Welk volk begint er met afzeiken?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Vlindur het volgende:
Maar jullie hebben het wel altijd over ONS!
Dus jullie vinden ons wel zo belangrijk om het er ALTIJD maar over te hebben.
Veel plezier dr mee nog
Hoor jij truowens niet in die inrichting te zitten? het weekend is weer afgelopen hoor!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef DLTF het volgende:
[..]
Welk volk begint er met afzeiken?
Ga 't IJsselmeer droogleggen ofzo.... Ow nee, dan kenne ze niet meer Skutsjesiele (lees: gewoon, oud hollands zeilen)
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er wonen zelfs negers in friesland dus zover verschilt friesland niet van de rest van Nederland![]()
Nee schat, morgen pas,. sorryquote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoor jij truowens niet in die inrichting te zitten? het weekend is weer afgelopen hoor!![]()
Ach, als je hier in Venray kijkt, worden de gekken zelfs vanuit Friesland in het VvG Instituut gezet, dus ik kan maar beter excuses maken voordat ik die halfgare familie van je achter me aanheb he...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[quote]Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef DLTF het volgende:
[..]
Nee schat,
Een limbo die zijn excuses aanbied aan een Fries?Je doet je "topic' meteen teniet he
![]()
Ze kunnen geen talpa ontvangen op de antennequote:
Ik wil niet lullig doen, maar als er limburgers op tv zijn dan krijg ik toch altijd een partij last van plaatsvervangende schaamte hoor.quote:Nog te beroerd om op de Nederlandse TV fatsoenlijk Nederlands te praten....
haha wat jij wil johquote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef DLTF het volgende:
[..]
Ach, als je hier in Venray kijkt, worden de gekken zelfs vanuit Friesland in het VvG Instituut gezet, dus ik kan maar beter excuses maken voordat ik die halfgare familie van je achter me aanheb he...
Op 1 of andere manier kan ik een limburger die op TV in zijn eigen taaltje praat niet serieus nemenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als er limburgers op tv zijn dan krijg ik toch altijd een partij last van plaatsvervangende schaamte hoor.
Net of ze die altijd uitzoeken. Limburgers die totaal geen ABN kunnen praten
Aan mij hoor je ook vast wel dat ik uit Limburg kom (al hoor ik de laatste tijd vaker mensen vragen of ik uit Brabant kom () ), maar ik kan wel normaal nederlands
\quote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier kan ik een limburger die op TV in zijn eigent taaltje praat niet serieus nemen![]()
Kenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
\
Ik bedoel eik meer limburgers die pogen ABN te praten, maar dan wel met zo'n accent dat ik denk van: "nounounou, ken je geen abn ofzo?"
Aan zijn onderschrift te zien is hij ook zelfs te beroerd om op een Nederlands forum gewoon Nederlands te typen en geen achterstallig dialectjequote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
\
Ik bedoel eik meer limburgers die pogen ABN te praten, maar dan wel met zo'n accent dat ik denk van: "nounounou, ken je geen abn ofzo?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |