Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geborenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Acryl het volgende:Henk is ook zwanger... hij was ontvoert door aliens
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geboren![]()
Kun je ook oma's nemen?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 'm bezwangerd met de inSimenator, makkelijk 'i want to have a baby with..' tadaa.
Tsssss, kinderen, en dan nog roken...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[afbeelding]tis een dochtertje genaamd Beppie
![]()
Dat maakt niet uit, het enige verschil is dat de cdversie vier disks heeft en de dvdversie logischerwijs maar één. Als je een dvdrom hebt is het dus handiger om de dvdverie aan te schaffen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Spookje81 het volgende:
Ik wil dit spel ook gaan kopen, maar nou heb ik nog een vraagje: welke versie is beter de pc-cdrom of de dvd versie?
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tsssss, kinderen, en dan nog roken...
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren.
de vampieren komen altijd snachts en meestal op de openbare kavels in de stad. dr zit daar zo'n gothic nightclub waar vampiren af en aan komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!![]()
Het probleem hiermee is wel; Als je een tiener zwanger maakt en haar kind is eenmaal kind geworden.. gaan ze samen met de bus naar school, normaal gesproken komt dan om 13.00 de tiener thuis maar deze keer neemt de moedertiener ook haar kind mee zonder huiswerk..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens.
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren.
ik kwam er een keer eentje in de stad tegen. Ze droeg zo'n rode gothic fladderjurk. De icoontjes in je fotoboek bij vampieren zien er ook anders uit: ze staan erop alsof ze je willen aanvallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!![]()
Ziet er goed uit. Heb je die gedownload ofzo? Of welke uitbreiding speel je?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zo. Nieuwe grafische kaart, nieuw moederbord en vooral dankzij die nieuwe grafische kaart draait m'n spel een stuk sneller en ziet alles er nog mooier uit. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens gespeeld en wat poppetjes aangemaakt en in de buurt geplant. Ik herinner me niet al hun namen.
Cassie:
[afbeelding]
Miu:
[afbeelding]
Imogen
[afbeelding]
Ilja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sure.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb alle sims zelf gemaakt, al zijn de skins natuurlijk gedownload van o.a modthesim2.com .
Ik speel Universiteit & Nachtleven. (en vraag me af of huisdieren daar in oktober gewoon bij kan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |