Ja, ik zag het alquote:Op maandag 4 september 2006 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, raar.
Nja, het is iig nu weer open....
Als kind al!quote:
100 % zeker dat die dicht was gemaakt door KAAP.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is nooit dicht geweest. Geloof dat Kaap het slotje vergeten te zetten was...
jullie worden gefucked door andere modjes (of FA's) die hier topics weer gaan heropenen........quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt waar? Ik heb het niet dicht gezien namelijk...
Oeiiiiquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie worden gefucked door andere modjes (of FA's) die hier topics weer gaan heropenen........
En golfer en sloggi en popolon en etc. etc. Kan het wel even terug gaan zoeken. Jij wist er niks meer op terug te zeggen, behalve "einde discussie".quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee Robbie, daar was jij het over eens.
Als hij het niet de alternatieve VBL meet had genoemd wel. Alternatief staat toch voor wij doen het anders dan de rest? Maar goed, als er zoveel weerstand op dit slotje is, dan gaat ie open... Als de users het willen, moet ik maar luisterenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:50 schreef rubbereend het volgende:
dus als TR eerder was geweest met zn meettopic hadden we ons daar moeten verzamelen?
kunnen we je vaker omkrijgen zo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als hij het niet de alternatieve VBL meet had genoemd wel. Alternatief staat toch voor wij doen het anders dan de rest? Maar goed, als er zoveel weerstand op dit slotje is, dan gaat ie open... Als de users het willen, moet ik maar luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |