abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41389752
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..
Je vind hem hier
Inderdaad die heb ik ook in mijn spel.. Werkt ook prima!!
pi_41389898
Even 2 snelle screenshotjes van mijn new family..

Dit zijn Dana en Kerr met op de achtergrond hun geadopteerde dochter Elise.. Toen zij net samen gingen wonen adopteerde zij een dochter ze waren er dolblij mee want zelf kinderen krijgen was allemaal nog niet gelukt,,
Van het 1 kwam het ander en ze raakte toch nog vrij snel zwanger..

Hier staan Elise, Dana en de kersverse baby Elaine..
Dana in haar Glamour pyama!!

Ik ga nu snel weer spelen
pi_41389931
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef releaze het volgende:

[..]

die kan je bij modthesims2 downloaden. het glazen dak zijn doorzichtige tegels, en de glazen ramen.. zijn geloof ik van user numernor..

hmm tegels:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=34012

ramen
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=70222
Ik ben erg blij met de glazen vloertegels!! Heb er nu een mooie serre mee gebouwd
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:07:55 #134
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41390215
erm ik heb een stomme vraag.. ik heb net eem simmetje gemaakt met bodyshop maar hoe gooi ik die nou in het spel? ik snap dr geen f*ck meer van
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:10:58 #135
81237 releaze
best of both worlds
pi_41390288
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef poehej het volgende:
erm ik heb een stomme vraag.. ik heb net eem simmetje gemaakt met bodyshop maar hoe gooi ik die nou in het spel? ik snap dr geen f*ck meer van
als je hem hebt opgeslagen staat ie automatisch in het spel. wanneer je een familie gaat aanmaken heb je een icoontje van een paar dobbelstenen en allemaal poppetjes onder elkaar. druk op die poppetjes (dat zijn je zelfgemaakte sims) en dan zal ie daar onder staan.
(let wel, eerst de sekse aanklikken, dan het scherm openen)
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:17:39 #136
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41390475
heb dr een package van gemaakt en die geinstalleerd maar ik zie niks in het spel.. verrot weer...
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:55:07 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41391972
Modthesims2.com doet het weer .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41392582
Probeer The Sims 2 gaan het maken te kopen, maar hier in Utrecht nergens te vinden, niet in Interoys, niet bij Bart Smit, niet bij Media Markt, ooj niet bij Free Recordshop enz, enz
pi_41393870
bol.com
I had a signature once. It was awful.
pi_41394083
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef Ladyxima het volgende:
Brandon had als wens 'familiegeluk' dus eerst verliet zn vrouw hem, metertje in het rood, 2 kinderen werden afgenomen door maatschappelijk werk, nog roder, en toen de dood van zn (ex)vrouw, meter helemaal rood, en hij knuffelt zakken meel ter vervanging van zijn gezin
Oh gaaf dat ga ik met mijn sims ook doen.
Ik ga een martelkelder bouwen in mijn gothic kasteel, daar zet ik iemand in vast die heel sociaal is, en wacht dan tot al z'n angsten van social bunny en zo uitkomen.
pi_41394768
Stelletje sadisten!
pi_41395277
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:08 schreef Chanty87 het volgende:
Stelletje sadisten!
Als je hier eens naar de downloads kijkt

http://www.modthesims2.com/member.php?u=3726

Denk dan niet dat je er dan nog veel voor nodig hebt om je simmies gek te krijgen
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:32:26 #143
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_41395632
Ik heb ook nog een paar screenshots van sims bij wie de wensmeter in het rood staat:

Sim met een rijkdomwens is aan het bedelen langs de weg

Sim met een romantiekwens is aan het dansen met haar bezem

Hier nog een paar screenshots van de familie Burton

Net opgegroeid en lekker aan het knuffelen met zijn moeder

Een screenshot van het hele gezinnetje
pi_41396120
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef thewitch het volgende:

[..]

Als je hier eens naar de downloads kijkt

http://www.modthesims2.com/member.php?u=3726

Denk dan niet dat je er dan nog veel voor nodig hebt om je simmies gek te krijgen
NU ik heb ze allemaal kunnen downloaden denk dat ik maar een huisje zoek voor die lieve eenzame professor
pi_41398471
Nu ik deze Sims 2 Pets screenshots heb gezien wilde ik maar dat het al oktober was, het ziet er heel belovend uit.

Nu mijn mannetje gaat maar een eigen zaak beginnen ik wordt over 1 mnd een trotse bezitter van katte en honde kennel en ga met mijn dieren op schows, dit zou ik in werkelijkheid nooit doen daar ik dit een beetje aan dierenbeulen doet denken (maar dat is mijn mening iedereen denkt er het zijne van)

http://www.simsnetwerk.com/index.php kun je ook de pet screenshots bekijken GAAAAAfffffff
pi_41398551
Ik heb er ook veel zin in, ik ga geheid zo'n eenzaam kattenvrouwtje maken
pi_41399784
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb er ook veel zin in, ik ga geheid zo'n eenzaam kattenvrouwtje maken
Oeh jaa
Ik ga deze ook kopen, en als ik goed in t geld zit die maand koop ik gelijk Open for business erbij, want die wil ik ook wel eigenlijk
pi_41401476
ik heb zo'n vrouwtje zwanger laten worden maar ze gaat maar niet bevallen.. en ze is toch al een tijd zwanger... kan het er aan liggen dat ik het ouder worden uit heb gezet? zo niet willen jullie dat dan zeggen want dat kan ik het ouder worden weer uit zetten.
pi_41401830
Jaa, daar ligt het dus aan .
pi_41402194
echt?
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:25:08 #151
81237 releaze
best of both worlds
pi_41402562
Oeh, wat gebeurt er met sims die een plezier wens of een kenniswens hebben?
pi_41410987
Voor de mensen die het gemist hebben: Speel met Kurt Rogiers in De Sims 2

Je kunt dus Kurt Rogiers en Julie Taton gratis downloaden voor in De Sims 2
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_41417211
Wauw
Amen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:17:41 #154
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_41419780
Hallo allemaal, ik heb een klein vraagje over de sims2

Ik heb alle uitbreidingen gekocht en geinstalleerd, behale het studentenleven, helaas heb ik het gevoel dat ik een leuk deel van het spelletje mis, en ga ik maadag het studentenleven halen, maar het probleem is, ik heb de latere uitbreidingen al geinstalleerd. Moet ik nu alles verwijderen en opnieuw installeren, of hoeft dit niet en kan ik hem zo installeren?

XxX Yvana
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_41419844
Het spel is erg kieskeurig over de volgorde, dus je zult het overnieuw moeten installeren...
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:31:23 #156
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_41420120
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Chanty87 het volgende:
Het spel is erg kieskeurig over de volgorde, dus je zult het overnieuw moeten installeren...
Hé bah, wat irritant
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_41420198
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:20 schreef Chanty87 het volgende:
Echt? Ik had eerst Open for Business en Nightlife geinstalleerd en daarna pas University en dat werkte gewoon.

Ik heb trouwens een vraagje, onderin staat een balkje met de leeftijd en dan iets van: "becomes elder in .. days." Wordt je sim dan over zoveel dagen een bejaarde? Dat zou best kut zijn, want dan speel je dus 3/4 van de tijd met een bejaarde sim .
pi_41420558
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, onderin staat een balkje met de leeftijd en dan iets van: "becomes elder in .. days." Wordt je sim dan over zoveel dagen een bejaarde? Dat zou best kut zijn, want dan speel je dus 3/4 van de tijd met een bejaarde sim .
Het balkje geeft inderdaad aan hoeveel dagen je sim nog heeft voordat hij ouder wordt. Als je niet wilt dat je sims ouder worden kun je de cheat aging off gebruiken.
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:52:46 #159
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_41420604
Ik heb weer een paar screentjes...Romeo en Juliette hebben dus een tweeling gekregen Beau&Zara

Starr met haar broertje/zusje aan t spelen:

Starr met peuter Zara:

Cutey pie Beau:

Foto vanaf een stalkpositie:
Oh yes i did!
pi_41421077
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Echt? Ik had eerst Open for Business en Nightlife geinstalleerd en daarna pas University en dat werkte gewoon.
Oh hihi, dat was met de eerste Sims versie Sims 2 is niet zo kieskeurig lees ik net
pi_41429726
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Het balkje geeft inderdaad aan hoeveel dagen je sim nog heeft voordat hij ouder wordt. Als je niet wilt dat je sims ouder worden kun je de cheat aging off gebruiken.
Thnx . Ik wil namelijk geen bejaarde zijn
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:11 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Oh hihi, dat was met de eerste Sims versie Sims 2 is niet zo kieskeurig lees ik net
Blijkbaar . Alleen volgens mij werken je gesavede games niet meer als je een andere expansion hebt geinstalleerd.
pi_41429793
Ik heb ook zo'n zin in Pets..
Kijk er al helemaal naar uit om met mun hond naar het park te gaan, en met de poes te spelen in huis..
En dat ze mun bank slopen, ja echt geweldig!!

Ik hoop toch ook dat er nog eens een uitbreiding over kinderen uitkomt..
Zodat je ook met je baby in de kinderwagen ergens heen kan, en dat er een creche is waar je je kind heen kan brengen als je gaat werken.. En wat nieuwe wiegjes, zwangerschapskleding, baby kleding en andere accesoires..
pi_41429818
[/quote]
Blijkbaar . Alleen volgens mij werken je gesavede games niet meer als je een andere expansion hebt geinstalleerd.
[/quote]

Klopt, bij mij was dat iedere keer het geval
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:48:54 #164
81237 releaze
best of both worlds
pi_41431011
Het lijkt mij wel leuk om een sport-sims te hebben. niet alleen opdrukken yoga en zwemmen, maar bijvoorbeeld vechtsport of golf, streetdance, bodybuilden weet ik veel.. dat je echt aan je skills moet werken
pi_41431242
Ik wil een adult-sims.. Dat ze kunnen blowen en roken en bezopen raken etc Maar zie zal er wel niet komen
pi_41431389
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil een adult-sims.. Dat ze kunnen blowen en roken en bezopen raken etc

(paddo's, lsd)
pi_41432107
Och, er zijn zoveel dingen die in The Sims zouden kunnen. Het is alleen zo jammer dat nieuwe ideeën zo kleinschalig wordt uitgewerkt door Maxis
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:36:55 #168
81237 releaze
best of both worlds
pi_41436734
Ik heb laatst een paar geweldige payskins gedownload die ik gelijk in actie wilde zien, dus ik heb mn hele neighbourhood voor de zoveelste keer gedelete en weer from scratch begonnen. Ik blijf het om de een of andere reden leuken vinden om poppetjes te maken, aan te passen en huizen te bouwen dan dat ik het leuk vind om het verhaal uit te spelen... M'goed. Een van mn poppetjes is single mom en heeft twee kinderen, maar het leek me leuk om nou eens een vader voor die twee te maken, met stamboom enzo, dus ik ben aan de slag gegaan en toen met sims DNA kwamen er een paar poppetjes uit die wel aardig waren. Maar goed, die vader die moest er weer uit, ik wilde hem alleen voor het DNA en de stamboom. Dus die heb ik zelfmoord in het zwembad laten plegen, harhar

Maar goed, die sterfscene zag er wel aardig uit dus dmv de move_objects on cheat heb ik daar wel een leuk tafereeltje van kunnen maken Meet Harkun!

De blik op zn gezicht toen hij stierf...

'Tja tja tja.. 'denkt Death. 'Weer zo'n zwembad moord. Weer van die jankende wijven.'

'Ja, die ziet er behoorlijk dood uit.'

'Is ff kijken... Harald, Hariet, Harke..Ah, hier. Harkun! ..Ja, nouja zeg! Ik ben precies op tijd!'

'Nou ja. Ik zie jullie allemaal nog wel later, mensen. De groeten!'

[ Bericht 1% gewijzigd door releaze op 03-09-2006 00:45:54 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:56:36 #169
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_41437491
hahahahahaha geweldige bijschriften!!!!

Ik heb hier even een paar screenshots van de sim die ik dankzij semtex gedownload heb...ik heb m een piepklein beetje aangepast.....

Ik heb m Damian genoemd btw...hier staat ie naast z'n BMW X5:

headshot:

damnnnnn ik vind m sexy!!!
Oh yes i did!
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:02:56 #170
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41437715
Mooie Sims weer!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:37:43 #171
81237 releaze
best of both worlds
pi_41439052
zijn die oorbellen accessoires of zitten ze echt in de skin zelf? Ik vind het poppetje wel gaaf, aantrekkelijk! Maar die oorbellen.... Brrr
  zondag 3 september 2006 @ 00:49:52 #172
81237 releaze
best of both worlds
pi_41441529
Eeeen ondertussen lekker wezen bouwen...

voorkant

achterkant

begane grond

eerste verdieping

De achtertuin ga ik ook nog doen denk ik.. Die staat op een helling, dus ik moet ff iets inventiefs verzinnen Het huisje kan ook ongeveer voor 2/3 personen, maar met deze opstelling denk ik niet dat ik er een tweepersoonsbed in kan zetten.. Dan moet ie op de begane grond, of moeten er een paar binnenmuurtjes veranderd worden
  zondag 3 september 2006 @ 02:47:32 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41443712
izzypizzy: Damian is cute
Blij dat 't gelukt is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41445240
Ik heb ergens gelezen dat iemand een kleedje had waar je de baby op kon leggen en dat ie daarop ging slapen.

Waar kan ik deze download ophale:)
  zondag 3 september 2006 @ 14:30:39 #175
140412 Danaa
🍎
pi_41450831
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
hahahahahaha geweldige bijschriften!!!!

Ik heb hier even een paar screenshots van de sim die ik dankzij semtex gedownload heb...ik heb m een piepklein beetje aangepast.....

Ik heb m Damian genoemd btw...hier staat ie naast z'n BMW X5:
[afbeelding]

headshot:
[afbeelding]

damnnnnn ik vind m sexy!!!
Niicceee!!!
Die oorbellen zijn ook helemaal geweldig..
pi_41453385
Iemand het nieuwe accessoirespakket 'Glamour' al in huis? Ik heb 'm nog niet, en ik ben benieuwd of het de 15 euro waard is. Ik koop 'm uiteindelijk toch wel, maar goed

Ik kijk in ieder geval erg uit naar 'Pets'. Zou je je huisdieren nou ook daadwerkelijk moeten uitlaten enzo?
Kan momenteel trouwens geen Sims spelen omdat de CD-romspeler kapot is. Heel frusterend
pi_41453751
Ben ook benieuwd naar Pets, lijkt me leuk als de dieren zich ook kunnen voortplanten zodat je leuke kruisingen en nestjes krijgt.. En welke dieren komen er in het spel, toch wel meer dan honden en katten alleen?
pi_41454263
In de huisdierenuitbreiding van Sims 1 zaten ook al cavia's, schildpadden, wandelende takken (o.i.d.) Dus ik denk dat die er bij deze uitbreiding ook bij zullen komen.
pi_41455271
ik heb een vraagje over uitbreiding sims university... iemand die het spel heeft, en iets meer kan vertellen? van het verhaaltje op de sims site wordt ik ook niet veel wijzer... woon je dan nog gewoon in de wijk? of woon je op de campus? ga je dan met een sim-tienertje op de campus wonen, en speel je dan met een sim tegelijk?
they say a dirty mind is a joy forever...
  zondag 3 september 2006 @ 17:51:27 #180
81237 releaze
best of both worlds
pi_41455996
Je kan ervoor kiezen je tieners naar de universiteit te sturen. ze gaan dan uit huis en op de schoolcampus (nieuwe buurt) wonen. Het gezin blijft achter zonder het desbetreffende lid. Je kan je sim in een dorm stoppen, bij andere huishoudens voegen, zodat je toch met meer sims tegelijk kan spelen. Ook kunnen er tegelijkertijd meerdere sims naar de uni verhuizen.
  zondag 3 september 2006 @ 17:51:28 #181
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41455998
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:24 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb een vraagje over uitbreiding sims university... iemand die het spel heeft, en iets meer kan vertellen? van het verhaaltje op de sims site wordt ik ook niet veel wijzer... woon je dan nog gewoon in de wijk? of woon je op de campus? ga je dan met een sim-tienertje op de campus wonen, en speel je dan met een sim tegelijk?
Je woont op een campus. Daar kan je in een 'dorm' gaan wonen (kost niets, eten wordt voor je gemaakt) of in een eigen huis.
Je speelt met 1 of meer tieners tegelijk, deze moeten 4 schooljaren van 2 semesters doorlopen.
Duurt soms best lang

Nog meer vragen?
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_41456038
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:14 schreef CyberSimon het volgende:
Iemand het nieuwe accessoirespakket 'Glamour' al in huis? Ik heb 'm nog niet, en ik ben benieuwd of het de 15 euro waard is. Ik koop 'm uiteindelijk toch wel, maar goed
Het is zeker geen 15 euro waard. De objecten die erbij zitten zijn niet echt spraakmakend. Er zijn veel leukere objecten te downloaden, en die zijn gratis!! Voor de kleding hoef je het ook niet te doen, want veel nieuws is er niet. En de kleding die in uitbreidingen\stuffpacks zit is sowieso lelijk. Ik zou er dus goed over nadenken of je hem wel koopt. Normaal koop ik alles, maar deze dus niet!
pi_41459125
Ik had m'n vrouw kok laten worden, omdat ze als aspiration had om Celebrity Chef te worden. Krijg ik ineens zo'n berichtje dat twee gasten hun product naar mijn vrouw wilden vernoemen en welke ik dan wilde. Blijkbaar koos ik de goede, want ik kreeg ineens 50.000 .
  zondag 3 september 2006 @ 20:07:35 #184
81237 releaze
best of both worlds
pi_41459438
Phew, weer twee huizen gebouwd. 9 to go!
Dit zijn weer huisjes voor 1/2 personen. Ik heb er expres weinig ingezet, weinig creative- en denkactiviteiten, omdat ik daar openbare kavels voor wil gaan gebruiken, zodat ze de rest van de inwoners ook regelmatig tegenkomen.

Sheesh, ik hoop maar dat ik eindelijk met deze poppetjes ga spelen als ik de hele wijk afheb

De wijk

Naru's huis

Heather's huis

pi_41459644
releaze: als die huizen downloadable (kant en klaar ) zouden zijn, zou ik ze meteen downloaden, ziet er echt super uit!! ik hou van spelen met 1-2 poppetjes, dan kan je het goed onder controle houden
pi_41459892
ziet er netjes uit allemaal! mijn huisjes zijn altijd zo lelijk simpel
mijn complimentjes
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zondag 3 september 2006 @ 20:29:06 #187
81237 releaze
best of both worlds
pi_41460169
Hmm.. ik kan ze wel voor je zippen en kijken of ik ze kan uploaden, maar dan moet ik ook ff kijken of ik mn poppetjes eruit kan slopen zonder de inhoud van het huis te verliezen Ook zijn dit huizen gebouwd op een helling, de helling zit automatisch in het lotbestand. Dus als je een vlakke omgeving hebt dan wordt je omgeving wel een beetje misvormd
  zondag 3 september 2006 @ 20:30:40 #188
81237 releaze
best of both worlds
pi_41460241
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:20 schreef Acryl het volgende:
ziet er netjes uit allemaal! mijn huisjes zijn altijd zo lelijk simpel
mijn complimentjes
mijn huizen zijn allemaal ook simpel. soms zie ik die huizen op mts2 en denk ik
met ronde vormen en weet ik veel wat, echt gaaf. ik heb weleens geprobeerd 'modular stairs' the maken en een heuvelachtig dak, maar ik vind het allemaal veel te complex ik hou het dus maar bij simpel...
pi_41462275
Hele leuke huisjes. Alleen jammer dat je wijk 100% geasfalteerd is, dat maakt het juist lelijk. Ik zou zelf voor een weelderig landschap hebben gekozen
  zondag 3 september 2006 @ 21:37:41 #190
81237 releaze
best of both worlds
pi_41462899
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:23 schreef timp0e het volgende:
Hele leuke huisjes. Alleen jammer dat je wijk 100% geasfalteerd is, dat maakt het juist lelijk. Ik zou zelf voor een weelderig landschap hebben gekozen
oh ik hou juist van concrete Dirt vind ik ook wel leuk. Ik moet de wijk nog wel gaan opleuken met bomen en grasvelden enzo. Ik kan het terrein ook inschakelen naar desert of lush, net geprobeerd, maar mn kaveltje is dan nog wel concrete, snap niet precies waarom maar goed
  zondag 3 september 2006 @ 21:52:45 #191
81237 releaze
best of both worlds
pi_41463562
Goed.. ik zal deze downloads tot het nieuwe topic online laten staan..
de huizen zijn allemaal decorated, het poppetje is eruit gesloopt. ik hoop dat het werkt voor degenen die ze downloaden.

er staat op ieder lot een struikje, dit is een hack die je er ook weer uit kan halen.

edit: nodig: OFB, NL & UNI

download dit huis (7meg)

download dit huis (6meg)

download dit huis (8meg)

[ Bericht 3% gewijzigd door releaze op 03-09-2006 22:40:40 ]
pi_41463823
bovenste huis vind ik errug mooi
pi_41464461
ik heb ze gedownload, alleen komt de melding dat ik geen goede uitbreiding heb
thanks anyway, misschien heb ik later de benodigde uitbreidingen wel, en kan ik ze alsnog openen
pi_41464510
Pfff, ik heb het weer geprobeerd maar tis me niet gelukt. Ik kan gewoon geen huizen op fundering bouwen, ik snap gewoon niet hoe die trappetjes werken. Kan iemand me dat alsje, alsjeblieft een keertje uitleggen? Hoe ik een trappetje naar de ingang krijg, als het huis een stukje verhoogd is? En hoe ik dan weer trappen in het huis zelf bouw?
  zondag 3 september 2006 @ 22:24:34 #195
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41464758
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Pfff, ik heb het weer geprobeerd maar tis me niet gelukt. Ik kan gewoon geen huizen op fundering bouwen, ik snap gewoon niet hoe die trappetjes werken. Kan iemand me dat alsje, alsjeblieft een keertje uitleggen? Hoe ik een trappetje naar de ingang krijg, als het huis een stukje verhoogd is? En hoe ik dan weer trappen in het huis zelf bouw?
Snap niet helemaal wat je probleem is maar ik zal het proberen.

In het build menu staan hele en halve trappen. De hele zijn voor hele verdiepingen, let op dat je genoeg ruimte rondom de trap hebt. Gewoon blijven schuiven tot 'ie groen wordt.
De halve trappen zijn voor funderingen. Kies een trap en probeer deze op de buitenste rand van de fundering te plaatsen. Zou toch moeten lukken.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  zondag 3 september 2006 @ 22:39:23 #196
81237 releaze
best of both worlds
pi_41465466
Ook zijn de halve trappen ook voor verdiepingen. Ik vind die hele trappen behoorlijk lelijk dus ik gebruik praktisch altijd de halve, de connecting stairs.

voor de connecting stairs op een hele verdieping heb je 6 rasterblokken nodig. 1 rasterblok voor het bovenste opstapje, dan 4 lege rasterblokken daarnaast (vloer weghalen met ctrl-klik) en onderop nog 1 rasterblok voor het onderste opstapje. Als je dan het trappetje op het bovenste opstapje plaatst, dan krijg je dat groene en kan je de trap bouwen.

Met fundering moet je er wel voor zorgen dat je fundering een aantal rasterblokken van de rand van je lot afstaat, anders zegt ie dat je niet mag bouwen. Ook moet de vloer enigszins gelijkmatig geffend zijn, anders geeft ie ook een waarschuwing.

Over de downloads, ik het alle uitbreidingspakketten (OFB, nightlife, uni) en het is heel goed mogelijk dat er dingen in het huis gebaseerd zijn op een of meerdere van die drie. Maar dat krijg je al vrij snel met gedecoreerde huizen...
pi_41472173
Ik had net een community lot gekocht om een bedrijf te beginnen, rijd ik erheen, ziet het er ineens zo uit:

Wtf is dat?
pi_41472436
Uhm, texture read foutje? Herstart zou het moeten verhelpen.
pi_41472532
quote:
Op maandag 4 september 2006 03:01 schreef Chanty87 het volgende:
Uhm, texture read foutje? Herstart zou het moeten verhelpen.
Lijkt het wel op idd. Heb ff opnieuw opgestart, maar dat hielp niet, daarna maar nieuwe drivers geinstalleerd en m'n computer opnieuw opgestart, maar het is nog steeds zo . Misschien dat het door bepaalde downloads komt ofzo..

Net even de downloads allemaal uitgezet, maar het ziet er nog steeds zo uit .Misschien helpt opnieuw installeren. Werken je savegames daarna nog gewoon?
pi_41474834
als t goed is krijg je een vraag of je je savegames wilt bewaren als je the sims uninstalled...
anders kopieer je gewoon de bestanden naar een andere map
pi_41474911
Nog maar wat zimz van mij...

maandag 4 september 2006 @ 11:03:48 #202
81237 releaze
best of both worlds
pi_41476484
quote:
Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lijkt het wel op idd. Heb ff opnieuw opgestart, maar dat hielp niet, daarna maar nieuwe drivers geinstalleerd en m'n computer opnieuw opgestart, maar het is nog steeds zo . Misschien dat het door bepaalde downloads komt ofzo..

Net even de downloads allemaal uitgezet, maar het ziet er nog steeds zo uit .Misschien helpt opnieuw installeren. Werken je savegames daarna nog gewoon?
probeer eens je terraintype te veranderen? terraintype desert/temperate/concrete/dirt
pi_41476588
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:03 schreef releaze het volgende:

[..]

probeer eens je terraintype te veranderen? terraintype desert/temperate/concrete/dirt
Heb ik gedaan, maar dan is het nog steeds zo . Als ik water maak, ziet het water er ook zo uit, doorzichtig, maar met allemaal letters en cijfers erop.
Ik ga wel ff alles opnieuw installeren enzo, misschien helpt dat.
pi_41476894
ik wacht op de post... vandaag komt misschien mijn OfB!!
pi_41478982
Wat raar dat ik er niks over kan vinden op Google... Ik heb het zelf ook een keertje gehad met een sim, de hele skin zag er zo uit als dat terrein.
pi_41479252
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:37 schreef Chanty87 het volgende:
Wat raar dat ik er niks over kan vinden op Google... Ik heb het zelf ook een keertje gehad met een sim, de hele skin zag er zo uit als dat terrein.
Ik kon er idd ook niks over vinden, had gisteravond al even op de site van Maxis gekeken bij support, maar het was blijkbaar geen bekend probleem.
Net alles ff opnieuw geinstalleerd, alleen het is nog steeds zo, nouja, dan moet ik er maar mee leren leven . Gelukkig zijn alleen de coomunity lots die ik met mijn sim koop zo en is mijn huis nog wel normaal .
pi_41479851
Waar blijijijijijijft de post... (zul je ook nog zien dattie er niet bij zit)
pi_41481073
Hallo allemaal.. heb even bijgelezen en heb wat reacties..

@ CyberSimon:
Over Glamour gesproken; ik heb hem in huis.. maar de accesoires en kleding zijn echt niet spraakmakend!! NIET KOPEN!

@ shiNing_staR:
Over Pets : Er komen meer dieren in dan alleen maar een hond en een kat.. ik heb ook op screenshots cavia's gezien..

@ Releaze: Wat zijn je huizen Prachtig!! Ik houd wel van die stijl..! Ik ga ze zo even downloaden en kijken of ze werken.. Je hoort het van me!

@ Sapstengel:Zag er wel ff grappig uit met die letters.. maar zonde dat je alles opnieuw moet instaleren, heb je alles kunnen behouden?
pi_41481208
Ahh oke, cavia's zijn ook leuk Zag ook ergens op een screenshot papegaaien geloof ik..
pi_41481257
Jaaa inderdaad je hebt gelijk die heb ik ook gezien
pi_41484867
Dat je die trapjes niet vóór de fundering maar erop moet houden, scheelt heel veel ik heb nu mijn allereerste huis op de funderingen staan!! Dankjewel

En OfB is ook binnen! Ik ben nog niet begonnen met het winkeldeel, eerst een huisje bouwen enzo, maar ik ben wel heel blij dat ik hem heb! Overigens heb ik alle saved games en downloads nog gewoon.
pi_41485943
Vraagje: hoe groot is jullie downloads map? mijne is ondertussen 115MB, en dat is te merken in het spel loopt soms vast, traag.. ik wil best wat dingen eruit gooien, maar vind het lastig, want ik weet niet wat-wat is, en straks ben ik mn favo kapsels en make up enzo kwijt
pi_41486252
310 MB bij mij Had ik niet verwacht zoveel, heb echt niet zoveel downloads in mn spel.. wel wat kapsels, makeup enzo, maar niet veel spulletjes..
pi_41486797
Mijn downloadsmap is nu 766MB.. Ik heb in de vakantie al heel veel downloads verwijderd omdat mn spel erg traag was. Het heeft wel iets geholpen, maar niet echt veel.

Ik heb net trouwens 2 sims gemaakt in bodyshop:

I like big eyes and I cannot lie...

Deze sim heb ik via SEMTEX, het is dezelfde sim als die van Izzypizzy maar dan anders
pi_41487329
1,44 gig...
pi_41488053
Whahaha het wordt steeds meer..

Iemand meer dan 1,44 GB
Eenmaal, andermaal....
pi_41488319
mijn sim heeft t sociale konijn in elkaar geslagen... zag er zo droog uit
pi_41488625
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:41 schreef Marvellous het volgende:
Whahaha het wordt steeds meer..

Iemand meer dan 1,44 GB
Eenmaal, andermaal....
3,21 GB.... En ik me maar af vragen waarom mijn spel zo langzaam loopt...
pi_41490097
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Danaa het volgende:
@ shiNing_staR:
Over Pets : Er komen meer dieren in dan alleen maar een hond en een kat.. ik heb ook op screenshots cavia's gezien..
Hebben ze niet als een edit van de aquarium gewoon te download?
  maandag 4 september 2006 @ 19:45:46 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41490268
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Cassie187 het volgende:

[..]

3,21 GB.... En ik me maar af vragen waarom mijn spel zo langzaam loopt...
Bijna 7GB, heb 't gisteren moeten backuppen
  maandag 4 september 2006 @ 19:46:58 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41490308
Leuk om al die verschillende Xaviers te zien (dat is de officiele naam van die bodybuilderguy) .
pi_41496033
7 gig, jeutje... maar jij hebt toch ook vrij veel pay items?
  maandag 4 september 2006 @ 22:41:26 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41496718
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef zoeperzazke het volgende:
7 gig, jeutje... maar jij hebt toch ook vrij veel pay items?
Ja, maar de meeste MB's zitten toch in auto's, gitaren, huizen en skins, geloof ik.
pi_41506362
hm, auto's en huizen heb ik niet gitaren trouwens ook niet. Skins wel Ik denk dat ik vooral veel kapsels en objecten heb....
pi_41509406
De Familie Ries

Dit zijn Dana & Jordan Ries.. Op haar shirt staat; Yes... It's Twins

De Bevalling

Dana doet hard haar best om de weeen op te vangen, in dat geval zou Jordan haar moeten steunen maar inplaats daarvan valt hij bijna flauw

Trots maar voldaan Dochter Niala en Zoon Storm

Allemaal even een middagdutje doen, ook Jordan is helemaal dood op

Hier zien we Jordan met zijn dochter Niala, Hij is zo trots op haar

De eerste verjaardag van de tweeling word in de tuin gevierd

Dana en Niala, Zooo Trots & Verliefd

The happy Family

Tijd om op te groeien!! Wat worden ze toch snel groot.. maar nu alle 2 wel heerlijk naar school. Hebben papa en mama wat rust

Na een eerste schooldag zijn papa en dochter lekker aan het klieren en spelen

Ook heth huiswerk maken hoort erbij en daar helpen papa en mama graag aan mee

Allebij lekker slapen na de eerste slopende schooldag

Broer en zus zijn zo blij met elkaar

Jahoor jullie zien het al; de 2de zwangerschap is aangebroken

ff lekker loungen

De Familie heeft er een dochter en zusje bij; Sijen

De grote zus is zo trots

Opgroeien

Papa en Mama met hun nieuwe aanwinst.. zo trots op hun derde kindje

De tweeling

Ook het lichaam moet in conditie blijven; Jordan, Dana en Storm doen het binnen Niala zit buiten op een apparaat.. En Sijen is lekker aan het spelen

Sijen word een grote meid en gaat lekker naar school
pi_41513473
pi_41517299
Mensjes, mijn spel loopt telkens vast als ik naar een openbare buurt of stad wil reizen. Ik heb alle uitbreidingspakketen geïnstalleerd, inclusief Glamour Life, maar heb verder geen gedownloade stuff. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Amen.
pi_41517338
Loop thij écht vast of heb jij weinig geduld? (bij mij duurt t soms ook erg lang)
pi_41518741
zal ik mijn sim ook maar ff showen...
meet: Henk de Vries ( )

misschien dat sommige dat shirt wel herkennen van GTA: Vice City... eerlijk zelf gejat

[ Bericht 16% gewijzigd door Acryl op 05-09-2006 16:23:13 ]
pi_41519534
Dan moest je hem eigenlijk Tommy Vercetti noemen
pi_41520413
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Marvellous het volgende:
Dan moest je hem eigenlijk Tommy Vercetti noemen
ik had henk de vries al eerder gemaakt
pi_41523343
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Loop thij écht vast of heb jij weinig geduld? (bij mij duurt t soms ook erg lang)
Inderdaad, bij mij duurt het soms ook erg lang als er bijvoorbeeld grote veranderingen in 1 keer zijn gebeurt bij mij in huis.. Trouwen, Bevalling etc.
pi_41548453
Nu heb ik met OfB een zaakje aan huis gemaakt... Maar hoe in vredesnaam krijg ik klanten in mijn winkel (ja, ik heb het open/gesloten bord op open hangen en er komen klanten)?? Klanten blijven ervoor hangen en kopen is al helemaal iets wat niet gebeurt....
pi_41548748
Krijgen de klanten wel zo'n metertje boven het hoofd?? Zo niet, dan ben je waarschijnlijk vergeten om objecten te koop te zetten...
Je moet ze namelijk aanvinken zodat ze geel worden. Dan kan je ook de prijs bepalen enz.
Je doet dat met het prijskaartje rechtsboven in het paneel.

Als ze wel zo'n metertje hebben dan moet je gewoon op die sim klikken en dan verkoop/standaard verkoop ofzoiets..
pi_41549111
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Danaa het volgende:

[..]

Inderdaad, bij mij duurt het soms ook erg lang als er bijvoorbeeld grote veranderingen in 1 keer zijn gebeurt bij mij in huis.. Trouwen, Bevalling etc.
Bij mij duurt het sowieso erg lang, maar ik heb dan ook een computer die eigenlijk te zwak is voor sims. Hij pauseert zelfs een paar minuten als het dag/nacht wordt (weet iemand hoe je dat kunt uitzetten?)
pi_41550149
hoi
pi_41550717
het te koop zetten lukt me niet, waar vind ik dat? En hoe gaat dat bij een restaurant? Ik heb nu een zaakje gemaakt en ben in 3 minuten spelen al 4 tevredenheidssterren kwijt
pi_41552310
een sims dowload site (sims 1 en 2) misschien dat die aan de OP kan worden toegevoegd?
http://thesims2.filefront.com/
pi_41552335
Je moet dus eerst op dat prijskaartje rechtsboven klikken. Daarna klik je op de objecten die je wilt verkopen, ze worden dan geel. Heb je alles aangeklikt wat je wilt verkopen dan klik je weer op het prijskaartje en klaar is kees. Het is helemaal niet zo moeilijk...
Voor een restaurant hoef je niks te koop te zetten. Je hebt wel een groot fornuis en een podium nodig. De klanten verzamelen zich dan bij het podium als ze iets willen eten. Zorg dus dat je een gastheer/vrouw hebt die de klanten naar de tafel brengt. Denk er wel aan dat je de klanten in het begin moet stimuleren om iets te kopen/bestellen, anders kan je lang wachten..

Volgens mij wordt dit ook allemaal uitgelegd als je de speltips aan hebt staan
pi_41556955
Wat the hell, mijn sims krijgen nooit tweelingen!! En ik vind het irritant dat hun levenswens bijna altijd hetzelfde is. Ze willen allemaal de top van sport bereiken, de top van criminaliteit of geneeskunde. Saaie rotzakken!! Het is wel leuk als ze zombies worden.
pi_41557107
Het is me gelukt, maar het is zo ontzettend druk dat ik het niet meer aankan om die winkel te runnen Mijn personeel freet uit hun neuzen en neemt ontslag en ik hou het niet meer bij, wat een humor... ik moet er echt nog even goed inkomen
pi_41557259
mijn sim blijft telkens hoesten...
pi_41557469
Mijn homo's zijn bevallen .

.

quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef Acryl het volgende:
mijn sim blijft telkens hoesten...
Veel laten rusten. Slapen, slapen, slapen en slapen!

[ Bericht 7% gewijzigd door PeRi op 06-09-2006 19:02:49 ]
Whatever I want.
pi_41557571
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is me gelukt, maar het is zo ontzettend druk dat ik het niet meer aankan om die winkel te runnen Mijn personeel freet uit hun neuzen en neemt ontslag en ik hou het niet meer bij, wat een humor... ik moet er echt nog even goed inkomen
Ben blij dat het gelukt is
In het begin nam mijn personeel ook steeds ontslag.. dan waren ze bv weer zwaar onderbetaald
Nu lukt t me gelukkig wel om een zaak te runnen én het personeel tevreden te houden
pi_41558242
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij loopt echt vast, al blijft de muziek wel doorspelen.
Amen.
pi_41560080
He hoe kun je de censuur wegkrijgen??? Weet iemand misschien een cheat voor alle vaardigheden te optimaliseren?
pi_41560512
^ boolProp testingCheatsEnabled on aanzetten in de buurt, daarna kan je in een huis alle vaardigheden naar rechts slepen.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:40:43 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41561183
Whehehehe Peri, hoe heb je dát nu weer voor elkaar gekregen?
En is dat Crammyboys penishack? Die zoek ik eigenlijk ook weer

[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 06-09-2006 23:56:57 ]
pi_41561660
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef PeRi het volgende:
Mijn homo's zijn bevallen .

[afbeelding]
Die pik.. ik zie m nu pas whahahhaha
Mijn sims hebben geen pikken.

pi_41562208
Ik kan me niet herinneren dat ik een censuur-hack heb geplaatst... Ik heb wel een heleboel skins gedownload met full penis en borsten met tepels enzo.
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehehe Peri, hoe heb je dát nu weer voor elkaar gekregen?
En is dat Craamyboys penishack? Die zoek ik eigenlijk ook weer
Echt geen flauw idee meer welke skin het is. Ik ben ook de link kwijt waar je al die adult dingen kon vinden .
Ik heb 'm bezwangerd met de inSimenator, makkelijk 'i want to have a baby with..' tadaa .
Whatever I want.
pi_41562480
Henk is ook zwanger... hij was ontvoert door aliens
pi_41564433
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Acryl het volgende:
Henk is ook zwanger... hij was ontvoert door aliens
Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geboren
pi_41566415
Groene Henkies!
pi_41569360
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Danaa het volgende:

[..]

Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geboren
u vraagt, wij draaien

tis een dochtertje genaamd Beppie
  woensdag 6 september 2006 @ 23:59:08 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41569941
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 'm bezwangerd met de inSimenator, makkelijk 'i want to have a baby with..' tadaa .
Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens .
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren .
pi_41574867
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef Acryl het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien

[afbeelding]

tis een dochtertje genaamd Beppie
Tsssss, kinderen, en dan nog roken...

donderdag 7 september 2006 @ 11:33:47 #257
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41578318
Ik wil dit spel ook gaan kopen, maar nou heb ik nog een vraagje: welke versie is beter de pc-cdrom of de dvd versie?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41580558
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Spookje81 het volgende:
Ik wil dit spel ook gaan kopen, maar nou heb ik nog een vraagje: welke versie is beter de pc-cdrom of de dvd versie?
Dat maakt niet uit, het enige verschil is dat de cdversie vier disks heeft en de dvdversie logischerwijs maar één. Als je een dvdrom hebt is het dus handiger om de dvdverie aan te schaffen.
Amen.
pi_41580632
maar gezien het installeren van uitbreidingen is het makkelijker om een cd-rom te hebben. Hij vraagt bij de installatie van een uitbreiding namelijk soms om een cd van de sims erin te doen, en als je dan een dvd hebt kunnen er foutjes ontstaan...
  donderdag 7 september 2006 @ 13:46:12 #260
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41582192
Nou heb ik op de website van Dynabyte gezien dat er een aanbieding komt met de dvd versie plus een uitbreiding. Zou dit dan geen problemen opleveren?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')