Ach joh laat het gaan.. de vorige keer bleek al dat je hier gewoon mag roepen wat je wilt, maar als iemand zich dan beklaagt omdat het de fatsoensnormen vaak overschrijdt.... dan ben je een klager...quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof ik er aan kan doen dat Ajacieden zichzelf Joden noemen. Maar helaas, wij kunnen het helaas niet iedereen naar zijn zin maken op dit forum.
Nooit de post Let's Go Joden Let's Go gezien? Ik vanmiddag nog. En als je opmerkingen als hier mag immers alles gaat plaatsen kan ik je onmogelijk serieus nemen...quote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke fokkers noemen zich joden dan??
Maar nee, ik zie ook geen probleem meer hoor.. hier mag immers alles....
![]()
Nee, je mag hier niet roepen wat je wil. Je moet alleen wel even een reeele afweging maken.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach joh laat het gaan.. de vorige keer bleek al dat je hier gewoon mag roepen wat je wilt, maar als iemand zich dan beklaagt omdat het de fatsoensnormen vaak overschrijdt.... dan ben je een klager...![]()
Wat is het toch een mooie wereld...![]()
Nou ik jullie als mods ook niet meer hoor...quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nooit de post Let's Go Joden Let's Go gezien? Ik vanmiddag nog. En als je opmerkingen als hier mag immers alles gaat plaatsen kan ik je onmogelijk serieus nemen...
Wat is jullie reeele afweging dan? Ben zeer benieuwd....quote:Op zondag 17 september 2006 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je mag hier niet roepen wat je wil. Je moet alleen wel even een reeele afweging maken.
Dat is de theorie.. van respect is bij de meesten al totaal geen sprake. I rest my case....quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef Suijk het volgende:
Welkom in VBL, het Voetbal forum van FOK!
Hier kun je alles kwijt wat met voetbal te maken heeft. Uiteraard geldt hier de FOK! FAQ en policy en dien je je daar dus ook aan te houden.
Enkele aandachtspuntjes die specifiek voor VBL gelden:Natuurlijk is er rivaliteit tussen de verschillende supporters van clubs, maar heb wel gewoon respect voor elkaar. Een beetje plagen bij een nederlaag van je concurrent is leuk, maar ken ook je grenzen. Zie ook dit topic: We BLIJVEN normaal doen.
Kan er misschien naast zitten maar ik meen mij te herinneren dat er in die zelfde FAQ staat dat geuzennamen worden toegestaan.quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is de theorie.. van respect is bij de meesten al totaal geen sprake. I rest my case....
Of vond je de bewuste post zo respectvol?![]()
Het is triest dat een woord als gekanker (meen me te herinneren dat het toch echt een ziekte is) nodig schijnt te zijn, maar ja.... ik overdrijf he?!quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je dit niet als gezonde rivaliteit ziet, is het jammer inderdaad. Als "gekanker" al niet meer mag, kunnen we dit forum wel sluiten geloof ik...
Tja, het is triest, maar het is niet anders. Daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is triest dat een woord als gekanker (meen me te herinneren dat het toch echt een ziekte is) nodig schijnt te zijn, maar ja.... ik overdrijf he?!![]()
Maar sluiting komt er wel van op deze manier hoor
Staat er niet in.quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan er misschien naast zitten maar ik meen mij te herinneren dat er in die zelfde FAQ staat dat geuzennamen worden toegestaan.
Jawel hoor....Je bent tenslotte mod....quote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het is triest, maar het is niet anders. Daar kan ik ook niets aan doen.
Gekanker is het voltooid deelwoord van kankeren. Ookal is kanker een ziekte, is kankeren gewoon een Nederlands woord wat in het woordenboek staat.quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is triest dat een woord als gekanker (meen me te herinneren dat het toch echt een ziekte is) nodig schijnt te zijn, maar ja.... ik overdrijf he?!![]()
Maar sluiting komt er wel van op deze manier hoor
Dan is het eruit gehaald in de loop van de tijd want het heeft er wel ooit in gestaan.quote:
En dus kan ik de wereld verbeterenquote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel hoor....Je bent tenslotte mod....
Dus kan je zorgen dat men hier wat meer respect voor elkaar krijgt. Blijkbaar zie je dat niet als je taak... tja dan houdt het op... Al zie je het dan wel verkeerd naar mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 17 september 2006 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dus kan ik de wereld verbeteren.
Dat haal ik niet uit de definitie hoorquote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk komt kankeren wel van de ziekte kanker.
kankerjood wel wat anders dan ergens over kankeren.quote:En kankerjood is ook gewoon correct Nederlands. Dus dat zijn allemaal drogredenen.
Natuurlijk niet, maar het moet wel leuk blijven! En dat is het niet... Slechts zeer zelden zie ik mensen hier die normaal met elkaar van gedachten wisselen... Dat zou toch een signaal moeten zijn he?!quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk komt kankeren wel van de ziekte kanker.
En kankerjood is ook gewoon correct Nederlands. Dus dat zijn allemaal drogredenen.
Maar verder hebben jullie wel gelijk. Het is hier geen breinaaldenclub.
Je kunt uit de definitie van heel veel worden niet achterhalen waar het vandaan komt, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is...quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Dat haal ik niet uit de definitie hoor
Tuurlijk, ik geef je ook gelijk. Maar niet om de reden dat het "correct Nederlands" is, want dat zijn zoveel dingen die toch beledigend (kunnen) zijn.quote:kankerjood wel wat anders dan ergens over kankeren.
OKee, maar je kunt ook niet zeker weten dat het wel zo is.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt uit de definitie van heel veel worden niet achterhalen waar het vandaan komt, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is...
[..]
Tuurlijk, ik geef je ook gelijk. Maar niet om de reden dat het "correct Nederlands" is, want dat zijn zoveel dingen die toch beledigend (kunnen) zijn.
Niet overdrijven...quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Slechts zeer zelden zie ik mensen hier die normaal met elkaar van gedachten wisselen... Dat zou toch een signaal moeten zijn he?!
Dat vind jij!quote:
Ik twijfel er niet aan dat de mods het volledig met jouw post eens zullen zijn.quote:Volgens mij hebben we deze discussie enkele pagina's terug ook al gevoerd. Over het algemeen wordt er best normaal gecommuniceerd en gediscussieerd hier. Op wedstrijddagen/momenten kan het wel eens hard tegen hard gaan. De mods halen de echt erge dingen weg, en meer kunnen zij niet doen. Maar wat mij betreft valt het allemaal wel mee.
onzin. Voetbal = vermaak.quote:Op zondag 17 september 2006 17:17 schreef Cart_man het volgende:
Voetbal = oorlog PUNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |