abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41362443
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu ik ga voor de zoveelste keer mijn sims erop zetten en ik heb nu alles aan kleding etc in mappen gezet met de naam van de site als er dan wat mis gaat hoop ik dat ik er nu een betere kijk op heb
Kleding kun je niet in aparte mappen zetten anders verschijnen ze sowieso niet in je spel. Je kunt alleen objecten, recolors en hacks in aparte mappen zetten. Kortom, alles wat je ook in bodyshop gebruikt zoals kleding, make-up en haren moet je in de downloadsmap zetten zonder ze onder te verdelen in aparte mappen.
pi_41364870
Nu dat bedoelde ik er niet mee, ik heb ze voor mijzelf in mappen gestopt en op een andere HD geplaats
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:24:29 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41365895
Ik moet binnenkort ook gaan backuppen. 6GB aan downloads , hele simsmap is bij elkaar 8,29GB
gelukkig kun je een buurt in z'n geheel opslaan en in een nieuwe game er weer gewoon inzetten.
Nieuw mobo, nieuwe grafische kaart. Dat moeten m'n simmetjes toch merken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41366270
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet binnenkort ook gaan backuppen. 6GB aan downloads , hele simsmap is bij elkaar 8,29GB
gelukkig kun je een buurt in z'n geheel opslaan en in een nieuwe game er weer gewoon inzetten.
Nieuw mobo, nieuwe grafische kaart. Dat moeten m'n simmetjes toch merken.
Nu dat is voor mij algraba die GB, ik vraag mijn man altijd wat er op een cd of dvd gebrand kan worden.

Maar hoe doe je dat dan het bacuppen van de sims
pi_41366890
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfit
Inderdaad
pi_41367058
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
Dat was ik
Welke uitbreidingen heb je allemaal?

Ik doe het zo: * Pak de peuter op
* Met de volwassen sim druk ik op de spiegel
* Dan komt de keus: uiterlijk veranderen van #peuter#
Heel simpel, maar misschien kan het alleen bij een bepaalde uitbreiding
pi_41367194
Waar kan ik GRATIS sierradenen auto's downloaden, dat is zo'n beetje het laatste wat ik nog zoek op dit moment
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:28:52 #108
81237 releaze
best of both worlds
pi_41367771
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef thewitch het volgende:
Waar kan ik GRATIS sierradenen auto's downloaden, dat is zo'n beetje het laatste wat ik nog zoek op dit moment
modthesims2 voor autos. Sierraden zitten er ook wel een beetje bij, maar niet zo gek veel, die zitten vaak 'aan de kleding vast'.
pi_41368532
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef Danaa het volgende:

[..]

Dat was ik
Welke uitbreidingen heb je allemaal?

Ik doe het zo: * Pak de peuter op
* Met de volwassen sim druk ik op de spiegel
* Dan komt de keus: uiterlijk veranderen van #peuter#
Heel simpel, maar misschien kan het alleen bij een bepaalde uitbreiding
Ja, dat lukt dus niet. Heb alleen Nachtleven als uitbreiding, dus het zal wel ergens anders bij zitten. Niet dat het nou zo'n groot probleem is, maar ik krijg altijd van die überlelijke kapsels bij mn peuters en ik wil ze gewoon leuke staartjes geven enzo .
pi_41368588
Ik heb maar een nieuwe familiefoto gemaakt. Alvast ter herinnering want opa en oma gaan bijna dood en hun volwassen kinderen worden alweer oud.
Helaas kon niet iedereen op de foto dus heb ik het maar beperkt tot opa & oma met 3 kinderen en 6 kleinkinderen

pi_41368746
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:53 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ja, dat lukt dus niet. Heb alleen Nachtleven als uitbreiding, dus het zal wel ergens anders bij zitten. Niet dat het nou zo'n groot probleem is, maar ik krijg altijd van die überlelijke kapsels bij mn peuters en ik wil ze gewoon leuke staartjes geven enzo .
Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..
Je vind hem hier
pi_41369004
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..
Je vind hem hier
Ok thanx! Lijkt me handig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:16:51 #113
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41371118
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
Probeer het eens met een spiegel die niet gedownload is, een originele dus. Ik heb ook één spiegel waarbij het niet kan.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_41371155
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef releaze het volgende:

[..]

modthesims2 voor autos. Sierraden zitten er ook wel een beetje bij, maar niet zo gek veel, die zitten vaak 'aan de kleding vast'.
Als je al op modthesims2 kunt komen, de laatste dagen is het erg slecht wat de verbinding betreft wegens drukte
pi_41372135
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef Double-U het volgende:

[..]

Probeer het eens met een spiegel die niet gedownload is, een originele dus. Ik heb ook één spiegel waarbij het niet kan.
Hehe, ik heb niet eens gedownloade spiegels Maar ik ga dat peuterspeeltje uitproberen
pi_41373117
Wat wil dat zeggen als er Tester wanted staat bij een download bij modthesims2
pi_41373593
dat er mogelijk bugs voorkomen in het object, wat errors kan geven in je spel. De download is dan nog niet 100% veilig verklaard.
I had a signature once. It was awful.
pi_41374212
Oke bedankt want dat staat namelijk bij de spiegel
pi_41374222
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb maar een nieuwe familiefoto gemaakt. Alvast ter herinnering want opa en oma gaan bijna dood en hun volwassen kinderen worden alweer oud.
Helaas kon niet iedereen op de foto dus heb ik het maar beperkt tot opa & oma met 3 kinderen en 6 kleinkinderen

[afbeelding]
hoe krijg je al die mensjes zo bij elkaar ??
pi_41374594
laten poseren met de camera die je via de carrieère beloningen kunt krijgen.
pi_41380281
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik lees 't nu pas? Kun je 't plaatje nog eens posten?
Ik ben nog niet zo goed in Sims inpakken, voorlopig is 't me alleen gelukt er eentje te extracten als .package, nog niet als installer.

Ik denk dat ik weet welke izzypizzy bedoelt. Hij heet Xavier en komt van insimenator.net.
Die heb ik eigenlijk onveranderd gelaten en is gedownload vanaf hier:
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=20669
Let op: je hebt hier bepaalde bodybuilder-meshes voor nodig om je mannetje er gespierder uit te laten zien. Zonder die meshes werkt-ie niet en is 't gewoon een mager mannetje. Meestal staat er duidelijk bij welke meshes je nodig hebt.
In dit geval dus niet . Je moet de volgende meshes hebben:
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=17933
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=2277
(ik hoop dat dit ze allemaal zijn )
En meer kleding voor de Bodybuilder:
http://www.insimenator.net/forumdisplay.php?f=158

het zoeken op insim. werd bemoeilijkt omdat de search voorlopig uitstaat
Hoop ook dat alle downloads werken daar.
SEMTEX

Ik heb deze geprobeert te installeren maar dit wil niet lukken daar ik een fout melding krijg. er komt te staan van: voor deze download heb je een uitbreidingspakket nodig en deze is niet geinstalleerd.

Heb alle downloads gedaan die jij daar hebt aangegeven maar ik krijg dit telkens te lezen

Wat doe ik fout
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:34:53 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41381674
Nou, die installer heeft gewoon gelijk, maar met Sims2Package installer kun je dat omzeilen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41382999
Waarschuwing, lange tekst!

Intro'tje
Ik ben altijd al into games zoals deze geweest... begonnen met theme hospital (laatst weer tijdje gedaan ) vervolgens de sims, waarvan ik alle uitbreidingspakketten had... en toen sims2. Viel me tegen! lange laadtijden, begin-wijk-familie-kleren... alles duurt me te lang
Toen ik het spel had, af en toe gespeeld, om het vervolgens weer een tijd in de ijskast te stoppen... paar weken terug een revival, flink gespeeld, een hele family gemaakt.

Vandaag
De hele week wil ik het wel weer spelen, elke keer heb ik niet genoeg tijd, of kan ik ff niet op de computer... vanavond had ik weer eens de kans, dus het spel ging er weer eens in!
Er gebeurde zoveel vage dingen... die ik echt ff moet delen

de familie, en wat er gebeurde....
Katy en Brandon hebben 3 kinderen, (meisje) Frizz, (meisje) Zuma, (jongen) Bobbert.
Ik vond het nogal druk worden, niet leuk meer om te spelen, nergens genoeg tijd en aandacht voor, en vrije wil ben ik niet zo'n fan van

Dus ik had een masterplan; Ik zou de familie splitsen, mams moest maar verhuizen, een kid included. Maar dit pakte anders uit dan verwacht

Katy had een vriendin gekregen, Dina. Verliefd, zoenen, samenwonen (Dina kwam in het huis van Katy&family) Ze woont er nog geen 5 minuten, en Brandon betrapt ze op zoenen. Hij is woedend

Katy kruipt achter de pc, en kiest voor verhuizen met Dina en dochter Frizz. Zuma en Bobbert laat ze bij Brandon, is de bedoeling... maar ondertussen loopt ineens ALLES mis
2 maatschappelijk werkers bestormen het huis, en nemen Zuma en Bobbert mee Brandon loopt ondertussen huilend door het huis. eten-huilen-eten-huilen... vreetbuien?

Anyway Op de een of andere manier blijven de verhuisden (Katy, Frizz, Dina) in het huis Ze zijn niet meer te bespelen, doen niks uit zichzelf, behalve huilen en plassen, en Brandon loopt langs ze en kijkt boos naar ze. Maar ze kunnen niet weg.
Ondertussen is het NIET mogelijk om te bouwen, kopen, op slaan, of naar de wijk te gaan, alle opties zijn dood.

Brandon leeft rustig verder, vrije wil maar even aangedaan om te zien hoe dit zou lopen.
Brandon kan niet interacten met Katy, en Frizz, maar WEL met Dina... en dat doet hij ook, vechten, aanvallen, RUZIE

Niet lang hierna, sterft Katy (dit heb ik niet gezien..) Maar Brandon komt thuis van zn werk en er staat een urn. Daarna loopt Brandon ineens weg, hij gaat juichen bij Dina. Ik denk WTF dus kijk mee. De man met de zeis is er, en hij neemt Dina mee! Ondertussen staat Brandon dus te juichen

Nu is alleen Frizz er nog. Brandon weet dat ze er is, ze stinkt en hij trekt elke keer een vies gezicht als hij langs haar loopt, maar kan niet met haar interacten

Nadat Brandon van zijn werk thuis komt, staat zijn geluksmeter helemaal op rood. Hij gaat zitten, en gedraagt zich als een peutertje! er komt een therapeut (uit de lucht vallen, met een petje met propellor ) en die 'geneest hem'

Maar Brandon ontwikkelde NOG iets vreemds... hij pakt een zak met meel, die hij liefdevol behandelt! -vanaf hier eindelijk screenshotjes!-

Binnen staan de urnen van Dina en Katy, tegen die van Katy foetert hij, maar tegen die van Dina schreeuwt hij, en flipt ie door. Hij gooit die urn ook kapot

Vanaf hier begon de verveling... spel nog steeds 'onbestuurbaar' niet op te slaan, niet te verlaten... tijd voor wat actie!

Brandon is écht gek op z'n zak met meel... frizz kijkt toe en vindt het maar vaag

Ondertussen komt ineens Katy langs... ze is een spook geworden (tering, van dat enge muziekje schrok ik best wel )

Arme Frizz, dr mammie maakt dr bang...

Katy zweeft rond

Nu vond ik het wel genoeg.... dus in de kamer waar Frizz -blijkbaar- niet uitkon, zette ik een open haard, met daarachter mooie kanten gordijntjes.. nog een mooie lamp ernaast... en Brandon mocht de open haard aansteken

Resultaat:

Frizz dood

En toen Brandon de brand ff kwam checken, moest die sukkel er zelf aan geloven

Jammer! Als hij het wél overleeft zou hebben, zou zn geluksmetertje HELEMAAL rood geworden zijn.... rijp voor het gekkenhuis

En toen was de familie ineens op... nog steeds niet op te slaan of te verlaten... dus met een [control][alt][delete] nam ik afscheid, om de sims2 weer voor een HELE tijd in de kast te flikkeren muhahahaha.

the end

hopelijk is het niet erg dat deze post zo lang is geworden... t is wel mn eerste en laatste belachelijk lange post
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_41385115
Hoe krijg je ze zo dat ze een therapeut nodig hebben en met zakken meel spelen? Alleen omdat zijn ex vrouw dood was?
pi_41388132
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Sessy het volgende:
Hoe krijg je ze zo dat ze een therapeut nodig hebben en met zakken meel spelen? Alleen omdat zijn ex vrouw dood was?
Ja, waarschijnlijk is er een angst uitgekomen, en daardoor is z'n wensmeter in het rood gelopen. Dan zijn ze zó depressief dat er een therapeut komt .
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_41388213
Brandon had als wens 'familiegeluk' dus eerst verliet zn vrouw hem, metertje in het rood, 2 kinderen werden afgenomen door maatschappelijk werk, nog roder, en toen de dood van zn (ex)vrouw, meter helemaal rood, en hij knuffelt zakken meel ter vervanging van zijn gezin
pi_41388462
Ladyxima, nadat je op verhuizen hebt geklikt, moet je naar het wijkenscherm gaan. Dan pak je de knop 'gezin verhuizen' en klik je op het huis. Vanaf daar kun je het gezin een andere kavel laten betrekken.

Zo was je probleem iets eenvoudiger opgelost, gok ik.
pi_41388797
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, die installer heeft gewoon gelijk, maar met Sims2Package installer kun je dat omzeilen
Bedankt ga deze installeren en opnieuw proberen
pi_41388957
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ladyxima, nadat je op verhuizen hebt geklikt, moet je naar het wijkenscherm gaan. Dan pak je de knop 'gezin verhuizen' en klik je op het huis. Vanaf daar kun je het gezin een andere kavel laten betrekken.

Zo was je probleem iets eenvoudiger opgelost, gok ik.
Toen ik de sims had laten verhuizen, stapten ze ook in een taxi... maar toen ging het ondertussen dus helemaal mis met 2 maatschappelijk werkers ineens in huis, toen kon ik al niet meer klikken op kopen, verbouwen, of opslaan/naar wijk gaan... die opties die normaal in het wit klikbaar zijn, stonden de hele tijd in het grijs (niet klikbaar) net zoals, bijv wanneer er brand is, je niet mag bouwen/kopen om het te beinvloeden...
pi_41389720
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:15 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Toen ik de sims had laten verhuizen, stapten ze ook in een taxi... maar toen ging het ondertussen dus helemaal mis met 2 maatschappelijk werkers ineens in huis, toen kon ik al niet meer klikken op kopen, verbouwen, of opslaan/naar wijk gaan... die opties die normaal in het wit klikbaar zijn, stonden de hele tijd in het grijs (niet klikbaar) net zoals, bijv wanneer er brand is, je niet mag bouwen/kopen om het te beinvloeden...
Dat probleem heb ik ook weleens gehad, dan slaat het spel gewoon ff op hol.. Kan je verder niks aan doen dat moet je gewoon het spel afkappen en kun je niets opslaan..
pi_41389752
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Je vind hem hier
Inderdaad die heb ik ook in mijn spel.. Werkt ook prima!!
pi_41389898
Even 2 snelle screenshotjes van mijn new family..

Dit zijn Dana en Kerr met op de achtergrond hun geadopteerde dochter Elise.. Toen zij net samen gingen wonen adopteerde zij een dochter ze waren er dolblij mee want zelf kinderen krijgen was allemaal nog niet gelukt,,
Van het 1 kwam het ander en ze raakte toch nog vrij snel zwanger..

Hier staan Elise, Dana en de kersverse baby Elaine..
Dana in haar Glamour pyama!!

Ik ga nu snel weer spelen
pi_41389931
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef releaze het volgende:

[..]

die kan je bij modthesims2 downloaden. het glazen dak zijn doorzichtige tegels, en de glazen ramen.. zijn geloof ik van user numernor..

hmm tegels:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=34012

ramen
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=70222
Ik ben erg blij met de glazen vloertegels!! Heb er nu een mooie serre mee gebouwd
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:07:55 #134
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41390215
erm ik heb een stomme vraag.. ik heb net eem simmetje gemaakt met bodyshop maar hoe gooi ik die nou in het spel? ik snap dr geen f*ck meer van
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:10:58 #135
81237 releaze
best of both worlds
pi_41390288
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef poehej het volgende:
erm ik heb een stomme vraag.. ik heb net eem simmetje gemaakt met bodyshop maar hoe gooi ik die nou in het spel? ik snap dr geen f*ck meer van
als je hem hebt opgeslagen staat ie automatisch in het spel. wanneer je een familie gaat aanmaken heb je een icoontje van een paar dobbelstenen en allemaal poppetjes onder elkaar. druk op die poppetjes (dat zijn je zelfgemaakte sims) en dan zal ie daar onder staan.
(let wel, eerst de sekse aanklikken, dan het scherm openen)
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:17:39 #136
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41390475
heb dr een package van gemaakt en die geinstalleerd maar ik zie niks in het spel.. verrot weer...
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:55:07 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41391972
Modthesims2.com doet het weer .
pi_41392582
Probeer The Sims 2 gaan het maken te kopen, maar hier in Utrecht nergens te vinden, niet in Interoys, niet bij Bart Smit, niet bij Media Markt, ooj niet bij Free Recordshop enz, enz
pi_41393870
bol.com
pi_41394083
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef Ladyxima het volgende:
Brandon had als wens 'familiegeluk' dus eerst verliet zn vrouw hem, metertje in het rood, 2 kinderen werden afgenomen door maatschappelijk werk, nog roder, en toen de dood van zn (ex)vrouw, meter helemaal rood, en hij knuffelt zakken meel ter vervanging van zijn gezin
Oh gaaf dat ga ik met mijn sims ook doen.
Ik ga een martelkelder bouwen in mijn gothic kasteel, daar zet ik iemand in vast die heel sociaal is, en wacht dan tot al z'n angsten van social bunny en zo uitkomen.
pi_41394768
Stelletje sadisten!
pi_41395277
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:08 schreef Chanty87 het volgende:
Stelletje sadisten!
Als je hier eens naar de downloads kijkt

http://www.modthesims2.com/member.php?u=3726

Denk dan niet dat je er dan nog veel voor nodig hebt om je simmies gek te krijgen
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:32:26 #143
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_41395632
Ik heb ook nog een paar screenshots van sims bij wie de wensmeter in het rood staat:

Sim met een rijkdomwens is aan het bedelen langs de weg

Sim met een romantiekwens is aan het dansen met haar bezem

Hier nog een paar screenshots van de familie Burton

Net opgegroeid en lekker aan het knuffelen met zijn moeder

Een screenshot van het hele gezinnetje
pi_41396120
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef thewitch het volgende:

[..]

Als je hier eens naar de downloads kijkt

http://www.modthesims2.com/member.php?u=3726

Denk dan niet dat je er dan nog veel voor nodig hebt om je simmies gek te krijgen
NU ik heb ze allemaal kunnen downloaden denk dat ik maar een huisje zoek voor die lieve eenzame professor
pi_41398471
Nu ik deze Sims 2 Pets screenshots heb gezien wilde ik maar dat het al oktober was, het ziet er heel belovend uit.

Nu mijn mannetje gaat maar een eigen zaak beginnen ik wordt over 1 mnd een trotse bezitter van katte en honde kennel en ga met mijn dieren op schows, dit zou ik in werkelijkheid nooit doen daar ik dit een beetje aan dierenbeulen doet denken (maar dat is mijn mening iedereen denkt er het zijne van)

http://www.simsnetwerk.com/index.php kun je ook de pet screenshots bekijken GAAAAAfffffff
pi_41398551
Ik heb er ook veel zin in, ik ga geheid zo'n eenzaam kattenvrouwtje maken
pi_41399784
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb er ook veel zin in, ik ga geheid zo'n eenzaam kattenvrouwtje maken
Oeh jaa
Ik ga deze ook kopen, en als ik goed in t geld zit die maand koop ik gelijk Open for business erbij, want die wil ik ook wel eigenlijk
pi_41401476
ik heb zo'n vrouwtje zwanger laten worden maar ze gaat maar niet bevallen.. en ze is toch al een tijd zwanger... kan het er aan liggen dat ik het ouder worden uit heb gezet? zo niet willen jullie dat dan zeggen want dat kan ik het ouder worden weer uit zetten.
pi_41401830
Jaa, daar ligt het dus aan .
pi_41402194
echt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')