ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:43 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hey, ik speel de sims (nog) niet, maar volgens mij heb je een gouden huwelijk als je 50 jaar getrouwd bent, toch?
Je moet als volwassenen trouwen en als ze dan allebei oud zijn kun je een huwelijksfeest geven. Dat is dan het gouden huwelijk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef STEADYASWEGO het volgende:
[..]
ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijn?
En als je gewoon de DVD erin doet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb Studentenleven. Na installatie zegt ie dat ie gaat updaten, en zegt "doe CD 4 van sims 2 erin", maar ik heb de DVD-versie van sims 2. Als ik op annuleren druk dan kapt hij er mee in deïnstaleert alles.
Wie kan me helpen?
Blijf ik de error krijgen, ga nu met patch proberen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:26 schreef timp0e het volgende:
[..]
En als je gewoon de DVD erin doet?
Aaaah, wat cutequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Mo gaat samenwonen met zijn vriend![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Sessy het volgende:
mijn vriend vandaag:
heb je al sinds je van vakantie terug bent sims gespeeld?!
ik: nee hoor hoezo
vriend: er ligt een sims cd op je tafel!
ik: dat betekent juist dat ik 'm niet heb gespeeld, normaal zit die cd er altijd in.
"aging off" of zo iets.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef STEADYASWEGO het volgende:
[..]
ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijn?
Hehehe, daar baal ik ook altijd zo van!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een paar uur geleden was hij nog schattig, nu is het een lelijke oude bok met grijs haar![]()
![]()
Heb je het ondertussen al opgelost?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Patch geeft me ook dat ik die CD erin moet proppen.
In het zwembad gooien en de trap weghalen! Geen grijze duiven in het spel!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een paar uur geleden was hij nog schattig, nu is het een lelijke oude bok met grijs haar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
![]()
oke dank je wel, ga ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Staat ergens onder de grafische opties aangegeven, omdat lichtinval en schaduw weer iets meer van je kaart vraagt.
Ik heb bijv. de spiegels uitgeschakeld (Ik zie dat Revenge2005 ze wel aan heeft staan, omdat er 'V1.4 in beeld staat) omdat mijn 64MB-kaartje het anders niet trekt
.
Is ze moe, wil ze naar de wc, hebben ze voldoende geknuffeld en gegrapt en gespeeld tevoren, hebben ze gegeten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef fresta het volgende:
een van mijn sims wil niet met haar 'bijna liefje' in het pasfotohokje... weet iemand waarom niet?
Ik heb er nu ook eentje die er 10 wil. Door vakantiedagen en ouderschapsverlof heeft ze momenteel 10 vrije dagen staan. Ik heb ze in een groter huis gezet omdat de kinderen in 't huis op begon te stapelen, maar nu trekt m'n geheugen het niet echt meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:15 schreef Sessy het volgende:
Ja dat het supere aan sims.. Ik had een moeke die alsmaar kindertjes kreeg en met haar 3 weekeindes (ze was heel snel gepromoveerd naar de top van de wetenschapscarriere) en vaders' drie weekeindes heeft ze nog ouderverlofsdagen opgespaard zelfs die ze in haar oude dag heeft verbruikt. En daarna met pensioen gegaan natuurlijk... Ze heeft dus een week of anderhalf gewerkt en vervolgens nooit meer wat gedaan... Alhoewel nee ze is 1 dag wezen werken geloof ik.
Die pa wilde 10 kinderen. Maar dat trok mijn pc niet.
SEMTEX wij willen jouw simquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef izzypizzy het volgende:
Semtex ik ben verliefd op die sim op die ene laatste en 2 na laatste foto's, heb je die zelf gemaakt of gedownload???? Als je m zelf gemaakt heb kan ik m dan ergens van je downloaden???![]()
![]()
4 kids? 5?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook eentje die er 10 wil. Door vakantiedagen en ouderschapsverlof heeft ze momenteel 10 vrije dagen staan. Ik heb ze in een groter huis gezet omdat de kinderen in 't huis op begon te stapelen, maar nu trekt m'n geheugen het niet echt meer.
quote:
Nee hoor, gaat heel makkelijk: die moeder heeft als wens elke keer kinderen krijgen. Bij elk kind krijgt ze dus weer 8 of 10.000 wenspunten. Met 30.000 krijg je een pot levenselixer en met levenselixer kun je je leven verlengen. Ze heeft al 2 potten opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
4 kids? 5?
Je trekt het trouwens qua levensduur niet om 10 kids te krijgen, tenzij je dus een cheat gebruikt of op de eerste dag van je volwassenheid gelijk zwanger wordt.
Of je schaft een swimming-pool-of-doom aan.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Sessy het volgende:
Ja ook, dat had ik op zich ook gebruikt ja... Maar stel nou dat je dat natuurlijk wilt doen.
Waar laat je dan al die kids behalve in het zwembad met de duikplank zonder de trap?
Overigens zou 't best kunnen dat je minder wenspunten verliest met de dood / weghalen door social services van een kind dan je krijgt van het krijgen, mits je ze gelijk verzuipt en dus niet met de wenspunten van de zusjes/broertjes te maken hebt.
en ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef releaze het volgende:
[..]
en downloads... in je mijn documenten, eagames, sims2, en dan downloads geloof ik zo from the top of my head
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef releaze het volgende:
meestal als je iets downloadt zit het voorverpakt in een zip bestand. deze bestanden kan je openen met bijvoorbeeld winzip, winrar oid.. ikzelf heb izarc, is gratis programmaatje.
in die zip zit meestal een .package file. deze hoef je NIET te openen oid, ze simpelweg in de downloadsmap zetten zorgt er al voor dat ze geinstalleerd zijn.
er zijn ook sims2pack extenties, dit zijn wel bestanden die je moet installeren, maar in het sims2 programma zit al automatisch een functie waardoor deze zaakjes geopend en geinstalleerd kunnen worden.
voor de rest, als je op modthesims2 downloadt, is het makkelijk als je Qxpress installeert (staat op de website) dan hoef je simpelweg de rode Q-tjes aan te klikken wanneer je iets wil downloaden, en als je dan klaar met objecten zoeken bent klik je in Qxpress "Install" oid.. Hij download en installeert de bestanden dan automatisch.
sims 1 of 2? Dus zeg maar echt levensecht uitziende sims of beetje pixelachtig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef cynthia14 het volgende:
Heeeiii,,,heeeiiii
ik speel al heel lang de sims2 en heb ze al allemaal?
maar de downloads hoe krijg je die in het spel dan??
Weten jullie het misschien het?
reageer terug als je wilt
Groeten![]()
![]()
nee ik bedoel dat er onder haar wensen staat dat als ik ze wel op de foto laat gaan dan gaan er zoveel punten van afquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is ze moe, wil ze naar de wc, hebben ze voldoende geknuffeld en gegrapt en gespeeld tevoren, hebben ze gegeten?
Zoek een andere vriendin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:58 schreef fresta het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat er onder haar wensen staat dat als ik ze wel op de foto laat gaan dan gaan er zoveel punten van af
Je betaalt niet voor de bezorging van boodschappen, je bent er een paar uur tussenuit (handig als je sims ineens van slaap-waakritme moeten veranderen), je kunt neuken met je minnares zonder dat je vrouw erachter komt (of minnaar/man), je ontmoet een hele hoop nieuwe sims (als je overdag gaat) waar je vriendschappen mee kunt sluiten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef X-fi het volgende:
Wat is een plus punt om de stad in te gaan?
En je kan er nieuwe games kopen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor de bezorging van boodschappen, je bent er een paar uur tussenuit (handig als je sims ineens van slaap-waakritme moeten veranderen), je kunt neuken met je minnares zonder dat je vrouw erachter komt (of minnaar/man), je ontmoet een hele hoop nieuwe sims (als je overdag gaat) waar je vriendschappen mee kunt sluiten.
Of heb je 't over een andere stad. Vakantie in Sims 1 was gewoon vet.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor de bezorging van boodschappen, je bent er een paar uur tussenuit (handig als je sims ineens van slaap-waakritme moeten veranderen), je kunt neuken met je minnares zonder dat je vrouw erachter komt (of minnaar/man), je ontmoet een hele hoop nieuwe sims (als je overdag gaat) waar je vriendschappen mee kunt sluiten.
Of heb je 't over een andere stad. Vakantie in Sims 1 was gewoon vet.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:47 schreef parselmouth het volgende:
Pff, ik had de koppelende zigeunerin gebeld voor een date voor m'n strakke jonge chickie waar ik sindskort mee speel. Krijg ik een metal opa als date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |