Misschien heb je het al gevonden... maar hier kun je het vindenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef Lotjeb het volgende:
Waar kan ik ergens vinden wat de levenswensen van mijn sims zijn?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het kapsel voor tieners moet je downloaden.
Hier is de link: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=85722
Je kunt het kapsel ook voor kinderen en peuters gebruiken![]()
Het is geen hotmail adres, maar gewoon Outlook Express, en daar komt, zover ik weet alles gewoon in Postvak in binnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:18 schreef Revenge2005 het volgende:
kijk eens in je spam folder ?
het kan wel wat trager zijn hoor want die site is de laatste tijd niet al te vlot
Komen daar niet heel veel verzendkosten bij? Het is inderdaad wel heel goedkoop trouwens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:51 schreef Babbel1 het volgende:
Echt leuke screens allemaal! Ik ga over een week een goede computer kopen en dan ook eindelijk de Sims 2!! (met nachtleven en studentenleven).![]()
Trouwens, ik ga de sims hier bestellen, is veel goedkoper dan bol.com enzo!
Als ik er een beetje in zit, zal ik ook eens proberen om screens te posten!![]()
Heb eindelijk weer mijn wachtwoord voor modthesims terug gevonden. Kan ik eindelijk dit kapsel downloadenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het kapsel voor tieners moet je downloaden.
Hier is de link: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=85722
Je kunt het kapsel ook voor kinderen en peuters gebruiken![]()
Nope, het verzenden is gratis, heb ik gehoord. Mocht het nou niet zo zijn, zal ik het wel even melden hier. Ik ga het volgende week bestellen als het goed is, ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Komen daar niet heel veel verzendkosten bij? Het is inderdaad wel heel goedkoop trouwens.
Mooie screens Marvellous!
Ik vind t geen spam hoor, ik hou van screensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef SEMTEX het volgende:
Sorry voor 't gespam, maar ik heb gisteren 4 nieuwe studenten in een huis gepropt en ze hebben allemaal hun eerste semester met een 10 afgesloten
Dat zou helemaal mooi zijn!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:03 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Nope, het verzenden is gratis, heb ik gehoord. Mocht het nou niet zo zijn, zal ik het wel even melden hier. Ik ga het volgende week bestellen als het goed is, ik kan niet wachten!
Ja, vind ik ook! Qua stijl heel mooi, maar niet echt mooi gemaakt!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
vind die screens van Semtex veels te veel op barbie poppen lijken ziet er zo plastic uit
Tja, en ik houd weer niet van die standaard skins met standaard haar en standaard kleding. Boeie, iedereen zijn smaak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
vind die screens van Semtex veels te veel op barbie poppen lijken ziet er zo plastic uit
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik vind de sims van semtex wel mooi, hoewel het niet helemaal mijn smaak is. Ieder van ons heeft duidelijk zn eigen simstijl dus t lijkt me onnodig om andermans sims af te kraken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Qua stijl heel mooi, maar niet echt mooi gemaakt!
Je bedoeld toch niet mij he?????quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, en ik houd weer niet van die standaard skins met standaard haar en standaard kleding. Boeie, iedereen zijn smaak.
Ben ik t helemaal mee eens!! K vind Semtex' sims ook mooi en ik vind het een beetje lullig om zo te reageren op andermans screens....ieder z'n stijl hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:26 schreef Marvellous het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de sims van semtex wel mooi, hoewel het niet helemaal mijn smaak is. Ieder van ons heeft duidelijk zn eigen simstijl dus t lijkt me onnodig om andermans sims af te kraken.![]()
Joy to the simworld![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Hoe is t met je bloemenwinkel??? Wanneer zet je eens wat screens neer?![]()
Ze zijn mooi!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
Dus ik zoeken naar die huizen, blijkt dat ik ze weg gegooid hebt![]()
Dus ik denk dat ik ze maar overnieuw gaat maken, want ze zijn wel mooi![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:07 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Snel nieuwe maken en online zetten jij![]()
Ik verwacht dat Phini Hakkel dit weekend het ouderlijk huis verlaat, dus er is haast bijquote:
Leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Phini Hakkel dit weekend het ouderlijk huis verlaat, dus er is haast bij![]()
En een plaatje van Phini erbij, van toen ze nog een klein meisje was
[afbeelding]
Als ik die screens van SEMTEX vergelijk met die van Marvellous, vind ik de sims van Marvellous stukken en stukken mooier..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
Dat eerste huisquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk![]()
---
Ik heb trouwens wat screens gevonden van huizen die ik een tijd geleden heb gemaakt en online gezet!
Deze mooie moderne villa!
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze beginnershuisje met kelder en openhaard!
[afbeelding]
Dus ik zoeken naar die huizen, blijkt dat ik ze weg gegooid hebt![]()
Dus ik denk dat ik ze maar overnieuw gaat maken, want ze zijn wel mooi![]()
Ik ook altijd hoor, ik leef me altijd helemaal in in het spel!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
( Wat ga ik hier serieus op in!!)
Moet je haar wel eerst met haar ouders uit het huis halen en dan met zijn allen in dat huis zetten.. anders neem je dat geld niet mee en kun je het niet kopen.. Snappie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:01 schreef Lotjeb het volgende:
Prijs is onbelangrijk, Phini heeft rijke ouders![]()
En dat kleine huisje is perfect, het past mooi bij mijn simstijl![]()
Kan ik helaas niet bevestigen. Een zaak aan huis heb ik alleen nog maar kunnen 'opdoeken'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
Dus ik weet nog niet wat ik ga doen met die bloemenwinkel! Misschien koop ik een los kavel en doek ik de zaak-aan-huis op! Als het goed is krijg ik dan die $30.000 zaakwaarde (als iemand dat kan bevestigen, graag!) en kan ik een nieuwe winkeltje starten op een andere kavel![]()
Je bent er inderdaad wel serieus mee bezigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
( Wat ga ik hier serieus op in!!)
Vrouwen leven er hun oude Barbiefantasien op uit, denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef Revenge2005 het volgende:
tis gewoon zo plastic ze zijn wel nice ( kwa kleding enzo )
ik bedoel er verder niks mee Semtex maar tis net alsof je op een oude graka zit
lijkt bijna wel een waterverf schilderij zoals dat eruit ziet
iedereen heeft zijn eigen smaak dan dat is ieders goedrecht
Schijnbaar is me edit niet opgeslagen want er had nog wat achter gemoeten
dus het was niet de bedoeling om je af te kraken
dus Excuses als je dat zo opgevat hebt
en ik ben ook een man![]()
is het zo raar dan als mannen dit spel spelen ?
Dat is simpel te verklaren, ik heb de kwaliteit van de textures van mijn Sims op zijn allerhoogst staan (want ik vind het leuk alle details op kleding te zien ipv zo'n blurrige kleurenbrij) en alle simspics worden gesharpened voor ze online gaan, want dat ziet er beter uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:09 schreef Danaa het volgende:
Ik vind nu de sims van SEMTEX er een beetje anders uitzien.. alles heeft hoeken lijkt wel.. de haren kleding etc.
Ieder zijn eigen stijl en mening
dude...ze zegt toch let it go!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:52 schreef Revenge2005 het volgende:
had je mijn post nog gelezen ?
denk et niet
is gewoon zo plastic ze zijn wel nice ( kwa kleding enzo )
ik bedoel er verder niks mee Semtex maar tis net alsof je op een oude graka zit
lijkt bijna wel een waterverf schilderij zoals dat eruit ziet
iedereen heeft zijn eigen smaak dan dat is ieders goedrecht
Schijnbaar is me edit niet opgeslagen want er had nog wat achter gemoeten
dus het was niet de bedoeling om je af te kraken
dus Excuses als je dat zo opgevat hebt
en ik ben ook een man
is het zo raar dan als mannen dit spel spelen ?
bij deze dus
Zo ervaar ik het ook. Al had ik als kind dan niet zo veel met barbies. Het voelt een beetje als spelen met de poppen, het poppenhuis (quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vrouwen leven er hun oude Barbiefantasien op uit, denk ik
Ik heb alle uitbreidingen en ook het holiday pack en family fun stuff pack..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:25 schreef J-Will het volgende:
wat voor uitbreidingen hebben jullie er allemaal op zitten?
Hey Vanillivi je bent r weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:12 schreef vanillivi het volgende:
Hier drie screenshotjes van de familie Burton:
De "main"-expansions:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:25 schreef J-Will het volgende:
wat voor uitbreidingen hebben jullie er allemaal op zitten?
Mijn vriendin heeft het spel gekocht en ik ben ook zwaar verslaafdBen altijd twee uur eerder wakker dus tja, dan moet je wat he
Wat een buik zeg!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:12 schreef vanillivi het volgende:
Leuke screenshots weer!!!!
Ik ben jaloers...quote:
Echtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:42 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik ben jaloers...![]()
Izzypizzy is vandaag ook al vertrokken naar Frankrijk..
Nu ben ik helemaal alleen![]()
![]()
Haha succesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat een buik zeg!!!my god..
Ik ga vannacht op vakantie, dus dat word 3 weken geen sims en geen internet![]()
Ga sims en dit topic wel missen!
ben best verslaafd denk ik
Dankje..!!! Ik hoop dat ik sims een beetje 8er met kan latenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Haha succes
Als je vakantie een beetje leuk is denk je denk ik geen eens aan de sims en dit topic
Veel plezier!
Even een vraagje trouwens.. Hoe kun je de kleding van een peuter veranderen? Er wordt gezegd door als volwassene met een peuter voor een spiegel te gaan staan.. Maar dit doet ie bij mij niet.. Moet je hiervoor nog iet speciaals doen dan, of is dat bij een bepaald uitbreidingspakket?
Dat met die spiegel werkt alleen als je t uiterlijk wilt veranderen. Om de kleding van een peuter te veranderen heb je een commode (dat ding waar ze luiers verschonen) nodig.. Je kunt er dan met een volwassen sim op klikken. Ik weet niet meer of je hier een uitbreidingspakket voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef Miepje01 het volgende:
Even een vraagje trouwens.. Hoe kun je de kleding van een peuter veranderen? Er wordt gezegd door als volwassene met een peuter voor een spiegel te gaan staan.. Maar dit doet ie bij mij niet.. Moet je hiervoor nog iet speciaals doen dan, of is dat bij een bepaald uitbreidingspakket?
Nee daar heb je geen uitbreidingspakket voor nodig.. dat kan altijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dat met die spiegel werkt alleen als je t uiterlijk wilt veranderen. Om de kleding van een peuter te veranderen heb je een commode (dat ding waar ze luiers verschonen) nodig.. Je kunt er dan met een volwassen sim op klikken. Ik weet niet meer of je hier een uitbreidingspakket voor nodig hebt.![]()
Ow oke.. Ik dacht me vaag te herinneren dat het in het begin nog niet kon...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen uitbreidingspakket voor nodig.. dat kan altijd![]()
Dat doet ie bij mij nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dankje..!!! Ik hoop dat ik sims een beetje 8er met kan latenmaar ben zo verslaafd
![]()
Ja inderdaad je moet je peuter optillen en voor de spiegel gaan staan en op de spiegel drukken dan komt er een optie bij te staan waarmee je het uitlerlijk van je peuter kan veranderen!!
Welke uitbreidingen heb je allemaal..
Oooh dat klopt jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dat met die spiegel werkt alleen als je t uiterlijk wilt veranderen. Om de kleding van een peuter te veranderen heb je een commode (dat ding waar ze luiers verschonen) nodig.. Je kunt er dan met een volwassen sim op klikken. Ik weet niet meer of je hier een uitbreidingspakket voor nodig hebt.![]()
Die weet ik wel te vinden, maar dan krijgen je popjes net zo'n Barbieskin als de mijnequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:27 schreef Revenge2005 het volgende:
weet iemand toevallig een paar fatsoenlijke skins zodat de decollete enzo niet zo plat lijken ( lijkt me wel vaag dat iederen in simland een cupje A heeft)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die weet ik wel te vinden, maar dan krijgen je popjes net zo'n Barbieskin als de mijne.
www.modthesims2.comquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo! Ik sim ook graag, en ik heb alle uitbreidingspakketten (behalve die extra zoals Family Fun), maar ik vraag me af waar jullie al die leuke kapsels vandaan halen? Zoals dit bijv: klik. Zouden jullie wat links op een rijtje willen zetten?
Het schoolhoofd moet je ten eerste welkom heten in je huisje. Daarna loop je telkens naar een kamer toe en als hij binnen is, kun je geloof ik de optie 'schoolhoofd rondleiden' kiezen. Daarna iets lekkers koken voor hem en hopen dat-ie 't genoeg vindt. Ik heb 1 keer gehad dat het schoolhoofd kwam aangereden, een rondlopende gaste in bikini zag en meteen zei: dit is geen familie voor onze schoolquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kun je de levenswens van je sim zien? En als het schoolhoofd langs komt, hoe kun je hem dan een rondleiding geven en zorgen dat hij eet? Dat lukte bij mij niet, hij bleef de hele tijd buiten staan.
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is het nou eigenlijk het verschil tussen de part. en de normale school? Behalve dat ze een schooluniform aanmoeten?
Mijn sim Carly ging als tiener ook niet naar school terwijl haar zusje (dat nog kind was) wel steeds opgehaald werd.quote:Ik heb trouwens een probleempje met een tiener, hij wil namelijk niet naar school. Of hij wil wel, maar het lukt niet. De andere gezinsleden gaan uit zichzelf de bus in, maar hij niet en ook als ik zelf de optie kies 'naar school gaan' gaat die opdracht weer weg zeg maar. Foutje in het spel zeker?
Nog een voordeel (vind ik tenminste) van de particuliere school is dat de kinderen en tieners vaardigheidspunten verdienen i.p.v. geld met bepaalde binnensschoolse activiteiten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..
Staat ergens onder de grafische opties aangegeven, omdat lichtinval en schaduw weer iets meer van je kaart vraagt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef fresta het volgende:
bij mij komt er geen licht naar binnen, hoeveel ramen ik ook heb. Hoe kan ik dat veranderen?
mooi huis trouwens! zelf gemaakt?
je kunt her formaat van je plaatjes aanpassen onder dat knopje met de drie puntjes (in je menubalkje in 't spel). Da zet je de kwaliteit en grootte dus op z'n hoogst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:05 schreef Double-U het volgende:
Toch maar even vragen. Hoe krijgen jullie die plaatjes zo groot en scherp?
De mijne zijn klein en als ik ze vergroot worden ze onscherp.
Wie kan me helpen, kan ik ook eens wat screens zetten!
Heey, hoe doe je dat? Zo'n foto maken dat ze ook dan echt poseren. Tof!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:29 schreef Double-U het volgende:
Eindelijk wat screens van mij.
Dit is de familie Paranoia. Vader en 3 kids, moeder is aan het werk. En terwijl moeder werkt proberen vader Ramon en de kids Sam, Pieter en Myron de nieuwe camera uit.
Eerst netjes
http://i94.photobucket.co(...)1e6845c_91f37c45.jpg
dan gek
http://i94.photobucket.co(...)1e6845c_d1f37c1e.jpg
Met één van de carriere bonussen (voorwerpen) krijg je zo'n camera. Wel grappig ja, je kan ze in allemaal posities laten poseren en zo blijven ze staan tot je het wegklikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef timp0e het volgende:
[..]
Heey, hoe doe je dat? Zo'n foto maken dat ze ook dan echt poseren. Tof!![]()
de oprit van de garage bestaat uit twee garagedelen waarbij de deur op de verbinding van de twee delen komt. Er is een garagedeel met een soort van uitloop die over de straat heengaat, en dr is een simpel rechthoekig garagedeel. Als je die achter elkaar legt heb je het fundament voor je garage!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:04 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik heb nu ook sinds kort het spel. Maar ik vraag mij af, als ik een oprit maak, hoe kan ik dan ook zeg maar de garagedeur plaatsen?
En hoe kom je bij de plek waar je downloads neer moet zetten? Ik heb al veel topics doorgelezen, maar kom er niet achter...
Maar als ik kijk bij ea games, sims 2, dan zie ik geen downloads staan, alleen tsdata, tsbin, enz.. Waar staat dan downloads?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef releaze het volgende:
[..]
de oprit van de garage bestaat uit twee garagedelen waarbij de deur op de verbinding van de twee delen komt. Er is een garagedeel met een soort van uitloop die over de straat heengaat, en dr is een simpel rechthoekig garagedeel. Als je die achter elkaar legt heb je het fundament voor je garage!
en downloads... in je mijn documenten, eagames, sims2, en dan downloads geloof ik zo from the top of my head
Je kijkt verkeerd, je kijkt dan via mijn computer/progam files.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:59 schreef mirrie1986 het volgende:
[..]
Maar als ik kijk bij ea games, sims 2, dan zie ik geen downloads staan, alleen tsdata, tsbin, enz.. Waar staat dan downloads?
Hey, ik speel de sims (nog) niet, maar volgens mij heb je een gouden huwelijk als je 50 jaar getrouwd bent, toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef STEADYASWEGO het volgende:
zit je dan niet verkeerd?
niemand die weet van het gouden huwelijk?
Als je het gezinnetje stichten en carriere maken een beetje hebt gehad, dan is 'Gaan het Maken' een leuke afwisseling. Ik vind het zelf een hele leuke uitbreiding!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef zoeperzazke het volgende:
vinden jullie OfB het geld waard? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die zal kopen of dat ik wacht tot sinterklaas
Ey, tof!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zodirect De Sims 2 kopen!!Waarom gaan de winkels op maandag pas om één uur open
![]()
ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:43 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hey, ik speel de sims (nog) niet, maar volgens mij heb je een gouden huwelijk als je 50 jaar getrouwd bent, toch?
Je moet als volwassenen trouwen en als ze dan allebei oud zijn kun je een huwelijksfeest geven. Dat is dan het gouden huwelijk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef STEADYASWEGO het volgende:
[..]
ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijn?
En als je gewoon de DVD erin doet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb Studentenleven. Na installatie zegt ie dat ie gaat updaten, en zegt "doe CD 4 van sims 2 erin", maar ik heb de DVD-versie van sims 2. Als ik op annuleren druk dan kapt hij er mee in deïnstaleert alles.
Wie kan me helpen?
Blijf ik de error krijgen, ga nu met patch proberen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:26 schreef timp0e het volgende:
[..]
En als je gewoon de DVD erin doet?
Aaaah, wat cutequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Mo gaat samenwonen met zijn vriend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |