op je usericon zie je eruit als een breezahmeisje... doe eens wat beter je bestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, probeer het nog eens in het nederlands... Misschien dat ik dan antwoord kan geven.
4h 0k, d4n g44n w3 d44r v3rd3r, b3d4nkt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ten eerste: je OP is haast onleesbaar.
Ten tweede: er is al een centraal topic over: Mugjes, vliegjes en ander gespuis.
En reageer verdomme eens in normaal Nederlands als je wilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef 31337 het volgende:
[..]
4h 0k, d4n g44n w3 d44r v3rd3r, b3d4nkt!
Wat doe je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Oh, was geen kloon van gebande, ah well.
Ach, er was weer iemand aan het kutten met zo'n kutgimmickkloon, totaal onleesbaar, dacht dat het een gebande betrof maar vergiste me.quote:
Ja en opeens was m'n z'n hele myAT leeg, en kon ie niks meer lezen, laat staan posten, hebben je een user delete knopje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, er was weer iemand aan het kutten met zo'n kutgimmickkloon, totaal onleesbaar, dacht dat het een gebande betrof maar vergiste me.
een aparte bangroep, als een account in die groep zit dan hoeftie nooit meer terugquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja en opeens was m'n z'n hele myAT leeg, en kon ie niks meer lezen, laat staan posten, hebben je een user delete knopje?
Pfoe hee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
een aparte bangroep, als een account in die groep zit dan hoeftie nooit meer terug
Da's het kenmerk van Stanley, helaaschquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Mtijn het volgende:
Stanley_Climbfall blijft om de één of andere vage reden Stomme gala-uitnodiging, yuk kicken!
Niets schokkends, alleen wat offtopic in het topic. Ik heb alle reacties die niet direct met de situatie te maken hebben maar alleen zijn gepost om semi-grappig uit de hoek te komen of domweg te baggeren weggehaald. Je was niet de enige.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
In het topic over Riet plaatste ik een plaatje over rietdekken dat niet door ging. Wat is daar nu schokkend aan?
Vandaar dat ik de tweede keer ook geëdit heb ipv verwijderdquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, kan ik mee leven. Wat ik vervelender vond was dat ik meteen het topic uit MyAT kwijt was, vandaar die TVP.
Neuh, laat maar mooi geslotenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
doe 's open: 2609 :r
Was IS een puik topic
nah, doe maar niet he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
doe 's open: 2609 :r
Was IS een puik topic
Schat, ik heb al eens aangegeven dat originele en creatieve lemmingen me absoluut niet in de weg staan. Dit is er zo eentjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:05 schreef postmortum het volgende:
flugetje mag mijn klacht over worselaars aub even openbliven![]()
![]()
quote:
Omdat?quote:
Pff; als de ene josti al over de andere gaat lopen klagen dan blijven we bezig...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Omdat?Waarom mag ik geen klacht hebben over een user (en dan in speciaal kutusers)
Is wegquote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Harry_Sack het volgende:
doodsverwensing: wederom een fabuleuze programmering van de openbare ruimte
thanks, ook voor het weghalen van de troep van godlike02quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |