Nee, sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Je bent niet zo plakkerig dd?
poolmietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als popo naar een miet komt, ben ik van de partij hoor!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef borisz het volgende:
wie maakt hem sticky?
Zoals Robbie al zegt kunnen wij daar niet voor zorgen. Dus moet je het gewoon via ons doen, of het schema op de een of ander manier online plaatsen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:06 schreef WEST het volgende:
modjes kunnen jullie niet voor zorgen dat je een OP talloze keren kan editen ipv een bepaalde tijdsduur
het gaat dus om Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start dit topic en deze reactie moet er in Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start
Greets![]()
wordt mod; dan kan je het voortaan zelfquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:06 schreef WEST het volgende:
modjes kunnen jullie niet voor zorgen dat je een OP talloze keren kan editen ipv een bepaalde tijdsduur
het gaat dus om Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start dit topic en deze reactie moet er in Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start
Greets![]()
dat vinden ze in Ierland ook al jarenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK Kwalificatie] Duitsland - Noord Ierland: Ook op de ARD.
Noord Ierland is Ierland
Aangepastquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK Kwalificatie] Duitsland - Ierland: Ook op de ARD.
Noord Ierland is Ierland
Is dichtquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:32 schreef dndiek het volgende:
Het grote NAC - Lokeren 2-2 topic
Doe maar dicht
ik heb al een paar keer geprobeerd te soliciteren maar telkens krijg je 0 , dus no thanks. Bovendien ga ik nu geen mod worden omdat oud mod (Vaduz) een ban heeft van de´dictators´quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt mod; dan kan je het voortaan zelf
niet de moet opgeven! en als het goed is komen de gebanden wel terug............ anders denk ik dat er binnenkort weer geouwehoer komtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb al een paar keer geprobeerd te soliciteren maar telkens krijg je 0 , dus no thanks. Bovendien ga ik nu geen mod worden omdat oud mod (Vaduz) een ban heeft van de´dictators´
ja ok, maar ik probeer het niet weer eens.quote:Op zondag 3 september 2006 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet de moet opgeven! en als het goed is komen de gebanden wel terug............ anders denk ik dat er binnenkort weer geouwehoer komt
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof jij de enige aanwezige mod bent.
It wasn't mequote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Even een veer in de reet steken van de mods, die zo adequaat hebben gehandeld de afgelopen week.
Dank je wel!quote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Even een veer in de reet steken van de mods, die zo adequaat hebben gehandeld de afgelopen week.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef denthemen het volgende:
okay dank je wel, ook een veer van mij als er nog plek pek is
Ja, ik zag het alquote:Op maandag 4 september 2006 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, raar.
Nja, het is iig nu weer open....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |