abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41441342
Welcome to last week.
pi_41441525
Zo te zien stond ie er om 5 of 6 uur in de ochtend, het zou leuker zijn geweest als ie het s'middags had gedaan, dan hadden ze die microfoon hoogstwaarschijnlijk operatief uit zijn reet moeten verwijderen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41441619
"kan even niet op de naam van die club komen"
pi_41441748
He verrek, een "only-sing-when-you're-winning" dingetje. En ik ben niet eens fan van Ajax of F'noord.

Altijd leuk, gekke Brabanders.
Hoi.
pi_41441925
jammer dat hij geen batsen kreeg van een voorbij komende hooligan toen hij op het plein het clublied van PSV stond te zingen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_41441946
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef BigFire het volgende:
jammer dat hij geen batsen kreeg van een voorbij komende hooligan toen hij op het plein het clublied van PSV stond te zingen.
stoer, grote jongen!!

pi_41442043
dolle boel moet dat zijn geweest
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41442074
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:39 schreef slaapkamermug het volgende:
Waar zijn de hooligans dan?
In eindhoven natuurlijk . eindhoven de gekstuhh
  zondag 3 september 2006 @ 01:16:05 #10
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_41442169
Oud filmpje , maar wat is hier nou leuk aan?

Eindhovense humor ofzo
pi_41442214
Wat een randmongool zeg en dat accent Een beetje om 6 uur snachts provoceren. Als hij lef heeft komt hij dit in de buurt van het stadion op de wedstrijddag doen, want dit is te triest voor woorden. Als ik was langsgelopen op dat moment, had hij dat filmpje niet kunnen af maken. Laat hem volgend jaar nog maar eens terugkomen maar dan wel voorafbekend gemaakt.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  zondag 3 september 2006 @ 01:19:14 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41442254
Wat een mongool is dat zeg. Totaal niet grappg .
2000 light years from home
pi_41442298
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef A.Petacchi het volgende:
Wat een randmongool zeg en dat accent Een beetje om 6 uur snachts provoceren. Als hij lef heeft komt hij dit in de buurt van het stadion op de wedstrijddag doen, want dit is te triest voor woorden. Als ik was langsgelopen op dat moment, had hij dat filmpje niet kunnen af maken. Laat hem volgend jaar nog maar eens terugkomen maar dan wel voorafbekend gemaakt.
Ik hoef hem volgend jaar niet op de huldiging op het Leidseplein te zien hoor.
pi_41442443
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef A.Petacchi het volgende:
Je bedoelt vooraf bekend maken net zoals die Ajacieden in Den Haag hebben gedaan ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41442774
Enkele jaren geleden vonden ze een pyramide, daarin vonden ze oude geschriften, weet je wat daar op stond? Hetzelfde verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')