1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av B1 Emmen keeper Stame W.S.C. A2 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_Sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen dmc TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Lycurgus 1 Groningen rechtermiddenvelder Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two Appingedam A1 Appingedam rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf Ivo1986 Mariarade 1/2 Hoensbroek verd/mid Proud2beDiepfries Bolswardia 4 Bolsward verd/mid spurs Wijk aan Zee 4 Wijk aan Zee rechtsbuiten/spits hayder SC Genemuiden B1 Genemuiden rechtsbuiten Rahl Olde Veste '54 A2 Steenwijk spits Abonides FC Uitgeest9 Uitgeest Laatste man Tha-CheF KVC Oranje Kerkrade Keeper Sethje Nemelaer 7 Haaren Middenvelder Prada2005 Hellas Sport 2 Zaandam Keeper Nicky_Rincon SV Someren 9 Someren Rechtsbuiten uitje4life Rijnsburgse BoysB4Rijnsburg Linkshalf/linksvoor |
1 |
Dat is echt klote zegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef Incolumis het volgende:
eerste training, laatste minuut, duelletje om de bal, en mijn knie zegt weer eens *knap!*
meniscus naar de kloten, moet wss geopereerd worden
Zo hoort het in de lage senioren!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef VoreG het volgende:
Alleen met die conditie die ik nu heb kom ik de 1e de beste 10tonner op het veld nog niet voorbij om een schot te gaan wagen
klikken maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef Abonides het volgende:
[..]
Zo hoort het in de lage senioren!!!![]()
Hebben jullie teams eigenlijk ook nog een eigen website? Het team waarin ik speel namelijk wel. (Ff spammen natuurlijk. Klik hier om naar de website van FC Uitgeest 9 te gaan). Wel lachen hoor, we zijn zo gruwelijk slecht dat gewoon niet meer kunnen degraderen, zo laag spelen we, maar wel een eigen website.
We zetten er een beetje onze eigen verslagen neer en berichtgeving naar de rest van het team. Erg leuk. Misschien een ideetje voor de rest van jullie om ook voor je team te maken.
Jammer dat ik dit topic zo laat pas zie! Het had wel leuk geweest om een oefenwedstrijd te organiseren!
almeloquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:47 schreef pekel het volgende:
Zaterdag competitie, PH Almelo B1
Trouwens fantastisch, mijn concurrentie.. Aangezien onze A1 geen keeper heeft, doe ik daar mee. B1 krijgt dan de keeper van B2 op doel. Voor de beker was dit het geval, maar ja, beker, niet zo erg dus.
. Aanstaande zaterdag is de A1 vrij, en sta ik op doel bij B1. Maar, de keeper, mijn "concurrent", zijn broer is trainer van een A1 uit de regio. En die wil tegen onze A1 oefenen aanstaande zaterdag, zodat ik met de A1 meemoet en hij met de B1 kan keepen voor de competitie.
. Vind het wel orgineel bedacht, maar die vlieger gaat niet op.
. Vanavond op de training even verder onderzoeken.
heee, voeg me ook maar toe op de lijst.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef WEST het volgende:
Hij is grappig. Er moet alleen ngo wat meer info op! Een teamfoto oid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |