abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41474911
Nog maar wat zimz van mij...

I had a signature once. It was awful.
  maandag 4 september 2006 @ 11:03:48 #202
81237 releaze
best of both worlds
pi_41476484
quote:
Op maandag 4 september 2006 03:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Lijkt het wel op idd. Heb ff opnieuw opgestart, maar dat hielp niet, daarna maar nieuwe drivers geinstalleerd en m'n computer opnieuw opgestart, maar het is nog steeds zo . Misschien dat het door bepaalde downloads komt ofzo..

Net even de downloads allemaal uitgezet, maar het ziet er nog steeds zo uit .Misschien helpt opnieuw installeren. Werken je savegames daarna nog gewoon?
probeer eens je terraintype te veranderen? terraintype desert/temperate/concrete/dirt
pi_41476588
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:03 schreef releaze het volgende:

[..]

probeer eens je terraintype te veranderen? terraintype desert/temperate/concrete/dirt
Heb ik gedaan, maar dan is het nog steeds zo . Als ik water maak, ziet het water er ook zo uit, doorzichtig, maar met allemaal letters en cijfers erop.
Ik ga wel ff alles opnieuw installeren enzo, misschien helpt dat.
pi_41476894
ik wacht op de post... vandaag komt misschien mijn OfB!!
pi_41478982
Wat raar dat ik er niks over kan vinden op Google... Ik heb het zelf ook een keertje gehad met een sim, de hele skin zag er zo uit als dat terrein.
pi_41479252
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:37 schreef Chanty87 het volgende:
Wat raar dat ik er niks over kan vinden op Google... Ik heb het zelf ook een keertje gehad met een sim, de hele skin zag er zo uit als dat terrein.
Ik kon er idd ook niks over vinden, had gisteravond al even op de site van Maxis gekeken bij support, maar het was blijkbaar geen bekend probleem.
Net alles ff opnieuw geinstalleerd, alleen het is nog steeds zo, nouja, dan moet ik er maar mee leren leven . Gelukkig zijn alleen de coomunity lots die ik met mijn sim koop zo en is mijn huis nog wel normaal .
pi_41479851
Waar blijijijijijijft de post... (zul je ook nog zien dattie er niet bij zit)
pi_41481073
Hallo allemaal.. heb even bijgelezen en heb wat reacties..

@ CyberSimon:
Over Glamour gesproken; ik heb hem in huis.. maar de accesoires en kleding zijn echt niet spraakmakend!! NIET KOPEN!

@ shiNing_staR:
Over Pets : Er komen meer dieren in dan alleen maar een hond en een kat.. ik heb ook op screenshots cavia's gezien..

@ Releaze: Wat zijn je huizen Prachtig!! Ik houd wel van die stijl..! Ik ga ze zo even downloaden en kijken of ze werken.. Je hoort het van me!

@ Sapstengel:Zag er wel ff grappig uit met die letters.. maar zonde dat je alles opnieuw moet instaleren, heb je alles kunnen behouden?
pi_41481208
Ahh oke, cavia's zijn ook leuk Zag ook ergens op een screenshot papegaaien geloof ik..
pi_41481257
Jaaa inderdaad je hebt gelijk die heb ik ook gezien
pi_41484867
Dat je die trapjes niet vóór de fundering maar erop moet houden, scheelt heel veel ik heb nu mijn allereerste huis op de funderingen staan!! Dankjewel

En OfB is ook binnen! Ik ben nog niet begonnen met het winkeldeel, eerst een huisje bouwen enzo, maar ik ben wel heel blij dat ik hem heb! Overigens heb ik alle saved games en downloads nog gewoon.
pi_41485943
Vraagje: hoe groot is jullie downloads map? mijne is ondertussen 115MB, en dat is te merken in het spel loopt soms vast, traag.. ik wil best wat dingen eruit gooien, maar vind het lastig, want ik weet niet wat-wat is, en straks ben ik mn favo kapsels en make up enzo kwijt
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_41486252
310 MB bij mij Had ik niet verwacht zoveel, heb echt niet zoveel downloads in mn spel.. wel wat kapsels, makeup enzo, maar niet veel spulletjes..
pi_41486797
Mijn downloadsmap is nu 766MB.. Ik heb in de vakantie al heel veel downloads verwijderd omdat mn spel erg traag was. Het heeft wel iets geholpen, maar niet echt veel.

Ik heb net trouwens 2 sims gemaakt in bodyshop:

I like big eyes and I cannot lie...

Deze sim heb ik via SEMTEX, het is dezelfde sim als die van Izzypizzy maar dan anders
pi_41487329
1,44 gig...
pi_41488053
Whahaha het wordt steeds meer..

Iemand meer dan 1,44 GB
Eenmaal, andermaal....
pi_41488319
mijn sim heeft t sociale konijn in elkaar geslagen... zag er zo droog uit
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_41488625
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:41 schreef Marvellous het volgende:
Whahaha het wordt steeds meer..

Iemand meer dan 1,44 GB
Eenmaal, andermaal....
3,21 GB.... En ik me maar af vragen waarom mijn spel zo langzaam loopt...
pi_41490097
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Danaa het volgende:
@ shiNing_staR:
Over Pets : Er komen meer dieren in dan alleen maar een hond en een kat.. ik heb ook op screenshots cavia's gezien..
Hebben ze niet als een edit van de aquarium gewoon te download?
  maandag 4 september 2006 @ 19:45:46 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41490268
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:58 schreef Cassie187 het volgende:

[..]

3,21 GB.... En ik me maar af vragen waarom mijn spel zo langzaam loopt...
Bijna 7GB, heb 't gisteren moeten backuppen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 4 september 2006 @ 19:46:58 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41490308
Leuk om al die verschillende Xaviers te zien (dat is de officiele naam van die bodybuilderguy) .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41496033
7 gig, jeutje... maar jij hebt toch ook vrij veel pay items?
  maandag 4 september 2006 @ 22:41:26 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41496718
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef zoeperzazke het volgende:
7 gig, jeutje... maar jij hebt toch ook vrij veel pay items?
Ja, maar de meeste MB's zitten toch in auto's, gitaren, huizen en skins, geloof ik.
pi_41506362
hm, auto's en huizen heb ik niet gitaren trouwens ook niet. Skins wel Ik denk dat ik vooral veel kapsels en objecten heb....
pi_41509406
De Familie Ries

Dit zijn Dana & Jordan Ries.. Op haar shirt staat; Yes... It's Twins

De Bevalling

Dana doet hard haar best om de weeen op te vangen, in dat geval zou Jordan haar moeten steunen maar inplaats daarvan valt hij bijna flauw

Trots maar voldaan Dochter Niala en Zoon Storm

Allemaal even een middagdutje doen, ook Jordan is helemaal dood op

Hier zien we Jordan met zijn dochter Niala, Hij is zo trots op haar

De eerste verjaardag van de tweeling word in de tuin gevierd

Dana en Niala, Zooo Trots & Verliefd

The happy Family

Tijd om op te groeien!! Wat worden ze toch snel groot.. maar nu alle 2 wel heerlijk naar school. Hebben papa en mama wat rust

Na een eerste schooldag zijn papa en dochter lekker aan het klieren en spelen

Ook heth huiswerk maken hoort erbij en daar helpen papa en mama graag aan mee

Allebij lekker slapen na de eerste slopende schooldag

Broer en zus zijn zo blij met elkaar

Jahoor jullie zien het al; de 2de zwangerschap is aangebroken

ff lekker loungen

De Familie heeft er een dochter en zusje bij; Sijen

De grote zus is zo trots

Opgroeien

Papa en Mama met hun nieuwe aanwinst.. zo trots op hun derde kindje

De tweeling

Ook het lichaam moet in conditie blijven; Jordan, Dana en Storm doen het binnen Niala zit buiten op een apparaat.. En Sijen is lekker aan het spelen

Sijen word een grote meid en gaat lekker naar school
pi_41513473
pi_41517299
Mensjes, mijn spel loopt telkens vast als ik naar een openbare buurt of stad wil reizen. Ik heb alle uitbreidingspakketen geïnstalleerd, inclusief Glamour Life, maar heb verder geen gedownloade stuff. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Amen.
pi_41517338
Loop thij écht vast of heb jij weinig geduld? (bij mij duurt t soms ook erg lang)
pi_41518741
zal ik mijn sim ook maar ff showen...
meet: Henk de Vries ( )

misschien dat sommige dat shirt wel herkennen van GTA: Vice City... eerlijk zelf gejat

[ Bericht 16% gewijzigd door Acryl op 05-09-2006 16:23:13 ]
pi_41519534
Dan moest je hem eigenlijk Tommy Vercetti noemen
pi_41520413
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Marvellous het volgende:
Dan moest je hem eigenlijk Tommy Vercetti noemen
ik had henk de vries al eerder gemaakt
pi_41523343
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Loop thij écht vast of heb jij weinig geduld? (bij mij duurt t soms ook erg lang)
Inderdaad, bij mij duurt het soms ook erg lang als er bijvoorbeeld grote veranderingen in 1 keer zijn gebeurt bij mij in huis.. Trouwen, Bevalling etc.
pi_41548453
Nu heb ik met OfB een zaakje aan huis gemaakt... Maar hoe in vredesnaam krijg ik klanten in mijn winkel (ja, ik heb het open/gesloten bord op open hangen en er komen klanten)?? Klanten blijven ervoor hangen en kopen is al helemaal iets wat niet gebeurt....
pi_41548748
Krijgen de klanten wel zo'n metertje boven het hoofd?? Zo niet, dan ben je waarschijnlijk vergeten om objecten te koop te zetten...
Je moet ze namelijk aanvinken zodat ze geel worden. Dan kan je ook de prijs bepalen enz.
Je doet dat met het prijskaartje rechtsboven in het paneel.

Als ze wel zo'n metertje hebben dan moet je gewoon op die sim klikken en dan verkoop/standaard verkoop ofzoiets..
pi_41549111
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Danaa het volgende:

[..]

Inderdaad, bij mij duurt het soms ook erg lang als er bijvoorbeeld grote veranderingen in 1 keer zijn gebeurt bij mij in huis.. Trouwen, Bevalling etc.
Bij mij duurt het sowieso erg lang, maar ik heb dan ook een computer die eigenlijk te zwak is voor sims. Hij pauseert zelfs een paar minuten als het dag/nacht wordt (weet iemand hoe je dat kunt uitzetten?)
pi_41550149
hoi
pi_41550717
het te koop zetten lukt me niet, waar vind ik dat? En hoe gaat dat bij een restaurant? Ik heb nu een zaakje gemaakt en ben in 3 minuten spelen al 4 tevredenheidssterren kwijt
pi_41552310
een sims dowload site (sims 1 en 2) misschien dat die aan de OP kan worden toegevoegd?
http://thesims2.filefront.com/
pi_41552335
Je moet dus eerst op dat prijskaartje rechtsboven klikken. Daarna klik je op de objecten die je wilt verkopen, ze worden dan geel. Heb je alles aangeklikt wat je wilt verkopen dan klik je weer op het prijskaartje en klaar is kees. Het is helemaal niet zo moeilijk...
Voor een restaurant hoef je niks te koop te zetten. Je hebt wel een groot fornuis en een podium nodig. De klanten verzamelen zich dan bij het podium als ze iets willen eten. Zorg dus dat je een gastheer/vrouw hebt die de klanten naar de tafel brengt. Denk er wel aan dat je de klanten in het begin moet stimuleren om iets te kopen/bestellen, anders kan je lang wachten..

Volgens mij wordt dit ook allemaal uitgelegd als je de speltips aan hebt staan
pi_41556955
Wat the hell, mijn sims krijgen nooit tweelingen!! En ik vind het irritant dat hun levenswens bijna altijd hetzelfde is. Ze willen allemaal de top van sport bereiken, de top van criminaliteit of geneeskunde. Saaie rotzakken!! Het is wel leuk als ze zombies worden.
pi_41557107
Het is me gelukt, maar het is zo ontzettend druk dat ik het niet meer aankan om die winkel te runnen Mijn personeel freet uit hun neuzen en neemt ontslag en ik hou het niet meer bij, wat een humor... ik moet er echt nog even goed inkomen
pi_41557259
mijn sim blijft telkens hoesten...
pi_41557469
Mijn homo's zijn bevallen .

.

quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef Acryl het volgende:
mijn sim blijft telkens hoesten...
Veel laten rusten. Slapen, slapen, slapen en slapen!

[ Bericht 7% gewijzigd door PeRi op 06-09-2006 19:02:49 ]
Whatever I want.
pi_41557571
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is me gelukt, maar het is zo ontzettend druk dat ik het niet meer aankan om die winkel te runnen Mijn personeel freet uit hun neuzen en neemt ontslag en ik hou het niet meer bij, wat een humor... ik moet er echt nog even goed inkomen
Ben blij dat het gelukt is
In het begin nam mijn personeel ook steeds ontslag.. dan waren ze bv weer zwaar onderbetaald
Nu lukt t me gelukkig wel om een zaak te runnen én het personeel tevreden te houden
pi_41558242
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij loopt echt vast, al blijft de muziek wel doorspelen.
Amen.
pi_41560080
He hoe kun je de censuur wegkrijgen??? Weet iemand misschien een cheat voor alle vaardigheden te optimaliseren?
pi_41560512
^ boolProp testingCheatsEnabled on aanzetten in de buurt, daarna kan je in een huis alle vaardigheden naar rechts slepen.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:40:43 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41561183
Whehehehe Peri, hoe heb je dát nu weer voor elkaar gekregen?
En is dat Crammyboys penishack? Die zoek ik eigenlijk ook weer

[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 06-09-2006 23:56:57 ]
pi_41561660
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef PeRi het volgende:
Mijn homo's zijn bevallen .

[afbeelding]
Die pik.. ik zie m nu pas whahahhaha
Mijn sims hebben geen pikken.

pi_41562208
Ik kan me niet herinneren dat ik een censuur-hack heb geplaatst... Ik heb wel een heleboel skins gedownload met full penis en borsten met tepels enzo.
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehehe Peri, hoe heb je dát nu weer voor elkaar gekregen?
En is dat Craamyboys penishack? Die zoek ik eigenlijk ook weer
Echt geen flauw idee meer welke skin het is. Ik ben ook de link kwijt waar je al die adult dingen kon vinden .
Ik heb 'm bezwangerd met de inSimenator, makkelijk 'i want to have a baby with..' tadaa .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')