Bron: voetbalprimeur.quote:El Hamdaoui:Ben niet minder dan v Persie
07 september 2006, 10:57
Door: Jelmer Geerds
Mounir El Hamdaoui loopt bepaald niet weg voor zijn ambities.
"Ik maak er geen geheim van dat ik Willem II zie als tussenstap naar mooiere tijden", zegt hij in Voetbal International.
"Ik maak er geen geheim van dat ik Willem II zie als tussenstap naar mooiere tijden. Ik weet wat ik kan, dat is het belangrijkste.
Ja, uiteindelijk is de top mogelijk.
Eerst de Nederlandse, dan de Europese. Kijk naar Khalid Bouhlarouz, zó snel kan het gaan. In drie jaar van RKC Waalwijk naar Chelsea.
En datzelfde geldt voor Van Persie. Ik bewonder enorm wat hij heeft bereikt, maar ik ben zeker niet minder dan hij", zegt een zelfverzekerde El Hamdaoui.
Achja, ik las het net pas.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ik ben net Johan Cruijff
Maar is oud nieuws: http://81.173.100.43/doc.asp?uid=31457
Voetballes?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet altijd lacen als ik voetballes die nog niets bewezen hebben zulke dingen hoor zeggen.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben Maradonna..... snif snuuuiiiiiiiffffffff
Inderdaad. In dezelfde VI noemt ie Martin Jol een laffe coach omdat die alleen maar "namen" opstelde ipv Hamdaoui. Komt waarschijnlijk totaal niet in hem op dat die anderen misschien beter zouden kunnen zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet altijd lacen als ik voetballes die nog niets bewezen hebben zulke dingen hoor zeggen.![]()
Nooit van typefouten gehoord?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voetballes?
Oh voetballers![]()
Ik snapte het al niet![]()
idd, arrogante mocroquote:Op donderdag 7 september 2006 13:52 schreef Hork het volgende:
[..]
Inderdaad. In dezelfde VI noemt ie Martin Jol een laffe coach omdat die alleen maar "namen" opstelde ipv Hamdaoui. Komt waarschijnlijk totaal niet in hem op dat die anderen misschien beter zouden kunnen zijn![]()
Ja... maar ik val je er ook niet op aan... het is meer een fout van mijn kant... dus doe rustig... ga weer zitten en enjoy dit topicquote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit van typefouten gehoord?
Talentvol is hij zeker. Alleen zulke interviews kan hij geven als ie in de top voetbalt, en niet na een handje vol eredivisie wedstrijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
El Hamdaoui is een zeer goede voetballer, ik heb hem tijdens zijn excelsior tijden gevolgt en die gozer kan zeker wel de top halen.
Zeer veel techniek heeft hij. nu speelt hij voor willem II en zou me niet verbazen dat hij zich dit jaar de kijkers in speelt.
ik vind opzich dat hij niks verkeerd heeft gezegd op de uitspraken over de trainer van Tottenham Spurs na dan.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:30 schreef Hork het volgende:
[..]
Talentvol is hij zeker. Alleen zulke interviews kan hij geven als ie in de top voetbalt, en niet na een handje vol eredivisie wedstrijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |