Wat een idioterie, het wordt zeker te heet onder je voetjes. Jij opent dat topic, dan kùn je wel eens een weerwoord krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:
3 idioten verdenken me van diefstal :')
Mag hier een slotje op?
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik krijg 'm er niet in.
Niet klaarkomen
Ik krijg hem er niet in
Schatje, dit is echt veelste krap.
Aftrekken.
Bagger.
Mijn topique over die shirtmaat was wel degelijk serieus, jammer dat er geen onderscheid wordt gemaakt en alles gewoon zonder pardon op slot wordt geflikkerd. En ja natuurlijk was het weer flugeltje.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik krijg 'm er niet in.
Niet klaarkomen
Ik krijg hem er niet in
Schatje, dit is echt veelste krap.
Aftrekken.
Bagger.
Hij staat al op slot, maar dan uit zichzelf...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:
3 idioten verdenken me van diefstal :')
Mag hier een slotje op?
Als je wat beter je best had gedaan op de OP had het wellicht een kans gehad. De manier waarop je de OP nu gesteld had lokt alleen bagger uit. En er is niet zonder pardon op slot geflikkerd, ik heb er wel degelijk naar gekeken....quote:Op zondag 25 juni 2006 12:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mijn topique over die shirtmaat was wel degelijk serieus, jammer dat er geen onderscheid wordt gemaakt en alles gewoon zonder pardon op slot wordt geflikkerd. En ja natuurlijk was het weer flugeltje.
-edit: quote aangepast-quote:
Als ik dat nu ga vertellen heeft het weghalen niet veel zin gehad toch...quote:
Ah, blijkbaar mag ik voortaan ook iedereen uitmaken voor smerige racisten, Stalin tuig en dergelijke. Her en der links gooien naar whitepower websites, mensen zwart maken. Tof!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:06 schreef StefanP het volgende:
Dit soort nazi vergelijkingen shit kan dus echt niet he.
Ik moet Heaumeaux opdracten doen.
Gaarne actie.
Heb em net weg ge-edit.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar mag ik voortaan ook iedereen uitmaken voor smerige racisten, Stalin tuig en dergelijke. Her en der links gooien naar whitepower websites, mensen zwart maken. Tof!
Wishfull Thinking Tonks?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef tonks het volgende:
Laat me raden, Tha_T heeft achter de schermen gezegt te gaan stoppen en nu aas je op zijn plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |