Omdat?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wees gerust, over enkele weken zal flugeltje haar strijdbijltje er wel bij neerleggen.
Omdat het een bashtopic is. Slotje is meer dan terecht.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Ik word langzamerhand een beetje simpel van jou gezemel. Blijf toch gewoon lekker weg als je niets belangrijks te melden hebt.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef Mainport het volgende:
Je hebt de lege quote nog niet geëdit flugeltje. Je verzaakt je taak.
Lege quotes worden als zijnde zeer belangrijk beschouwd door de KLB-mods. Daardoor zijn, zoals Tha_T duidelijk heeft aangestipt, nog immers crew!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik word langzamerhand een beetje simpel van jou gezemel. Blijf toch gewoon lekker weg als je niets belangrijks te melden hebt.
Nou, wat belangrijk... Het is gewoon irritant als mensen allemaal quotes zonder toevoeging gaan plaatsen. Ik edit ze trouwens niet eens, maar verwijder ze gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:29 schreef Mainport het volgende:
[..]
Lege quotes worden als zijnde zeer belangrijk beschouwd door de KLB-mods. Daardoor zijn, zoals Tha_T duidelijk heeft aangestipt, nog immers crew!
En waarom voeren andere subfora dit beleid dan niet? Of is KLB het unicum voor lege quotes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, wat belangrijk... Het is gewoon irritant als mensen allemaal quotes zonder toevoeging gaan plaatsen. Ik edit ze trouwens niet eens, maar verwijder ze gewoon.
Keuze van de mods aldaar. Wij willen het gewoon niet hebben aangezien het niet nodig, en topic verneukend is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:38 schreef Mainport het volgende:
[..]
En waarom voeren andere subfora dit beleid dan niet? Of is KLB het unicum voor lege quotes.
Ik heb 'm net al op slot gegooid, is gewoon een baggertopic.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen die lesbisch worden omdat ze lelijk zijn.
van dit topic word ik niet zo vrolijktwee newbies die nog nooit gepost hebben in een topic waar ik ook in gepost heb (laat staan in een topic wat ik geopend heb), beginnen me out of the nothing te bashen.
Nee, het liefst zou ik je ook nog de tyfus willen wensen.quote:
Omdat ik stom ben en offtopic geleuter uit een topic had verwijderdquote:
Alleen vergeet je dan de helft. Érg eerlijk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ik stom ben en offtopic geleuter uit een topic had verwijderd
De rest is allemaal ontopic hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen vergeet je dan de helft. Érg eerlijk moet ik zeggen.
1. Het is een opsomtopicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:08 schreef Modus het volgende:! Sorry, maar eh wtf is er in vredesnaam mis met dit topic? Uit je bek stinken naar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |