Ik ga het laten staan. Kijk, ik ben pro Kluivert. Vind het een fantastische voetballer. Zal ik altijd blijven vinden... Feit blijft dat de jongen buiten het voetballen ook in het nieuws is gekomen. Je kunt stellen dat het niets met voetballen te maken heeft, maar het is en blijft een voetballer. Die staan nu eenmaal wat vaker in de spotlights. Je kunt zulke "grappige" opmerkingen dan ook niet verbieden. Dan zou je opmerkingen over Lucius' vuurwerk verleden ook moeten verbieden. Het hoort er bij, hoe jammer je dat ook vind...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ter aanvulling op bovenstaand verzoek, zou een modje de hele off-topic discussie (dus inclusief mijn posts) vanaf hier tot waar ik er zelf over begin in het topic willen verwijderen? Mocht er daarna iemand over doorgaan... (vul zelf maar in)
Goed idee...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je we gaan weer normaal doen beter verandere in "we blijven normaal doen"
Ik had twee minuten eerder moeten zijnquote:
Maar is een VOETBAL-forum er niet om juist over de VOETBALLER Patrick Kluivert te discussiëren en niet over wat 'ie daarnaast doet?Heb je daar niet een CELEBS-Forum voor (of hoe dat hier ook mag heten?) Wat voor nut heeft het om dit soort 'uitlokkende' posts te gedogen? En misschien speel ik wel te veel de moraalridder, maar ook die opmerkingen over het vuurwerk van Lucius mogen van mij weggehaald worden, simpelweg omdat ze niets, maar dan ook helemaal niets met het spelletje VOETBAL te maken hebben. Daarnaast zie ikzelf nog wel enig verschil tussen 'grapjes' over vuurwerk en iemand uitmaken voor moordenaar, verkrachter, e.d., maar dat kan aan mij liggen..?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga het laten staan. Kijk, ik ben pro Kluivert. Vind het een fantastische voetballer. Zal ik altijd blijven vinden... Feit blijft dat de jongen buiten het voetballen ook in het nieuws is gekomen. Je kunt stellen dat het niets met voetballen te maken heeft, maar het is en blijft een voetballer. Die staan nu eenmaal wat vaker in de spotlights. Je kunt zulke "grappige" opmerkingen dan ook niet verbieden. Dan zou je opmerkingen over Lucius' vuurwerk verleden ook moeten verbieden. Het hoort er bij, hoe jammer je dat ook vind...
mooi hè die betrokkenheid, ik heb bij mijn afscheid TR ook getipt als mod to be. Helaas heeft het niet zo mogen zijn blijkbaar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Er kan zoveel. Waar blijft je sollicitatiebrief eigenlijk, je lijkt er dag en nacht mee bezig te zijn!
En dan zijn het er ook nog 6, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:55 schreef RayMania het volgende:
Vijf topics sticky is inderdaad beetje teveel van het goede, dunkt me.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is daar zo erg aan?
Maar goed... ik weet voldoende..quote:Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Er wordt dus niet al jaren gewacht, er wordt al jaren geouwehoerd. Arrogante ***joden blijven denken dat ze wereldtop zijn, maar zijn dat allang niet meer.
[..]
Of jij bent geen echte ajacied... ajacieden worden gekarakteriseerd door dat eeuwige gekanker![]()
Nee dat is het niet...quote:Op zondag 17 september 2006 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet het niet overdrijven. Gekanker is toch een ingeburgerde uitdrukking? En arrogante joden valt ook nog wel mee hoor...
Ajax-supporters noemen zichzelf ook joden. Dus ik zie het probleem niet om ajacieden joden te noemen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is het niet...
Het zijn geen Joden.. het gaat over een voetbalclub, niet over een Joods-Palesteinse kwestie.
Maar goed....laatst werd ook al duidelijk dat andere belachelijke bijnamen werden toegestaan.
Het zal er niet leuker op worden in dit subforum.
Alsof ik er aan kan doen dat Ajacieden zichzelf Joden noemen. Maar helaas, wij kunnen het helaas niet iedereen naar zijn zin maken op dit forum.quote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is het niet...
Het zijn geen Joden.. het gaat over een voetbalclub, niet over een Joods-Palesteinse kwestie.
Maar goed....laatst werd ook al duidelijk dat andere belachelijke bijnamen werden toegestaan.
Het zal er niet leuker op worden in dit subforum.
Maar je hebt gelijk hoor... IK overdrijf en name-calling is de normaalste zaak van de wereld... ga zo door!![]()
Welke fokkers noemen zich joden dan??quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ajax-supporters noemen zichzelf ook joden. Dus ik zie het probleem niet om ajacieden joden te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |