Klopt.quote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is natuurlijk een utopie dat dit ooit zal verdwijnen, de groep die het hanteert zal altijd groter zijn dan het aantal tegenstanders. En ook die wereldverbeteraars (en af en toe ook mods) laten zich, in het heetst van de strijd, nog wel eens gaan.
Heb ik alweer gelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt.
quote:
Suijk en PyTh deden dat samenquote:Op maandag 11 september 2006 13:55 schreef dndiek het volgende:
Wie organiseerde vorig jaar de Europa Cup-toto?
Zegt een Missquote:
no shit sherlockquote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsss, kut ajax mods. Gewoon 2 ajax topics open laten.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is zeker alleen maar omdat Jari ex ajax is, jij mod zoals van Basten selecteerd
dat moeten we nog steeds doen, we hebben nog 5 weken maandverband-dienst. Alleen is het deze week de dienst van Suijk en vorige week was het die van Vaduz..... en die mogen niet meer binnenquote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
Het maandverband in de plee van Hools is al een tijdje op. De vorige moderators vulden dat altijd keurig aan.
Sandman schijnt een hele verzameling gebruikte te hebben, kunnen we die er niet even neerleggen?quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moeten we nog steeds doen, we hebben nog 5 weken maandverband-dienst. Alleen is het deze week de dienst van Suijk en vorige week was het die van Vaduz..... en die mogen niet meer binnen
quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Sandman schijnt een hele verzameling gebruikte te hebben, kunnen we die er niet even neerleggen?
is - er mist isquote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Dit Feedback en geen ONZ
inderdaad, maar dit is wel gezelligquote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Dit Feedback en geen ONZ
Ja okè., maar over een paar dagen heb ik mijn periode ,dus ik vind het heel attent van SCH.quote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Dit is Feedback en geen ONZ
Niet in dit topic in ieder geval, in Hools mag het gewoon natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
Ik verveelde me een beetje Bos81. Maar je hebt lang geen last van me gehad maar het mag wel weer even toch?
Dat is uiteraard heel attent, maar dit topic graag schoonhouden voor Feedback en geen slowchatquote:Op maandag 11 september 2006 21:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ja okè., maar over een paar dagen heb ik mijn periode ,dus ik vind het heel attent van SCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |