Hmm, die staat inderdaad al een tijdje op slot. Denk dat Buzzer zich bedacht heeft en er een definitief slotje van gemaakt heeft, anders was hij allang weer open geweest namelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef Molluck het volgende:
Zweetpik
Dat opruimslotje he...ik weet niet of ie nog ooit open gaat, maar dat hoeft niet meer, laat maar dicht
Het was dus acherstevoren... Ik had dat niet door. Maargoed, mooi dat het opgelost is. Sorrie voor de wat 'boze' sluitpostquote:Op zondag 18 juni 2006 19:29 schreef Maisnon het volgende:
nesteot ekkeG
Nou zeg, die OP kon ik niet anders plaatsen, vanwege het simpele feit dat mijn tekst echt achterstevoren werd getoond!
Ik heb toen zelfs halverwege om een slotje gevraagd omdat het opgelost was!
Tja, moest even mijn stageverslag naar school brengen en bij het uitzendbureau langs, en ik kan natuurlijk moeilijjk in de auto gaan Fok!kenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij is weer wakker!
Dam'n die lemming heeft er lang gestaan![]()
Weet je wat, ik vraag voor je of ze em in ONZ willen hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef immortalsean het volgende:
de barman jat mijn bier!
en ik had er net zo'n moeite op gedaan
thxquote:Op maandag 19 juni 2006 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet je wat, ik vraag voor je of ze em in ONZ willen hebben
Baggertopic ja, bovendien zie ik daar nergens een doodsverwensing in staan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef Hans_Gielus het volgende:
Iemand zei zojuist dat ik moest sterven en dat ik een kloon ben! Daarnaast is ook mijn topic gesloten!![]()
/HOF
wtf is /HOF ?quote:
met een beetje fantasie staar er 'MOF', in posts gericht aan de modjes, oftewel reden om te bannenquote:
Inhoudt van de OP zegt genoeg, dat je zelf vraagt om uitgescholden te worden kan me weinig boeien. Je weet zelf ook wel waar dat soort topics op uitdraaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik ben 100 kg
Mensen, hoe kan dit nou.
Ik vraag zelf om uitgescholden te worden, word ik uitgescholden, sluit een modje het topic.
Mag ik dan vragen waarom je het topic sluit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inhoudt van de OP zegt genoeg, dat je zelf vraagt om uitgescholden te worden kan me weinig boeien. Je weet zelf ook wel waar dat soort topics op uitdraaien.
Omdat wij (de KLB mods) genoeg hebben van dat gebash van bepaalde mensen. En het kan mij weinig schelen dat je zelf uitgescholden wil worden, het topic draait op den duur toch wel uit op het gebash van dikke mensen in het algemeen. En je topic is niet de enige hoor die er aan moest geloven, ik heb ook nog een ander topic gesloten met soortgelijke inhoud.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waarom je het topic sluit?
hmm ... d'r moet echt eens een eigen Bash-subforum komen ... dit halfzachte gedoe in KLB schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat wij (de KLB mods) genoeg hebben van dat gebash van bepaalde mensen. En het kan mij weinig schelen dat je zelf uitgescholden wil worden, het topic draait op den duur toch wel uit op het gebash van dikke mensen in het algemeen. En je topic is niet de enige hoor die er aan moest geloven, ik heb ook nog een ander topic gesloten met soortgelijke inhoud.
Nou, het probleem is meer dat er veel te veel van dat soort topics opduiken. Een keer is niet eens zo erg, maar het begint nu echt de spuigaten uit te lopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:45 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hmm ... d'r moet echt eens een eigen Bash-subforum komen ... dit halfzachte gedoe in KLB schiet ook niet op.
precies, mooi nieuw subforum, waar tenminste wel mensen zullen komen, itt bijvoorbeeld dat weest optimistisch gebeuren enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, het probleem is meer dat er veel te veel van dat soort topics opduiken. Een keer is niet eens zo erg, maar het begint nu echt de spuigaten uit te lopen.
Op het moment van sluiten wel ja. Alleen kun je er zout op innemen dat het topic zich omdraait en het gewoon dikke mensen in het algemeen bashen wordt. Kun jij verder niets aan doen uiteraard maar zo gaat het gewoon jammer genoegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:39 schreef AntonDingeman het volgende:
Maar dikke mensen in het algemeen worden helemaal niet gebasht in dat topic, het is allemaal persoonlijk naar mij toe ...
Wat een idioterie, het wordt zeker te heet onder je voetjes. Jij opent dat topic, dan kùn je wel eens een weerwoord krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:
3 idioten verdenken me van diefstal :')
Mag hier een slotje op?
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik krijg 'm er niet in.
Niet klaarkomen
Ik krijg hem er niet in
Schatje, dit is echt veelste krap.
Aftrekken.
Bagger.
Mijn topique over die shirtmaat was wel degelijk serieus, jammer dat er geen onderscheid wordt gemaakt en alles gewoon zonder pardon op slot wordt geflikkerd. En ja natuurlijk was het weer flugeltje.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik krijg 'm er niet in.
Niet klaarkomen
Ik krijg hem er niet in
Schatje, dit is echt veelste krap.
Aftrekken.
Bagger.
Hij staat al op slot, maar dan uit zichzelf...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef Vivi het volgende:
3 idioten verdenken me van diefstal :')
Mag hier een slotje op?
Als je wat beter je best had gedaan op de OP had het wellicht een kans gehad. De manier waarop je de OP nu gesteld had lokt alleen bagger uit. En er is niet zonder pardon op slot geflikkerd, ik heb er wel degelijk naar gekeken....quote:Op zondag 25 juni 2006 12:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mijn topique over die shirtmaat was wel degelijk serieus, jammer dat er geen onderscheid wordt gemaakt en alles gewoon zonder pardon op slot wordt geflikkerd. En ja natuurlijk was het weer flugeltje.
-edit: quote aangepast-quote:
Als ik dat nu ga vertellen heeft het weghalen niet veel zin gehad toch...quote:
Ah, blijkbaar mag ik voortaan ook iedereen uitmaken voor smerige racisten, Stalin tuig en dergelijke. Her en der links gooien naar whitepower websites, mensen zwart maken. Tof!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:06 schreef StefanP het volgende:
Dit soort nazi vergelijkingen shit kan dus echt niet he.
Ik moet Heaumeaux opdracten doen.
Gaarne actie.
Heb em net weg ge-edit.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar mag ik voortaan ook iedereen uitmaken voor smerige racisten, Stalin tuig en dergelijke. Her en der links gooien naar whitepower websites, mensen zwart maken. Tof!
Wishfull Thinking Tonks?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef tonks het volgende:
Laat me raden, Tha_T heeft achter de schermen gezegt te gaan stoppen en nu aas je op zijn plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |