quote:Op donderdag 7 september 2006 09:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tsssss, kinderen, en dan nog roken...
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren.
de vampieren komen altijd snachts en meestal op de openbare kavels in de stad. dr zit daar zo'n gothic nightclub waar vampiren af en aan komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!![]()
Het probleem hiermee is wel; Als je een tiener zwanger maakt en haar kind is eenmaal kind geworden.. gaan ze samen met de bus naar school, normaal gesproken komt dan om 13.00 de tiener thuis maar deze keer neemt de moedertiener ook haar kind mee zonder huiswerk..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens.
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren.
ik kwam er een keer eentje in de stad tegen. Ze droeg zo'n rode gothic fladderjurk. De icoontjes in je fotoboek bij vampieren zien er ook anders uit: ze staan erop alsof ze je willen aanvallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!![]()
Ziet er goed uit. Heb je die gedownload ofzo? Of welke uitbreiding speel je?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zo. Nieuwe grafische kaart, nieuw moederbord en vooral dankzij die nieuwe grafische kaart draait m'n spel een stuk sneller en ziet alles er nog mooier uit. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens gespeeld en wat poppetjes aangemaakt en in de buurt geplant. Ik herinner me niet al hun namen.
Cassie:
[afbeelding]
Miu:
[afbeelding]
Imogen
[afbeelding]
Ilja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sure.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb alle sims zelf gemaakt, al zijn de skins natuurlijk gedownload van o.a modthesim2.com .
Ik speel Universiteit & Nachtleven. (en vraag me af of huisdieren daar in oktober gewoon bij kan)
Wauuwww SEMTEX, vooral Miu vind ik erg mooiquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zo. Nieuwe grafische kaart, nieuw moederbord en vooral dankzij die nieuwe grafische kaart draait m'n spel een stuk sneller en ziet alles er nog mooier uit. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens gespeeld en wat poppetjes aangemaakt en in de buurt geplant. Ik herinner me niet al hun namen.
Cassie:
[afbeelding]
Miu:
[afbeelding]
Imogen
[afbeelding]
Ilja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier de link naar de penishack die ik gebruikquote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehehe Peri, hoe heb je dát nu weer voor elkaar gekregen?
En is dat Crammyboys penishack? Die zoek ik eigenlijk ook weer
Die echt aparte geel/grijs/bleekgekleurde skins zijn bijna allemaal van Enayla. Eens in de zoveel tijd gooit ze weer een nieuwe online.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Revenge2005 het volgende:
Semtex
kan je me is wat links geven naar skins/Bodymeshes die je gebruikt momenteel ?
ik wil tog is wat expirementeren
Kan wel zwanger raken van oma's?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens.
Kun jij mij de link geven van jou Inseminator? Bij die van mij kun je niet kiezen tussen een grim en Alien..quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan wel zwanger raken van oma's?. Kan ook kiezen tussen een grim en een alien baby.
Normaal doe ik ook altijd op de 'gewone' wijze kinderen krijgen; verliefd worden, woohoo en kindje maken. Maar bij twee mannen kun je niet meer dan woohoo'n. Homo's kunnen trouwens ook niet trouwen, alleen een samenlevingscontract.
Thanks voor de link van sexysims! Die was ik dus kwijt!
Volgens Google is Insimenator met de laatste update http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 op 16 juni 2006, maar de site ligt plat bij mij..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Kun jij mij de link geven van jou Inseminator? Bij die van mij kun je niet kiezen tussen een grim en Alien..
Zou ik wel willen? Heb je die nog?![]()
bij mij jammer genoeg ook..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens Google is Insimenator met de laatste update http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 op 16 juni 2006, maar de site ligt plat bij mij..
Heb je de meshes wel gedownload?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:58 schreef fresta het volgende:
ik heb een aantal dingen gedownload maar ze komen niet in het spel. ik heb ze erin gedaan zoals hierboven staat maar dan zonder 'slaapkamers' kan iemand me helpen?
had je al eerder download geinstalleerd? het kan misschien zo zijn dat je custom content disabled staat, ipv enabled. moet je ff in het spel bij de configuraties kijken..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:58 schreef fresta het volgende:
ik heb een aantal dingen gedownload maar ze komen niet in het spel. ik heb ze erin gedaan zoals hierboven staat maar dan zonder 'slaapkamers' kan iemand me helpen?
Meestal zitten die erbij, als ze er niet bij zitten staat het aangegeven waar je ze kunt downloaden.. (Naar mijn weten)quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef fresta het volgende:
nee meshes heb ik niet gedownload waar kan ik dat vinden?en ik zal zo even bij de configuraties kijken, alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |