abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41562480
Henk is ook zwanger... hij was ontvoert door aliens
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_41564433
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:12 schreef Acryl het volgende:
Henk is ook zwanger... hij was ontvoert door aliens
Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geboren
pi_41566415
Groene Henkies!
pi_41569360
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Danaa het volgende:

[..]

Nou spannend wat eruit komt.. laat je even screens zien zodra het is geboren
u vraagt, wij draaien

tis een dochtertje genaamd Beppie
  woensdag 6 september 2006 @ 23:59:08 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41569941
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 'm bezwangerd met de inSimenator, makkelijk 'i want to have a baby with..' tadaa .
Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens .
Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41574867
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef Acryl het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien

[afbeelding]

tis een dochtertje genaamd Beppie
Tsssss, kinderen, en dan nog roken...

I had a signature once. It was awful.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:33:47 #257
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41578318
Ik wil dit spel ook gaan kopen, maar nou heb ik nog een vraagje: welke versie is beter de pc-cdrom of de dvd versie?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41580558
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Spookje81 het volgende:
Ik wil dit spel ook gaan kopen, maar nou heb ik nog een vraagje: welke versie is beter de pc-cdrom of de dvd versie?
Dat maakt niet uit, het enige verschil is dat de cdversie vier disks heeft en de dvdversie logischerwijs maar één. Als je een dvdrom hebt is het dus handiger om de dvdverie aan te schaffen.
Amen.
pi_41580632
maar gezien het installeren van uitbreidingen is het makkelijker om een cd-rom te hebben. Hij vraagt bij de installatie van een uitbreiding namelijk soms om een cd van de sims erin te doen, en als je dan een dvd hebt kunnen er foutjes ontstaan...
  donderdag 7 september 2006 @ 13:46:12 #260
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41582192
Nou heb ik op de website van Dynabyte gezien dat er een aanbieding komt met de dvd versie plus een uitbreiding. Zou dit dan geen problemen opleveren?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41584332
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:13 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Tsssss, kinderen, en dan nog roken...

hij rookt ook niet, dat is de poot van de bureaustoel
  donderdag 7 september 2006 @ 19:35:07 #262
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41592486
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:

Wel fijn dat je bij nachtleven de mogelijkheid krijgt je sims te laten kiezen waar ze op vallen en waar ze op afknappen. Zo knappen echt álle sims in mijn dorpje af op vampieren .
Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_41593771
Ik heb ook altijd vampieren als turn off. Als turn on voor de mannen heb ik altijd make-up en aangepast haar. Best saai eigenlijk! Ik heb trouwens wel 1 kind van een vampier, dat staat zo leuk in de stamboom
Voor de rest speel ik niet met vampiers, aliens en/of servo's. Ik hou t maar gewoon op "normale" sims..

Anyway.. vandaag heb ik weer gesimd. Ik heb 3 tieners naar de universiteit gestuurd.

Mira als tiener inclusief pukkels

Mira als student

De tweeling Aaron & Noah als tiener..

Aaron & Noah als student

Ziggy zat al op de uni..

Jeremy, de vader van Ziggy

Jamilah & Joshua

Deze keuken heb ik pas gedownload.

De living van het studentenhuis
pi_41593890
Leuke keuken, een free download? Zoja, waar??

Het sims gaan het maken gaat steeds beter. Met behulp van wat geMaxMotive leven mijn twee sims nu standaard op hun kavel, dan schiet het tenminste op en leer ik de mogelijkheden snel kennen Ik ben nu bezig met gewoon artikelen verkopen, nog niks bijzonders, en personeel tevreden houden. Zit nu op niveau 5 met mijn winkel... tot hoever gaat dat door?
pi_41594416
Die keuken heb ik hier vandaan.. Hij is gratis!

Ik gebruik soms ook maxmotives als ik in mn winkel ben. Anders moet ik steeds naar huis om te gaan slapen en het laden duurt al zo lang
Niveau 10 is het maximale wat je kan bereiken, dus je bent al op de helft
Wat voor soort winkel heb je eigenlijk?
  donderdag 7 september 2006 @ 20:53:48 #266
81237 releaze
best of both worlds
pi_41595040
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:

[..]

Bij mij ook Vampieren ... maaruhhh ... ik heb nog nooit een vampier in het spel gezien!
de vampieren komen altijd snachts en meestal op de openbare kavels in de stad. dr zit daar zo'n gothic nightclub waar vampiren af en aan komen.
pi_41598783
Kunnen kinderen ook gek worden als hun angsten uitkomen, of is dat aan volwassenen met een aspiratie voorbehouden?
pi_41599365
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Kun je ook oma's nemen?
Ik laat ze nog allemaal ouderwets elkaar imponeren, flirten, zoenen en dan uiteindelijk Oh jaa-en en daarna een keer 'Een kindje maken'. Kost ook altijd weer moeite trouwens .
Het probleem hiermee is wel; Als je een tiener zwanger maakt en haar kind is eenmaal kind geworden.. gaan ze samen met de bus naar school, normaal gesproken komt dan om 13.00 de tiener thuis maar deze keer neemt de moedertiener ook haar kind mee zonder huiswerk..
Hierdoor krijg je de klacht dat het kind spijbelt en geen huiswerk maakt.. Dan komt de maatschappelijk werker en kind is weg

Over Oma's gesproken, dat weet ik niet.. nooit geprobeerd eigenlijk
  donderdag 7 september 2006 @ 23:16:06 #269
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41600631
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef Double-U het volgende:

[..]

ik kwam er een keer eentje in de stad tegen. Ze droeg zo'n rode gothic fladderjurk. De icoontjes in je fotoboek bij vampieren zien er ook anders uit: ze staan erop alsof ze je willen aanvallen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41600750
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een winkel goed lopende te krijgen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 7 september 2006 @ 23:25:45 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41600999
Zo. Nieuwe grafische kaart, nieuw moederbord en vooral dankzij die nieuwe grafische kaart draait m'n spel een stuk sneller en ziet alles er nog mooier uit. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens gespeeld en wat poppetjes aangemaakt en in de buurt geplant. Ik herinner me niet al hun namen .

Cassie:

Miu:

Imogen

Ilja

pi_41601223
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zo. Nieuwe grafische kaart, nieuw moederbord en vooral dankzij die nieuwe grafische kaart draait m'n spel een stuk sneller en ziet alles er nog mooier uit. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens gespeeld en wat poppetjes aangemaakt en in de buurt geplant. Ik herinner me niet al hun namen .

Cassie:
[afbeelding]
Miu:
[afbeelding]
Imogen
[afbeelding]
Ilja
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Heb je die gedownload ofzo? Of welke uitbreiding speel je?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 7 september 2006 @ 23:34:12 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41601342
Ik heb alle sims zelf gemaakt, al zijn de skins natuurlijk gedownload van o.a modthesim2.com .
Ik speel Universiteit & Nachtleven. (en vraag me af of huisdieren daar in oktober gewoon bij kan )
pi_41601449
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb alle sims zelf gemaakt, al zijn de skins natuurlijk gedownload van o.a modthesim2.com .
Ik speel Universiteit & Nachtleven. (en vraag me af of huisdieren daar in oktober gewoon bij kan )
Sure.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41603807
Semtex
kan je me is wat links geven naar skins/Bodymeshes die je gebruikt momenteel ?
ik wil tog is wat expirementeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')