quote:
Verrek, jij bent een vrouw!quote:
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk het erge is natuurlijk, dat er straks nog een kind uit dat mormel komt ook.
Dat vind ik nou echt triest.
Maar tot die tijd is het wel erg lachwekkend
Wie de neuk is Moniek?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Om het even wat overzichtelijker te maken voor de mensen die zojuist in het topic zijn binnengekomen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Om het even wat overzichtelijker te maken voor de mensen die zojuist in het topic zijn binnengekomen:
[afbeelding]
Trouw me.quote:
Vivi noemt anderen in R&P ook zeikerds, kneuzen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?
En ze gaat het kind Astadoria noemen!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is al een keer eerder zwanger geweest..
Vraag aan moeders en zwangere vrouwen...H
Dat staat er nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ze gaat het kind Astadoria noemen!
En ik kan ook bierdrinkenquote:
Zoekmachines geven er geeneens hits op. Wat een SOA naam...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, dat gaat Ron_Jeremy doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goh, zij heeft anders tot in den treure uitgelegd hoe en wat. En dan kan je haar daar opeens niet meer op afrekenen? Let wel ze komt uit 1971 en gaat dan vreemden op een forum vertellen wat ze elke week uitspookt met welke kerel, wat er in haar omgaat en hoe ze de wereld ziet. Ja, logisch dat ze dan op een gegeven moment wordt uitgekotst omdat mensen haar zien zoals ze is; een labiel zwakzinnig wijf met een kinderwens dat indruist tegen elk biologisch principe.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?
Godsamme, dat gepost in dat gesloten topic.quote:
Tnx!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Owja, nou weet ik het weer. Het worden soms wat veel namen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |