1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av B1 Emmen keeper Stame W.S.C. A2 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_Sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen dmc TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Lycurgus 1 Groningen rechtermiddenvelder Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two Appingedam A1 Appingedam rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf Ivo1986 Mariarade 1/2 Hoensbroek verd/mid Proud2beDiepfries Bolswardia 4 Bolsward verd/mid spurs Wijk aan Zee 4 Wijk aan Zee rechtsbuiten/spits hayder SC Genemuiden B1 Genemuiden rechtsbuiten Rahl Olde Veste '54 A2 Steenwijk spits Abonides FC Uitgeest9 Uitgeest Laatste man Tha-CheF KVC Oranje Kerkrade Keeper Sethje Nemelaer 7 Haaren Middenvelder Prada2005 Hellas Sport 2 Zaandam Keeper Nicky_Rincon SV Someren 9 Someren Rechtsbuiten uitje4life Rijnsburgse BoysB4Rijnsburg Linkshalf/linksvoor |
1 |
Dat is echt klote zegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef Incolumis het volgende:
eerste training, laatste minuut, duelletje om de bal, en mijn knie zegt weer eens *knap!*
meniscus naar de kloten, moet wss geopereerd worden
Zo hoort het in de lage senioren!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef VoreG het volgende:
Alleen met die conditie die ik nu heb kom ik de 1e de beste 10tonner op het veld nog niet voorbij om een schot te gaan wagen
klikken maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef Abonides het volgende:
[..]
Zo hoort het in de lage senioren!!!![]()
Hebben jullie teams eigenlijk ook nog een eigen website? Het team waarin ik speel namelijk wel. (Ff spammen natuurlijk. Klik hier om naar de website van FC Uitgeest 9 te gaan). Wel lachen hoor, we zijn zo gruwelijk slecht dat gewoon niet meer kunnen degraderen, zo laag spelen we, maar wel een eigen website.
We zetten er een beetje onze eigen verslagen neer en berichtgeving naar de rest van het team. Erg leuk. Misschien een ideetje voor de rest van jullie om ook voor je team te maken.
Jammer dat ik dit topic zo laat pas zie! Het had wel leuk geweest om een oefenwedstrijd te organiseren!
almeloquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:47 schreef pekel het volgende:
Zaterdag competitie, PH Almelo B1
Trouwens fantastisch, mijn concurrentie.. Aangezien onze A1 geen keeper heeft, doe ik daar mee. B1 krijgt dan de keeper van B2 op doel. Voor de beker was dit het geval, maar ja, beker, niet zo erg dus.
. Aanstaande zaterdag is de A1 vrij, en sta ik op doel bij B1. Maar, de keeper, mijn "concurrent", zijn broer is trainer van een A1 uit de regio. En die wil tegen onze A1 oefenen aanstaande zaterdag, zodat ik met de A1 meemoet en hij met de B1 kan keepen voor de competitie.
. Vind het wel orgineel bedacht, maar die vlieger gaat niet op.
. Vanavond op de training even verder onderzoeken.
heee, voeg me ook maar toe op de lijst.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef WEST het volgende:
Hij is grappig. Er moet alleen ngo wat meer info op! Een teamfoto oid.quote:
Goed hequote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef VoreG het volgende:
Zuipen hoe kan het ook anders
complimentenquote:
ik was gisteravond ook slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef Gollemrulez het volgende:
JEETJE WAT WAS (BEN) IK SLECHT VANAVOND... en dat wil ik helemaal niet...
Zet mij nou eens in dat schema ouwe...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik was gisteravond ook slecht![]()
Morgen 60 jaar Desz eigenlijk vandaag al maar morgen vieren we het
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:38 schreef Vom het volgende:
Morgen de eerste wedstrijd weer, hier nog ff het hoogtepunt van vorig seizoen
[afbeelding]
dat kan ik niet meer, de edit functie kan niet meer dat moet meneer kaap of meneer Bos81 of meneer Da_Sandman doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zet mij nou eens in dat schema ouwe...
Sethje, Nemelaer 7, Haaren, middenvelder..nr 10
hehe ok...quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:03 schreef WEST het volgende:
[..]
dat kan ik niet meer, de edit functie kan niet meer dat moet meneer kaap of meneer Bos81 of meneer Da_Sandman doen![]()
Hej, zet mij er ook maar ff tussen.... Markelo 4 Markelo middenveldquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:03 schreef WEST het volgende:
[..]
dat kan ik niet meer, de edit functie kan niet meer dat moet meneer kaap of meneer Bos81 of meneer Da_Sandman doen![]()
Zolang het nog geen 3 jaar duurt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, voor mij zal het trouwens voorlopig nog wel duren. Herstellen van een meniscusoperatie gaat tegenwoordig niet zo snel als je geen profvoetballer bent
Ik moet zo tegen de Boys, als m'n knie dat overleeft kan het alles aan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Straks voor het eerst weer voetballen sinds 1 april
Wij moeten ook tegen de Boysquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet zo tegen de Boys, als m'n knie dat overleeft kan het alles aan.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij moeten ook tegen de Boysen ook bij de boys
ach wij hebben 28 man op het lijstje staan, en er komt maar 15 man normaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen dus om 10 uur () de eerste competitiematch, thuis tegen DSC 4 uit Kerkdriel.
We begonnen het seizoen met een (veel te grote) selectie van 21 man, waar veel bombarie over werd gemaakt. Maar nu bij de 1e echte wedstrijd hebben we er nog maar 14 over, ideaal dus.
Wat is dat voor kut-team(spirit)?quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ach wij hebben 28 man op het lijstje staan, en er komt maar 15 man normaal
nou er zijn een aantal die aan het werk zijn zij het in een winkel zij het buitenland vrachtwagenquote:Op zondag 3 september 2006 01:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is dat voor kut-team(spirit)?
Wij hebben een cool vriendenteam die er allemaal bij zijn. Ook bij blessures e.d., zoals het hoort als je het mij vraagt.
Nu naar bed.. over 9 uur is de aftrap alweer geweest.
quote:Op zondag 3 september 2006 01:15 schreef WEST het volgende:
[..]
nou er zijn een aantal die aan het werk zijn zij het in een winkel zij het buitenland vrachtwagen
bij ons kunnen een aantal mensen niet aanwezig zijn omdat ze in een winkel moeten werken. Er zijn ook een paar vrachtwagen chaufeurs die in het buitenland rijden.quote:
14 - 15 - 16 toch?quote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoe oud zijn mensen in de B'ers ook alweer. Lijken allemaal van die jonge mannetjes op de foto's
quote:Op maandag 4 september 2006 15:55 schreef pekel het volgende:
Leuk, maandags tot 16.05 school, en om 16.30 trainen.
Whehe dit is al mooi genoegquote:Op maandag 4 september 2006 15:55 schreef pekel het volgende:
Leuk, maandags tot 16.05 school,
quote:Op maandag 4 september 2006 15:55 schreef pekel het volgende:
Leuk, maandags tot 16.05 school, en om 16.30 trainen.
Bij ons is het ook een grote ellende. We hadden 18 man op de lijst, maar aangezien we geen leider hebben zagen we die lijst pas na de eerste oefenwedstrijd, want die lijst lag ergens in een postvakje in de bestuurskamer (en daarvan waren wij niet op de hoogte). Bij die eerste oefenwedstrijd hadden we 7 man, maar omdat dat een wedstrijd was tegen een ander team van onze club deden er een paar man van het andere team bij ons mee. Na die wedstrijd hadden twee man al geen zin meer (vanwege te weinig man en helemaal geen begeleiding) en twee man bleken al voor de wedstrijd naar een ander team te zijn overgestapt. Dus toen hadden we er nog 14, maar je hebt elke week wel één geblesseerde, dan heb je nog mensen die moeten werken, een ander studeert in een andere stad en is niet elk weekend thuis. Dan zit je dus al in het gunstigste geval met net 11 man en heb je geen wissels (en dus ook niemand om te vlaggen). En als er dan nog iemand is die teveel gezopen heeft op zaterdagavond en niet op komt dagen (of als je een tweede geblesseerde hebt) heb je meteen te weinig man.quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
mijn Almelo, wat doe je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef pekel het volgende:
2-1 gewonnen
Na een half uur keken we al tegen een 0-1 achterstand aan....niet scherp nog, veel duels werden verloren. Daarna nog voor rust de gelijkmaker, een kopdoelpunt uit een corner.
Na rust zijn we oppermachtig....9 opgelegde kansen, maar de paal, lat of keeper staat in de weg. Uitgerekend in de allerlaatste minuut scoren we de 2-1Iedereen door het dolle na de bevrijdende treffer natuurlijk
Fanastische manier om je tegenstander te laten afdruipen
morgen naar de ortopedie, het is of de meniscus, of de kruisbandenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef Incolumis het volgende:
geen idee nog, volgende week naar de ortopedie
1 |
Wij hadden vorig seizoen 9 man op papier staanquote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
1 2 | 2 0 0 2 1 16 -15 |
Dames voetbal moet sowieso afgeschaft worden!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:06 schreef WEST het volgende:
vanavond eerste oefenwedstrijdalleen we mogen niet op het hoofdveld..., de dames hebben weer wat gemold eergister
![]()
neuh dat niet, tis wel leuk om 45 ballen te zienquote:Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dames voetbal moet sowieso afgeschaft worden!
Zozo en dat met zo'n grote goede selectiequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:01 schreef S-Two het volgende:
Ik speel inmiddels bij SC Loppersum 1. Als links of rechtsback vaak. Na vorige week 3-1 te hebben gewonnen, vandaag met 6-3 gewonnen.
Ja, ik ben er ook blij mee moet ik zeggen. Draaide wel een lekkere voorbereiding en krijg nu wel het vertrouwen van de coachquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zozo en dat met zo'n grote goede selectie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |