neequote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Gaan we nog dat idee voortzetten van de getallen tot 100 gebruiken vóór de launch? D.w.z. (ik herinner me iets van) [Wii 99 v2] of [Wii 99 v1.01beta] of [Wii 100 v0.6]![]()
Maar we komen wel op de 100 voor of tijdens de de presentatie in duitsland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Gaan we nog dat idee voortzetten van de getallen tot 100 gebruiken vóór de launch? D.w.z. (ik herinner me iets van) [Wii 99 v2] of [Wii 99 v1.01beta] of [Wii 100 v0.6]![]()
250 ook goed?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef Bot13 het volgende:
Hou het rustig, dan wordt Wii 100 het launchtopic
Gaat niet lukken, maar het idee is leuk
ooh, Wii = 1337quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:34 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
of gewoon 111 (denk er een w voor dus W111)
Of ze gaan pas lopen na 24 augustus ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:55 schreef depax het volgende:
Ja die had ik ook gezien maar niets zegt dat ze die klokken ook mogen zetten.
Laat wel zien dat er misschien een date revealed wordt op de GC.
Aftellen tot de launch van de launchdatumquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:53 schreef Tomasso het volgende:
In plaats van dat nou het belangrijkste nieuws van vandaag wordt gepost...
[afbeelding]
Dit dus.Virgin in Engeland als ik me niet vergis.
23 augustus dus nog 9 nachtjes slapen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:03 schreef Evertjan het volgende:
wanneer begint die beurs in Leipzig?
Wii sports is nu niet echt een titel waar ik op zit te wachten. Nintendo kan en mag die game niet uitgebreid maken aangezien de vraag naar sportgames dan zal dalen en de 3rd party intresse in de Wii zal afnemen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
Wii![]()
IK wil ingame Rayman spulMaar dat wisten jullie al
En zoals ik al in het vorige topic zei, hebben we verdacht lang niet meer van Wiisports gehoord![]()
Ach. Een simpel en leuk sportgamepje trekt mij veel meer dan een super uitgebreide sportsgame. Zolang ze er leuke kleine dingetjes in stoppen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Wii sports is nu niet echt een titel waar ik op zit te wachten. Nintendo kan en mag die game niet uitgebreid maken aangezien de vraag naar sportgames dan zal dalen en de 3rd party intresse in de Wii zal afnemen..
Conclusie: Wiisports word een gimmicky veel te simpel en klein sportgamepje. Leuk voor 10 min.. niet meer.
Me vader kan niet wachten op die "gimmick" Hij vraagt mij constant wanneer de Wii nou uitkomt, omdat hij zo graag Wii sports wil spelenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Een simpel en leuk sportgamepje trekt mij veel meer dan een super uitgebreide sportsgame. Zolang ze er leuke kleine dingetjes in stoppen.
Maargoed de noem spellen "gimmicky" zal wel voorlopig blijven aangezien nog niets bekend is
ala Pacman Vs. Niet ala Super smash bros, mario party.. En daar zit ik op te wachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
Helemaal mee eens RuzbehGewoon een gezellige party game
![]()
Ik ook maar pacman VS was ook erg vermakelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
ala Pacman Vs. Niet ala Super smash bros, mario party.. En daar zit ik op te wachten
Ach je moet het zo zien, het is niet alleen tennis, maar ook andere sporten, dus ben je het ene spel zat, dat kun je nog even gezellig gaan golfen ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
ala Pacman Vs. Niet ala Super smash bros, mario party.. En daar zit ik op te wachten
Interesting, al is het vreemd dat ze een amerikaans datum model gebruiken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:53 schreef Tomasso het volgende:
In plaats van dat nou het belangrijkste nieuws van vandaag wordt gepost...
[afbeelding]
Dit dus.Virgin in Engeland als ik me niet vergis.
Nee, dat heb ik mezelf aangeleerd, kleuter.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef kepler het volgende:
je hebt toch tellen geleerd op de basisschool?
ohja?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:15 schreef Wessiej het volgende:
Eindelijk werk gevonden dus de Wii behoort weer tot de mogelijkheden.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:11 schreef Oksel het volgende:
Ik zit verdomme constant nieuwssite's te checken om te kijken of er al Wii nieuws is.. het Wii seizoen hangt in de lucht.. ik ruik hem al bijna!
(ownee, dat is de doorgebrande Xbox360 van mijn buurman.. lol!)
Is 9 november de officiële releasedate dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef s0ul het volgende:
ik heb de wii net ge pre-orderd
ik heb dit gedaan
- Wii
- Legend of Zelda: The Twilight Princess
- Wii controller classic
en dan nu het moeilijkste: wachten tot 9 november![]()
nog niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:16 schreef EricG het volgende:
[..]
Is 9 november de officiële releasedate dan?
Waar??quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef s0ul het volgende:
ik heb de wii net ge pre-orderd
ik heb dit gedaan
- Wii
- Legend of Zelda: The Twilight Princess
- Wii controller classic
en dan nu het moeilijkste: wachten tot 9 november![]()
Nee, ik denk het persoonlijk nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:12 schreef _petjan het volgende:
Ik ga ook een Wii halen, maar waarom pre orderen? Denken jullie echt dat de Wii meteen de eerste dag al uitverkocht is?
Precies. Pas na een week of 2 is alles op, mond tot mond reclame enzo. Net als met de DS lite en Brain Training.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:26 schreef Oksel het volgende:
En dat komt niet omdat hij niet populair gaat worden, maar omdat N. zorgt voor voldoende voorraad..
jonge ik heb 5 weken niet meer op internet gezeten man!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:53 schreef _petjan het volgende:
Dat was toch allemaal al lang bekend?
Dezelfde man noemde de speaker in de Wiimote in februari al.quote:"...voice communication will be via wireless, head-mounted microphones..."
"Some peripherals for the DS will be compatible with Wii and vice-versa."
"Many Nintendo first party games (specifically games designed for a younger audience) will feature a new system currently being developed by Nintendo called ?voice to text communication?.
The system works using an advanced voice recognition system which Nintendo has been developing for several years. When a user speaks the sound is converted into on screen text and sent to the other players. However, rather than just plain text being sent the system also picks up the tone, pitch and volume of the voice and translates that into colour, font size and character set. For example, if a player shouts ?I win? loudly into the microphone the on screen text may be all capitalized, and in a large red font; conversely if a player speaks quietly the font may be a pastel shade and smaller.
This system also allows online voice communication to be easily censored by the user.?
In de winkelquote:
Wireless via wat? Bluetooth kan iig maar 7 verbindingen aan (dus niet alle 4 spelers kunnen een headset gebruiken).. En wireless betekend weer een batterijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, niemand die het boeit dat Nintendo met een voice-to-text systeem komt en wireless headsets?
Ik vind het wel tof.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, niemand die het boeit dat Nintendo met een voice-to-text systeem komt en wireless headsets?
kheb 1 woord voor je: doeeensnietzoserieusquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik mezelf aangeleerd, kleuter.
Mijn mottoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb 1 woord voor je: doeeensnietzoserieus
klinkt leuk, maar in online-games zal je dit niet veel gebruiken lijkt me. Voor berichten versturen is het wel weer heel handigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef Tomasso het volgende:
Bij Brain training games komt het wel van pas. Net als bij Learn English games etc.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
klinkt leuk, maar in online-games zal je dit niet veel gebruiken lijkt me. Voor berichten versturen is het wel weer heel handig
Online gamen zal het ook wel gebruikt worden. En voor Opera natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
klinkt leuk, maar in online-games zal je dit niet veel gebruiken lijkt me. Voor berichten versturen is het wel weer heel handig
jah ok, als je tekst moet invoeren in een game is het heel handig (als het zo goed als perfect werkt).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij Brain training games komt het wel van pas. Net als bij Learn English games etc.
Ik denk dat Nintendo speech to text ook gaat gebruiken voor online games. Zo kunnen ze iig zeker berichten filteren & toch iedereen met elkaar laten communiseren.
Nog nooit online op een PC gespeeld (vroeger)? Daar typte je toch ook altijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
jah ok, als je tekst moet invoeren in een game is het heel handig (als het zo goed als perfect werkt).
Maar in online-games lijkt het me echt niet handig, want je wilt niet ook nog eens tekst lezen (terwijl je ook gewoon zou kunnen luisteren).
Nintendo heeft problemen met naughty language bij online gaming. Daarom kun je bij NDS wifi games alleen met vrienden chatten.. Speech to text geeft Nintendo de mogelijkheid alle naughty woordjes te filteren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
jah ok, als je tekst moet invoeren in een game is het heel handig (als het zo goed als perfect werkt).
Maar in online-games lijkt het me echt niet handig, want je wilt niet ook nog eens tekst lezen (terwijl je ook gewoon zou kunnen luisteren).
Ik hoop dast je die filter uit kunt zettenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft problemen met naughty language bij online gaming. Daarom kun je bij NDS wifi games alleen met vrienden chatten.. Speech to text geeft Nintendo de mogelijkheid alle naughty woordjes te filteren.
Ik geloof dat ze dit wel gaan doen, mits het gerucht over de mic waar is.
Is dat zo? Anders ga ik ook naar de V&D.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:05 schreef speknek het volgende:
De vorige twee Nintendo consoles waren anders verrekte lastig te vinden in het begin. Ik weet nog dat ik voor allebei aardig wat steden ben afgegaan, en overal uitverkocht.
En bij allebei heb ik hem uiteindelijk bij de V&D gekocht. Daar lagen nog stapels. Niemand die een spelcomputer bij de V&D koopt.
Nu ga ik hem dus niet bestellen en race ik op de releasedate naar de V&D.
Hij wil een PS3.. Snap dat dan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reggie is geen fan van de Wii60 hype:
Reggie: Geen Wii60, enkel Wii aub
elke goede sales zal zeggen dat hij/zij liever ziet dat iedereen alleen hun product koopt. Beetje non-nieuwsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las het net al op GAF jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |