Ik kan toch heul niet in FC.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef tonks het volgende:
Laat me raden, Tha_T heeft achter de schermen gezegt te gaan stoppen en nu aas je op zijn plek?
quote:
Was het maar zo´n feestquote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef tonks het volgende:
Laat me raden, Tha_T heeft achter de schermen gezegt te gaan stoppen en nu aas je op zijn plek?
Huhquote:Op zondag 25 juni 2006 20:49 schreef dwerg het volgende:
Okee, het was even leuk, dat gedoe met Vivi. Maar grappen met kleerhangers en breinaalden zijn toch wel van een erg bedenkelijk niveau.
We kunnen niet alles hebben natuurlijk.quote:
Nee. Misschien vinden sommige mensen dit grappig, ik denk dat je je op een hellend vlak begeeft als je de post van de Henk-kloon wijzigt en deze laat staan. Ze komen op hetzelfde neer.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Is er een nieuw topic dan?
Heb je gelijk in, gaat veel te ver...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee. Misschien vinden sommige mensen dit grappig, ik denk dat je je op een hellend vlak begeeft als je de post van de Henk-kloon wijzigt en deze laat staan. Ze komen op hetzelfde neer.
Dat is waarheid als een kat op een loden dakquote:Op zondag 25 juni 2006 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
We kunnen niet alles hebben natuurlijk.
Dat was gewoon bagger in het kwadraat hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 22:23 schreef Aarde het volgende:
wat een bijzonder aardig toeval om mejuffrouw flugeltje hier te treffen...
ik zie geen enkele reden om het topic taalpuristen zuigen bitch! dicht te gooien, het is een ware frustratie al die f*cking taalpuristen, en dan moet ik zeker ook nog met lede ogen aanzien dat er door zo een stuk tuig, ja dat noem ik het!, een topic over geopend wordt.
no way! hier terug open dat topic van mij en rap wat![]()
dat is jouw meningquote:Op maandag 26 juni 2006 22:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat was gewoon bagger in het kwadraat hoor
Wedje maken?quote:
Tough luck maar daar zul je het helaas mee moeten doenquote:ga lubberen dude ik vroeg je niks![]()
wat wil je nou met deze posts bereiken miezerig mannetje? beetje slijmen bij de mods ofzo? ga met je pielemuis spelen! scheert u heenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wedje maken?
[..]
Tough luck maar daar zul je het helaas mee moeten doen
Kijk eens naar z'n tagquote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat wil je nou met deze posts bereiken miezerig mannetje? beetje slijmen bij de mods ofzo? ga met je pielemuis spelen! scheert u heen![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:32 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat wil je nou met deze posts bereiken miezerig mannetje? beetje slijmen bij de mods ofzo? ga met je pielemuis spelen! scheert u heen![]()
ik zag en overwonquote:
En voor het gemak negeer je mij gewoon maar even.quote:
De reactie van Tha_T is net zo goed op jouw topic van toepassing. Je topic was bagger.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
En voor het gemak negeer je mij gewoon maar even.
Ik vind jouw beoordelingsvermogen bagger. Soi.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De reactie van Tha_T is net zo goed op jouw topic van toepassing. Je topic was bagger.
Je blijft toch niet doorzeiken he? Jij hebt je antwoord al gehadquote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef Aarde het volgende:
[..]
Ik vind jouw beoordelingsvermogen bagger. Soi.
Gimme my topic back![]()
Misschien een schopje naar ONZ. Ik zal eens vragenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:39 schreef Kindervriend het volgende:
Tha_T! Humorloze zak spetterpoep!![]()
Klerewouten.
Open! Und schnell! Eins, zwei, broek aufheisen en slot d'r af!
mijn topic mijn topicquote:Op maandag 26 juni 2006 22:42 schreef knowall het volgende:
REVOLUTIE! REVOLUTIE! REVOLUTIE!
Om 23:00 uur. Slaapkamer van Tha_T. Dresscode: hotpants en Heineken hoed. Kom je ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:42 schreef knowall het volgende:
REVOLUTIE! REVOLUTIE! REVOLUTIE!
Doe eens normaal zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:39 schreef Kindervriend het volgende:
Tha_T! Humorloze zak spetterpoep!![]()
Klerewouten.
Open! Und schnell! Eins, zwei, broek aufheisen en slot d'r af!
Klinkt goed iigquote:Op maandag 26 juni 2006 22:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Om 23:00 uur. Slaapkamer van Tha_T. Dresscode: hotpants en Heineken hoed. Kom je ook?
Ga je hier nu verder baggeren? Je topic blijft toch wel gesloten.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Aarde het volgende:
mijn topic mijn topic![]()
taalpuristen zuigen bitch!
Ik had het tegen Tha_T hoor. Wij gaan heel informeel met elkaar om.quote:
Wat heb je te miepen?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Aarde het volgende:
mijn topic mijn topic![]()
nikkyquote:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
nikky![]()
de database had troubles om mijn post vast te houden... zie dit maar als een paar bu-jes![]()
![]()
* Aarde kijkt tha_t aan![]()
Ten eerste het is een kuttopic.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:49 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik wil mijn topic terug open
![]()
als gepeupel zijnde werp ik me aan uw voetenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Ten eerste het is een kuttopic.
Ten tweede, mensen doodverwensen is nergens voor nodig.
Ten derde, je bent enorm drammerig bezig. Hou op
Ten vierde, slotje is terecht.
Omdat het bagger isquote:Op maandag 26 juni 2006 22:51 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
ik klooi niet op ircquote:Op maandag 26 juni 2006 22:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Ten eerste het is een kuttopic.
Ten tweede, mensen doodverwensen is nergens voor nodig.
Ten derde, je bent enorm drammerig bezig. Hou op
Ten vierde, slotje is terecht.
Edit: Ten vijfde, hou eens op met je geklooi op IRC.
Als jij je topic opbouwend opent. Want dat laat jij ook achterwege.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:51 schreef Aarde het volgende:
[..]
als gepeupel zijnde werp ik me aan uw voeten![]()
doe eens opbouwende kritiek... taalpuristen zijn irri... waarom mag ik daar niet over klagen?
![]()
kla·gen1 (onov.ww.)quote:Op maandag 26 juni 2006 22:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Als jij je topic opbouwend opent. Want dat laat jij ook achterwege.
Idd, en als de vraag van de TS tóch serieus is mag hij het wat mij betreft in PTA proberen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn auto wiebelt
Dè is bes wé bagger volgens mèn.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:44 schreef Tha_T het volgende:
Mocht je nog eens zo'n bui hebben hebben we daar een heel mooi topic voor
Topic is nog altijd niet op slotquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:31 schreef Tha_T het volgende:
Ik negeer je post niet. Absoluut niet. Ik meen dat ik daar gister al naar gekeken had. Nou ja, ik kijk zo nog eens
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Topic is nog altijd niet op slot![]()
Nu dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:31 schreef Tha_T het volgende:
Ik negeer je post niet. Absoluut niet. Ik meen dat ik daar gister al naar gekeken had. Nou ja, ik kijk zo nog eens
Joaquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef Bob-B het volgende:
kan een modje ff de bezem erdoor halen?
Muscle oven four
Omdat het gewoon een andere vorm is van de talloze talpaquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:42 schreef IHVK het volgende:
Waarom is mijn Talpa topic dicht?
Ok.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een andere vorm is van de talloze talpatopics die al rondzwerven.
Kortom, bagger....
Ik had de rol van mod maar ff aangenomen, al kan ik um helaas niet sluiten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Pik te klein
Dat heeft voglens mij heul geen potentie.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kutvocht is ook zo bedoeld geloof ik.
Heul goed, kreeg RSIquote:
Inderdaad, klik ik op Invoeren maar wat denk je!quote:
immortalseanquote:
hoe wil je dat ik anders dan humoristisch ga reageren op zo'n situatie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
immortalsean![]()
Je weet verdomd goed hoe het werkt hier. Als je een dergelijke afsluiter plaatst vernaggel je meteen je eigen topic. Als anderen in je topic gaan baggeren ben ik zeer wel genegen om de boel op te ruimen, maar als je zelf al begint doe ik ook geen moeite...
De OP an sich is niet verkeerd, het gaat me om de afsluiter. Humor had je echt nog wel kunnen gebruiken in het topic. Als de enige manier om ergens humor in te stoppen de talpa afsluiter is, is het nog erger met je gesteld dan ik al vermoedde...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:56 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hoe wil je dat ik anders dan humoristisch ga reageren op zo'n situatie?
je hebt het alleen maar om die talpa afsluiter gedaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De OP an sich is niet verkeerd, het gaat me om de afsluiter. Humor had je echt nog wel kunnen gebruiken in het topic. Als de enige manier om ergens humor in te stoppen de talpa afsluiter is, is het nog erger met je gesteld dan ik al vermoedde...
daar moet je haast wel gewoon de 'talpaquote:OV
bejaarden
'daar onder' i.c.m. bejaarden![]()
![]()
Het was idd om die Talpa afsluiterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:12 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar om die talpa afsluiter gedaan?
kom op zeg, dat was gewoon even om het rijtje af te maken:
Nee, dat moet dus niet. Zoals je zelf ziet lokt het uit dat anderen als reactie ook alleen maar "Talpaquote:daar moet je haast wel gewoon de 'talpa' onder zetten.
da's gewoon flauw.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was idd om die Talpa afsluiter
[..]
Als je dan ook even een link erbij plaatstquote:Op zondag 2 juli 2006 17:09 schreef The_Terminator het volgende:
Kom eerst maar eens met een betere OP. Bovendien is dit het zoveelste topic hierover.
De reden van het slotje was dat je OP slecht onderbouwd was, je hoeft echt geen serieuze reacties te verwachten met zo'n OP.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je dan ook even een link erbij plaatst
en wat is er beter aan dit topic dan:
Het is toch, en niet tog
Wij nemen onze taken heel serieus. Daarom zijn we nog crewlid.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:51 schreef Mainport het volgende:
Als je zo gaat redeneren kun je nagenoeg elk topic in KLB wel sluiten. Nemen jullie je taken niet ietwat te serieus?
Wees gerust, over enkele weken zal flugeltje haar strijdbijltje er wel bij neerleggen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:51 schreef Mainport het volgende:
Als je zo gaat redeneren kun je nagenoeg elk topic in KLB wel sluiten. Nemen jullie je taken niet ietwat te serieus?
Okee, dan ga ik even wat voorbeelden aanhalen die je dan óók kunt sluiten!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wij nemen onze taken heel serieus. Daarom zijn we nog crewlid.
Ga nou niet zo gefrustreerd lopen roepen hier. Plaats dan liever een TRquote:Op maandag 3 juli 2006 16:55 schreef Mainport het volgende:
Aldi
Kijk nou dan toch, een lege quote! Snel editten en noten voordat iemand het ziet, dit levert toch zo'n ergernis op! Had diegene maar een smiley in zijn post geplaatst, dan was het wel toegestaan.
Neem je je taak niet serieus ofzo? Het staat toch duidelijk in de faq dat lege quotes streng verboden zijn! Flugeltje had geweten wat te doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ga nou niet zo gefrustreerd lopen roepen hier. Plaats dan liever een TR
Omdat?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wees gerust, over enkele weken zal flugeltje haar strijdbijltje er wel bij neerleggen.
Omdat het een bashtopic is. Slotje is meer dan terecht.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Ik word langzamerhand een beetje simpel van jou gezemel. Blijf toch gewoon lekker weg als je niets belangrijks te melden hebt.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef Mainport het volgende:
Je hebt de lege quote nog niet geëdit flugeltje. Je verzaakt je taak.
Lege quotes worden als zijnde zeer belangrijk beschouwd door de KLB-mods. Daardoor zijn, zoals Tha_T duidelijk heeft aangestipt, nog immers crew!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik word langzamerhand een beetje simpel van jou gezemel. Blijf toch gewoon lekker weg als je niets belangrijks te melden hebt.
Nou, wat belangrijk... Het is gewoon irritant als mensen allemaal quotes zonder toevoeging gaan plaatsen. Ik edit ze trouwens niet eens, maar verwijder ze gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:29 schreef Mainport het volgende:
[..]
Lege quotes worden als zijnde zeer belangrijk beschouwd door de KLB-mods. Daardoor zijn, zoals Tha_T duidelijk heeft aangestipt, nog immers crew!
En waarom voeren andere subfora dit beleid dan niet? Of is KLB het unicum voor lege quotes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, wat belangrijk... Het is gewoon irritant als mensen allemaal quotes zonder toevoeging gaan plaatsen. Ik edit ze trouwens niet eens, maar verwijder ze gewoon.
Keuze van de mods aldaar. Wij willen het gewoon niet hebben aangezien het niet nodig, en topic verneukend is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:38 schreef Mainport het volgende:
[..]
En waarom voeren andere subfora dit beleid dan niet? Of is KLB het unicum voor lege quotes.
Ik heb 'm net al op slot gegooid, is gewoon een baggertopic.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen die lesbisch worden omdat ze lelijk zijn.
van dit topic word ik niet zo vrolijktwee newbies die nog nooit gepost hebben in een topic waar ik ook in gepost heb (laat staan in een topic wat ik geopend heb), beginnen me out of the nothing te bashen.
Nee, het liefst zou ik je ook nog de tyfus willen wensen.quote:
Omdat ik stom ben en offtopic geleuter uit een topic had verwijderdquote:
Alleen vergeet je dan de helft. Érg eerlijk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ik stom ben en offtopic geleuter uit een topic had verwijderd
De rest is allemaal ontopic hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen vergeet je dan de helft. Érg eerlijk moet ik zeggen.
1. Het is een opsomtopicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef Modus het volgende:! Sorry, maar eh wtf is er in vredesnaam mis met dit topic? Uit je bek stinken naar...
baggerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef Hans_Gielus het volgende:
Waarom is mijn topic alweer gesloten?Smerige stinklul!
Duh. Twee verschillende personen, twee verschillende topics. Of mag ik geen topic openen over een kerel waar ik me aan erger, maar op dít moment niet op tv te horen is. Open mag het topic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Het is Evert Ten Napel, en daar was al een topic over
Aah, kom nou man. Heel klaagbaak zit al vol met voetbaltopics..quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Duh. Twee verschillende personen, twee verschillende topics. Of mag ik geen topic openen over een kerel waar ik me aan erger, maar op dít moment niet op tv te horen is. Open mag het topic.
Het is ook belachelijk, maar in een forum als KLB wordt zoiets een bashtopic en dat weet je zelf ook heel goed. (precies de reden waarom je 'm opende)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef stukovich het volgende:
Gozer, waarom heb je mijn topic op slot gezet.
Het is toch gewoon belachelijk dat deze meneer niet met een keppeltje over straat kan, alleen omdat hij een aanhanger is van een bepaalde religie.
Belachelijk vind ik het....!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk, maar in een forum als KLB wordt zoiets een bashtopic en dat weet je zelf ook heel goed. (precies de reden waarom je 'm opende)
Enne, zeg maar mevrouw hoor
Dat kanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:52 schreef Q_Orianka het volgende:
Ongewenst aan m'n lul gezogen.
Iemand heeft een druiper gepost, kan iemand het a.u.b. weghalen?
donequote:Op zondag 9 juli 2006 19:48 schreef Arcee het volgende:
Reclame Volkswagen met dat irritante vroem-kind
Kan iemand de TT veranderen in: Reclame Volkswagen met dat irritante vroem-kind.
Dank u.
quote:
Merge aangevraagd.quote:
opgeruimd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Stage
Het zou gewaardeerd worden als de modjes 'm even opschonen. Eventuele verdere maatregelen voor deze nergens op slaande reacties op mij en alles wat met mij te maken heeft mogen jullie zelf weten.
Heeft niets met kinderachtig te maken. Je gaat mee aan het baggeren in je eigen topic. Wat wil je dan? Kijk, ik wil met liefde en plezier topics opschonen voor iemand. Maar als die persoon zelf mee gaat doen houdt het gewoon op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Mijn topique wat doe je?
Erg kinderachtig Flugeltje...maar goed dat je niet mijn vriendin bent.
Dit forum is inderdaad om te klagen, maar met zo'n slecht onderbouwde OP is er geen discussie mogelijk. In deze staat trekt het topic alleen maar baggeraars aan, en worden er alleen maar nutteloze reacties geplaatst.quote:
en daarom opende ik dus een topic met een goed onderbouwde OP en zie wat je collega erover zegt:quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit forum is inderdaad om te klagen, maar met zo'n slecht onderbouwde OP is er geen discussie mogelijk. In deze staat trekt het topic alleen maar baggeraars aan, en worden er alleen maar nutteloze reacties geplaatst.
1. ik ben nooit bang voor tegengasquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Hoeveel Wouter Bos cq 'links' topics denk je nog te openen. Durf je niet meer in POL omdat je tegengas krijgt of heb je daar een ban?
4. dan open je er toch een topic over? dit forum is om in te klagen en dat doe ik, zelfs onderbouwd ; als je er ziek van wordt moet je hier niet gaan moddenquote:Voor KLB heb ik er de afgelopen periode al wel genoeg voorbij zien komen.
5. dit is KLB, er is geen centraal topic over en ik heb geen enkel ander topic geopend, dat specifiek ging over het afkeurenswaardig zijn van kritiek op WAO herkeuring ; kan iemand me even aanwijzen welke dat zou moeten zijn geweest?quote:Doe dit maar in één van je andere topics over dit onderwerp.
Ik ben een weekje weggeweest dus ik kan je helaas even geen antwoord geven anders had je hem van me gekregenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef dr.dunno het volgende:
schopje, want nog geen reactie van een mod, terwijl er wel wordt gemod.
Je zult toch echt moeten wachten op Flugeltje, die heeft immers dat topic gesloten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef dr.dunno het volgende:
schopje, want nog geen reactie van een mod, terwijl er wel wordt gemod.
Goed onderbouwde OP?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en daarom opende ik dus een topic met een goed onderbouwde OP en zie wat je collega erover zegt:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je zult toch echt moeten wachten op Flugeltje, die heeft immers dat topic gesloten.
dank voor jullie reactie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben een weekje weggeweest dus ik kan je helaas even geen antwoord geven anders had je hem van me gekregen
geen fixatie, maar ook geen post in POL, dus dan valt er verder weinig afkeurenswaardig (m.b.t. slotjes) op aan te merken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
Goed onderbouwde OP?![]()
Demonstreert eerder een fixatie met geslachtsdelen, lichaamsopeningen en perverse handelingen...
Het heeft helemaal niets met mijn politieke voorkeur te maken, ik ben ook helemaal niet 'into' politiek en pretendeer niet er ook maar iets van te weten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
dank voor jullie reactie.
ik vind het geheel nogal overdreven en heb eerder het idee dat het mogelijk aan de politieke voorkeur van flugeltje zelf ligt; mijn topic ging toevallig over wouter bos en zijn gedrag, maar was geenszins een aantijging tegen links in het algemeen, net zoals dat ik geen uitgesproken sympathisant ben van alles van wat als "rechts" wordt beschouwd.
het topic heeft een onderbouwde OP (in mijn eigen bewoordingen, dat durf ik gerust te zeggen, maar sinds wanneer is dat verboden in KLB?) en ik open niet 10 topics op een dag en al helemaal niet over hetzelfde onderwerp, dus waar hebben we het over?
prima, doe maar danquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil 'm best weer opengooien, geen enkel probleem mee.
Foto is ondertussen al weg zie ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand mijn foto hier even weghalen, als ze willen zien hoe ik eruitzie doen ze dat maar in m'n fotoboek.
Aan de reesk...al vijf dagen :(
Dat 'dweilen met de kraan open' vind ik een beetje overdreven, aangezien je toch altijd wel bagger blijft houden, hoe goed de FAQ ook inelkaar zit. Hoe een forum loopt is uiteraard afhankelijk van de users, en in de FAQ staat duidelijk aangegeven wat wel en niet mag imo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:31 schreef outcast_within het volgende:
Hoe is nu eigenlijk het beleid precies in KLB?
Ik opende een topic en kwam erachter dat je moeilijk kunt gaan moderen zoals er in de FAQ staat aangezien dat dweilen is met de kraan open.
Is er een soort van gedoogbeleid. Een erge hoge bagger grens voordat je gebanned/gewaarschuwd word.
Enfin lees de eerste 20 post van dit topic eens
Klaagbaak users die met zogenaamde oplossingen komen in klb
Bagger blijf je altijd houden idd. Maar het kan altijd minderquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat 'dweilen met de kraan open' vind ik een beetje overdreven, aangezien je toch altijd wel bagger blijft houden, hoe goed de FAQ ook inelkaar zit. Hoe een forum loopt is uiteraard afhankelijk van de users, en in de FAQ staat duidelijk aangegeven wat wel en niet mag imo.
Ik vroeg ook niet om een ban voor iedereen die een keer een "huillie" opmerking oid plaatst, mocht je dat zo hebben opgevat. Maar notes worden er wel gemaakt bij eerder genoemde typische klbposts.quote:En gebanned wordt je niet zomaar hoor. Als we een user een offtopic reactie zien plaatsen zoals het bekende 'Talpa' dan krijgt diegene daar een note voor, als hij het een 2e keer weer doet dan zal er nog een note bij komen. Als eventueel blijkt dat desbetreffende user niet veel bijzonders toevoegt en alleen maar komt om te baggeren dan wordt diegene voor een bepaalde tijd gebanned.
Je word dus heus niet gebanned voor een keer een offtopic post, maar als je vaak in herhaling valt dan is er er een mogelijkheid dat je het een tijdje zonder KLB zou moeten doen.
Bagger reacties hoefden juist niet weg. vond ze een goed voorbeeld geven wat ik bedoelde.quote:Tja, en wat je topic betreft, dat soort reacties kun je ook eingelijk wel verwachten... Kijk wel even of er een aantal bagger reacties weg kunnen daar
En dat hangt dus weer van de mensen af die in dit sub-forum posten. Er zullen ongetwijfeld mensen tussen zitten die de FAQ helemaal niet doorlezen, of mensen die zich er niet aan houden omdat ze alleen maar komen om te baggeren. Uiteraard lopen dat soort figuren op den duur toch wel tegen de lamp, en hebben ze een ban te pakken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bagger blijf je altijd houden idd. Maar het kan altijd minderimo
Heb het niet zo opgevat hoor... En dit is dus ook precies waar notes voor dienen, om te kunnen zien of iemand vaker aan het baggeren is. Meteen iemand bannen omdat die eens een keer bagger post kun je gewoon niet maken, en dat heb jij waarschijnlijk ook wel doorquote:[..]
Ik vroeg ook niet om een ban voor iedereen die een keer een "huillie" opmerking oid plaatst, mocht je dat zo hebben opgevat. Maar notes worden er wel gemaakt bij eerder genoemde typische klbposts.
Veel heb ik ook niet verwijderd hoor, stond alleen wel een bepaalde verwensing tussen die ik aangepast heb.quote:[..]
Bagger reacties hoefden juist niet weg. vond ze een goed voorbeeld geven wat ik bedoelde.![]()
En jij moet iets uittikkenquote:
hee ben jij nog steeds modquote:
gaat naar buiten danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:04 schreef skiczukie het volgende:
Het is mooi weer.
Buiten wordt mijn bier veel te snel lauw. Slecht plan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Aarde het volgende:
[..]
gaat naar buiten dan
hier is het soso weer... geen zin om naar buiten te gaan ook![]()
je moet ook sneller doordrinken. goed planquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Buiten wordt mijn bier veel te snel lauw. Slecht plan.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:13 schreef skiczukie het volgende:
Maak mij eens KLB-mod yvonne, dan zal ik even huishouden hiero. En heb ik ook wat te doen terwijl ik de tour volg en bier drink.![]()
Tha_T is met Maikuuul naar Frankrijk, Flugeltje heb ik nog nooit zien modden en the Terminator zit opgesloten in zijn serverhokje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Zeg, wat is er gebeurd met de KLB? Zijn de Mods op weekendje?
De Terminator (:') Ik blijf het een belachelijke naam vinden) is weer ontsnapt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Tha_T is met Maikuuul naar Frankrijk, Flugeltje heb ik nog nooit zien modden en the Terminator zit opgesloten in zijn serverhokje.
Ijsjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:07 schreef nikky het volgende:
Het is leuk geweest lieverds. Nu weer tot de orde van de dag.
Ijsjes en zwemmen![]()
Ik werk zo hard als ik kan, helaas zijn mijn slotjes op...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb ONZ uit mijn AT gehaald.
Sukkel. Slaap niet zo en sluit de rotzooi wat sneller.![]()
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik werk zo hard als ik kan, helaas zijn mijn slotjes op...
Er zijn toevallig ook nog mensen die werkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb ONZ uit mijn AT gehaald.
Sukkel. Slaap niet zo en sluit de rotzooi wat sneller.![]()
wie dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er zijn toevallig ook nog mensen die werken![]()
Jij bent toch veels te lelijk om te werken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er zijn toevallig ook nog mensen die werken![]()
Baggert.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hou je klep, jij baggerd net zo hard mee![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hou je klep, jij baggerd net zo hard mee![]()
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook goed, zal wel door de warmte komen. Ik ga zometeen trouwens lekker bbq'en![]()
Nee, serieus, dat is leuk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel leuk ja![]()
Lekker vreten en zuipen en dit gebagger hier op Fok! vergeten![]()
Geen idee wat hier staat, probeer het nog eens in het nederlands... Misschien dat ik dan antwoord kan geven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef 31337 het volgende:
w44r0m 1s m1jn t0p1c 0p sl0t?
z1jn 3r 4l v33l t0p1cs 0v3r mugg3n 0fz0?
Ten eerste: je OP is haast onleesbaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef 31337 het volgende:
w44r0m 1s m1jn t0p1c 0p sl0t?
z1jn 3r 4l v33l t0p1cs 0v3r mugg3n 0fz0?
op je usericon zie je eruit als een breezahmeisje... doe eens wat beter je bestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, probeer het nog eens in het nederlands... Misschien dat ik dan antwoord kan geven.
4h 0k, d4n g44n w3 d44r v3rd3r, b3d4nkt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ten eerste: je OP is haast onleesbaar.
Ten tweede: er is al een centraal topic over: Mugjes, vliegjes en ander gespuis.
En reageer verdomme eens in normaal Nederlands als je wilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef 31337 het volgende:
[..]
4h 0k, d4n g44n w3 d44r v3rd3r, b3d4nkt!
Wat doe je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Oh, was geen kloon van gebande, ah well.
Ach, er was weer iemand aan het kutten met zo'n kutgimmickkloon, totaal onleesbaar, dacht dat het een gebande betrof maar vergiste me.quote:
Ja en opeens was m'n z'n hele myAT leeg, en kon ie niks meer lezen, laat staan posten, hebben je een user delete knopje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, er was weer iemand aan het kutten met zo'n kutgimmickkloon, totaal onleesbaar, dacht dat het een gebande betrof maar vergiste me.
een aparte bangroep, als een account in die groep zit dan hoeftie nooit meer terugquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja en opeens was m'n z'n hele myAT leeg, en kon ie niks meer lezen, laat staan posten, hebben je een user delete knopje?
Pfoe hee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
een aparte bangroep, als een account in die groep zit dan hoeftie nooit meer terug
Da's het kenmerk van Stanley, helaaschquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Mtijn het volgende:
Stanley_Climbfall blijft om de één of andere vage reden Stomme gala-uitnodiging, yuk kicken!
Niets schokkends, alleen wat offtopic in het topic. Ik heb alle reacties die niet direct met de situatie te maken hebben maar alleen zijn gepost om semi-grappig uit de hoek te komen of domweg te baggeren weggehaald. Je was niet de enige.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
In het topic over Riet plaatste ik een plaatje over rietdekken dat niet door ging. Wat is daar nu schokkend aan?
Vandaar dat ik de tweede keer ook geëdit heb ipv verwijderdquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, kan ik mee leven. Wat ik vervelender vond was dat ik meteen het topic uit MyAT kwijt was, vandaar die TVP.
Neuh, laat maar mooi geslotenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
doe 's open: 2609 :r
Was IS een puik topic
nah, doe maar niet he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
doe 's open: 2609 :r
Was IS een puik topic
Schat, ik heb al eens aangegeven dat originele en creatieve lemmingen me absoluut niet in de weg staan. Dit is er zo eentjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef postmortum het volgende:
flugetje mag mijn klacht over worselaars aub even openbliven![]()
![]()
quote:
Omdat?quote:
Pff; als de ene josti al over de andere gaat lopen klagen dan blijven we bezig...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Omdat?Waarom mag ik geen klacht hebben over een user (en dan in speciaal kutusers)
Is wegquote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Harry_Sack het volgende:
doodsverwensing: wederom een fabuleuze programmering van de openbare ruimte
thanks, ook voor het weghalen van de troep van godlike02quote:
niks mis meequote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Friezen
kan deze dicht?
friesland bash topic 20000
Mhwoa, hoeveel "Limburg is kut en zeker de inwoners"-topics hebben we al gehad? Laat maar lopen hoor. Ik zie zo 1,2,3 niets wat niet door de beugel kanquote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Friezen
kan deze dicht?
friesland bash topic 20000
Godlike02 had alleen maar een reactie gegeven op die verwensing naar mijn weten, en die heb ik dus ook maar verwijderd. Godlike deed dus opzich niets verkeerdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
thanks, ook voor het weghalen van de troep van godlike02
Met alle respect, maar eigenlijk zouden beide topics niet kunnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa, hoeveel "Limburg is kut en zeker de inwoners"-topics hebben we al gehad? Laat maar lopen hoor. Ik zie zo 1,2,3 niets wat niet door de beugel kan
Ook hier met het volste respect maar nu vergelijk je de figuurlijke appels met de figuurlijke peren. Het Limburg-topic en het Friesland-topic zijn beiden gewoon wat plaagstootjes onder het figuurlijke. Een "Kut marrokanenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Met alle respect, maar eigenlijk zouden beide topics niet kunnen.
Als ik een topic zou openen over kut turken of schijt marokkanen, dan worden ze sneller gesloten dan dat ik tasjesroof kan zeggen.
BTW niet dat ik een probleem heb met buitenlanders, maar ik wou even de ongelijkheid in moderatie aangeven.
Leuk dat je het begrijpt. Maar laten we het erop houden, dat dit meten met 2 maten is. Je kunt beweren dat het anders is, maar dat is het niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ook hier met het volste respect maar nu vergelijk je de figuurlijke appels met de figuurlijke peren. Het Limburg-topic en het Friesland-topic zijn beiden gewoon wat plaagstootjes onder het figuurlijke. Een "Kut marrokanen" Loopt gewoon uit op discriminatie en da mag dan weer niet van Den Nederlandsche wet.
Maar ik begrijp je punt zeker wel hoor
Brandschoon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mag mn topic even schoon?
Doe ik zo mn best op een goeie topicstart, wordt ie verneukt
Yes is een censuurblad
Ik neem het ff mee naar achter....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, O grote KLB-heerschers, waarom hebben we nog heel geen KLB-SC of KLBIRCkanaal? Lijkt me wel zo gezellig. Oftewel, mag er een SC komen?
jaaa beter, een rel-kanaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, O grote KLB-heerschers, waarom hebben we nog heel geen KLB-SC of KLBIRCkanaal? Lijkt me wel zo gezellig. Oftewel, mag er een SC komen?
Was al dichtquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef fotoloog het volgende:
Hoi,kan dit topic niet beter dicht? kloon m.i.
#2 Vrouw blijkt achteraf een fucking pre transexueel
Mooiquote:
Coolquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik neem het ff mee naar achter....
Nee, wel een beetje hetzelfde als de rest van de SC's hè. Niet aléén maar geklaag daar mên.quote:
maar een rel kanaal zou zo leuk zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Zodra het af is ga ik wel een plaatje ervoor maken
.
[..]
Nee, wel een beetje hetzelfde als de rest van de SC's hè. Niet aléén maar geklaag daar mên.
We hebben het besproken en zijn tot de conclusie gekomen dat we het maar beter niet kunnen doen. Er is zo onderhand wel genoeg SC op het forum te vinden, en KLB is er ook niet de ideale plek voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Zodra het af is ga ik wel een plaatje ervoor maken
.
[..]
Nee, wel een beetje hetzelfde als de rest van de SC's hè. Niet aléén maar geklaag daar mên.
Ik heb dorst, nu moet ik opstaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom wordt Pissen gesloten flugeltje. Ik wordt gewoon schijtziek van dat gezeik elke keer, dan mag ik er toch een topic over openen.![]()
doe mijn post eens lezen boven die van monkeyquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dorst, nu moet ik opstaan
Ik moet pissen, nu moet ik opstaan
Ik heb honger, nu moet ik opstaan
M'n bier is op, nu moet ik opstaan
Als die triviale dingen al aparte topics nodig hebben is KLB binnen no-time één grote baggerzooi.
Al gelezen en je topic is nog open...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
doe mijn post eens lezen boven die van monkey![]()
Dat is aan jou ter beoordeling.. maar je laat hem open dus?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al gelezen en je topic is nog open...
Of zijn er bergingswerkzaamheden nodig?
Wat mij betreft wel hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is aan jou ter beoordeling.. maar je laat hem open dus?![]()
Je post het alsof het een unicum isquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is aan jou ter beoordeling.. maar je laat hem open dus?![]()
Helaas, dank voor het overleggen toch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We hebben het besproken en zijn tot de conclusie gekomen dat we het maar beter niet kunnen doen. Er is zo onderhand wel genoeg SC op het forum te vinden, en KLB is er ook niet de ideale plek voor.
Doen we alquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef Nosh het volgende:
Sorry, maar kunnen jullie niks doen aan ál die schapen die maar blijven 'talpa'blehren?
Het is niet grappig, het is nooit grappig geweest en doordat iedere willekeurige idioot het in ieder topic blijft spammen, blijven mensen denken van 'boh, weet je wat ik doe? k zeg 'talpa! want het topic gaat over radio's! hoe gevat is dat!!1'
Desnoods modden jullie het weg in de naam van de goede smaak, ofzo. Weet ik veel.
Talquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Doen we al. En zoals jij erover denkt zo denken wij als mods er ook over
dat is z'n doel, en hij heeft 't bereikt (mensen irriteren).. je moet gewoon niet zo makkelijk happenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef tong_poh het volgende:
Limburgers deel 2
Kan dit kuttopic niet eindelijk dicht.
Er is eigenlijk maar 1 persoon die over limburgers ligt te klagen. Zoals ik al eerder aangaf als je limburger door marokkaan vervangt, dan heb je een heel ander topic.
Er werd gezegd, dat het maar plaagstootjes zijn. Daar zou ik geen problemen mee hebben, maar meneer leolinedance is stellig overtuigd dat limburgers niet deugen en generaliseert daarbij als de pest. Is dit niet discriminatie?
BTW Ik ben zelf officieel geen limburger, maar dit soort topics/mensen maken mij gewoon de pis lauw.
Laat die kereltjes toch even lekker gefrustreerd zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:27 schreef PeZu het volgende:
vraagt zich af waarom klotuh topics van, over en voor mods of admins altijd open blijven
mwah ik vindt het niet erg als een mod een klotuh topic van mij sluit maar wees dan eenduidig en pas het ook toe op je mede mods....quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laat die kereltjes toch even lekker gefrustreerd zijn![]()
Welk topic heb je het eigenlijk over? Ik dacht deze: Klote mods maar begin nu te twijfelen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah ik vindt het niet erg als een mod een klotuh topic van mij sluit maar wees dan eenduidig en pas het ook toe op je mede mods....
just my 2 cents
ik heb het over het algemeen dubbel beleid dat mods hier volgen..... Bupa bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Welk topic heb je het eigenlijk over? Ik dacht deze: Klote mods maar begin nu te twijfelen...
Ok, maar dan kun je beter een topic openen i.p.v. het hier in het FB topic te postenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het over het algemeen dubbel beleid dat mods hier volgen..... Bupa bijvoorbeeld
sluit mijn topic GROOT FEEST maar laat dat bagger topic Met dank aan Bupatih ! wel open
sucht, ik klaag alleen maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, maar dan kun je beter een topic openen i.p.v. het hier in het FB topic te posten![]()
Uiteraard kun je ook een topic in FB openen.
Daarnaast staan beiden topics ook in ONZ hequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, maar dan kun je beter een topic openen i.p.v. het hier in het FB topic te posten![]()
Uiteraard kun je ook een topic in FB openen.
ok echt laatste postquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daarnaast staan beiden topics ook in ONZ he
ONZ FB zou dus ook nog een mogelijkheid zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daarnaast staan beiden topics ook in ONZ he
Als ze zouden sluiten, dan zouden ze aangeven, dat ze met een dubbel moraal werken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:27 schreef PeZu het volgende:
vraagt zich af waarom klotuh topics van, over en voor mods of admins altijd open blijven
ja idd als ze een kut topoic van een mod open laten maar een kut topic van een user sluiten is er geen dubbele moraalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:01 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Als ze zouden sluiten, dan zouden ze aangeven, dat ze met een dubbel moraal werken.
Als je nog eventjes leest, dan zie je dat we het over twee verschillende dingen hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd als ze een kut topoic van een mod open laten maar een kut topic van een user sluiten is er geen dubbele moraal![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Als je nog eventjes leest, dan zie je dat we het over twee verschillende dingen hebbenHet was een misverstand van mijn kant ik dacht je reageerde op een topic die ik had geopend
Ik ben het wel met je eens, dat ze met een dubbel moraal werken wat betreft hun eigen topics en die van gewone users. Ze zijn natuurlijk wat milder tegenover collega mods dan tegenover gewone users. Ik denk dat je dat altijd zult hebben. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je het er eens mee moet zijn.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef Ovidius het volgende:
Ik vind dit echt erg voor jullie
Euh.. hotlinkprobleempje?
Is flugel me weer te snel af geweest?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef Ovidius het volgende:
Ik vind dit echt erg voor jullie
Euh.. hotlinkprobleempje?
Hier is het gewoon een glas bierquote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje is bij mij tubgirl.
yep hier ookquote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje is bij mij tubgirl.
Ja maar ik zie hier écht een glas bier, hoe kan dat dan?quote:
Het plaatje zit in het cache geheugen. Gebruikers die de topic nog niet eerder hadden geopend zien tubgirl, jij ziet het oude plaatje nog. Hotlinking is not allowed op die sitequote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Ja maar ik zie hier écht een glas bier, hoe kan dat dan?
Zelfs als ik op Ctrl en F5 drukte stond er nog een bierglas... Maar goed, ik heb 'm weggehaald.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het plaatje zit in het cache geheugen. Gebruikers die de topic nog niet eerder hadden geopend zien tubgirl, jij ziet het oude plaatje nog. Hotlinking is not allowed op die site
Leuke theorie maar klopt niet helemaal. Bij mij moest ik hem ook nog eerst "downloaden" en ik zag die tubgirl nietquote:Op zondag 30 juli 2006 18:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het plaatje zit in het cache geheugen. Gebruikers die de topic nog niet eerder hadden geopend zien tubgirl, jij ziet het oude plaatje nog. Hotlinking is not allowed op die site
Ik had hem al vervangenquote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs als ik op Ctrl en F5 drukte stond er nog een bierglas... Maar goed, ik heb 'm weggehaald.
Ben ik nog onbewust aan het baggeren ook![]()
jaaaaaaja, je vond 't gewoon leuk om een keer te baggeren, geef 't nou maar toequote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs als ik op Ctrl en F5 drukte stond er nog een bierglas... Maar goed, ik heb 'm weggehaald.
Ben ik nog onbewust aan het baggeren ook![]()
Ik weet het verder ook niet, maar soms merk ik ook dat ik de ene keer een plaatje zie en de andere keer een bericht dat hotlinking niet allowed is. Zal wel per systeem verschillen ofzo.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef Tha_T het volgende:
Leuke theorie maar klopt niet helemaal. Bij mij moest ik hem ook nog eerst "downloaden" en ik zag die tubgirl niet
Je kan wel aangeven dat een plaatje niet in de cache mag komen te staan door de header aan te passen met een php script. Of dat er enig effect op heeft weet ik niet, aangezien de browser uiteindelijk bepaalt wat er met het plaatje gebeurt.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet, maar soms merk ik ook dat ik de ene keer een plaatje zie en de andere keer een bericht dat hotlinking niet allowed is. Zal wel per systeem verschillen ofzo.
Heb het weleens vaker gezien bij andere sites. Ook een keer iemand die gebanned werd van een ander forum, totdat bleek dat het niet zijn intentie was om tubgirl te posten maar het een anti holtlink betrof toen werd hij meteen unbanned.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:11 schreef The_Terminator het volgende:
Bovendien vind ik het behoorlijk achterlijk van die serverbeheerders om zo'n plaatje als anti-hotlink te gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld gewoon een zwart plaatje met een witte tekst er in dat hotlinken niet toegestaan is, wel zo netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |