ja ga dan lekker naar de mcdonalds toe en in de rookvrije zone zitten. je weet dat er in het cafe gerookt wordt en je kiest er zelf voor om er heen te gaan, ga dan ook niet lopen klagen. Je kiest bewust voor om naar het cafe te gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dus mensen die er voor kiezen hun longen niet te verkankeren zouden naar geen enkel cafe kunnen gaan?
Het tast wel het argumentatie-vermogen aan, da's wetenschappelijk al vastgesteld, en ook in dit topic te aanschouwen.quote:
er wordt niks opgedrongen, je kiest er bewust zelf voor om in een cafe te zitten, dan moet je ook maar de consiquenties maar aanvaarden.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
Niemand kiest ervoor om tussen rokers te zitten (behalve dat tuig zelf),
dit wordt ONS (niet-rokers) slechts OPGEDRONGEN!!!
Als je nu had geklaagd over mensen die een sigaret opsteken terwijl jij net lekker in een restaurant zat te eten, had ik je groot gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandiziequote:Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
Niemand kiest ervoor om tussen rokers te zitten (behalve dat tuig zelf),
dit wordt ONS (niet-rokers) slechts OPGEDRONGEN!!!
precies..why ??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Waarom roken mensen?![]()
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn![]()
Ja, of speciale uitgaansgelegenheden voor rokers.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Misschien zou een omgekeerde situatie de oplossing zijn: stel er is een algeheel rookverbod, maar rokers willen toch ook wel eens kunnen feesten MET sigaret in de hand. Daar zouden dan speciale avonden voor moeten komen. Bijv. vrijdagavond voor rokers en de rest van de week voor niet-rokers. Is wel een goede verdeling dacht ik zo.
Blijf uit de cafés met je rook dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandizie
Waarom moet jij JOU WIL perse opleggen aan anderen?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Blijf uit de cafés met je rook dan.
Niet nieuwe cafés, nergens voor nodig..gewoon rookvrij maken die handel![]()
Krijg kanker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.
Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.
Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers![]()
Een roker kan net zo goed naast kankerverwekkende stoffen verspreiden ook stomdronken worden en lastig zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Lips het volgende:
Oh wat kan ik toch slecht tegen dit gezeik!!!
*steekt ondertussen een sigaret op*
Lekker gaan lopen mekkeren over rokende mensen in kroegen. Ik loop toch ook niet te zeveren over al die pubers die zich kompleet van de wereld zuipen en mij daarmee lastig vallen! Ze zweten en kunnen niet op hun benen staan door de alcohol dus vallen tegen iedereen aan, waardoor iedereen naar dat vieze zweet stinkt en als je geluk hebt val je zelf om tegen dat blondje naast je waardoor haar rode wijn over je kleren gaat. Om nog maar niet te beginnen over ruzies die ontstaan door een agressieve dronk!
Ik wil bij deze dan ook maar om alcoholvrije kroegen gaan zeuren...
Stel je toch niet zo aan met z'n allen. Een paar jaar geleden was er nog niks aan de hand en nu gaat iedereen een beetje lopen zeiken. Al die pubers jaloers dat ze onder de 16 niet mogen roken???
Dat wil nog niet zeggen dat het goed was. Tijd voor verandering, er is al verandering om het rookvrij te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.
Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.
Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers![]()
Je kan ook uitgaan zonder een peuk bij je.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom moet jij JOU WIL perse opleggen aan anderen?
Laat de cafe eigenaren dat lekker zelf bepalen. Niemand dwingt jou om hun tenten te bezoeken.
Ik draai er nog eens rustig een shaggie bij, om dit TVP rustig uit te kunnen lezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
Ik zou zeggen, surf naar google, typ de sleutelwoorden "roken", "fok!" en "KLB" in, en je hebt de mening van zo ongeveer heel het forum over roken.
Mên, dit is nou onderhand al zo'n uitgekauwd onderwerp..
geef je geen ongelijkquote:Op zondag 25 juni 2006 14:51 schreef Roellio het volgende:
Roken is heerlijk.
Ik weet dat het smerig is, het stinkt en je gaat er dood van.
Maar het is zóóó lekker!
Rokers spenderen meer in het café. Heb je een feestje bij iemand waar binnen niet gerookt mag worden? Waar is het het gezelligst? Buiten, waar wél gerookt wordt.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:49 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Je kan ook uitgaan zonder een peuk bij je.
Het is niet alleen míjn wil, maar als de meerderheid hier zo over denkt/gaat denken dan hebben de café eigenaren er belang bij dat het rookvrij wordt![]()
Met de accijnzen die wij rokers betalen wordt dat meer dan vergoed, knuppel. En doden kosten niets. Daarnaast mag je wel een bron geven van die doodsorzaak no 1, als je zoiets blaat.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:50 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik kots op rokers!![]()
Zitten ze lekker hun gezondheid te verpesten met die kankerstokken,
longkanker = no1 doodsoorzaak in Nederland, en de belastingbetaler draait
weer op voor de zorgkosten die met dit asociale volk gemoeid zijn!
Echt walgelijk!![]()
En dan altijd aankomen met die argumenten als : 'ja maar mijn opa
rookte ook heel z'n leven en die is er 100 mee geworden hoor!'
Wat een crap!!!![]()
Doodsoorzaak 1 is en blijft altijd : Hartstilstand.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met de accijnzen die wij rokers betalen wordt dat meer dan vergoed, knuppel. En doden kosten niets. Daarnaast mag je wel een bron geven van die doodsorzaak no 1, als je zoiets blaat.
Ik val niemand lastig met mijn sigaretje, dus niet zo zeiken.
Mensen die dronken tegen me aan lopen zijn schadelijk voor m'n humeur. Van een slecht humeur kan je hartklachten krijgen... dus schadelijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:36 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Een roker kan net zo goed naast kankerverwekkende stoffen verspreiden ook stomdronken worden en lastig zijn.
en daarmee is nog niet gezegd dat je schadelijk bent voor een ander.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Rokers spenderen meer in het café. Heb je een feestje bij iemand waar binnen niet gerookt mag worden? Waar is het het gezelligst? Buiten, waar wél gerookt wordt.
Ik heb vorige week bij de huisarts een artikel hierover zitten lezen, kan me zo het blad niet meer herinneren. Maar het komt er inderdaad op neer dat het funest zou zijn voor de staatskas als iedereen zou stoppen met roken.quote:Doodsoorzaak 1 is en blijft altijd : Hartstilstand.
Roken kost de staat jaarlijk rond de 12 miljard. De accijnzen brengen jaarlijks 18 miljard op. Tel uit je winst. De staat wil ook helemaal niet dat de mensen stoppen met roken, net zo als de staat wil dat iedereen auto blijft rijden.
Een rookvrije staat betekend dat iedereen 60% belasting moet gaan betalen. Vindt ik ook best.
Iemand die rookt voordat hij in de auto stapt veroorzaakt meestal geen dodelijke ongevallen. Ook niet als hij al een half pakje op heeft.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Mensen die dronken tegen me aan lopen zijn schadelijk voor m'n humeur. Van een slecht humeur kan je hartklachten krijgen... dus schadelijk.
Wat mij gewoon het meeste stoort is dat mensen maar blijven zeuren over rokers. Ik ben zelf (naar mijn idee) een redelijk sociale roker. Ik rook niet bij niet-rokers thuis of in de auto waar niet-rokers bij zijn (tenzij geen probleem). Op veel plaatsen mag al niet meer gerookt worden en daar houd ik me netjes aan. Die ene keer dat ik op het station kom ga ik netjes bij de rokerspaal staan etc. De rokers moeten zich door wet- en regelgeving al een heel stuk aanpassen. Is het dan echt nodig om ook nog te gaan lopen zeiken over roken in kroegen??? Die schorre stem, droge strot en dat gehoest krijg je ook wel van het overmatig alcoholgebruik, het schreeuwen boven de muziek uit en het inademen van de rook van rookmachines. Dus ga nu niet met z'n allen doen alsof rokers jullie tere lichaamsdelen vernielen.
Als ik geen zin heb in dronken mensen dan blijf ik wel thuis, als jullie geen zin hebben in rokers, blijf dan vooral niet in mijn huis!![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Rokers spenderen meer in het café. Heb je een feestje bij iemand waar binnen niet gerookt mag worden? Waar is het het gezelligst? Buiten, waar wél gerookt wordt.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:25 schreef Lips het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zekers waar!! Zo leuk dat dan zelfs de niet-rokers buiten komen staan want het is binnen zo saai!
[..]
Ik heb vorige week bij de huisarts een artikel hierover zitten lezen, kan me zo het blad niet meer herinneren. Maar het komt er inderdaad op neer dat het funest zou zijn voor de staatskas als iedereen zou stoppen met roken.
Jawel, de rokers zitten buiten , ergo ---> rokers [b]zijn[b] gezelliger. Kan je van een niet rokende kanker zuiper niet zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Buiten leuker? Dan hoeft er nog steeds niet gerookt te worden.
Heeft weinig met de gezelligheid te maken
Hahahaha. Wat een flauwekul.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En hoe voelde je jetoen?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Helemaal dat van die niet rokers die erbij komen staan.
Wel eens een feestje gehad bij zo'n Nazi - Anti - Roker. Je weet wel, zo'n teringlijer die zelf vroeger 2 tot 3 pakjes per dag rookte. Het was buiten zoveel gezelliger dat hij op een gegeven moment alleen in de kamer zat en na 1 uur naar buiten kwam om te melden dat we binnen ook nog wel mochten roken![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Lips het volgende:
Oh wat kan ik toch slecht tegen dit gezeik!!!
*steekt ondertussen een sigaret op*
Lekker gaan lopen mekkeren over rokende mensen in kroegen. Ik loop toch ook niet te zeveren over al die pubers die zich kompleet van de wereld zuipen en mij daarmee lastig vallen! Ze zweten en kunnen niet op hun benen staan door de alcohol dus vallen tegen iedereen aan, waardoor iedereen naar dat vieze zweet stinkt en als je geluk hebt val je zelf om tegen dat blondje naast je waardoor haar rode wijn over je kleren gaat. Om nog maar niet te beginnen over ruzies die ontstaan door een agressieve dronk!
Ik wil bij deze dan ook maar om alcoholvrije kroegen gaan zeuren...
Stel je toch niet zo aan met z'n allen. Een paar jaar geleden was er nog niks aan de hand en nu gaat iedereen een beetje lopen zeiken. Al die pubers jaloers dat ze onder de 16 niet mogen roken???
Je draait er omheen, het komt er gewoon op neer dat rokers egoistische mensen zijn die graag de lucht van iemand anders verkankeren. Van mij mogen ze allemaal dood gaan, hebben wij mooi geld over om de vergrijzing tegen te gaanquote:Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ga dan lekker naar de mcdonalds toe en in de rookvrije zone zitten. je weet dat er in het cafe gerookt wordt en je kiest er zelf voor om er heen te gaan, ga dan ook niet lopen klagen. Je kiest bewust voor om naar het cafe te gaan.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Je draait er omheen, het komt er gewoon op neer dat rokers egoistische mensen zijn die graag de lucht van iemand anders verkankeren. Van mij mogen ze allemaal dood gaan, hebben wij mooi geld over om de vergrijzing tegen te gaan![]()
Wat een schuine vergelijking.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Iemand die rookt voordat hij in de auto stapt veroorzaakt meestal geen dodelijke ongevallen. Ook niet als hij al een half pakje op heeft.
Een drinker die pas een half kratje op heeft veroorzaakt meestal wél dodelijke ongevallen. Dus kan je beter een sigaret opsteken in de kroeg als een glas bier leegzuipen.
Ben zeer benieuwd wat jij precies als onzin wilt bestempelen en waar ik in mijn tekst een conclusie trek. Ik wacht dus vol spanning op je onderbouwing.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef IshQ het volgende:
Wat een onzin kraam jij uit zeg! Al die vergelijkingen en conclusies die je trekt
Aangezien het nu opeens over over de schade van alcohol gaat wil ik graag maar weer eens vermelden dat alcohol officieel onder harddrugs valt en tabak niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Chrrris het volgende:
heel verhaal dat ik niet volg over schade's van alcohol en roken
Ik denk dat hij bedoelt dat die vergelijking die werd gemaakt niet klopt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Aangezien het nu opeens over over de schade van alcohol gaat wil ik graag maar weer eens vermelden dat alcohol officieel onder harddrugs valt en tabak niet.
Ik ga maar eens een joint draaien! Iemand last van??
Top 10 doodsoorzaken wereldwijdquote:Op zondag 25 juni 2006 16:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Doodsoorzaak 1 is en blijft altijd : Hartstilstand.
Roken kost de staat jaarlijk rond de 12 miljard. De accijnzen brengen jaarlijks 18 miljard op. Tel uit je winst. De staat wil ook helemaal niet dat de mensen stoppen met roken, net zo als de staat wil dat iedereen auto blijft rijden.
Een rookvrije staat betekend dat iedereen 60% belasting moet gaan betalen. Vindt ik ook best.
Krijg je vanzelf van die tyfus mongolen die hier topics gaan openen of er niet aub meer mensen kunnen gaan roken omdat ze toch wel hun uitkering missen.
Dan doe ik wel roken en spa drinken!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:42 schreef AlttC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat die vergelijking die werd gemaakt niet klopt.
Degene zei dat het beter is om te roken, dan om bier te drinken in een café. Maar je kan toch ook roken én bier drinken, of niet roken 'en geen bier drinken (neem je iets anders, Cola ofzo ik noem maar wat).
Zelfs als het dat niet doetquote:Op zondag 25 juni 2006 17:52 schreef Chrrris het volgende:
als het inderdaad zuiverend werkt zoals die reclame beweerd![]()
Das helaas waar, momenteel hou ik het daarom dan ook bij water of melkquote:
Ik kan iid niet naar een kroeg omdat er zoveel gerookt wordt , ik krijg het gelijk benauwdquote:Op zondag 25 juni 2006 22:06 schreef TwinHype het volgende:
[afbeelding] check opschrift op mijn shirt!![]()
Ben zelf roker hoor... (steek er nog even eentje op) en vraag idd altijd netjes of iemand er last van heeft als ik er een opsteek. Zie mezelf dan ook niet als asociaal.![]()
Verder vind ik het altijd een beetje dubbel: niet-rokers klagen altijd over sigaretten-rook, maar je hoort ze nooit over de dieselstank van bussen en vrachtwagens, terwijl dat die lucht vele malen erger is, en veel schaderlijker voor de gezondheid.![]()
Een ander onderwerp waar je de "moraalridders" onder de nietrokers nooit over hoort is alcohol gebruik: bij 1 op de 5 verkeersdoden is alcohol in het spel, en 2600 gewonden doordat mensen met alcohol op achter het stuur kruipen.![]()
Geen excuus hoor, maar als je dan toch bezorgd bent om je gezondheid door opzettelijkgedrag van anderen, fik dan ook even de alcomobilisten af. De kans dat je het overleeft wanneer je met zo'n figuur in aanraking komt is aanmerkelijk kleiner dan dat je een keertje meerookt.![]()
Enneh... als je echt zo'n hekel hebt aan meeroken, dan ga je natuurlijk ook NOOIT naar de kroeg, en zal de eerste keer dat je daar binnenkomt zijn als het rookverbod er door is....![]()
Maar mensen met bv. astma roken door jullie kankerrook wel mee, bitch!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met de accijnzen die wij rokers betalen wordt dat meer dan vergoed, knuppel. En doden kosten niets. Daarnaast mag je wel een bron geven van die doodsorzaak no 1, als je zoiets blaat.
Ik val niemand lastig met mijn sigaretje, dus niet zo zeiken.
wat je zegt ben je zelfquote:Op zondag 25 juni 2006 22:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
................
Nogmaals: roken is alleen voor DOMME mensen (Emiel Ratelband - citaat)!!!
Bullshit, het blijft HartStilStand.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Top 10 doodsoorzaken wereldwijd
Friday 26 May 2006, medicalfacts.nl
1. Hartziekte
2. CVA
3. Longkanker
Dat neemt nog niet weg dat het een belangrijke oorzaak is voor dood.
Je rekent dus ook niet de mensen mee die hieraan de staat veel geld kosten.
Ik denk niet dat je de conclusie kan trekken dat de staat niet wil dat men stopt met roken.
Rook reclames hebben we immers niet meer die toch mee hebben gewerkt aan een imago bij roken
Vind het wel slim, het is bedoeld lijkt me om het roken te remmen via accijns..gebeurt dit niet dan betalen ze mee aan de schade die ze aanrichten (, mensen krijgen slechtere conditie en verhoogde kans op kanker)
Precies, een makkelijk voorbeeld is als je bijvoorbeeld vergeten bent je parachute open te trekken dan schakelt alles uit en ben je dood voordat je de grond ingeboord wordt. Dit is dan ook hartstilstand.quote:Op maandag 26 juni 2006 06:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bullshit, het blijft HartStilStand.
Wat er ook gebeurd, je hart moet toch eerst stoppen voordat je echt dood bent.
Kogel in je kop? Doodsoorzaak wordt vermeld als HartStilStand.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef Tigereve het volgende:
[..]
Precies, een makkelijk voorbeeld is als je bijvoorbeeld vergeten bent je parachute open te trekken dan schakelt alles uit en ben je dood voordat je de grond ingeboord wordt. Dit is dan ook hartstilstand.
![]()
Maar dat is toch niet alleen door de sigaretten? Dat is toch ook door de drukkende warmte en rookmachines? Ik zal niet beweren dat sigaretten geen oorzaak zijn van het benauwde gevoel, maar ik geloof niet dat dat de enige oorzaak is.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik kan iid niet naar een kroeg omdat er zoveel gerookt wordt , ik krijg het gelijk benauwd
Rookmachines in de kroegquote:Op maandag 26 juni 2006 20:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet alleen door de sigaretten? Dat is toch ook door de drukkende warmte en rookmachines? Ik zal niet beweren dat sigaretten geen oorzaak zijn van het benauwde gevoel, maar ik geloof niet dat dat de enige oorzaak is.
ja die hebben wij in de kroeg ookquote:
Daarom zit er ook zo fucking veel accijns op tabak.. 2e is een mening. 3e. Zulke mensen zijn er idd, maar dan is er weer het knuffelargument: "Sommige mensen sterven op hun 30equote:Op zondag 25 juni 2006 13:50 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik kots op rokers!![]()
Zitten ze lekker hun gezondheid te verpesten met die kankerstokken,
longkanker = no1 doodsoorzaak in Nederland, en de belastingbetaler draait
weer op voor de zorgkosten die met dit asociale volk gemoeid zijn!
Echt walgelijk!![]()
En dan altijd aankomen met die argumenten als : 'ja maar mijn opa
rookte ook heel z'n leven en die is er 100 mee geworden hoor!'
Wat een crap!!!![]()
Dat weet ik niet, mijn stamkroeg heeft zo'n ding gelukkig niet. Ik krijg er last van m'n ogen van!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:52 schreef Chrrris het volgende:
[..]
wij niet
Vind t maar apart![]()
is t leuk?
ja t lijkt mij ook vrij kut !quote:Op maandag 26 juni 2006 21:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, mijn stamkroeg heeft zo'n ding gelukkig niet. Ik krijg er last van m'n ogen van!
Heb je ook gelezen wat je precies moet roken?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef AlttC het volgende:
Volgens dit onderzoek zorgt een combinatie van roken en alcohol voor minder ongelukken dan wanneer iemand niet rookt en enkel drinkt. Mja, ik moet natuurlijk ook bronnen geven die wat minder fijn zijn voor de niet-rokers hè
Edit: Ik blijf er natuurlijk wel bij dat je beter geen van beiden kunt doen ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |