Waarom vraag jij dan naar telefoonnummers?quote:
Tja. Niet helemaal verrassend na "the Passion of the Christ".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:29 schreef opinionr het volgende:
We hebben er ook een nieuwe Anti Semiet bij.
Mel Gibson
Toen hij gisteren werd gearresteerd wegens drunk and drive (zie frontpage) ging hij op een rampage.. zo meldt tmz.com
"The report says Gibson then launched into a barrage of anti-Semitic statements: "F*****g Jews... The Jews are responsible for all the wars in the world." Gibson then asked the deputy, "Are you a Jew?"
Hij is helemaal door het lint gegaan :S
De agent die de arrestatie verrichte heeft de hele conversatie opgenomen.
Hele verhaal.
http://www.tmz.com/2006/0(...)de-alleged-cover-up/
moet dat mijn tel nr zijn, dat van jou zelf, mischien van Nasrallah himself, of van Cruella de Ville Gretta Duisenberg, of probeer je het RIAG te bereiken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:27 schreef PLAE@ het volgende:
Ik verzin die OP toch niet.en waar bemoei je je mee
![]()
Mel Gibson moet zich de ogen uit zijn kop schamen. Niet alleen voor het onder invloed rijden, maar ook voor zijn antisemitische uitlatingen (als het inderdaad waar is). Buitengewoon ongepast voor een goed christen. Erg spijtig dat een begenadigd acteur en regisseur die zich ook als christen wil profileren zich zo laat gaan. Valt mij vies van hem tegen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:33 schreef Glasnosteraar het volgende:
en dat terwijl ik de Mad Max films altijd zo gaaf heb gevonden![]()
true, true..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:44 schreef PLAE@ het volgende:
De kans is nog steeds groter om dood te gaan bij een auto-ongeluk daar dan te worden geraakt door een raketje
De laatste schieten ze waarschijnlijk niet af omdat ze dan ook Jordanie zullen raken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:43 schreef venomsnake het volgende:
De raketten van Hizbollah:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
dag Generaalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:50 schreef Thorical het volgende:
[..]
De laatste schieten ze waarschijnlijk niet af omdat ze dan ook Jordanie zullen raken.
Van Mel Gibson is bekend dat hij een conservatieve "hardline" katholiek is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mel Gibson moet zich de ogen uit zijn kop schamen. Niet alleen voor het onder invloed rijden, maar ook voor zijn antisemitische uitlatingen (als het inderdaad waar is). Buitengewoon ongepast voor een goed christen. Erg spijtig dat een begenadigd acteur en regisseur die zich ook als christen wil profileren zich zo laat gaan. Valt mij vies van hem tegen.
Dat mag dan wel zo zijn, maar een goed christen is geen antisemiet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:53 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Van Mel Gibson is bekend dat hij een conservatieve "hardline" katholiek is.
Dan gaan er nog meer mensen inzien dat bijbelse profetie voor onze ogen uitkomt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:53 schreef rutger05 het volgende:
Stel je voor dat de terroristen de rotskoepelmoskee zouden raken met 1 van hun raketten. Wat zou er dan gebeuren?
Dan zouden ze zeggen dat Israel het zooitje opgeblazen heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:53 schreef rutger05 het volgende:
Stel je voor dat de terroristen de rotskoepelmoskee zouden raken met 1 van hun raketten. Wat zou er dan gebeuren?
Over een tel nr of over Gibson mekkeren , komkommertijd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:53 schreef PLAE@ het volgende:
wtf loopt iedereen hier over Gibson te mekkeren![]()
Ik acht de terroristen voor niets te min, dus dat zal dan waarschijnlijk wel gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:59 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan zouden ze zeggen dat Israel het zooitje opgeblazen heeft.
En laat die Israelies dat dan maar bewijzen na 2 weken onderzoek. De hele M wereld zal op z'n kop staan en naar de uitslag van een onderzoek zal niet geluisterd worden.
Wat een onzin. Het Christendom kent al eeuwenlang interne stromingen met tradities van anti-semitisme. Voor sommige Christenen kan dat dus (nog steeds) buitengewoon goed hand in hand gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mel Gibson moet zich de ogen uit zijn kop schamen. Niet alleen voor het onder invloed rijden, maar ook voor zijn antisemitische uitlatingen (als het inderdaad waar is). Buitengewoon ongepast voor een goed christen.
Antisemitisme is niet in overeenstemming met het christelijke geloof. Een goed christen is dus dan ook geen antisemiet. Wat niet wil zeggen dat (zogenaamde) 'christenen' zich niet schuldig hebben gemaakt aan antisemitisme en sommige 'christenen' zich daar nog steeds schuldig aan maken. Wat is trouwens de onzin?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:01 schreef Agag het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het Christendom kent al eeuwenlang interne stromingen met tradities van anti-semitisme. Voor sommige Christenen kan dat dus (nog steeds) buitengewoon goed hand in hand gaan.
Heb je ook dezelfde onverdraagzame mening over de Joodse religie en de islam?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:06 schreef PLAE@ het volgende:
De enige goeie christen is een dooie christen dus bespaar me de onzin verder over het beloofde land, gods volkie etc.
ja, vrijwel elke religie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Heb je ook dezelfde onverdraagzame mening over de Joodse religie en de islam?
Wees er dankbaar voor met die hitte.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:08 schreef venomsnake het volgende:
ai, alleen die term al: ''Een goed christen''![]()
*ril* *ril*
Ga je eerst eens verdiepen in het Christelijke geloof. Dan zul je er al weldra achter komen dat er niet zo iets als één stroming. En wie bepaald wie een goed Christen is? Jij zeker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Antisemitisme is niet in overeenstemming met het christelijke geloof. Een goed christen is dus dan ook geen antisemiet. Wat niet wil zeggen dat (zogenaamde) 'christenen' zich niet schuldig hebben gemaakt aan antisemitisme en sommige 'christenen' zich daar nog steeds schuldig aan maken. Wat is trouwens de onzin?
Inderdaad offtopic en daarom zal ik er niet verder op in gaan. Je hoeft mij trouwens niets te vertellen over het, de geschiedenis en de stromingen binnen het christendom. Wel zal ik nog voor de duidelijkheid stellen dat antisemitisme geen plaats behoort te hebben binnen het christelijke geloof en daarmee in tegenspraak is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:09 schreef Agag het volgende:
[..]
Ga je eerst eens verdiepen in het Christelijke geloof. Dan zul je er al weldra achter komen dat er niet zo iets als één stroming. En wie bepaald wie een goed Christen is? Jij zeker?
Ik vind deze discussie verder te onnozel voor woorden, en te veel offtopic, om er verder op in te gaan.
Geen plaats behoort te hebben?Wie bepaalt dat? Jij? Andere Christenen denk daar blijkbaar anders over. Anders open gerust even een topic in hiervoor bestemd forum, dan discussiëren we daar verder.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:14 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad offtopic en daarom zal ik er niet verder op in gaan. Je hoeft mij trouwens niets te vertellen over het, de geschiedenis en de stromingen binnen het christendom. Wel zal ik nog voor de duidelijkheid stellen dat antisemitisme geen plaats behoort te hebben binnen het christelijke geloof en daarmee in tegenspraak is.
Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef Agag het volgende:
[..]
Geen plaats behoort te hebben?Wie bepaalt dat? Jij? Andere Christenen denk daar blijkbaar anders over. Anders open gerust even een topic in hiervoor bestemd forum, dan discussiëren we daar verder.
Nog 1 keer hierop een reactie dan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef Agag het volgende:
[..]
Geen plaats behoort te hebben?Wie bepaalt dat? Jij? Andere Christenen denk daar blijkbaar anders over. Anders open gerust even een topic in hiervoor bestemd forum, dan discussiëren we daar verder.
Maar jij bent er ook van overtuigd dat er een god is. Je laat je leven leiden door een boek van eeuwen oud etc.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:22 schreef rutger05 het volgende:
Voor mij is het in elk geval overduidelijk dat antisemitisme in tegenspraak is met het christelijke geloof en ik heb er geen zin in om een zinloze discussie daarover te voeren in een ander topic.
Ik vind dat grote flauwekul. Als je zo'n instelling al hebt dan is het misschien moeilijk om met jou serieus te discussiëren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook van overtuigd dat er een god is. Je laat je leven leiden door een boek van eeuwen oud etc.
Dan is er toch ook moeilijk serieus met je over wat dan ook te praten. Maar helemaal over dingen op dit gebied.
Benk het zowaar een keer met je eens.quote:
zit wat in. Maar ik vind mensen die beredeneren vanuit een geloof ontoerekeningsvatbaar. Dat zie je ook in het Midden-Oosten waar dit topic uiteindelijk over gaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vind dat grote flauwekul. Als je zo'n instelling al hebt dan is het misschien moeilijk om met jou serieus te discussiëren.
Jammer. Als is het sowieso geen sinecure om een inhoudelijke discussie te voeren over een sprookjesboek en wat daar zoal uit ontsproten is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nog 1 keer hierop een reactie dan.
God en dat is te lezen in de bijbel. Dat er mensen zijn in het heden en verleden die zich 'christenen' hebben genoemd en noemen doet er niets aan af dat antisemitisme in tegenspraak is met het christelijke geloof. Het christendom is wel vaker misbruikt voor doeleinden die niets met het christendom te maken hebben en in tegenspraak zijn met het christelijke geloof. Voor mij is het in elk geval overduidelijk dat antisemitisme in tegenspraak is met het christelijke geloof en ik heb er geen zin in om een zinloze discussie daarover te voeren in een ander topic.
Mensen die redeneren vanuit een andere (levensbeschouwelijke) visie dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zit wat in. Maar ik vind mensen die beredeneren vanuit een geloof ontoerekeningsvatbaar. Dat zie je ook in het Midden-Oosten waar dit topic uiteindelijk over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |