stoer, grote jongen!!quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef BigFire het volgende:
jammer dat hij geen batsen kreeg van een voorbij komende hooligan toen hij op het plein het clublied van PSV stond te zingen.
In eindhoven natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 00:39 schreef slaapkamermug het volgende:
Waar zijn de hooligans dan?
Ik hoef hem volgend jaar niet op de huldiging op het Leidseplein te zien hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef A.Petacchi het volgende:
Wat een randmongool zegen dat accent
Een beetje om 6 uur snachts provoceren. Als hij lef heeft komt hij dit in de buurt van het stadion op de wedstrijddag doen, want dit is te triest voor woorden. Als ik was langsgelopen op dat moment, had hij dat filmpje niet kunnen af maken. Laat hem volgend jaar nog maar eens terugkomen maar dan wel voorafbekend gemaakt.
Je bedoelt vooraf bekend maken net zoals die Ajacieden in Den Haag hebben gedaan ?quote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef A.Petacchi het volgende:
Wat een randmongool zegen dat accent
Een beetje om 6 uur snachts provoceren. Als hij lef heeft komt hij dit in de buurt van het stadion op de wedstrijddag doen, want dit is te triest voor woorden. Als ik was langsgelopen op dat moment, had hij dat filmpje niet kunnen af maken. Laat hem volgend jaar nog maar eens terugkomen maar dan wel voorafbekend gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |