abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2006 @ 13:57:42 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39205403
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Dus mensen die er voor kiezen hun longen niet te verkankeren zouden naar geen enkel cafe kunnen gaan?
ja ga dan lekker naar de mcdonalds toe en in de rookvrije zone zitten. je weet dat er in het cafe gerookt wordt en je kiest er zelf voor om er heen te gaan, ga dan ook niet lopen klagen. Je kiest bewust voor om naar het cafe te gaan.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 25 juni 2006 @ 14:00:10 #102
113396 Jett
áppel
pi_39205472
Nicotine.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_39205515
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:00 schreef Jett het volgende:

Nicotine.
Het tast wel het argumentatie-vermogen aan, da's wetenschappelijk al vastgesteld, en ook in dit topic te aanschouwen.
pi_39205528
Niemand kiest ervoor om tussen rokers te zitten (behalve dat tuig zelf),
dit wordt ONS (niet-rokers) slechts OPGEDRONGEN!!!
  zondag 25 juni 2006 @ 14:07:26 #105
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39205690
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
er wordt niks opgedrongen, je kiest er bewust zelf voor om in een cafe te zitten, dan moet je ook maar de consiquenties maar aanvaarden.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:10:08 #106
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_39205780
Het zou fijn zijn als de rokers ook zouden weten waar ze hun sigaretten houden. Ze hebben het al 2x geflikt om een gat in mijn kleding te branden, en je weet niet wie het gedaan heeft aan het einde van de avond.

Buiten vind ik dat rokers best mogen roken. Maar binnen is het gewoon irritant omdat het zo'n gore lucht is die dagen blijft hangen.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:22:07 #107
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_39206173
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Als je nu had geklaagd over mensen die een sigaret opsteken terwijl jij net lekker in een restaurant zat te eten, had ik je groot gelijk gegeven.

Maar dat je tijdens een concert gaat janken omdat iemand in jouw buurt een sigaretje opsteekt... Jouw longen te verkrachten? Sluit jezelf thuis op in een kamer met speciale luchttoevoer als je zo bang bent ongezonde lucht in te ademen. Jij krijgt waarschijnlijk nog eerder kanker van jouw eigen ruften man.

Een typisch voorbeeld van een te ver doorgeslagen anti-roker
Krekker is de bom!
  zondag 25 juni 2006 @ 14:25:33 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_39206266
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:
  • Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt

• Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken...

• Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken...

• Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook .
  •   zondag 25 juni 2006 @ 14:25:54 #109
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_39206280
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
    Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandizie
    Krekker is de bom!
    pi_39206417
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
    Waarom roken mensen?

Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigeren Je irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.

Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.

Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...

Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn
    precies..why ??
    Waarom zou je er aan beginnen

* 't kost geld
    * kankerverwekkend
    * stinkt
    * verslavend

Klinkt verleidelijk

Ga iemand anders vervelen met je bad habit
      zondag 25 juni 2006 @ 14:30:46 #111
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_39206434
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef PhatRabbit het volgende:

[..]

Misschien zou een omgekeerde situatie de oplossing zijn: stel er is een algeheel rookverbod, maar rokers willen toch ook wel eens kunnen feesten MET sigaret in de hand. Daar zouden dan speciale avonden voor moeten komen. Bijv. vrijdagavond voor rokers en de rest van de week voor niet-rokers. Is wel een goede verdeling dacht ik zo .
    Ja, of speciale uitgaansgelegenheden voor rokers.

Drie keer raden wat zal gebeuren: de uitgaansgelegenheden voor rokers worden het meest populair en die voor niet rokers gaan failliet.

Drie keer raden wat daarop zal volgen: klagende te ver doorgeschoten anti-rokers, die een rookverbod eisen in de rokers uitgaansgelegenheden.
    Krekker is de bom!
    pi_39206442
    roken en mdma = Zelfs muntsigaretten zijn dan hemels
    100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
    Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
    pi_39206490
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandizie
    Blijf uit de cafés met je rook dan.
    Niet nieuwe cafés, nergens voor nodig..gewoon rookvrij maken die handel
      zondag 25 juni 2006 @ 14:35:40 #114
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_39206591
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Blijf uit de cafés met je rook dan.
    Niet nieuwe cafés, nergens voor nodig..gewoon rookvrij maken die handel
    Waarom moet jij JOU WIL perse opleggen aan anderen?

Laat de cafe eigenaren dat lekker zelf bepalen. Niemand dwingt jou om hun tenten te bezoeken.
    Krekker is de bom!
    pi_39206879
    En daarom komt er dus een rookverbod. .
      zondag 25 juni 2006 @ 14:50:07 #116
    147919 Badmintonner
    The world is mine...
    pi_39207027
    Al dat gezeik van de rokers echt, die hebben een plank voor hun kop. Waar ik me helemaal aan erger zijn die mensen op de stations die het "stoer" vinden om niet bij de rokerspalen te gaan staan. Kijk mij daar eens niet bij staan blik in de ogen. Als ik het smerig vind dat jij bij mij in de buurt staat te roken dan ga jij maar weg, jij kiest ervoor om je zelf te vervuilen, laat mij daar dan buiten. Hoop dat alle kroegen, discotheken, en restaurants voortaan rookvrij worden. Word het er een stuk aangenamer op, en scheelt het dat ik de volgende dag na het stappen niet vergast wordt als ik een keer aan mn kleren ruik. Roken. Bah.

Zo. Lucht op.
    Van der Sar, blijf!
    pi_39207057
    Roken is heerlijk.

Ik weet dat het smerig is, het stinkt en je gaat er dood van.

Maar het is zóóó lekker!
    pi_39207158
    Net als heroïne, zeggen ze. .
      zondag 25 juni 2006 @ 15:15:55 #119
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39207793
    Oh wat kan ik toch slecht tegen dit gezeik!!!
    *steekt ondertussen een sigaret op*
    Lekker gaan lopen mekkeren over rokende mensen in kroegen. Ik loop toch ook niet te zeveren over al die pubers die zich kompleet van de wereld zuipen en mij daarmee lastig vallen! Ze zweten en kunnen niet op hun benen staan door de alcohol dus vallen tegen iedereen aan, waardoor iedereen naar dat vieze zweet stinkt en als je geluk hebt val je zelf om tegen dat blondje naast je waardoor haar rode wijn over je kleren gaat. Om nog maar niet te beginnen over ruzies die ontstaan door een agressieve dronk!
    Ik wil bij deze dan ook maar om alcoholvrije kroegen gaan zeuren...

Stel je toch niet zo aan met z'n allen. Een paar jaar geleden was er nog niks aan de hand en nu gaat iedereen een beetje lopen zeiken. Al die pubers jaloers dat ze onder de 16 niet mogen roken???
    Miauw
    Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
      zondag 25 juni 2006 @ 15:27:18 #120
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_39208076
    Ik geef je gelijk ik bedoel hoeveel mensen roken ?

1 miljard misschien ?
    Hoe kunnen ze nou daaraan beginnen

1. Geldverspilling
    2. Het heeft geen functie
    3. Je krijgt lekker kanker ( achja dit hoeft niet altijd )
    4. Als ik opstap ga en ik kom thuis stinken mijn kleren naar de rook
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      zondag 25 juni 2006 @ 15:30:06 #121
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_39208139
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:

[..]

Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.

Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.

Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers
    Krijg kanker.
    Sociaal <- zoek het eens op!
    Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
      zondag 25 juni 2006 @ 15:32:35 #122
    118933 Arid
    SLow Cheetah
    pi_39208199
    Talpa
    pi_39208289
    Stomme kooi! ! ! !

pi_39208321
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Lips het volgende:
    Lekker gaan lopen mekkeren over rokende mensen in kroegen. Ik loop toch ook niet te zeveren over al die pubers die zich kompleet van de wereld zuipen en mij daarmee lastig vallen! Ze zweten en kunnen niet op hun benen staan door de alcohol dus vallen tegen iedereen aan, waardoor iedereen naar dat vieze zweet stinkt en als je geluk hebt val je zelf om tegen dat blondje naast je waardoor haar rode wijn over je kleren gaat. Om nog maar niet te beginnen over ruzies die ontstaan door een agressieve dronk!

Stel je toch niet zo aan met z'n allen. Een paar jaar geleden was er nog niks aan de hand en nu gaat iedereen een beetje lopen zeiken. Al die pubers jaloers dat ze onder de 16 niet mogen roken???
    Een roker kan net zo goed naast kankerverwekkende stoffen verspreiden ook stomdronken worden en lastig zijn.
    en daarmee is nog niet gezegd dat je schadelijk bent voor een ander.
    pi_39208603
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:

[..]

Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.

Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.

Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers
    Dat wil nog niet zeggen dat het goed was. Tijd voor verandering, er is al verandering om het rookvrij te houden Mac is rookvrij, I'm loving it (alsof die scheiding tussen niet-roker en rokers hielp in dezelfde ruimte )
    pi_39208747
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom moet jij JOU WIL perse opleggen aan anderen?

Laat de cafe eigenaren dat lekker zelf bepalen. Niemand dwingt jou om hun tenten te bezoeken.
    Je kan ook uitgaan zonder een peuk bij je.
    Het is niet alleen míjn wil, maar als de meerderheid hier zo over denkt/gaat denken dan hebben de café eigenaren er belang bij dat het rookvrij wordt
    pi_39209478
    Je geeft zelf al antwoord op je vraag...waarom roken mensen....omdat ze de ruggengraat niet hebben om die eerste paar peuken te weigeren...

slotje...?
    I know this sounds insane. But this is an insane world.
      zondag 25 juni 2006 @ 16:13:40 #128
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39209523
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
    Ik zou zeggen, surf naar google, typ de sleutelwoorden "roken", "fok!" en "KLB" in, en je hebt de mening van zo ongeveer heel het forum over roken.
    Mên, dit is nou onderhand al zo'n uitgekauwd onderwerp. .
    Ik draai er nog eens rustig een shaggie bij, om dit TVP rustig uit te kunnen lezen.
      zondag 25 juni 2006 @ 16:13:47 #129
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_39209527
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:51 schreef Roellio het volgende:
    Roken is heerlijk.

Ik weet dat het smerig is, het stinkt en je gaat er dood van.

Maar het is zóóó lekker!
    geef je geen ongelijk
      zondag 25 juni 2006 @ 16:14:38 #130
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39209558
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 15:49 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Je kan ook uitgaan zonder een peuk bij je.
    Het is niet alleen míjn wil, maar als de meerderheid hier zo over denkt/gaat denken dan hebben de café eigenaren er belang bij dat het rookvrij wordt
    Rokers spenderen meer in het café. Heb je een feestje bij iemand waar binnen niet gerookt mag worden? Waar is het het gezelligst? Buiten, waar wél gerookt wordt.
    pi_39209646
    'k denk dat ik er eentje opsteek
    pi_39209720
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 13:50 schreef BlaineDeMono het volgende:
    Ik kots op rokers!

Zitten ze lekker hun gezondheid te verpesten met die kankerstokken,
    longkanker = no1 doodsoorzaak in Nederland, en de belastingbetaler draait
    weer op voor de zorgkosten die met dit asociale volk gemoeid zijn!

Echt walgelijk!

En dan altijd aankomen met die argumenten als : 'ja maar mijn opa
    rookte ook heel z'n leven en die is er 100 mee geworden hoor!'

Wat een crap!!!
    Met de accijnzen die wij rokers betalen wordt dat meer dan vergoed, knuppel. En doden kosten niets. Daarnaast mag je wel een bron geven van die doodsorzaak no 1, als je zoiets blaat.

Ik val niemand lastig met mijn sigaretje, dus niet zo zeiken.
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
      zondag 25 juni 2006 @ 16:21:36 #133
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39209798
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef djenneke het volgende:

[..]

Met de accijnzen die wij rokers betalen wordt dat meer dan vergoed, knuppel. En doden kosten niets. Daarnaast mag je wel een bron geven van die doodsorzaak no 1, als je zoiets blaat.

Doodsoorzaak 1 is en blijft altijd : Hartstilstand.

Roken kost de staat jaarlijk rond de 12 miljard. De accijnzen brengen jaarlijks 18 miljard op. Tel uit je winst. De staat wil ook helemaal niet dat de mensen stoppen met roken, net zo als de staat wil dat iedereen auto blijft rijden.

Een rookvrije staat betekend dat iedereen 60% belasting moet gaan betalen. Vindt ik ook best.

Krijg je vanzelf van die tyfus mongolen die hier topics gaan openen of er niet aub meer mensen kunnen gaan roken omdat ze toch wel hun uitkering missen.
      zondag 25 juni 2006 @ 16:23:27 #134
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39209866
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 15:36 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Een roker kan net zo goed naast kankerverwekkende stoffen verspreiden ook stomdronken worden en lastig zijn.
    en daarmee is nog niet gezegd dat je schadelijk bent voor een ander.
    Mensen die dronken tegen me aan lopen zijn schadelijk voor m'n humeur. Van een slecht humeur kan je hartklachten krijgen... dus schadelijk.

Wat mij gewoon het meeste stoort is dat mensen maar blijven zeuren over rokers. Ik ben zelf (naar mijn idee) een redelijk sociale roker. Ik rook niet bij niet-rokers thuis of in de auto waar niet-rokers bij zijn (tenzij geen probleem). Op veel plaatsen mag al niet meer gerookt worden en daar houd ik me netjes aan. Die ene keer dat ik op het station kom ga ik netjes bij de rokerspaal staan etc. De rokers moeten zich door wet- en regelgeving al een heel stuk aanpassen. Is het dan echt nodig om ook nog te gaan lopen zeiken over roken in kroegen??? Die schorre stem, droge strot en dat gehoest krijg je ook wel van het overmatig alcoholgebruik, het schreeuwen boven de muziek uit en het inademen van de rook van rookmachines. Dus ga nu niet met z'n allen doen alsof rokers jullie tere lichaamsdelen vernielen.
    Als ik geen zin heb in dronken mensen dan blijf ik wel thuis, als jullie geen zin hebben in rokers, blijf dan vooral niet in mijn huis!
    Miauw
    Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
      zondag 25 juni 2006 @ 16:25:50 #135
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39209951
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Rokers spenderen meer in het café. Heb je een feestje bij iemand waar binnen niet gerookt mag worden? Waar is het het gezelligst? Buiten, waar wél gerookt wordt.
    Zekers waar!! Zo leuk dat dan zelfs de niet-rokers buiten komen staan want het is binnen zo saai!
    quote:

Roken kost de staat jaarlijk rond de 12 miljard. De accijnzen brengen jaarlijks 18 miljard op. Tel uit je winst. De staat wil ook helemaal niet dat de mensen stoppen met roken, net zo als de staat wil dat iedereen auto blijft rijden.

Een rookvrije staat betekend dat iedereen 60% belasting moet gaan betalen. Vindt ik ook best.
    Ik heb vorige week bij de huisarts een artikel hierover zitten lezen, kan me zo het blad niet meer herinneren. Maar het komt er inderdaad op neer dat het funest zou zijn voor de staatskas als iedereen zou stoppen met roken.
    Miauw
      zondag 25 juni 2006 @ 16:27:46 #136
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39210015
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:23 schreef Lips het volgende:

[..]

Mensen die dronken tegen me aan lopen zijn schadelijk voor m'n humeur. Van een slecht humeur kan je hartklachten krijgen... dus schadelijk.

Wat mij gewoon het meeste stoort is dat mensen maar blijven zeuren over rokers. Ik ben zelf (naar mijn idee) een redelijk sociale roker. Ik rook niet bij niet-rokers thuis of in de auto waar niet-rokers bij zijn (tenzij geen probleem). Op veel plaatsen mag al niet meer gerookt worden en daar houd ik me netjes aan. Die ene keer dat ik op het station kom ga ik netjes bij de rokerspaal staan etc. De rokers moeten zich door wet- en regelgeving al een heel stuk aanpassen. Is het dan echt nodig om ook nog te gaan lopen zeiken over roken in kroegen??? Die schorre stem, droge strot en dat gehoest krijg je ook wel van het overmatig alcoholgebruik, het schreeuwen boven de muziek uit en het inademen van de rook van rookmachines. Dus ga nu niet met z'n allen doen alsof rokers jullie tere lichaamsdelen vernielen.
    Als ik geen zin heb in dronken mensen dan blijf ik wel thuis, als jullie geen zin hebben in rokers, blijf dan vooral niet in mijn huis!
    Iemand die rookt voordat hij in de auto stapt veroorzaakt meestal geen dodelijke ongevallen. Ook niet als hij al een half pakje op heeft.

Een drinker die pas een half kratje op heeft veroorzaakt meestal wél dodelijke ongevallen. Dus kan je beter een sigaret opsteken in de kroeg als een glas bier leegzuipen.
    pi_39210120
    quote:

[..]

Hoe kom je daarbij?
    Buiten leuker? Dan hoeft er nog steeds niet gerookt te worden.
    Heeft weinig met de gezelligheid te maken
      zondag 25 juni 2006 @ 16:30:40 #138
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39210132
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:25 schreef Lips het volgende:

[..]

Zekers waar!! Zo leuk dat dan zelfs de niet-rokers buiten komen staan want het is binnen zo saai!
    [..]

Ik heb vorige week bij de huisarts een artikel hierover zitten lezen, kan me zo het blad niet meer herinneren. Maar het komt er inderdaad op neer dat het funest zou zijn voor de staatskas als iedereen zou stoppen met roken.
    Helemaal dat van die niet rokers die erbij komen staan.

Wel eens een feestje gehad bij zo'n Nazi - Anti - Roker. Je weet wel, zo'n teringlijer die zelf vroeger 2 tot 3 pakjes per dag rookte. Het was buiten zoveel gezelliger dat hij op een gegeven moment alleen in de kamer zat en na 1 uur naar buiten kwam om te melden dat we binnen ook nog wel mochten roken
      zondag 25 juni 2006 @ 16:31:38 #139
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39210166
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
    Buiten leuker? Dan hoeft er nog steeds niet gerookt te worden.
    Heeft weinig met de gezelligheid te maken
    Jawel, de rokers zitten buiten , ergo ---> rokers [b]zijn[b] gezelliger. Kan je van een niet rokende kanker zuiper niet zeggen.
      zondag 25 juni 2006 @ 16:34:05 #140
    147919 Badmintonner
    The world is mine...
    pi_39210251
    quote:

[..]

Hahahaha. Wat een flauwekul.
    Van der Sar, blijf!
      zondag 25 juni 2006 @ 16:35:05 #141
    147919 Badmintonner
    The world is mine...
    pi_39210287
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Helemaal dat van die niet rokers die erbij komen staan.

Wel eens een feestje gehad bij zo'n Nazi - Anti - Roker. Je weet wel, zo'n teringlijer die zelf vroeger 2 tot 3 pakjes per dag rookte. Het was buiten zoveel gezelliger dat hij op een gegeven moment alleen in de kamer zat en na 1 uur naar buiten kwam om te melden dat we binnen ook nog wel mochten roken
    En hoe voelde je jetoen?
    Van der Sar, blijf!
      zondag 25 juni 2006 @ 16:40:32 #142
    148424 IshQ
    » I got a Lust for Life
    pi_39210469
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Lips het volgende:

Wat een onzin kraam jij uit zeg! Al die vergelijkingen en conclusies die je trekt
    » Wat is d'r nou weer....
    pi_39210526
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef WEST het volgende:

[..]

ja ga dan lekker naar de mcdonalds toe en in de rookvrije zone zitten. je weet dat er in het cafe gerookt wordt en je kiest er zelf voor om er heen te gaan, ga dan ook niet lopen klagen. Je kiest bewust voor om naar het cafe te gaan.
    Je draait er omheen, het komt er gewoon op neer dat rokers egoistische mensen zijn die graag de lucht van iemand anders verkankeren. Van mij mogen ze allemaal dood gaan, hebben wij mooi geld over om de vergrijzing tegen te gaan
    Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
      zondag 25 juni 2006 @ 16:57:56 #144
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_39211101
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Je draait er omheen, het komt er gewoon op neer dat rokers egoistische mensen zijn die graag de lucht van iemand anders verkankeren. Van mij mogen ze allemaal dood gaan, hebben wij mooi geld over om de vergrijzing tegen te gaan
    Wat hij zegt.
    Mensen die roken moeten gewoon dood.
    Vooral shag rokende leute!
    Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
      zondag 25 juni 2006 @ 17:28:10 #145
    116894 AlttC
    Weet het toch wel beter.
    pi_39212200
    Nouja, rokers dood wensen gaat weer wat ver, niet?
    Maar dat ook gezegd wordt dat niet-rokers maar fijn naar de Mac moeten gaan vind ik ook nogal vaag... Het zijn juist rokende mensen die hun wil opdringen aan niet-rokers door te gaan roken. Het is een extraatje, die sigaret; je kan dus (hopenlijk) ook zonder. Ik wed dat mensen met longklachten etc. ook wel graag naar een café gaan. Rokers maken dit dus onmogelijk wanneer ze zeggen dat niet-rokers maar naar de Mac moeten gaan...
    The best thing about the truth is that you can make it up...
    pi_39212323
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Iemand die rookt voordat hij in de auto stapt veroorzaakt meestal geen dodelijke ongevallen. Ook niet als hij al een half pakje op heeft.

Een drinker die pas een half kratje op heeft veroorzaakt meestal wél dodelijke ongevallen. Dus kan je beter een sigaret opsteken in de kroeg als een glas bier leegzuipen.
    Wat een schuine vergelijking. Het is idd bekend dat met teveel alcohol op het rijden schadelijke gevolgen oplevert maar het zou net zo dom zijn om te gaan roken terwijl het bekend is dat je jezelf en anderen ermee schaadt.
    Als we allemaal een glas bier dronken zou het minder schadelijk zijn dan dat we allemaal een sigaret opstaken in t café.

roken+auto= niet zo schadelijk in een auto
    drinken+auto = vaak schadelijk in een auto
    Dus beter roken dan drinken als je in de auto instapt

Zelfde soort vergelijking als :
    roken +Baileys = is niet zo schadelijk bij een cola
    Cola + Baileys = vaak schadelijk bij een cola
    Dus beter roken dan Baileys drinken als je een cola erbij neemt

terwijl cola geen ramp hoeft te zijn, gewoon geen baileys nemen
    drinken hoeft ook niet een ramp te zijn maar stap dan ook niet in de auto (regel een bob/taxi)

of ga ik nu mn punt voorbij

[ Bericht 0% gewijzigd door Chrrris op 26-06-2006 15:30:16 ]
      zondag 25 juni 2006 @ 17:32:20 #147
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39212324
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef IshQ het volgende:
    Wat een onzin kraam jij uit zeg! Al die vergelijkingen en conclusies die je trekt
    Ben zeer benieuwd wat jij precies als onzin wilt bestempelen en waar ik in mijn tekst een conclusie trek. Ik wacht dus vol spanning op je onderbouwing.
    Miauw
      zondag 25 juni 2006 @ 17:34:33 #148
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39212399
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Chrrris het volgende:
    heel verhaal dat ik niet volg over schade's van alcohol en roken
    Aangezien het nu opeens over over de schade van alcohol gaat wil ik graag maar weer eens vermelden dat alcohol officieel onder harddrugs valt en tabak niet.
    Ik ga maar eens een joint draaien! Iemand last van??
    Miauw
      zondag 25 juni 2006 @ 17:42:20 #149
    116894 AlttC
    Weet het toch wel beter.
    pi_39212661
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Lips het volgende:

[..]

Aangezien het nu opeens over over de schade van alcohol gaat wil ik graag maar weer eens vermelden dat alcohol officieel onder harddrugs valt en tabak niet.
    Ik ga maar eens een joint draaien! Iemand last van??
    Ik denk dat hij bedoelt dat die vergelijking die werd gemaakt niet klopt.
    Degene zei dat het beter is om te roken, dan om bier te drinken in een café. Maar je kan toch ook roken én bier drinken, of niet roken 'en geen bier drinken (neem je iets anders, Cola ofzo ik noem maar wat).
    pi_39212730
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:21 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Krijg je vanzelf van die tyfus mongolen die hier topics gaan openen of er niet aub meer mensen kunnen gaan roken omdat ze toch wel hun uitkering missen.
    Top 10 doodsoorzaken wereldwijd
    Friday 26 May 2006, medicalfacts.nl

1. Hartziekte
    2. CVA
    3. Longkanker

Dat neemt nog niet weg dat het een belangrijke oorzaak is voor dood.
    Je rekent dus ook niet de mensen mee die hieraan de staat veel geld kosten.
    Ik denk niet dat je de conclusie kan trekken dat de staat niet wil dat men stopt met roken.
    Rook reclames hebben we immers niet meer die toch mee hebben gewerkt aan een imago bij roken
    Vind het wel slim, het is bedoeld lijkt me om het roken te remmen via accijns..gebeurt dit niet dan betalen ze mee aan de schade die ze aanrichten (, mensen krijgen slechtere conditie en verhoogde kans op kanker)

zondag 25 juni 2006 @ 17:44:46 #151
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39212746
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 17:42 schreef AlttC het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat die vergelijking die werd gemaakt niet klopt.
    Degene zei dat het beter is om te roken, dan om bier te drinken in een café. Maar je kan toch ook roken én bier drinken, of niet roken 'en geen bier drinken (neem je iets anders, Cola ofzo ik noem maar wat).
    Dan doe ik wel roken en spa drinken!
    Miauw
    pi_39213044
    als het inderdaad zuiverend werkt zoals die reclame beweerd
      zondag 25 juni 2006 @ 18:22:01 #153
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39214118
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 17:52 schreef Chrrris het volgende:
    als het inderdaad zuiverend werkt zoals die reclame beweerd
    Zelfs als het dat niet doet
    Miauw
      zondag 25 juni 2006 @ 20:42:08 #154
    116894 AlttC
    Weet het toch wel beter.
    pi_39219570
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef Lips het volgende:

[..]

Dan doe ik wel roken en spa drinken!
    Ik neem enkel een fanta
      zondag 25 juni 2006 @ 20:49:50 #155
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39219867
    Is wel slecht voor je tanden he
    Miauw
      zondag 25 juni 2006 @ 21:36:15 #156
    116894 AlttC
    Weet het toch wel beter.
    pi_39221636
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 20:49 schreef Lips het volgende:
    Is wel slecht voor je tanden he
    Das helaas waar, momenteel hou ik het daarom dan ook bij water of melk
      zondag 25 juni 2006 @ 22:06:49 #157
    151600 TwinHype
    ... 2 of a kind ...
    pi_39223150
    check opschrift op mijn shirt!

Ben zelf roker hoor... (steek er nog even eentje op) en vraag idd altijd netjes of iemand er last van heeft als ik er een opsteek. Zie mezelf dan ook niet als asociaal.

Verder vind ik het altijd een beetje dubbel: niet-rokers klagen altijd over sigaretten-rook, maar je hoort ze nooit over de dieselstank van bussen en vrachtwagens, terwijl dat die lucht vele malen erger is, en veel schaderlijker voor de gezondheid.

Een ander onderwerp waar je de "moraalridders" onder de nietrokers nooit over hoort is alcohol gebruik: bij 1 op de 5 verkeersdoden is alcohol in het spel, en 2600 gewonden doordat mensen met alcohol op achter het stuur kruipen.

Geen excuus hoor, maar als je dan toch bezorgd bent om je gezondheid door opzettelijkgedrag van anderen, fik dan ook even de alcomobilisten af. De kans dat je het overleeft wanneer je met zo'n figuur in aanraking komt is aanmerkelijk kleiner dan dat je een keertje meerookt.

Enneh... als je echt zo'n hekel hebt aan meeroken, dan ga je natuurlijk ook NOOIT naar de kroeg, en zal de eerste keer dat je daar binnenkomt zijn als het rookverbod er door is....
    King Shameek just do it to the crowd
      zondag 25 juni 2006 @ 22:10:17 #158
    116894 AlttC
    Weet het toch wel beter.
    pi_39223332
    Volgens dit onderzoek zorgt een combinatie van roken en alcohol voor minder ongelukken dan wanneer iemand niet rookt en enkel drinkt. Mja, ik moet natuurlijk ook bronnen geven die wat minder fijn zijn voor de niet-rokers hè

Edit: Ik blijf er natuurlijk wel bij dat je beter geen van beiden kunt doen ^^
      zondag 25 juni 2006 @ 22:14:00 #159
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_39223510
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 22:06 schreef TwinHype het volgende:
    [afbeelding] check opschrift op mijn shirt!

Ben zelf roker hoor... (steek er nog even eentje op) en vraag idd altijd netjes of iemand er last van heeft als ik er een opsteek. Zie mezelf dan ook niet als asociaal.

Verder vind ik het altijd een beetje dubbel: niet-rokers klagen altijd over sigaretten-rook, maar je hoort ze nooit over de dieselstank van bussen en vrachtwagens, terwijl dat die lucht vele malen erger is, en veel schaderlijker voor de gezondheid.

Een ander onderwerp waar je de "moraalridders" onder de nietrokers nooit over hoort is alcohol gebruik: bij 1 op de 5 verkeersdoden is alcohol in het spel, en 2600 gewonden doordat mensen met alcohol op achter het stuur kruipen.

Geen excuus hoor, maar als je dan toch bezorgd bent om je gezondheid door opzettelijkgedrag van anderen, fik dan ook even de alcomobilisten af. De kans dat je het overleeft wanneer je met zo'n figuur in aanraking komt is aanmerkelijk kleiner dan dat je een keertje meerookt.

Enneh... als je echt zo'n hekel hebt aan meeroken, dan ga je natuurlijk ook NOOIT naar de kroeg, en zal de eerste keer dat je daar binnenkomt zijn als het rookverbod er door is....
    Ik kan iid niet naar een kroeg omdat er zoveel gerookt wordt , ik krijg het gelijk benauwd
    pi_39223604
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef djenneke het volgende:

[..]

Maar mensen met bv. astma roken door jullie kankerrook wel mee, bitch!
    pi_39223819
    De vergelijking overlast roken-alcohol gaat trouwens volledig manco aangezien alcoholdrinkers
    lang niet altijd overlast verzaken, doen zij dat wel dan veroorzaken zij in ieder geval geen FYSIEKE schade bij anderen (immers de alcohol komt alleen in het lichaam van de gebruiker terecht)!

Nogmaals: roken is alleen voor DOMME mensen (Emiel Ratelband - citaat)!!!
      zondag 25 juni 2006 @ 22:34:21 #162
    151600 TwinHype
    ... 2 of a kind ...
    pi_39224657
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 22:20 schreef BlaineDeMono het volgende:

................

Nogmaals: roken is alleen voor DOMME mensen (Emiel Ratelband - citaat)!!!
    wat je zegt ben je zelf getuige het feit dat je een citaat van E.R. aanhaalt
    King Shameek just do it to the crowd
      maandag 26 juni 2006 @ 06:00:04 #163
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39238738
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Top 10 doodsoorzaken wereldwijd
    Friday 26 May 2006, medicalfacts.nl

1. Hartziekte
    2. CVA
    3. Longkanker

Dat neemt nog niet weg dat het een belangrijke oorzaak is voor dood.
    Je rekent dus ook niet de mensen mee die hieraan de staat veel geld kosten.
    Ik denk niet dat je de conclusie kan trekken dat de staat niet wil dat men stopt met roken.
    Rook reclames hebben we immers niet meer die toch mee hebben gewerkt aan een imago bij roken
    Vind het wel slim, het is bedoeld lijkt me om het roken te remmen via accijns..gebeurt dit niet dan betalen ze mee aan de schade die ze aanrichten (, mensen krijgen slechtere conditie en verhoogde kans op kanker)

Bullshit, het blijft HartStilStand.

Wat er ook gebeurd, je hart moet toch eerst stoppen voordat je echt dood bent.

Kogel in je kop? Doodsoorzaak wordt vermeld als HartStilStand.
    pi_39243683
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 06:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Bullshit, het blijft HartStilStand.

Wat er ook gebeurd, je hart moet toch eerst stoppen voordat je echt dood bent.

Kogel in je kop? Doodsoorzaak wordt vermeld als HartStilStand.
    Precies, een makkelijk voorbeeld is als je bijvoorbeeld vergeten bent je parachute open te trekken dan schakelt alles uit en ben je dood voordat je de grond ingeboord wordt. Dit is dan ook hartstilstand.

The eyes of a person are the mirrors of the soul
    pi_39254505
    Roken is goed voor de stress
      maandag 26 juni 2006 @ 18:09:55 #166
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_39257539
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef Tigereve het volgende:

[..]

Precies, een makkelijk voorbeeld is als je bijvoorbeeld vergeten bent je parachute open te trekken dan schakelt alles uit en ben je dood voordat je de grond ingeboord wordt. Dit is dan ook hartstilstand.

maandag 26 juni 2006 @ 20:08:19 #167
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39261950
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 22:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik kan iid niet naar een kroeg omdat er zoveel gerookt wordt , ik krijg het gelijk benauwd
    Maar dat is toch niet alleen door de sigaretten? Dat is toch ook door de drukkende warmte en rookmachines? Ik zal niet beweren dat sigaretten geen oorzaak zijn van het benauwde gevoel, maar ik geloof niet dat dat de enige oorzaak is.
    Miauw
    pi_39263204
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 20:08 schreef Lips het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet alleen door de sigaretten? Dat is toch ook door de drukkende warmte en rookmachines? Ik zal niet beweren dat sigaretten geen oorzaak zijn van het benauwde gevoel, maar ik geloof niet dat dat de enige oorzaak is.
    Rookmachines in de kroeg
      maandag 26 juni 2006 @ 20:51:38 #169
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_39263262
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 20:50 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Rookmachines in de kroeg
    ja die hebben wij in de kroeg ook
      maandag 26 juni 2006 @ 20:52:33 #170
    69621 DeRCT14
    Wat wordt hier verzwegen?!
    pi_39263301
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 13:50 schreef BlaineDeMono het volgende:
    Ik kots op rokers!

Zitten ze lekker hun gezondheid te verpesten met die kankerstokken,
    longkanker = no1 doodsoorzaak in Nederland, en de belastingbetaler draait
    weer op voor de zorgkosten die met dit asociale volk gemoeid zijn!

Echt walgelijk!

En dan altijd aankomen met die argumenten als : 'ja maar mijn opa
    rookte ook heel z'n leven en die is er 100 mee geworden hoor!'

Wat een crap!!!
    Daarom zit er ook zo fucking veel accijns op tabak.. 2e is een mening. 3e. Zulke mensen zijn er idd, maar dan is er weer het knuffelargument: "Sommige mensen sterven op hun 30e " SOMMIGEN ja. Iedereen is verschillend. Boeiend. Linkje btw waarom rokers asociaal zijn, 100% objectief?
    smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
    pi_39263310
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef WEST het volgende:

[..]

ja die hebben wij in de kroeg ook
    wij niet
    Vind t maar apart
    is t leuk ?
      maandag 26 juni 2006 @ 21:00:42 #172
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39263631
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 20:52 schreef Chrrris het volgende:

[..]

wij niet
    Vind t maar apart
    is t leuk ?
    Dat weet ik niet, mijn stamkroeg heeft zo'n ding gelukkig niet. Ik krijg er last van m'n ogen van!
    Miauw
    pi_39263721
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 21:00 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, mijn stamkroeg heeft zo'n ding gelukkig niet. Ik krijg er last van m'n ogen van!
    ja t lijkt mij ook vrij kut !
    Wil t weleens meemaken, mss heeft ook zijn leuke kanten
    dat je in een keer uit de rook een hele leuke jongen/meisje ziet verschijnen
    pi_39263744
    on topic, dan is roken toch ook kut
    Maar dan met nicotine erbij en kankerverwekkend effect
      maandag 26 juni 2006 @ 21:26:40 #175
    109533 MichielPH
    Let maar niet op mij.
    pi_39264539
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef AlttC het volgende:
    Volgens dit onderzoek zorgt een combinatie van roken en alcohol voor minder ongelukken dan wanneer iemand niet rookt en enkel drinkt. Mja, ik moet natuurlijk ook bronnen geven die wat minder fijn zijn voor de niet-rokers hè

Edit: Ik blijf er natuurlijk wel bij dat je beter geen van beiden kunt doen ^^
    Heb je ook gelezen wat je precies moet roken?

En men zit wel weer heerlijk te generaliseren. Niet iedere roker is asociaal en niet iedere niet-roker zit te zeiken over rokers.
    'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
    pi_39266675
    Emiel Ratelband is cool!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')