quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
vind die screens van Semtex veels te veel op barbie poppen lijken ziet er zo plastic uit
Ik vind de sims van semtex wel mooi, hoewel het niet helemaal mijn smaak is. Ieder van ons heeft duidelijk zn eigen simstijl dus t lijkt me onnodig om andermans sims af te kraken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Qua stijl heel mooi, maar niet echt mooi gemaakt!
Je bedoeld toch niet mij he?????quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, en ik houd weer niet van die standaard skins met standaard haar en standaard kleding. Boeie, iedereen zijn smaak.
Ben ik t helemaal mee eens!! K vind Semtex' sims ook mooi en ik vind het een beetje lullig om zo te reageren op andermans screens....ieder z'n stijl hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:26 schreef Marvellous het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de sims van semtex wel mooi, hoewel het niet helemaal mijn smaak is. Ieder van ons heeft duidelijk zn eigen simstijl dus t lijkt me onnodig om andermans sims af te kraken.![]()
Joy to the simworld![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Hoe is t met je bloemenwinkel??? Wanneer zet je eens wat screens neer?![]()
Ze zijn mooi!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
Dus ik zoeken naar die huizen, blijkt dat ik ze weg gegooid hebt![]()
Dus ik denk dat ik ze maar overnieuw gaat maken, want ze zijn wel mooi![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:07 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Snel nieuwe maken en online zetten jij![]()
Ik verwacht dat Phini Hakkel dit weekend het ouderlijk huis verlaat, dus er is haast bijquote:
Leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Phini Hakkel dit weekend het ouderlijk huis verlaat, dus er is haast bij![]()
En een plaatje van Phini erbij, van toen ze nog een klein meisje was
[afbeelding]
Als ik die screens van SEMTEX vergelijk met die van Marvellous, vind ik de sims van Marvellous stukken en stukken mooier..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
vind die screens van Semtex veels te veel op barbie poppen lijken ziet er zo plastic uit
Dat eerste huisquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk![]()
---
Ik heb trouwens wat screens gevonden van huizen die ik een tijd geleden heb gemaakt en online gezet!
Deze mooie moderne villa!
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze beginnershuisje met kelder en openhaard!
[afbeelding]
Dus ik zoeken naar die huizen, blijkt dat ik ze weg gegooid hebt![]()
Dus ik denk dat ik ze maar overnieuw gaat maken, want ze zijn wel mooi![]()
Ik ook altijd hoor, ik leef me altijd helemaal in in het spel!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
( Wat ga ik hier serieus op in!!)
Moet je haar wel eerst met haar ouders uit het huis halen en dan met zijn allen in dat huis zetten.. anders neem je dat geld niet mee en kun je het niet kopen.. Snappie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:01 schreef Lotjeb het volgende:
Prijs is onbelangrijk, Phini heeft rijke ouders![]()
En dat kleine huisje is perfect, het past mooi bij mijn simstijl![]()
Kan ik helaas niet bevestigen. Een zaak aan huis heb ik alleen nog maar kunnen 'opdoeken'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
Dus ik weet nog niet wat ik ga doen met die bloemenwinkel! Misschien koop ik een los kavel en doek ik de zaak-aan-huis op! Als het goed is krijg ik dan die $30.000 zaakwaarde (als iemand dat kan bevestigen, graag!) en kan ik een nieuwe winkeltje starten op een andere kavel![]()
Je bent er inderdaad wel serieus mee bezigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
( Wat ga ik hier serieus op in!!)
Vrouwen leven er hun oude Barbiefantasien op uit, denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef Revenge2005 het volgende:
tis gewoon zo plastic ze zijn wel nice ( kwa kleding enzo )
ik bedoel er verder niks mee Semtex maar tis net alsof je op een oude graka zit
lijkt bijna wel een waterverf schilderij zoals dat eruit ziet
iedereen heeft zijn eigen smaak dan dat is ieders goedrecht
Schijnbaar is me edit niet opgeslagen want er had nog wat achter gemoeten
dus het was niet de bedoeling om je af te kraken
dus Excuses als je dat zo opgevat hebt
en ik ben ook een man![]()
is het zo raar dan als mannen dit spel spelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |