelde, zette veel kwaad bloed.
Acties
Eind vorige week hielden supporters van Feyenoord al acties bij de Kuip. Met name voorzitter Jorien van den Herik moest het daarbij ontgelden. Maandag was de Rotterdamse preses opnieuw het mikpunt van kritiek. Het inmiddels beruchte spandoek met de tekst 'Van den Herik Oprotten' hing weer aan de hekken van het trainingsveld.
Vorige week al. Wedstrijd is zondag a.s.quote:Op maandag 4 september 2006 17:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik las op LN dat er nog kaarten waren voor Sparta. Is SC-verkoop al begonnen?
Joh. Zie idd dat het voor silvercards zaterdag is begonnen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vorige week al. Wedstrijd is zondag a.s.
Een fietscombi. Op de heenweg dan.quote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat eigenlijk een combi oid voor jullie?
Tram/bus of wandelcombiquote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat eigenlijk een combi oid voor jullie?
Alsof iemand die van jou wil stelenquote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Een fietscombi. Op de heenweg dan.
Hij zit toch bij de selectie, dan moet ie ook in de OPquote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef Kaap het volgende:
Dat herhalen van het Charisteas in de openingspost geintje kennen we nu wel. Laten we die voortaan achterwege aub, dank u wel.![]()
even uit het vorig topic gegrepen anders is de TT miss. wat raarquote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Hattrick vs ajax tshirt bestel lijst:
Kaap
BunnyHunter
Maikalo
Mwanatabu
Op dit tempo is feyenoord straks heel wat shirts kwijt
De kaartverkoop voor de 1e wedstrijd in de UEFA Cup tussen Lokomotiv Sofia en Feyenoord start voor zowel Diamond, Gold als Silvercard houders aanstaande woensdag 6 september. Supporters zullen diep in de buidel moeten tasten, de prijs van een kaartje is namelijk ¤ 3,10,- , zegge drie euro en tien cent! De wedstrijd wordt gespeeld op donderdag 14 september om 20.15 uur Nederlandse tijd.quote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
[..]
waarom dubbel iets doen.. onnodig![]()
![]()
De kaartverkoop voor het UEFA Cup-thuisduel met Lokomotiv Sofia op 28 september is begonnen. Seizoenkaarthouders hebben tot en met zondag 10 september de kans hun eigen plaats te reserveren. Supporters die geen seizoenkaart hebben, kunnen tot dat moment alleen de plaatsen kopen die niet aan seizoenkaarthouders toebehoren. Vanaf 11 september gaan alle nog beschikbare plaatsen in de verkoop. Er geldt geen clubkaartverplichting. De wedstrijd in de eerste ronde begint om 19:45 uur.
Gewoon 18 euro voor een kaartje!!quote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef Tomhoog het volgende:
De kaartverkoop voor het UEFA Cup-thuisduel met Lokomotiv Sofia op 28 september is begonnen. Seizoenkaarthouders hebben tot en met zondag 10 september de kans hun eigen plaats te reserveren. Supporters die geen seizoenkaart hebben, kunnen tot dat moment alleen de plaatsen kopen die niet aan seizoenkaarthouders toebehoren. Vanaf 11 september gaan alle nog beschikbare plaatsen in de verkoop. Er geldt geen clubkaartverplichting. De wedstrijd in de eerste ronde begint om 19:45 uur.
sinds 1,5 uur staat pas op Feyenoord.nl dat hij nr. 15 heeft, daarom was ie nog niet toegevoegd zeurpiet.quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zit toch bij de selectie, dan moet ie ook in de OP![]()
Kuyt bakte er ook geen hol van in het NL-elftal, terwijl hij het bij Feyenoord toch best redelijk deedquote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef satecl het volgende:
eergister liet 'harry' nog maar eens zien dat hij dus echt niet kan voetballen.... tering ik ging op talpa ffies griekeland samenvatting kijken, hij snapte echt helemaal nix van het spelletje.
En werd vervolgens ook gewisseld met rust....
Dit wordt een moeilijk jaar voor feyenoorders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |