abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40760415
de sims die ik heb besteld samen met de uitbreiding het nachtleven is ook binnen gekomen
kan ik er eindelijk ook aan verslaafd raken
pi_40764910
Hallo! Ik sim ook graag, en ik heb alle uitbreidingspakketten (behalve die extra zoals Family Fun), maar ik vraag me af waar jullie al die leuke kapsels vandaan halen? Zoals dit bijv: klik. Zouden jullie wat links op een rijtje willen zetten?
pi_40769777
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo! Ik sim ook graag, en ik heb alle uitbreidingspakketten (behalve die extra zoals Family Fun), maar ik vraag me af waar jullie al die leuke kapsels vandaan halen? Zoals dit bijv: klik. Zouden jullie wat links op een rijtje willen zetten?
www.modthesims2.com
pi_40775549
Hoe kun je de levenswens van je sim zien? En als het schoolhoofd langs komt, hoe kun je hem dan een rondleiding geven en zorgen dat hij eet? Dat lukte bij mij niet, hij bleef de hele tijd buiten staan.
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:26:40 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_40776780
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kun je de levenswens van je sim zien? En als het schoolhoofd langs komt, hoe kun je hem dan een rondleiding geven en zorgen dat hij eet? Dat lukte bij mij niet, hij bleef de hele tijd buiten staan.
Het schoolhoofd moet je ten eerste welkom heten in je huisje. Daarna loop je telkens naar een kamer toe en als hij binnen is, kun je geloof ik de optie 'schoolhoofd rondleiden' kiezen. Daarna iets lekkers koken voor hem en hopen dat-ie 't genoeg vindt. Ik heb 1 keer gehad dat het schoolhoofd kwam aangereden, een rondlopende gaste in bikini zag en meteen zei: dit is geen familie voor onze school
Het is mij dus ook nog nooit gelukt iemand op een part. school te krijgen .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_40777024
Wat is het nou eigenlijk het verschil tussen de part. en de normale school? Behalve dat ze een schooluniform aanmoeten?
Ik heb trouwens een probleempje met een tiener, hij wil namelijk niet naar school. Of hij wil wel, maar het lukt niet. De andere gezinsleden gaan uit zichzelf de bus in, maar hij niet en ook als ik zelf de optie kies 'naar school gaan' gaat die opdracht weer weg zeg maar. Foutje in het spel zeker?
pi_40777655
Het is mij wel eens gelukt om zo'n kind op een particuliere school te krijgen, maar wat je dan meer hebt?! Inderdaad alleen het schooluniform... Verder lukt het mij overigens niet altijd; soms vraag je het schoolhoofd dan om aan tafel te komen en dan reageert hij niet. Wil je vervolgens dan nog een keer vragen of ie aan tafel komt, is die optie er niet meer!

@ shiNinG_staR: je zou bijna denken dat het een foutje in het spel is... Lukt het ook niet als je meerdere malen achter elkaar de optie aanklikt van "naar school gaan". Soms wil mijn Sim ook niet uitvoeren wat ik wil, maar als ik dan 4 keer die optie heb aangeklikt, doet ie het wel.
pi_40779105
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is het nou eigenlijk het verschil tussen de part. en de normale school? Behalve dat ze een schooluniform aanmoeten?
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..
quote:
Ik heb trouwens een probleempje met een tiener, hij wil namelijk niet naar school. Of hij wil wel, maar het lukt niet. De andere gezinsleden gaan uit zichzelf de bus in, maar hij niet en ook als ik zelf de optie kies 'naar school gaan' gaat die opdracht weer weg zeg maar. Foutje in het spel zeker?
Mijn sim Carly ging als tiener ook niet naar school terwijl haar zusje (dat nog kind was) wel steeds opgehaald werd.
Ze bleef ook gewoon een 10 op haar rapport houden dus ik vond t niet zo'n ramp. Zo kon ze tenminste aan haar vaardigheden werken. Maar goed, toen dat zusje dus tiener werd, werd Carly ook opeens opgehaald. Dus toen moest ze alsnog de laatste dagen naar school
Zal dus wel gewoon een foutje zijn...
pi_40781272
Ja ik klik het vaak achter elkaar aan, maar het lukt steeds niet. En hij blijft idd een 10 op zn rapport houden, dus zo erg is het niet
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:11:33 #210
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_40791022
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..
Nog een voordeel (vind ik tenminste) van de particuliere school is dat de kinderen en tieners vaardigheidspunten verdienen i.p.v. geld met bepaalde binnensschoolse activiteiten.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 05:38:29 #211
81237 releaze
best of both worlds
pi_40820553
nou, ik weet niet of een ander geinteresseerd is, maar de laatste tijd heb ik met zelfgemaakte huisjes altijd dat wanneer ik mn poppetje laat verhuizen, het huis waarin ze eerst woonden helemaal is leeggerooft. dit is normaal, maar hier baalde ik dus flink van.

in dit topic http://www.nectere.net/smf/index.php?topic=116.0 heb ik inge's stay things shrub gedownload die mij van dit probleem zal afhelpen.. dus kan ik huisjes maken, fotos erin maken met bepaalde poppetjes en dan de bewoners weer het pand laten verlaten zonder dat ik telkens opnieuw moet herinrichten!

misschien iets voor anderen?
pi_40820864
Henk is inmiddels verhuist en woont nu samen met Dina heethart ( inmiddels zijn ze ook getrouwd en is dina Zwanger

het nieuwe huis ( voorkant )

Achterkant
pi_40822343
bij mij komt er geen licht naar binnen, hoeveel ramen ik ook heb. Hoe kan ik dat veranderen?

mooi huis trouwens! zelf gemaakt?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:36:50 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_40822905
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef fresta het volgende:
bij mij komt er geen licht naar binnen, hoeveel ramen ik ook heb. Hoe kan ik dat veranderen?

mooi huis trouwens! zelf gemaakt?
Staat ergens onder de grafische opties aangegeven, omdat lichtinval en schaduw weer iets meer van je kaart vraagt.
Ik heb bijv. de spiegels uitgeschakeld (Ik zie dat Revenge2005 ze wel aan heeft staan, omdat er 'V1.4 in beeld staat ) omdat mijn 64MB-kaartje het anders niet trekt .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:13:19 #215
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_40834526
Das ff pech, al mijn aanpassingen weg.
Ik was dus een huisje aan het aanpassen, omdat het huis niet echt prettig was om mee te spelen. De meest irritante stukken had ik net achter de rug en wilde nog snel even een ophoging maken op de eerste verdieping alvorens op de save button te drukken, loopt het spel vast

Hier een paar plaatjes van het originele huis:

dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:48:20 #216
81237 releaze
best of both worlds
pi_40835620
ik ben al weer een dag ofzo bezig met het bouwen van dit kale kantoortje.. heb het wel vijf keer overnieuw gedaan vanwege het verlies van spullen iedere keer. Ook geprobeerd ceilingtiles te gebruiken maar die waren in het buildscreen zo ontzettend onhandig dat ik ze dr weer vanaf heb gehaald.. (kutklus)

ga denk ik beginnen met een set scenes die ik kan gebruiken. ideeen van plekken die ik al in mn hoofd heb, ipv dat ik het from scratch opbouw.. als dit kantoorje af is (nog een verdieping layouten met iets interessants) denk ik dat ik maar eens ga proberen een dojo oid in elkaar te zetten...

ohwell!

woensdag 16 augustus 2006 @ 12:10:20 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_40862635
Ik had gisteren mijn eerste geest .
Er was iemand gestorven tijdens de zwangerschap. Ik had de grafsteen in de tuin gezet, omdat ik wel benieuwd was. Na een aantal keer ertegenaan trappen ( ) kwam ze 's nachts ineens uit haar grafsteen vandaan. Het kindermeisje plaste in haar broek en ze liet ook de kinderen van haar oude roomie schrikken. Toen ontdekte ze dat de man die haar zwanger had gemaakt in het bed van haar roomie lag en toen werd de blik in haar ogen behoorlijk gemeen .
pi_40878761
Haay,
ik lees hier al een tijdje mee..
en vind de sims er opeens een stuk leuker uitzien met al die downloads
maar het probleem is als ik iets download zet ik dat in de map van downloads van de sims 2
toen ik het wilde openen om te installeren stond er dat ik een programma daarvoor moest toewijzen dus ik heb maar de sims bodyshop unpacker gedaan en als ik er nou op klik krijg ik steeds de melding: dubbelklik om de creaties te installeren terwijl ik gewoon dubbel klik
waar ligt dit aan & hoe kan ik dit veranderen?
ohja, bij huizen doet ie het wel gewoon
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:20:53 #219
81237 releaze
best of both worlds
pi_40883790
meestal als je iets downloadt zit het voorverpakt in een zip bestand. deze bestanden kan je openen met bijvoorbeeld winzip, winrar oid.. ikzelf heb izarc, is gratis programmaatje.

in die zip zit meestal een .package file. deze hoef je NIET te openen oid, ze simpelweg in de downloadsmap zetten zorgt er al voor dat ze geinstalleerd zijn.

er zijn ook sims2pack extenties, dit zijn wel bestanden die je moet installeren, maar in het sims2 programma zit al automatisch een functie waardoor deze zaakjes geopend en geinstalleerd kunnen worden.

voor de rest, als je op modthesims2 downloadt, is het makkelijk als je Qxpress installeert (staat op de website) dan hoef je simpelweg de rode Q-tjes aan te klikken wanneer je iets wil downloaden, en als je dan klaar met objecten zoeken bent klik je in Qxpress "Install" oid.. Hij download en installeert de bestanden dan automatisch.
pi_40898269
oh hartstikke bedankt
& nog een vraagje,
als je bijvoorbeeld een hele kamer download, krijg je een map met daar 1 voor 1 de bestanden in, maar kan ik dan ook gewoon die map kopiëren of moet ik die bestanden 1 voor 1 dr in zetten?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:42:13 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_40898944
Nee, die moet je allemaal apart uitpakken.
Wat ik zelf trouwens een heel handig programma vind, is Sims2Pack clean installer.
Dat programma kan zien of er bepaalde hacks of malafide bestanden in een Sims2pack zitten en het pakt ook heel snel en gemakkelijk je bestanden uit.
http://sims2pack.modthesims2.com/
Je kunt er ook je mapje mee doornemen als er iets mis mee is: dit programma kan alle types van bestanden herkennen: of het nu haar, een auto of een tafeltje is. Ook kun je Sims installeren waar je voorheen de melding kreeg dat je niet de juiste uitbreidingen had.
Ik zou er alleen geen huizen mee installeren, omdat je met de bodyshop-installer kunt zien of een huis spulletjes bevat waar je spel op vastslaat en dat ziet Sims2pack bij huizen dus niet.
pi_40913356
wow even op vakantie en veel gemist
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:11:00 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_40917954
Zal ik ook weer 's wat screenies posten?
Ik heb een Sim die al een tijdje in de buurt woont en telkens kinderen krijgt van verschillende mannen met wie ze niet samenwoont. Haar score staat nu op 5 en de 6e is op komst . De 1e is overigens weggehaald door de adoptiedienst
het zijn dus allemaal ingame geboren kindjes die ik probeer naar de universiteit te schoppen of volwassen te laten worden zodat de hele stad straks familie van elkaar is .
Moederlief drinkt levenselixer, anders was ze nu al bejaard geweest en krijgt ook telkens voor elk kind weer nieuwe wenspunten.

Kind 2 met kind 5:

Kindje 5:

Verjaardag van kindje 4:

Moeder met kindje 4:

Moeder met kindje 2:

De vader van kindje 1,2 en 3 met kindje 2:

De vader van kindje 4 en 5 met kindje 4 (het kindje op komst is van haar nieuwe vlam)

En omdat de moeder nu eindelijk de wens kreeg voordat ze oud werd samen te gaan leven met iemand heb ik iemand in de stad gezet met als doel haar toekomstige man en babyfabriek te worden

Oh en dan had ik nog niet verteld dat er in hun tuin een geest rondwaart

Nog meer mensjes met screenies?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:57:48 #224
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_40920164
Ik ga morgen proberen wat screens te plaatsen alleen als ik de plaatjes in Photobucket zet, worden ze piepklein. Daar moet ik nog even iets op verzinnen.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_40931830
Eindelijk weer eens tijd om te spelen dus later vandaag vast screens van mij
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')