www.modthesims2.comquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo! Ik sim ook graag, en ik heb alle uitbreidingspakketten (behalve die extra zoals Family Fun), maar ik vraag me af waar jullie al die leuke kapsels vandaan halen? Zoals dit bijv: klik. Zouden jullie wat links op een rijtje willen zetten?
Het schoolhoofd moet je ten eerste welkom heten in je huisje. Daarna loop je telkens naar een kamer toe en als hij binnen is, kun je geloof ik de optie 'schoolhoofd rondleiden' kiezen. Daarna iets lekkers koken voor hem en hopen dat-ie 't genoeg vindt. Ik heb 1 keer gehad dat het schoolhoofd kwam aangereden, een rondlopende gaste in bikini zag en meteen zei: dit is geen familie voor onze schoolquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kun je de levenswens van je sim zien? En als het schoolhoofd langs komt, hoe kun je hem dan een rondleiding geven en zorgen dat hij eet? Dat lukte bij mij niet, hij bleef de hele tijd buiten staan.
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is het nou eigenlijk het verschil tussen de part. en de normale school? Behalve dat ze een schooluniform aanmoeten?
Mijn sim Carly ging als tiener ook niet naar school terwijl haar zusje (dat nog kind was) wel steeds opgehaald werd.quote:Ik heb trouwens een probleempje met een tiener, hij wil namelijk niet naar school. Of hij wil wel, maar het lukt niet. De andere gezinsleden gaan uit zichzelf de bus in, maar hij niet en ook als ik zelf de optie kies 'naar school gaan' gaat die opdracht weer weg zeg maar. Foutje in het spel zeker?
Nog een voordeel (vind ik tenminste) van de particuliere school is dat de kinderen en tieners vaardigheidspunten verdienen i.p.v. geld met bepaalde binnensschoolse activiteiten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..
Staat ergens onder de grafische opties aangegeven, omdat lichtinval en schaduw weer iets meer van je kaart vraagt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef fresta het volgende:
bij mij komt er geen licht naar binnen, hoeveel ramen ik ook heb. Hoe kan ik dat veranderen?
mooi huis trouwens! zelf gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |