www.modthesims2.comquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo! Ik sim ook graag, en ik heb alle uitbreidingspakketten (behalve die extra zoals Family Fun), maar ik vraag me af waar jullie al die leuke kapsels vandaan halen? Zoals dit bijv: klik. Zouden jullie wat links op een rijtje willen zetten?
Het schoolhoofd moet je ten eerste welkom heten in je huisje. Daarna loop je telkens naar een kamer toe en als hij binnen is, kun je geloof ik de optie 'schoolhoofd rondleiden' kiezen. Daarna iets lekkers koken voor hem en hopen dat-ie 't genoeg vindt. Ik heb 1 keer gehad dat het schoolhoofd kwam aangereden, een rondlopende gaste in bikini zag en meteen zei: dit is geen familie voor onze schoolquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kun je de levenswens van je sim zien? En als het schoolhoofd langs komt, hoe kun je hem dan een rondleiding geven en zorgen dat hij eet? Dat lukte bij mij niet, hij bleef de hele tijd buiten staan.
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is het nou eigenlijk het verschil tussen de part. en de normale school? Behalve dat ze een schooluniform aanmoeten?
Mijn sim Carly ging als tiener ook niet naar school terwijl haar zusje (dat nog kind was) wel steeds opgehaald werd.quote:Ik heb trouwens een probleempje met een tiener, hij wil namelijk niet naar school. Of hij wil wel, maar het lukt niet. De andere gezinsleden gaan uit zichzelf de bus in, maar hij niet en ook als ik zelf de optie kies 'naar school gaan' gaat die opdracht weer weg zeg maar. Foutje in het spel zeker?
Nog een voordeel (vind ik tenminste) van de particuliere school is dat de kinderen en tieners vaardigheidspunten verdienen i.p.v. geld met bepaalde binnensschoolse activiteiten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..
Staat ergens onder de grafische opties aangegeven, omdat lichtinval en schaduw weer iets meer van je kaart vraagt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef fresta het volgende:
bij mij komt er geen licht naar binnen, hoeveel ramen ik ook heb. Hoe kan ik dat veranderen?
mooi huis trouwens! zelf gemaakt?
je kunt her formaat van je plaatjes aanpassen onder dat knopje met de drie puntjes (in je menubalkje in 't spel). Da zet je de kwaliteit en grootte dus op z'n hoogst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:05 schreef Double-U het volgende:
Toch maar even vragen. Hoe krijgen jullie die plaatjes zo groot en scherp?
De mijne zijn klein en als ik ze vergroot worden ze onscherp.
Wie kan me helpen, kan ik ook eens wat screens zetten!
Heey, hoe doe je dat? Zo'n foto maken dat ze ook dan echt poseren. Tof!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:29 schreef Double-U het volgende:
Eindelijk wat screens van mij.
Dit is de familie Paranoia. Vader en 3 kids, moeder is aan het werk. En terwijl moeder werkt proberen vader Ramon en de kids Sam, Pieter en Myron de nieuwe camera uit.
Eerst netjes
http://i94.photobucket.co(...)1e6845c_91f37c45.jpg
dan gek
http://i94.photobucket.co(...)1e6845c_d1f37c1e.jpg
Met één van de carriere bonussen (voorwerpen) krijg je zo'n camera. Wel grappig ja, je kan ze in allemaal posities laten poseren en zo blijven ze staan tot je het wegklikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef timp0e het volgende:
[..]
Heey, hoe doe je dat? Zo'n foto maken dat ze ook dan echt poseren. Tof!![]()
de oprit van de garage bestaat uit twee garagedelen waarbij de deur op de verbinding van de twee delen komt. Er is een garagedeel met een soort van uitloop die over de straat heengaat, en dr is een simpel rechthoekig garagedeel. Als je die achter elkaar legt heb je het fundament voor je garage!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:04 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik heb nu ook sinds kort het spel. Maar ik vraag mij af, als ik een oprit maak, hoe kan ik dan ook zeg maar de garagedeur plaatsen?
En hoe kom je bij de plek waar je downloads neer moet zetten? Ik heb al veel topics doorgelezen, maar kom er niet achter...
Maar als ik kijk bij ea games, sims 2, dan zie ik geen downloads staan, alleen tsdata, tsbin, enz.. Waar staat dan downloads?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef releaze het volgende:
[..]
de oprit van de garage bestaat uit twee garagedelen waarbij de deur op de verbinding van de twee delen komt. Er is een garagedeel met een soort van uitloop die over de straat heengaat, en dr is een simpel rechthoekig garagedeel. Als je die achter elkaar legt heb je het fundament voor je garage!
en downloads... in je mijn documenten, eagames, sims2, en dan downloads geloof ik zo from the top of my head
Je kijkt verkeerd, je kijkt dan via mijn computer/progam files.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:59 schreef mirrie1986 het volgende:
[..]
Maar als ik kijk bij ea games, sims 2, dan zie ik geen downloads staan, alleen tsdata, tsbin, enz.. Waar staat dan downloads?
Hey, ik speel de sims (nog) niet, maar volgens mij heb je een gouden huwelijk als je 50 jaar getrouwd bent, toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef STEADYASWEGO het volgende:
zit je dan niet verkeerd?
niemand die weet van het gouden huwelijk?
Als je het gezinnetje stichten en carriere maken een beetje hebt gehad, dan is 'Gaan het Maken' een leuke afwisseling. Ik vind het zelf een hele leuke uitbreiding!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef zoeperzazke het volgende:
vinden jullie OfB het geld waard? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die zal kopen of dat ik wacht tot sinterklaas
Ey, tof!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zodirect De Sims 2 kopen!!Waarom gaan de winkels op maandag pas om één uur open
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |