de beelden weer van Tele 2 die van vrijdag begint iedergeval beter want dan zal vitesse winnen van spartaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef MaxPower het volgende:
Met een nieuwe zender ook betere wedstrijden?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Van lijf op vijf naar leven op zeven lijkt me dan??
Er moet toch een leuker rijmpje te bedenken zijn...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Van lijf op vijf naar leven op zeven lijkt me dan??
nog niet geprobeerd. ik geloof het nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Den Bosch kom je zeker niet binnen?
Zeven blijft kleven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er moet toch een leuker rijmpje te bedenken zijn...![]()
Waar zijn die live-voetbalwedstrijden gebleven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er moet toch een leuker rijmpje te bedenken zijn...![]()
zijn meer wedstrijden die vorig jaar live op tv waren op de vrijdag zijn nu weer op de vrijdag , en na deze wedstrijd van vrijdag krijgen we 3x Ado Den Haag achter elkaar op RTL 7quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
Was deze vorig jaar ook niet live? Dat Sparta in de laatste minuut nog scoorde ofzo.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef H.Flick het volgende:
Net als vorig jaar mag Sparta weer de openingswedstrijd van de competitie spelen. Vorig jaar verloren tegen AZ, dit jaar gaan we winnen van Vitesse.
Deze keer ben ik er gelukkig wel bij in het stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |