Kleding kun je niet in aparte mappen zetten anders verschijnen ze sowieso niet in je spel. Je kunt alleen objecten, recolors en hacks in aparte mappen zetten. Kortom, alles wat je ook in bodyshop gebruikt zoals kleding, make-up en haren moet je in de downloadsmap zetten zonder ze onder te verdelen in aparte mappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef thewitch het volgende:
[..]
![]()
Nu ik ga voor de zoveelste keer mijn sims erop zetten en ik heb nu alles aan kleding etc in mappen gezet met de naam van de siteals er dan wat mis gaat hoop ik dat ik er nu een betere kijk op heb
Nu dat is voor mij algraba die GB, ik vraag mijn man altijd wat er op een cd of dvd gebrand kan worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet binnenkort ook gaan backuppen. 6GB aan downloads, hele simsmap is bij elkaar 8,29GB
![]()
gelukkig kun je een buurt in z'n geheel opslaan en in een nieuwe game er weer gewoon inzetten.
Nieuw mobo, nieuwe grafische kaart. Dat moeten m'n simmetjes toch merken.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je moet meshes downloaden als je bepaalde kleding download....geen mesh=rode gympies outfit![]()
Dat was ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
modthesims2 voor autos. Sierraden zitten er ook wel een beetje bij, maar niet zo gek veel, die zitten vaak 'aan de kleding vast'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef thewitch het volgende:
Waar kan ik GRATIS sierradenen auto's downloaden, dat is zo'n beetje het laatste wat ik nog zoek op dit moment
Ja, dat lukt dus niet. Heb alleen Nachtleven als uitbreiding, dus het zal wel ergens anders bij zitten. Niet dat het nou zo'n groot probleem is, maar ik krijg altijd van die überlelijke kapsels bij mn peuters en ik wil ze gewoon leuke staartjes geven enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Welke uitbreidingen heb je allemaal?
Ik doe het zo: * Pak de peuter op
* Met de volwassen sim druk ik op de spiegel
* Dan komt de keus: uiterlijk veranderen van #peuter#
Heel simpel, maar misschien kan het alleen bij een bepaalde uitbreiding
Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dat lukt dus niet. Heb alleen Nachtleven als uitbreiding, dus het zal wel ergens anders bij zitten. Niet dat het nou zo'n groot probleem is, maar ik krijg altijd van die überlelijke kapsels bij mn peuters en ik wil ze gewoon leuke staartjes geven enzo.
Ok thanx! Lijkt me handigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..
Je vind hem hier
Probeer het eens met een spiegel die niet gedownload is, een originele dus. Ik heb ook één spiegel waarbij het niet kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe verander je nou het uiterlijk van peuters? Iemand zei eens dat je dan de peuter moet dragen en dan de spiegel moet aanklikken oid, maar dit werkt niet. Als ik dit doe en op 'uiterlijk veranderen' klik, zet de sim de peuter neer op de grond en dan krijg je het scherm voor het veranderen van uiterlijk van de oudere sim..
Als je al op modthesims2 kunt komen, de laatste dagen is het erg slecht wat de verbinding betreft wegens druktequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef releaze het volgende:
[..]
modthesims2 voor autos. Sierraden zitten er ook wel een beetje bij, maar niet zo gek veel, die zitten vaak 'aan de kleding vast'.
Hehe, ik heb niet eens gedownloade spiegelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef Double-U het volgende:
[..]
Probeer het eens met een spiegel die niet gedownload is, een originele dus. Ik heb ook één spiegel waarbij het niet kan.
hoe krijg je al die mensjes zo bij elkaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb maar een nieuwe familiefoto gemaakt. Alvast ter herinnering want opa en oma gaan bijna dood en hun volwassen kinderen worden alweer oud.![]()
Helaas kon niet iedereen op de foto dus heb ik het maar beperkt tot opa & oma met 3 kinderen en 6 kleinkinderen![]()
[afbeelding]
SEMTEXquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik lees 't nu pas? Kun je 't plaatje nog eens posten?
Ik ben nog niet zo goed in Sims inpakken, voorlopig is 't me alleen gelukt er eentje te extracten als .package, nog niet als installer.
Ik denk dat ik weet welke izzypizzy bedoelt. Hij heet Xavier en komt van insimenator.net.
Die heb ik eigenlijk onveranderd gelaten en is gedownload vanaf hier:
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=20669
Let op: je hebt hier bepaalde bodybuilder-meshes voor nodig om je mannetje er gespierder uit te laten zien. Zonder die meshes werkt-ie niet en is 't gewoon een mager mannetje. Meestal staat er duidelijk bij welke meshes je nodig hebt.
In dit geval dus niet. Je moet de volgende meshes hebben:
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=17933
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=2277
(ik hoop dat dit ze allemaal zijn)
En meer kleding voor de Bodybuilder:
http://www.insimenator.net/forumdisplay.php?f=158het zoeken op insim. werd bemoeilijkt omdat de search voorlopig uitstaat
Hoop ook dat alle downloads werken daar.
Ja, waarschijnlijk is er een angst uitgekomen, en daardoor is z'n wensmeter in het rood gelopen. Dan zijn ze zó depressief dat er een therapeut komtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef Sessy het volgende:
Hoe krijg je ze zo dat ze een therapeut nodig hebben en met zakken meel spelen? Alleen omdat zijn ex vrouw dood was?
Bedankt ga deze installeren en opnieuw proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, die installer heeft gewoon gelijk, maar met Sims2Package installer kun je dat omzeilen
Toen ik de sims had laten verhuizen, stapten ze ook in een taxi... maar toen ging het ondertussen dus helemaal mis met 2 maatschappelijk werkers ineens in huis, toen kon ik al niet meer klikken op kopen, verbouwen, of opslaan/naar wijk gaan... die opties die normaal in het wit klikbaar zijn, stonden de hele tijd in het grijs (niet klikbaar) net zoals, bijv wanneer er brand is, je niet mag bouwen/kopen om het te beinvloeden...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ladyxima, nadat je op verhuizen hebt geklikt, moet je naar het wijkenscherm gaan. Dan pak je de knop 'gezin verhuizen' en klik je op het huis. Vanaf daar kun je het gezin een andere kavel laten betrekken.
Zo was je probleem iets eenvoudiger opgelost, gok ik.
Dat probleem heb ik ook weleens gehad, dan slaat het spel gewoon ff op hol.. Kan je verder niks aan doen dat moet je gewoon het spel afkappen en kun je niets opslaan..quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:15 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Toen ik de sims had laten verhuizen, stapten ze ook in een taxi... maar toen ging het ondertussen dus helemaal mis met 2 maatschappelijk werkers ineens in huis, toen kon ik al niet meer klikken op kopen, verbouwen, of opslaan/naar wijk gaan... die opties die normaal in het wit klikbaar zijn, stonden de hele tijd in het grijs (niet klikbaar) net zoals, bijv wanneer er brand is, je niet mag bouwen/kopen om het te beinvloeden...
Inderdaad die heb ik ook in mijn spel.. Werkt ook prima!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Er is een spiegel waarmee peuters zelf hun uiterlijk kunnen veranderen. Ze kunnen ook met de spiegel spelen en zo punten voor lichaam verdienen. Je hebt er als het goed is geen uitbreiding voor nodig..
Je vind hem hier
Ik ben erg blij met de glazen vloertegels!! Heb er nu een mooie serre mee gebouwdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef releaze het volgende:
[..]
die kan je bij modthesims2 downloaden. het glazen dak zijn doorzichtige tegels, en de glazen ramen.. zijn geloof ik van user numernor..
hmm tegels:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=34012
ramen
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=70222
als je hem hebt opgeslagen staat ie automatisch in het spel. wanneer je een familie gaat aanmaken heb je een icoontje van een paar dobbelstenen en allemaal poppetjes onder elkaar. druk op die poppetjes (dat zijn je zelfgemaakte sims) en dan zal ie daar onder staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:07 schreef poehej het volgende:
erm ik heb een stomme vraag.. ik heb net eem simmetje gemaakt met bodyshop maar hoe gooi ik die nou in het spel? ik snap dr geen f*ck meer van
Oh gaaf dat ga ik met mijn sims ook doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef Ladyxima het volgende:
Brandon had als wens 'familiegeluk' dus eerst verliet zn vrouw hem, metertje in het rood, 2 kinderen werden afgenomen door maatschappelijk werk, nog roder, en toen de dood van zn (ex)vrouw, meter helemaal rood, en hij knuffelt zakken meel ter vervanging van zijn gezin
Als je hier eens naar de downloads kijktquote:
NU ik heb ze allemaal kunnen downloadenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef thewitch het volgende:
[..]
Als je hier eens naar de downloads kijkt![]()
http://www.modthesims2.com/member.php?u=3726
Denk dan niet dat je er dan nog veel voor nodig hebt om je simmies gek te krijgen![]()
Oeh jaaquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb er ook veel zin in, ik ga geheid zo'n eenzaam kattenvrouwtje maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |