Je gaat altijd naar een meet met goede hoop, maar als je er eenmaal bent wil je toch zo snel mogelijk wegquote:
Jij hoort er natuurlijk ook bijquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef Superheld het volgende:
Och, als ik niets beters te doen heb / het in mijn buurt is en er wat mensen zijn waar ik benieuwd naar ben kom ik misschien wel, ook al sta ik niet bij de namen![]()
.
Ok dat is dan bij deze geregeld. Jij regelt de pendelbussen vanaf het station neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:41 schreef Bananenman het volgende:
Kom we doen het op de datum van de gewone meet, en dan gewoon bij mij thuis, want dan vier ik toch m'n verjaardag! Jawi zou toch al komen, dan kan de rest van dit zooitje er ook wel bij!
Verstandig plan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:41 schreef Bananenman het volgende:
Kom we doen het op de datum van de gewone meet, en dan gewoon bij mij thuis, want dan vier ik toch m'n verjaardag! Jawi zou toch al komen, dan kan de rest van dit zooitje er ook wel bij!
Maar ik durf niet zo goed alleen, mag ik wat vrienden mee brengen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef Bananenman het volgende:
Ja Jawi zal dan niet de enige aanwezige jood zijn dus jullie moeten je wel een beetje verdekt opstellen, dat is toch wel een voorwaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |