wie gaat btw die glamour stuffpack kopen??? Hij lijkt mij namelijk helemaal niet boeiend...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:10 schreef izzypizzy het volgende:
Okee hier wat van m'n favo sites (voor timp0e)
Leuke mannenkleding:
http://www.simguys.net/index2.htm
Mooi haar (voor vrouwen op pagina 6 en 19):
http://sims2sisters.sme.sk/
Mannen en vrouwen kleding:
http://ppl.abandonedgarden.com/
Leuke vrouwen kleding:
http://boutiqueemilie.net/be_sale.htm
Leuke mannen kleding:
http://www.sims24ever.de/
Leuke objects:
http://www.4eversimfantasy.net/index.htm
Leuk haar en objects:
http://www.xmsims.com/
Dat zal ik je vertellen zodra Huisdieren uit is, want ik denk dat die gaat winnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:00 schreef fresta het volgende:
het ziet er wel mooi uit allemaal maar ik wacht dan wel even tot het goedkoper is.
trouwens welke uitbreiding vinden jullie de leukste? ik heb nou alleen nachtleven als uitbreiding maar wil er nog wel 1 kopen.
Links zijn toegevoegd!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef izzypizzy het volgende:
Heey netjes gedaan hoor die op!!![]()
Ik had in t vorige topic een post met goeie downloads neergezet die quote ik hier ff, dan kunnen die downl er misschien ook bij in de op...![]()
[..]
wie gaat btw die glamour stuffpack kopen??? Hij lijkt mij namelijk helemaal niet boeiend...![]()
ja die had ik al gezien toen de link geplaatst werd 2 topics geleden ofzo maar ik vind het niet echt denderend...maar als ie het nog gaat doen bij jou hoor ik het wel...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Links zijn toegevoegd!Enne, ik had GLS gister *kuch* gedownload, alleen werkt ie niet. Dus ik kan nog niet oordelen of het wat is, maar qua objecten kun je kijken op de Sims 2 site, link staat in de OP onder 'Nieuwe objecten + skins'.
![]()
haha oke. alle uibredingen van de sims 1 heb ik en ik vind dieren heel tof dus denk ook wel dat ik die tof vind van sims 2quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef Double-U het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen zodra Huisdieren uit is, want ik denk dat die gaat winnen.![]()
Tot nu toe vind ik Gaan het Maken de leukste ... van Sims 2 dan. Bij Sims 1 vond ik Vakantie heel tof, en Huisdieren natuurlijk.
Je had me op die pauze-knop moeten zien rammen!quote:
Welkom bij het nieuwe huis van Flyingfox en Periquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:34 schreef PeRi het volgende:
Mooie OP!
Ik ga straks wat nieuwe screenshots maken.
wanneer komt de nieuwste dan nu uit, ik meende toch pas in oktoberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:39 schreef Danaa het volgende:
Mooie duidelijke OP, goed hoor!!
Ik ben weer thuis.. vandaag even niet simmen maar van de week weer volop en dan komen er weer screens!!
Enne ff de nieuwe uitbreiding kopen!!!
Ik bedoel Pets.. die ga ik kopen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef thewitch het volgende:
[..]
wanneer komt de nieuwste dan nu uit, ik meende toch pas in oktober
Nu Ik ga alleen voor de orginele spellen zelf, niet voor de cd's waar je de items op den duur ook weer kunt downloaden van sites.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Glamour Stuff komt over twee of drie dagen uit, officieel.
Staat in de OPquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef thewitch het volgende:
[..]
wanneer komt de nieuwste dan nu uit, ik meende toch pas in oktober
Als je objecten blauw zijn, moet je eerst bij de instellingen de aangepaste (gedownloade) objecten toestaan, en het spel opnieuw opstarten. Dat tweede weet ik niet, heb het alleen soms bij kapsels...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef thewitch het volgende:
Ik heb mijn sims opnieuw er op moeten zetten daar ik er achter ben gekomen dat de the sims gaan het maken niet bij the sims ingestalleerd mocht worden. Maar nu zit ik met deze problemen nu :
1 -
Als ik een winkel met een complete inboedel in downloads zet, zie ik in het spel heel veel dingen blauw knipperen. Heb ik dan deze verkeerd geplaats of ????
2 -
Als ik kleding heb gedownload zie ik deze soms wel diverse malen staan. Wat doe ik hier verkeerd aan.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef thewitch het volgende:
Ik heb mijn sims opnieuw er op moeten zetten daar ik er achter ben gekomen dat de the sims gaan het maken niet bij the sims ingestalleerd mocht worden. Maar nu zit ik met deze problemen nu :
1 -
Als ik een winkel met een complete inboedel in downloads zet, zie ik in het spel heel veel dingen blauw knipperen. Heb ik dan deze verkeerd geplaats of ????
2 -
Als ik kleding heb gedownload zie ik deze soms wel diverse malen staan. Wat doe ik hier verkeerd aan.
Sorry heb het niet zo gauw gezienquote:
Het betreft deze download: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=152344quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
Vreemd... Ik heb het ook altijd als ik een nieuw pakket installeer, maar dan zet ik die objecten aan, start ik opnieuw op en het is gefixt...Gisteren ook nog, m'n objecten kwamen niet eens in de catalogus voor, maar na het opstarten wel. Welke objecten zijn het?
Dit heb ik dus gelezen in mijn boekje dat ik de sims2 gaan het maken niet in dezelfde directory mocht plaatsen als desims2, want anders overschrijft deze de bestanden van desims2 en dan werkt géén van beide spellen meer goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:03 schreef thewitch het volgende:
Ja dat heb ik gedaan.
en Open For Business staat niet bij desims2 in de directory
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:32 schreef poehej het volgende:
Ik wil de Transparent Floor Tile Set downloaden van modthesims2.com maar heel vaak (lees: elke keer) geeft ie een time out.. is die site gewoon kut of ligt et aan mijn pc+verbinding..
Staat heel groot op de site aangekondigd. Het ligt dus aan de site. Gewoon blijven F5'n. Bij mij is het ook, maar na een paar keer lukt het wel.quote:Site-wide Announcements
Yes, downloads are slow and may time out. We are aware of the issue and are working to fix it, so please - you don't have to post about it. Be patient and try again.
Oeh Trey is hot manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
Peri: je selfsims![]()
heb ooit 1 poging gedaan tot een selfsims van vriendlief en mezelf, maar die zijn verdwenen met een uninstall van Nachtleven.
Misschien kan ik 't weer eens proberen
Wat recente screenis:
Trey in z'n artyfarty huiskamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zus Valeria:
[afbeelding]
Pearl op gitaar:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Staat heel groot op de site aangekondigd. Het ligt dus aan de site. Gewoon blijven F5'n. Bij mij is het ook, maar na een paar keer lukt het wel..
Da's logisch, maar bij mij staan alle uitbreidingen + The Sims 2 gewoon apart in de map EA Games. (screen)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef thewitch het volgende:
[..]
Dit heb ik dus gelezen in mijn boekje dat ik de sims2 gaan het maken niet in dezelfde directory mocht plaatsen als desims2, want anders overschrijft deze de bestanden van desims2 en dan werkt géén van beide spellen meer goed
Nu dit wordt alleen uitdrukkelijk vermeld in het boekje van thesims gaan het maken, bij de anderen staat dit nergens vermeld kijk het maar na. { pag 3 grijze vlak }quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's logisch, maar bij mij staan alle uitbreidingen + The Sims 2 gewoon apart in de map EA Games. (screen)
Ze zijn iig zo standaard geïnstalleerd. Hebben Uni & NL de originele Sims 2 map dan wel overgeschreven?
Als er in Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 nog geen Downloads map staat, moet je die even aanmaken jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef thewitch het volgende:
Klopt het trouwens dat je ook een 2e map moet aanmaken voor de downloads die ook in de download map van desims2 komen
Op de computer of met de telefoon > Eigen huis zoeken kiezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:25 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kan je sim uit huis gaan als hij volwassen is?
Volgens mij maakt dat vrij weinig uit...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:50 schreef thewitch het volgende:
Kan het kwaad als ik in de download map een map plaats met al mijn cracks erin, of worden die dan niet in het spel geaccepteerd (want ze doen het wel in het spel normaal)
Oke dan probeer ik het gewoon uitquote:[b]
[..]
Volgens mij maakt dat vrij weinig uit...
Ik heb mijn sims dus opnieuw erop gezet maar het probleem is er nog steeds : Hij laat nog veel blauwe vlakken zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef thewitch het volgende:
1 -
2 -
Ook dat komt goed trouwens, nieuw mobo + kaart zijn onderwegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef releaze het volgende:
tvptje
semtex, de kwaliteit van de screenshots of het beeld op het scherm is misschien niet zo goed bij jou, maar ik vind het wel helemaal passen bij de sims en de huisjes die je hebt. (uuh, niet de lage kwaliteit). Ik bedoel daarmee te zeggen dat het echt iets extras aan je screens en sims geeft, ze worden wat karakteristieker dan bij de doorsnee mooie smooth edges plaatjes. Nahja goed, ik vind het cool
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:02 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik heb mijn sims dus opnieuw erop gezet maar het probleem is er nog steeds : Hij laat nog veel blauwe vlakken zien.
quote:1. When you first install the game, BE SURE to put a check in the box that says "Enable Custom Content", or none of your recolors or new meshes for objects, clothing, hair, or ANYTHING will show. If you checked this box during installation and you go into the game and recolors or new meshes are not showing, flashing blue, or reverting to Maxis' originals, close the game and restart it. This fixes this problem for *most* people. Also, when you check this box, note the list of custom items: at the top of the list, Maxis puts yellow exclamation point markers beside any object that hacks the game globally. If anything doesn't work when you run the game, close the game, remove the objects you noted, then start the game again. If anything is going to cause problems, it would be these (but not all do). For example, I had a hack that allowed me to "select" any sim on a lot and control him/her - this hack caused me not to have the "Management" option in Open for Business. Removing it fixed my problem.
2. If objects are still missing or flashing blue, some people have reported that reinstalling the Color Enabling Package (CEP) files fixes it.
3. In most cases, the two steps above should fix most of your objects. However, if you still have some that are flashing blue or have reverted back to Maxis colors, you will have to go into Buy Mode and click on the Design Tool, then click the item and usually you can just cancel the design box by clicking the X and the object's color will be there. Sometimes you will have to reassign the object's color from there and sometimes you will have to delete the object and buy it again. Bottom line is, if you go into Buy Mode and the correct object and its color are showing there, you WILL be able to fix it. If they are NOT there, you should contact the artist who created it and let them know, so they can fix it.
4. There are some objects that are not working with this expansion package becuz they were hacked in some way and that hack will need to be updated in order for the object to work. I recommend, if you find any object that no longer works, that you contact the creator and let them know. I can see, in various forums, that many creators are fixing stuff already...but they need to hear from people who are having problems so they are aware of the issues.
5. Also, remember that some objects' behaviors are changed by Maxis when they create an expansion pack. For example, the bookcases got new pie menu options in University and the refrigerators have new actions in Open for Business. These objects should still work with the EPs installed; however they will not include the new options. You should check back with the sites that created them and see if they have been updated for these EPs. The creators, however, may choose NOT to update them because they would then require the EP in order for people to have them in their game.
Ergens in het spel zit toch een tutorialhuisje ingebouwd die dat uitlegt dacht ik? Of ben ik nou in de war.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
en hoe bouw je een huis op funderingen? Ik wil dat zo graag kunnen maar ik snap geen hól van die trappen. Ik kan ook geen een normale trap meer plaatsen als ik een standaard huis op funderingen heb...
Wow! Respect! Wat een mooie huis!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef poehej het volgende:
Mijn huisje.. Hij is nog lang niet af.. dr moet nog een boel interieur bijkomen en ik moet de zooi nog helemaal inrichten..
hier een paar screens:
De buitenkant
[afbeelding]
Zwembad onder het huis met een pokerhoek![]()
[afbeelding]
Overdekt zwembad in het achterhuis (helemaal van glas) En een superlijpe keuken en badkamer.
[afbeelding]
Overdekte zwembad
[afbeelding]
Boven op het huis een glazen kamer.. ik denk dat ik daar een home business ga beginnen (restaurantje)
[afbeelding]
Tevens is mn kereltje trotse eigenaar van de cardealer Exotics
[afbeelding]
En nog een screen van de verkoophoek (niet dat ze daar ooit zitten)
[afbeelding]
Inderdaad na veel opnieuw opstarten van de pc en spel functioneerd mijn modehuis nu.quote:
die kan je bij modthesims2 downloaden. het glazen dak zijn doorzichtige tegels, en de glazen ramen.. zijn geloof ik van user numernor..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:28 schreef timp0e het volgende:
[..]
Wow! Respect! Wat een mooie huis!
En hoe kom je aan die glazen ramen en dak?![]()
je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:14 schreef thewitch het volgende:
Ik zit nog steeds met het volgende probleem
Als ik mijn sims wil kleden worden niet al mijn kleren getoond maar krijg ik wel 20x hetzelfde plaatje van een vrouw rose bloes witte broek rose gympies, ligt er gewoon aan waar ik ben met de keuze van kleding. Dit geld ook voor de mannen, weet iemand daar een oplossing voor???
En als ik die nu in de map stop wordt deze dan ook van de pc verwijderd uit de downloads.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfit![]()
als je de goede mesh gedownload hebt dan verandert die rode gymies outfit in de outfit die je wilde...maarja de vraag is of je nog precies weet waar je wat gedownload hebt en of je de meshes nog kan vinden.....soms staan de meshes ook op een andere site (dat staat er dan bij)....succes!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:27 schreef thewitch het volgende:
[..]
En als ik die nu in de map stop wordt deze dan ook van de pc verwijderd uit de downloads.![]()
want als dat zo is dan doe ik dat en ga ik wederom op speurtocht naar leuke kelding voor de sims
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
als je de goede mesh gedownload hebt dan verandert die rode gymies outfit in de outfit die je wilde...maarja de vraag is of je nog precies weet waar je wat gedownload hebt en of je de meshes nog kan vinden.....soms staan de meshes ook op een andere site (dat staat er dan bij)....succes!!![]()
En als je nu de peuter alleen voor de spiegel zet en het dan eens probeert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
Kleding kun je niet in aparte mappen zetten anders verschijnen ze sowieso niet in je spel. Je kunt alleen objecten, recolors en hacks in aparte mappen zetten. Kortom, alles wat je ook in bodyshop gebruikt zoals kleding, make-up en haren moet je in de downloadsmap zetten zonder ze onder te verdelen in aparte mappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef thewitch het volgende:
[..]
![]()
Nu ik ga voor de zoveelste keer mijn sims erop zetten en ik heb nu alles aan kleding etc in mappen gezet met de naam van de siteals er dan wat mis gaat hoop ik dat ik er nu een betere kijk op heb
Nu dat is voor mij algraba die GB, ik vraag mijn man altijd wat er op een cd of dvd gebrand kan worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet binnenkort ook gaan backuppen. 6GB aan downloads, hele simsmap is bij elkaar 8,29GB
![]()
gelukkig kun je een buurt in z'n geheel opslaan en in een nieuwe game er weer gewoon inzetten.
Nieuw mobo, nieuwe grafische kaart. Dat moeten m'n simmetjes toch merken.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfit![]()
Dat was ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
modthesims2 voor autos. Sierraden zitten er ook wel een beetje bij, maar niet zo gek veel, die zitten vaak 'aan de kleding vast'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef thewitch het volgende:
Waar kan ik GRATIS sierradenen auto's downloaden, dat is zo'n beetje het laatste wat ik nog zoek op dit moment
Ja, dat lukt dus niet. Heb alleen Nachtleven als uitbreiding, dus het zal wel ergens anders bij zitten. Niet dat het nou zo'n groot probleem is, maar ik krijg altijd van die überlelijke kapsels bij mn peuters en ik wil ze gewoon leuke staartjes geven enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Welke uitbreidingen heb je allemaal?
Ik doe het zo: * Pak de peuter op
* Met de volwassen sim druk ik op de spiegel
* Dan komt de keus: uiterlijk veranderen van #peuter#
Heel simpel, maar misschien kan het alleen bij een bepaalde uitbreiding
Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dat lukt dus niet. Heb alleen Nachtleven als uitbreiding, dus het zal wel ergens anders bij zitten. Niet dat het nou zo'n groot probleem is, maar ik krijg altijd van die überlelijke kapsels bij mn peuters en ik wil ze gewoon leuke staartjes geven enzo.
Ok thanx! Lijkt me handigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..
Je vind hem hier
Probeer het eens met een spiegel die niet gedownload is, een originele dus. Ik heb ook één spiegel waarbij het niet kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als je al op modthesims2 kunt komen, de laatste dagen is het erg slecht wat de verbinding betreft wegens druktequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef releaze het volgende:
[..]
modthesims2 voor autos. Sierraden zitten er ook wel een beetje bij, maar niet zo gek veel, die zitten vaak 'aan de kleding vast'.
Hehe, ik heb niet eens gedownloade spiegelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef Double-U het volgende:
[..]
Probeer het eens met een spiegel die niet gedownload is, een originele dus. Ik heb ook één spiegel waarbij het niet kan.
hoe krijg je al die mensjes zo bij elkaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb maar een nieuwe familiefoto gemaakt. Alvast ter herinnering want opa en oma gaan bijna dood en hun volwassen kinderen worden alweer oud.![]()
Helaas kon niet iedereen op de foto dus heb ik het maar beperkt tot opa & oma met 3 kinderen en 6 kleinkinderen![]()
[afbeelding]
SEMTEXquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik lees 't nu pas? Kun je 't plaatje nog eens posten?
Ik ben nog niet zo goed in Sims inpakken, voorlopig is 't me alleen gelukt er eentje te extracten als .package, nog niet als installer.
Ik denk dat ik weet welke izzypizzy bedoelt. Hij heet Xavier en komt van insimenator.net.
Die heb ik eigenlijk onveranderd gelaten en is gedownload vanaf hier:
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=20669
Let op: je hebt hier bepaalde bodybuilder-meshes voor nodig om je mannetje er gespierder uit te laten zien. Zonder die meshes werkt-ie niet en is 't gewoon een mager mannetje. Meestal staat er duidelijk bij welke meshes je nodig hebt.
In dit geval dus niet. Je moet de volgende meshes hebben:
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=17933
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=2277
(ik hoop dat dit ze allemaal zijn)
En meer kleding voor de Bodybuilder:
http://www.insimenator.net/forumdisplay.php?f=158het zoeken op insim. werd bemoeilijkt omdat de search voorlopig uitstaat
Hoop ook dat alle downloads werken daar.
Ja, waarschijnlijk is er een angst uitgekomen, en daardoor is z'n wensmeter in het rood gelopen. Dan zijn ze zó depressief dat er een therapeut komtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Sessy het volgende:
Hoe krijg je ze zo dat ze een therapeut nodig hebben en met zakken meel spelen? Alleen omdat zijn ex vrouw dood was?
Bedankt ga deze installeren en opnieuw proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, die installer heeft gewoon gelijk, maar met Sims2Package installer kun je dat omzeilen
Toen ik de sims had laten verhuizen, stapten ze ook in een taxi... maar toen ging het ondertussen dus helemaal mis met 2 maatschappelijk werkers ineens in huis, toen kon ik al niet meer klikken op kopen, verbouwen, of opslaan/naar wijk gaan... die opties die normaal in het wit klikbaar zijn, stonden de hele tijd in het grijs (niet klikbaar) net zoals, bijv wanneer er brand is, je niet mag bouwen/kopen om het te beinvloeden...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ladyxima, nadat je op verhuizen hebt geklikt, moet je naar het wijkenscherm gaan. Dan pak je de knop 'gezin verhuizen' en klik je op het huis. Vanaf daar kun je het gezin een andere kavel laten betrekken.
Zo was je probleem iets eenvoudiger opgelost, gok ik.
Dat probleem heb ik ook weleens gehad, dan slaat het spel gewoon ff op hol.. Kan je verder niks aan doen dat moet je gewoon het spel afkappen en kun je niets opslaan..quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:15 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Toen ik de sims had laten verhuizen, stapten ze ook in een taxi... maar toen ging het ondertussen dus helemaal mis met 2 maatschappelijk werkers ineens in huis, toen kon ik al niet meer klikken op kopen, verbouwen, of opslaan/naar wijk gaan... die opties die normaal in het wit klikbaar zijn, stonden de hele tijd in het grijs (niet klikbaar) net zoals, bijv wanneer er brand is, je niet mag bouwen/kopen om het te beinvloeden...
Inderdaad die heb ik ook in mijn spel.. Werkt ook prima!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..
Je vind hem hier
Ik ben erg blij met de glazen vloertegels!! Heb er nu een mooie serre mee gebouwdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef releaze het volgende:
[..]
die kan je bij modthesims2 downloaden. het glazen dak zijn doorzichtige tegels, en de glazen ramen.. zijn geloof ik van user numernor..
hmm tegels:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=34012
ramen
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=70222
als je hem hebt opgeslagen staat ie automatisch in het spel. wanneer je een familie gaat aanmaken heb je een icoontje van een paar dobbelstenen en allemaal poppetjes onder elkaar. druk op die poppetjes (dat zijn je zelfgemaakte sims) en dan zal ie daar onder staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef poehej het volgende:
erm ik heb een stomme vraag.. ik heb net eem simmetje gemaakt met bodyshop maar hoe gooi ik die nou in het spel? ik snap dr geen f*ck meer van
Oh gaaf dat ga ik met mijn sims ook doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef Ladyxima het volgende:
Brandon had als wens 'familiegeluk' dus eerst verliet zn vrouw hem, metertje in het rood, 2 kinderen werden afgenomen door maatschappelijk werk, nog roder, en toen de dood van zn (ex)vrouw, meter helemaal rood, en hij knuffelt zakken meel ter vervanging van zijn gezin
Als je hier eens naar de downloads kijktquote:
NU ik heb ze allemaal kunnen downloadenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef thewitch het volgende:
[..]
Als je hier eens naar de downloads kijkt![]()
http://www.modthesims2.com/member.php?u=3726
Denk dan niet dat je er dan nog veel voor nodig hebt om je simmies gek te krijgen![]()
Oeh jaaquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb er ook veel zin in, ik ga geheid zo'n eenzaam kattenvrouwtje maken
Hé bah, wat irritantquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Chanty87 het volgende:
Het spel is erg kieskeurig over de volgorde, dus je zult het overnieuw moeten installeren...
Echt? Ik had eerst Open for Business en Nightlife geinstalleerd en daarna pas University en dat werkte gewoon.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Chanty87 het volgende:
Het spel is erg kieskeurig over de volgorde, dus je zult het overnieuw moeten installeren...
Het balkje geeft inderdaad aan hoeveel dagen je sim nog heeft voordat hij ouder wordt. Als je niet wilt dat je sims ouder worden kun je de cheat aging off gebruiken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, onderin staat een balkje met de leeftijd en dan iets van: "becomes elder in .. days." Wordt je sim dan over zoveel dagen een bejaarde? Dat zou best kut zijn, want dan speel je dus 3/4 van de tijd met een bejaarde sim.
Oh hihi, dat was met de eerste Sims versiequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt? Ik had eerst Open for Business en Nightlife geinstalleerd en daarna pas University en dat werkte gewoon.
Thnxquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het balkje geeft inderdaad aan hoeveel dagen je sim nog heeft voordat hij ouder wordt. Als je niet wilt dat je sims ouder worden kun je de cheat aging off gebruiken.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh hihi, dat was met de eerste Sims versie![]()
![]()
Sims 2 is niet zo kieskeurig lees ik net
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil een adult-sims.. Dat ze kunnen blowen en roken en bezopen raken etc![]()
Niicceee!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
hahahahahaha geweldige bijschriften!!!!![]()
Ik heb hier even een paar screenshots van de sim die ik dankzij semtex gedownload heb...ik heb m een piepklein beetje aangepast.....![]()
Ik heb m Damian genoemd btw...hier staat ie naast z'n BMW X5:
[afbeelding]
headshot:
[afbeelding]
damnnnnn ik vind m sexy!!!![]()
![]()
Je woont op een campus. Daar kan je in een 'dorm' gaan wonen (kost niets, eten wordt voor je gemaakt) of in een eigen huis.quote:Op zondag 3 september 2006 17:24 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb een vraagje over uitbreiding sims university... iemand die het spel heeft, en iets meer kan vertellen? van het verhaaltje op de sims site wordt ik ook niet veel wijzer... woon je dan nog gewoon in de wijk? of woon je op de campus? ga je dan met een sim-tienertje op de campus wonen, en speel je dan met een sim tegelijk?
Het is zeker geen 15 euro waard. De objecten die erbij zitten zijn niet echt spraakmakend. Er zijn veel leukere objecten te downloaden, en die zijn gratis!! Voor de kleding hoef je het ook niet te doen, want veel nieuws is er niet. En de kleding die in uitbreidingen\stuffpacks zit is sowieso lelijk. Ik zou er dus goed over nadenken of je hem wel koopt. Normaal koop ik alles, maar deze dus niet!quote:Op zondag 3 september 2006 16:14 schreef CyberSimon het volgende:
Iemand het nieuwe accessoirespakket 'Glamour' al in huis? Ik heb 'm nog niet, en ik ben benieuwd of het de 15 euro waard is. Ik koop 'm uiteindelijk toch wel, maar goed
mijn huizen zijn allemaal ook simpel. soms zie ik die huizen op mts2 en denk ikquote:Op zondag 3 september 2006 20:20 schreef Acryl het volgende:ziet er netjes uit allemaal!
mijn huisjes zijn altijd zo lelijk simpel
mijn complimentjes
oh ik hou juist van concretequote:Op zondag 3 september 2006 21:23 schreef timp0e het volgende:
Hele leuke huisjes. Alleen jammer dat je wijk 100% geasfalteerd is, dat maakt het juist lelijk. Ik zou zelf voor een weelderig landschap hebben gekozen
Snap niet helemaal wat je probleem is maar ik zal het proberen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Pfff, ik heb het weer geprobeerd maar tis me niet gelukt. Ik kan gewoon geen huizen op fundering bouwen, ik snap gewoon niet hoe die trappetjes werken. Kan iemand me dat alsje, alsjeblieft een keertje uitleggen? Hoe ik een trappetje naar de ingang krijg, als het huis een stukje verhoogd is? En hoe ik dan weer trappen in het huis zelf bouw?
Lijkt het wel op idd. Heb ff opnieuw opgestart, maar dat hielp niet, daarna maar nieuwe drivers geinstalleerd en m'n computer opnieuw opgestart, maar het is nog steeds zoquote:Op maandag 4 september 2006 03:01 schreef Chanty87 het volgende:
Uhm, texture read foutje?Herstart zou het moeten verhelpen.
probeer eens je terraintype te veranderen? terraintype desert/temperate/concrete/dirtquote:Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt het wel op idd. Heb ff opnieuw opgestart, maar dat hielp niet, daarna maar nieuwe drivers geinstalleerd en m'n computer opnieuw opgestart, maar het is nog steeds zo. Misschien dat het door bepaalde downloads komt ofzo..
Net even de downloads allemaal uitgezet, maar het ziet er nog steeds zo uit.Misschien helpt opnieuw installeren. Werken je savegames daarna nog gewoon?
Heb ik gedaan, maar dan is het nog steeds zoquote:Op maandag 4 september 2006 11:03 schreef releaze het volgende:
[..]
probeer eens je terraintype te veranderen? terraintype desert/temperate/concrete/dirt
Ik kon er idd ook niks over vinden, had gisteravond al even op de site van Maxis gekeken bij support, maar het was blijkbaar geen bekend probleem.quote:Op maandag 4 september 2006 12:37 schreef Chanty87 het volgende:
Wat raar dat ik er niks over kan vinden op Google... Ik heb het zelf ook een keertje gehad met een sim, de hele skin zag er zo uit als dat terrein.
3,21 GB....quote:Op maandag 4 september 2006 18:41 schreef Marvellous het volgende:
Whahaha het wordt steeds meer..![]()
Iemand meer dan 1,44 GB
Eenmaal, andermaal....![]()
Hebben ze niet als een edit van de aquarium gewoon te download?quote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Danaa het volgende:
@ shiNing_staR:
Over Pets![]()
![]()
: Er komen meer dieren in dan alleen maar een hond en een kat.. ik heb ook op screenshots cavia's gezien..
Bijna 7GB, heb 't gisteren moeten backuppenquote:Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Cassie187 het volgende:
[..]
3,21 GB....En ik me maar af vragen waarom mijn spel zo langzaam loopt...
![]()
Ja, maar de meeste MB's zitten toch in auto's, gitaren, huizen en skins, geloof ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef zoeperzazke het volgende:
7 gig, jeutje... maar jij hebt toch ook vrij veel pay items?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Marvellous het volgende:
Dan moest je hem eigenlijk Tommy Vercetti noemen![]()
Inderdaad, bij mij duurt het soms ook erg lang als er bijvoorbeeld grote veranderingen in 1 keer zijn gebeurt bij mij in huis.. Trouwen, Bevalling etc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Loop thij écht vast of heb jij weinig geduld? (bij mij duurt t soms ook erg lang)
Bij mij duurt het sowieso erg lang, maar ik heb dan ook een computer die eigenlijk te zwak is voor sims. Hij pauseert zelfs een paar minuten als het dag/nacht wordt (weet iemand hoe je dat kunt uitzetten?)quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mij duurt het soms ook erg lang als er bijvoorbeeld grote veranderingen in 1 keer zijn gebeurt bij mij in huis.. Trouwen, Bevalling etc.
Veel laten rusten. Slapen, slapen, slapen en slapen!quote:
Ben blij dat het gelukt isquote:Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is me gelukt, maar het is zo ontzettend druk dat ik het niet meer aankan om die winkel te runnenMijn personeel freet uit hun neuzen en neemt ontslag en ik hou het niet meer bij, wat een humor... ik moet er echt nog even goed inkomen
Hij loopt echt vast, al blijft de muziek wel doorspelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Loop thij écht vast of heb jij weinig geduld? (bij mij duurt t soms ook erg lang)
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef PeRi het volgende:
Mijn homo's zijn bevallen.
[afbeelding]
Echt geen flauw idee meer welke skin het is. Ik ben ook de link kwijt waar je al die adult dingen kon vindenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehehe Peri, hoe heb je dát nu weer voor elkaar gekregen?
En is dat Craamyboys penishack? Die zoek ik eigenlijk ook weer
Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geborenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Acryl het volgende:Henk is ook zwanger... hij was ontvoert door aliens
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geboren![]()
Kun je ook oma's nemen?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 'm bezwangerd met de inSimenator, makkelijk 'i want to have a baby with..' tadaa.
Tsssss, kinderen, en dan nog roken...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[afbeelding]tis een dochtertje genaamd Beppie
![]()
Dat maakt niet uit, het enige verschil is dat de cdversie vier disks heeft en de dvdversie logischerwijs maar één. Als je een dvdrom hebt is het dus handiger om de dvdverie aan te schaffen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Spookje81 het volgende:
Ik wil dit spel ook gaan kopen, maar nou heb ik nog een vraagje: welke versie is beter de pc-cdrom of de dvd versie?
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tsssss, kinderen, en dan nog roken...
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren.
de vampieren komen altijd snachts en meestal op de openbare kavels in de stad. dr zit daar zo'n gothic nightclub waar vampiren af en aan komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!![]()
Het probleem hiermee is wel; Als je een tiener zwanger maakt en haar kind is eenmaal kind geworden.. gaan ze samen met de bus naar school, normaal gesproken komt dan om 13.00 de tiener thuis maar deze keer neemt de moedertiener ook haar kind mee zonder huiswerk..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens.
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren.
ik kwam er een keer eentje in de stad tegen. Ze droeg zo'n rode gothic fladderjurk. De icoontjes in je fotoboek bij vampieren zien er ook anders uit: ze staan erop alsof ze je willen aanvallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!![]()
Ziet er goed uit. Heb je die gedownload ofzo? Of welke uitbreiding speel je?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zo. Nieuwe grafische kaart, nieuw moederbord en vooral dankzij die nieuwe grafische kaart draait m'n spel een stuk sneller en ziet alles er nog mooier uit. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens gespeeld en wat poppetjes aangemaakt en in de buurt geplant. Ik herinner me niet al hun namen.
Cassie:
[afbeelding]
Miu:
[afbeelding]
Imogen
[afbeelding]
Ilja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sure.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb alle sims zelf gemaakt, al zijn de skins natuurlijk gedownload van o.a modthesim2.com .
Ik speel Universiteit & Nachtleven. (en vraag me af of huisdieren daar in oktober gewoon bij kan)
Wauuwww SEMTEX, vooral Miu vind ik erg mooiquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zo. Nieuwe grafische kaart, nieuw moederbord en vooral dankzij die nieuwe grafische kaart draait m'n spel een stuk sneller en ziet alles er nog mooier uit. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens gespeeld en wat poppetjes aangemaakt en in de buurt geplant. Ik herinner me niet al hun namen.
Cassie:
[afbeelding]
Miu:
[afbeelding]
Imogen
[afbeelding]
Ilja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier de link naar de penishack die ik gebruikquote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehehe Peri, hoe heb je dát nu weer voor elkaar gekregen?
En is dat Crammyboys penishack? Die zoek ik eigenlijk ook weer
Die echt aparte geel/grijs/bleekgekleurde skins zijn bijna allemaal van Enayla. Eens in de zoveel tijd gooit ze weer een nieuwe online.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Revenge2005 het volgende:
Semtex
kan je me is wat links geven naar skins/Bodymeshes die je gebruikt momenteel ?
ik wil tog is wat expirementeren
Kan wel zwanger raken van oma's?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens.
Kun jij mij de link geven van jou Inseminator? Bij die van mij kun je niet kiezen tussen een grim en Alien..quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan wel zwanger raken van oma's?. Kan ook kiezen tussen een grim en een alien baby.
Normaal doe ik ook altijd op de 'gewone' wijze kinderen krijgen; verliefd worden, woohoo en kindje maken. Maar bij twee mannen kun je niet meer dan woohoo'n. Homo's kunnen trouwens ook niet trouwen, alleen een samenlevingscontract.
Thanks voor de link van sexysims! Die was ik dus kwijt!
Volgens Google is Insimenator met de laatste update http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 op 16 juni 2006, maar de site ligt plat bij mij..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Kun jij mij de link geven van jou Inseminator? Bij die van mij kun je niet kiezen tussen een grim en Alien..
Zou ik wel willen? Heb je die nog?![]()
bij mij jammer genoeg ook..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens Google is Insimenator met de laatste update http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 op 16 juni 2006, maar de site ligt plat bij mij..
Heb je de meshes wel gedownload?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:58 schreef fresta het volgende:
ik heb een aantal dingen gedownload maar ze komen niet in het spel. ik heb ze erin gedaan zoals hierboven staat maar dan zonder 'slaapkamers' kan iemand me helpen?
had je al eerder download geinstalleerd? het kan misschien zo zijn dat je custom content disabled staat, ipv enabled. moet je ff in het spel bij de configuraties kijken..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:58 schreef fresta het volgende:
ik heb een aantal dingen gedownload maar ze komen niet in het spel. ik heb ze erin gedaan zoals hierboven staat maar dan zonder 'slaapkamers' kan iemand me helpen?
Meestal zitten die erbij, als ze er niet bij zitten staat het aangegeven waar je ze kunt downloaden.. (Naar mijn weten)quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef fresta het volgende:
nee meshes heb ik niet gedownload waar kan ik dat vinden?en ik zal zo even bij de configuraties kijken, alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |