Landskampioen in Spanje (1999) plus topscoorder aller tijden gewordenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:28 schreef T1andonly het volgende:
Eigenlijk heeft die niets meer gewonnen na 1996 dus
Ik hoop dat die de ontgroening doorstaat door een paar goals te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:16 schreef Cart_man het volgende:
Zondag krijgt hij zijn ontgroening van de Feijenoordaanhang.
Zal eerder andersom zijn.........quote:Op donderdag 14 september 2006 11:16 schreef Cart_man het volgende:
Zondag krijgt hij zijn ontgroening van de Feijenoordaanhang.
He drinks, he drives, he ruins peoples lives, patrick kluivert, patrick kluivert.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Alvast oefenen voor zondag!
'Kluivert mag ik oversteken, ja of nee? Wordt ik dan ook doodgereden, ja of nee?'
Ik denk als mensen met een IQ boven de 100 niet zouden zingen in de Kuip, het elke wedstrijd stil zou zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
He drinks, he drives, he ruins peoples lives, patrick kluivert, patrick kluivert.
Zielig en dom ben ik, klopt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]Denk je dat Kluivert zich ook maar iets aantrekt van zulke verschrikkelijke zielige en domme mensen die met zulke liedjes iemand proberen te kwetsen die ze nog nooit IRL gesproken hebben?
In elk geval ben je nog lang niet volwassen als je zulke liedjes zingt. Ik kan het niet begrijpen waarom je iemand zo diep wil beledigen. Alleen door die geforceerde 'haat' tegen Ajax?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zielig en dom ben ik, klopt.
En gekwetst was hij de laatste keer, dat dit ten gehore werd gebracht, zeker.
Jammer dat je niet dom genoeg bent om te vergeten hoe je hier ooit bent gekomen.. Ga iemand anders klieren en verdwijn in je Feyenoord-topic!! Ga buiten spelen, de zon schijnt, klein kind!!quote:
Frustiequote:Op donderdag 14 september 2006 13:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jammer dat je niet dom genoeg bent om te vergeten hoe je hier ooit bent gekomen.. Ga iemand anders klieren en verdwijn in je Feyenoord-topic!! Ga buiten spelen, de zon schijnt, klein kind!!
Volwassen zal ik nooit worden, gelukkig niet zeg. Het heeft ook niks te maken met mijn haat jegens ajax. Speelde hij voor FC Utrecht ten tijde van het ongeluk, dan was hem hetzelfde overkomen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In elk geval ben je nog lang niet volwassen als je zulke liedjes zingt. Ik kan het niet begrijpen waarom je iemand zo diep wil beledigen. Alleen door die geforceerde 'haat' tegen Ajax?
Gedurende de wedstrijd is wat jou betreft alles geoorloofd... prima, maar doe het dan ook tijdens de wedstrijd en niet hier!! Trouwens, misschien dat je ploeg er meer aan heeft om gesteund te worden met positief gezang in plaats van te luisteren naar liedjes en kreten over de tegenstander? Maar daar heb je vast nog nooit bij stil gestaan.....quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volwassen zal ik nooit worden, gelukkig niet zeg. Het heeft ook niks te maken met mijn haat jegens ajax. Speelde hij voor FC Utrecht ten tijde van het ongeluk, dan was hem hetzelfde overkomen.
Gedurende de wedstrijd is wat mij betreft alles geoorloofd om een speler uit zijn ritme te halen. Ik wil mijn ploeg zien winnen, maakt niet uit hoe.
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:36 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs met Patrick Kluivert in de spits?
Man, man, man.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gedurende de wedstrijd is wat jou betreft alles geoorloofd... prima, maar doe het dan ook tijdens de wedstrijd en niet hier!! Trouwens, misschien dat je ploeg er meer aan heeft om gesteund te worden met positief gezang in plaats van te luisteren naar liedjes en kreten over de tegenstander? Maar daar heb je vast nog nooit bij stil gestaan.....
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:36 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs met Patrick Kluivert in de spits?
Frustrerend zeker, om met woorden 'terug te moeten vechten'? Ik hoop echt voor je dat je ooit nog eens in gaat zien dat de wereld uit meer bestaat dan voor- en tegenstanders van jouw cluppie.. Dat er ook nog voetballiefhebbers bestaan en mensen die genoeg hebben van jouw soort reacties en gedrag..quote:
Ik kan wel met woorden 'terugvechten'. Probleem is alleen dat ik na elke post van jou in een lachstuip schiet en er haast niks zinnigs meer in me opkomt.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Frustrerend zeker, om met woorden 'terug te moeten vechten'? Ik hoop echt voor je dat je ooit nog eens in gaat zien dat de wereld uit meer bestaat dan voor- en tegenstanders van jouw cluppie.. Dat er ook nog voetballiefhebbers bestaan en mensen die genoeg hebben van jouw soort reacties en gedrag..
En dat laaste was zeker een gewetensvraag... toen wist je het even niet meer.. Handig zeker zo'n nietszeggende smiley...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |