op je usericon zie je eruit als een breezahmeisje... doe eens wat beter je bestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, probeer het nog eens in het nederlands... Misschien dat ik dan antwoord kan geven.
4h 0k, d4n g44n w3 d44r v3rd3r, b3d4nkt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ten eerste: je OP is haast onleesbaar.
Ten tweede: er is al een centraal topic over: Mugjes, vliegjes en ander gespuis.
En reageer verdomme eens in normaal Nederlands als je wilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef 31337 het volgende:
[..]
4h 0k, d4n g44n w3 d44r v3rd3r, b3d4nkt!
Wat doe je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Oh, was geen kloon van gebande, ah well.
Ach, er was weer iemand aan het kutten met zo'n kutgimmickkloon, totaal onleesbaar, dacht dat het een gebande betrof maar vergiste me.quote:
Ja en opeens was m'n z'n hele myAT leeg, en kon ie niks meer lezen, laat staan posten, hebben je een user delete knopje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, er was weer iemand aan het kutten met zo'n kutgimmickkloon, totaal onleesbaar, dacht dat het een gebande betrof maar vergiste me.
een aparte bangroep, als een account in die groep zit dan hoeftie nooit meer terugquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja en opeens was m'n z'n hele myAT leeg, en kon ie niks meer lezen, laat staan posten, hebben je een user delete knopje?
Pfoe hee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
een aparte bangroep, als een account in die groep zit dan hoeftie nooit meer terug
Da's het kenmerk van Stanley, helaaschquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Mtijn het volgende:
Stanley_Climbfall blijft om de één of andere vage reden Stomme gala-uitnodiging, yuk kicken!
Niets schokkends, alleen wat offtopic in het topic. Ik heb alle reacties die niet direct met de situatie te maken hebben maar alleen zijn gepost om semi-grappig uit de hoek te komen of domweg te baggeren weggehaald. Je was niet de enige.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
In het topic over Riet plaatste ik een plaatje over rietdekken dat niet door ging. Wat is daar nu schokkend aan?
Vandaar dat ik de tweede keer ook geëdit heb ipv verwijderdquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, kan ik mee leven. Wat ik vervelender vond was dat ik meteen het topic uit MyAT kwijt was, vandaar die TVP.
Neuh, laat maar mooi geslotenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
doe 's open: 2609 :r
Was IS een puik topic
nah, doe maar niet he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
doe 's open: 2609 :r
Was IS een puik topic
Schat, ik heb al eens aangegeven dat originele en creatieve lemmingen me absoluut niet in de weg staan. Dit is er zo eentjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef postmortum het volgende:
flugetje mag mijn klacht over worselaars aub even openbliven![]()
![]()
quote:
Omdat?quote:
Pff; als de ene josti al over de andere gaat lopen klagen dan blijven we bezig...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Omdat?Waarom mag ik geen klacht hebben over een user (en dan in speciaal kutusers)
Is wegquote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Harry_Sack het volgende:
doodsverwensing: wederom een fabuleuze programmering van de openbare ruimte
thanks, ook voor het weghalen van de troep van godlike02quote:
niks mis meequote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Friezen
kan deze dicht?
friesland bash topic 20000
Mhwoa, hoeveel "Limburg is kut en zeker de inwoners"-topics hebben we al gehad? Laat maar lopen hoor. Ik zie zo 1,2,3 niets wat niet door de beugel kanquote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Friezen
kan deze dicht?
friesland bash topic 20000
Godlike02 had alleen maar een reactie gegeven op die verwensing naar mijn weten, en die heb ik dus ook maar verwijderd. Godlike deed dus opzich niets verkeerdquote:Op zondag 23 juli 2006 20:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
thanks, ook voor het weghalen van de troep van godlike02
Met alle respect, maar eigenlijk zouden beide topics niet kunnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa, hoeveel "Limburg is kut en zeker de inwoners"-topics hebben we al gehad? Laat maar lopen hoor. Ik zie zo 1,2,3 niets wat niet door de beugel kan
Ook hier met het volste respect maar nu vergelijk je de figuurlijke appels met de figuurlijke peren. Het Limburg-topic en het Friesland-topic zijn beiden gewoon wat plaagstootjes onder het figuurlijke. Een "Kut marrokanenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Met alle respect, maar eigenlijk zouden beide topics niet kunnen.
Als ik een topic zou openen over kut turken of schijt marokkanen, dan worden ze sneller gesloten dan dat ik tasjesroof kan zeggen.
BTW niet dat ik een probleem heb met buitenlanders, maar ik wou even de ongelijkheid in moderatie aangeven.
Leuk dat je het begrijpt. Maar laten we het erop houden, dat dit meten met 2 maten is. Je kunt beweren dat het anders is, maar dat is het niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ook hier met het volste respect maar nu vergelijk je de figuurlijke appels met de figuurlijke peren. Het Limburg-topic en het Friesland-topic zijn beiden gewoon wat plaagstootjes onder het figuurlijke. Een "Kut marrokanen" Loopt gewoon uit op discriminatie en da mag dan weer niet van Den Nederlandsche wet.
Maar ik begrijp je punt zeker wel hoor
Brandschoon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mag mn topic even schoon?
Doe ik zo mn best op een goeie topicstart, wordt ie verneukt
Yes is een censuurblad
Ik neem het ff mee naar achter....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, O grote KLB-heerschers, waarom hebben we nog heel geen KLB-SC of KLBIRCkanaal? Lijkt me wel zo gezellig. Oftewel, mag er een SC komen?
jaaa beter, een rel-kanaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, O grote KLB-heerschers, waarom hebben we nog heel geen KLB-SC of KLBIRCkanaal? Lijkt me wel zo gezellig. Oftewel, mag er een SC komen?
Was al dichtquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef fotoloog het volgende:
Hoi,kan dit topic niet beter dicht? kloon m.i.
#2 Vrouw blijkt achteraf een fucking pre transexueel
Mooiquote:
Coolquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik neem het ff mee naar achter....
Nee, wel een beetje hetzelfde als de rest van de SC's hè. Niet aléén maar geklaag daar mên.quote:
maar een rel kanaal zou zo leuk zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Zodra het af is ga ik wel een plaatje ervoor maken
.
[..]
Nee, wel een beetje hetzelfde als de rest van de SC's hè. Niet aléén maar geklaag daar mên.
We hebben het besproken en zijn tot de conclusie gekomen dat we het maar beter niet kunnen doen. Er is zo onderhand wel genoeg SC op het forum te vinden, en KLB is er ook niet de ideale plek voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Zodra het af is ga ik wel een plaatje ervoor maken
.
[..]
Nee, wel een beetje hetzelfde als de rest van de SC's hè. Niet aléén maar geklaag daar mên.
Ik heb dorst, nu moet ik opstaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom wordt Pissen gesloten flugeltje. Ik wordt gewoon schijtziek van dat gezeik elke keer, dan mag ik er toch een topic over openen.![]()
doe mijn post eens lezen boven die van monkeyquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dorst, nu moet ik opstaan
Ik moet pissen, nu moet ik opstaan
Ik heb honger, nu moet ik opstaan
M'n bier is op, nu moet ik opstaan
Als die triviale dingen al aparte topics nodig hebben is KLB binnen no-time één grote baggerzooi.
Al gelezen en je topic is nog open...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
doe mijn post eens lezen boven die van monkey![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |