quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting:
-Vivi heeft BBQ gestolen
-Marvin heeft dat gezien, heeft ook foto's van door Vivi ontvreemde winkelwagentjes
-Vivi heeft kloon gemaakt genaamd ChiaraRoma om zichzelf te verdedigen
-Henk is de ex van Vivi en impotent, aldus Vivi
-Klaas-Jan aka Henk 2 is de vader van het nog te geboren moeten worden kind van Vivi
-Theo is een andere vent uit Vivi's leven
Kan dit in de OP? Eventuele aanvullingen welkom.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
ChiaraRoma Bambi Vivi had een barbecue gejat en winkelwagentjes, want starvin had dat gezien en toen ging ze erover klagen dat mensen haar niet lief vonden, want dat is in haar toestand niet bevordelijk. Die toestand is dat ze sperma gestolen heeft van Henk2, waarvan we eerst dachten dat het Theo was, maar die had het topic doorgegeven aan Henk, het is dus Klaas-Jan en nu zat Vivi Henk aan de telefoon uit te schelden, terwijl ze aan de tweede fles rose was begonnen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Om het even wat overzichtelijker te maken voor de mensen die zojuist in het topic zijn binnengekomen:
HuHu: klik om te vergroten.
quote:
quote:
quote:
quote:
De homo's. Gelukkig hebben we popcorn!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangen. Stelletje gore spelbrekers.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangen. Stelletje gore spelbrekers.
ROFLWAGENTJE!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk is 'OMG! WTF! BBQ' ook best toepasselijk hier.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, Klaas-Jan werd ook wel eens Henk2 genoemd, maar da's te verwarrend. Theo is alleen degene die de topics op FOK! over Henk heeft ontdekt.
Henk = ex
Klaas-Jan/Henk2 = pappie
Theo = niet belangrijk.
Zo, zijn we allemaal bij?
Ik wilde hem net zelf nog een keer gaan posten, bij wijze van TVP.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef kanaiken het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan DaMart, hier nog maar eens.
TVWquote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef eL. het volgende:
TVW.
Jij ging wegquote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde hem net zelf nog een keer gaan posten, bij wijze van TVP.
Nou ja, bij deze alsnog de tvp dus
Ah, dat is nog maar de vraag.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Modus het volgende:
Die HENK-pissig is toch gewoon een kloon van 1 van de mensen die hier meeposten.
Duh. Je maakt mij niet wijs dat Henk toevallig nét vandaag Fok ontdekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Modus het volgende:
Die HENK-pissig is toch gewoon een kloon van 1 van de mensen die hier meeposten.
dat arme kind gaat over een paar jaar heel PUB volspammen overzijn of haar gestoorde moederquote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk het erge is natuurlijk, dat er straks nog een kind uit dat mormel komt ook.
Dat vind ik nou echt triest.
Maar tot die tijd is het wel erg lachwekkend
Is goed hoor flugeltje.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef flugeltje het volgende:
Nou kom op mensen, geen bagger in dit topic, we proberen hier een serieuze discussie te voeren...
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting:
-Vivi heeft BBQ gestolen
-Marvin heeft dat gezien, heeft ook foto's van door Vivi ontvreemde winkelwagentjes
-Klaas-Jan aka Henk 2 is de vader van het nog te geboren moeten worden kind van Vivi
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef flugeltje het volgende:
Nou kom op mensen, geen bagger in dit topic, we proberen hier een serieuze discussie te voeren...
Wel! Dankzij Theo!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Duh. Je maakt mij niet wijs dat Henk toevallig nét vandaag Fok ontdekt.
Het was Starvin niet Marvin..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting:
-Vivi heeft BBQ gestolen
Ik stel voor dat ons beider posts in de OP komen, ter behoeve van volledigheid én duidelijkheid.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
ChiaraRoma Bambi Vivi had een barbecue gejat en winkelwagentjes, want starvin had dat gezien en toen ging ze erover klagen dat mensen haar niet lief vonden, want dat is in haar toestand niet bevordelijk. Die toestand is dat ze sperma gestolen heeft van Henk2, waarvan we eerst dachten dat het Theo was, maar die had het topic doorgegeven aan Henk, het is dus Klaas-Jan en nu zat Vivi Henk aan de telefoon uit te schelden, terwijl ze aan de tweede fles rose was begonnen.
aka bambiquote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Ole het volgende:
Vivi,aka Vivienne aka Bella aka ChiaraRoma..
Sorry, het komt door die southpark episode.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Het was Starvin niet Marvin..
OPLETTUH!!!
Ennuh ja dat vind ik echt sneu.. Een kindje..
Een damequote:Op zaterdag 15 april 2006 17:11 schreef Vivi het volgende:
Maar als ik zoek op msn spaces vind ie dus nooit iets...zelfs als ik op mn eigen naam zoek niet en ik heb toch echt een space![]()
En ja het gaat echt om een vriendIk ben zelf een dame nml
Een zeer labiele moeder die perse een kind wil zodat ze niet meer alleen hoeft te zijn en een zeer labiele vader die het kind totaal niet wil en zelfs zelfmoord wil plegen omdat het kind eraan komt, ja, dat vind ik serieus diep- en dieptriest.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk het erge is natuurlijk, dat er straks nog een kind uit dat mormel komt ook.
Wat hebben jullie vrouwen toch met voortplanten.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een zeer labiele moeder die perse een kind wil zodat ze niet meer alleen hoeft te zijn en een zeer labiele vader die het kind totaal niet wil en zelfs zelfmoord wil plegen omdat het kind eraan komt, ja, dat vind ik serieus diep- en dieptriest..
Vivi's eierstokken rammelde al heel lang en Klaas-Jan is gewoon de pineut. Heel triest en extreem egoistisch..
tis het enige dat ze kunnenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat hebben jullie vrouwen toch met voortplanten.![]()
Ze is al een keer eerder zwanger geweest..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een zeer labiele moeder die perse een kind wil zodat ze niet meer alleen hoeft te zijn en een zeer labiele vader die het kind totaal niet wil en zelfs zelfmoord wil plegen omdat het kind eraan komt, ja, dat vind ik serieus diep- en dieptriest..
Vivi's eierstokken rammelde al heel lang en Klaas-Jan is gewoon de pineut. Heel triest en extreem egoistisch..
U zei?quote:
Nietus, ik kan ook nepboeren laten.quote:
quote:
Verrek, jij bent een vrouw!quote:
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie de neuk is Moniek?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Om het even wat overzichtelijker te maken voor de mensen die zojuist in het topic zijn binnengekomen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Trouw me.quote:
Vivi noemt anderen in R&P ook zeikerds, kneuzen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?
En ze gaat het kind Astadoria noemen!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is al een keer eerder zwanger geweest..
Vraag aan moeders en zwangere vrouwen...H
Dat staat er nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ze gaat het kind Astadoria noemen!
En ik kan ook bierdrinkenquote:
Zoekmachines geven er geeneens hits op. Wat een SOA naam...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, dat gaat Ron_Jeremy doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goh, zij heeft anders tot in den treure uitgelegd hoe en wat. En dan kan je haar daar opeens niet meer op afrekenen? Let wel ze komt uit 1971 en gaat dan vreemden op een forum vertellen wat ze elke week uitspookt met welke kerel, wat er in haar omgaat en hoe ze de wereld ziet. Ja, logisch dat ze dan op een gegeven moment wordt uitgekotst omdat mensen haar zien zoals ze is; een labiel zwakzinnig wijf met een kinderwens dat indruist tegen elk biologisch principe.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?
Godsamme, dat gepost in dat gesloten topic.quote:
Tnx!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Owja, nou weet ik het weer. Het worden soms wat veel namen.quote:
Nee, verkeerd gezien. Gelukkig vindt ze het zelf ook een hondennaam.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ons beider posts in de OP komen, ter behoeve van volledigheid én duidelijkheid.
Ja sorryquote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Godsamme, dat gepost in dat gesloten topic.
Yups. Ik mag hopen dat er in Vivi's omgeving mensen zijn die zich drukmaken om dat kind straks. Want wat als het toch wel heel veel werk blijkt, zo'n kindquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op donderdag 13 juni 2002 15:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoef een man maar aan te kijken en ik ben al zwanger! [afbeelding] Maarreh, gewoon doorgaan [afbeelding]
Je bent geweldig.quote:
Zo mag ik het zien.quote:
Nouja nu hoeft ze iig zelf geen BBQ's en winkelwagentjes meer te jatten, daar heeft ze dan mini-Vivi voor!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Yups. Ik mag hopen dat er in Vivi's omgeving mensen zijn die zich drukmaken om dat kind straks. Want wat als het toch wel heel veel werk blijkt, zo'n kindEn dat het in de weg loopt
En je er rekening mee moet houden
En je niet meer aan jezelf toekomt
![]()
Zit er al in.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vergeet het duidelijke organogram niet...
Ik zal maar geen grap maken over 'vivisectie'.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dat door het geschud de bal in het doel van Portugal rolt en Nederland een ronde verder is natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef MUUS het volgende:
Dadelijk wordt het heel licht buiten, gaat de hemel open en komt God ons vertellen dat het allemaal niet waar is en dat hij gewoon een beetje wilde fucken in zijn antfarm.
Gewoon in het winkelwagentje de galerij af.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Yups. Ik mag hopen dat er in Vivi's omgeving mensen zijn die zich drukmaken om dat kind straks. Want wat als het toch wel heel veel werk blijkt, zo'n kindEn dat het in de weg loopt
En je er rekening mee moet houden
En je niet meer aan jezelf toekomt
![]()
Mini-Viviquote:Op zondag 25 juni 2006 17:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja nu hoeft ze iig zelf geen BBQ's en winkelwagentjes meer te jatten, daar heeft ze dan mini-Vivi voor!
Dat kun jij ook doen, luie hond.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Vergeet deze niet in de OP te zetten.
Voortplantingskansen worden ook gelijk gedecimeerd, ik zie hier voordelen!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
Grote kans dat ze dikke ruzie hebben gehad, Vivi nu depressief en hysterisch is en zichzelf probeert te wurgen met haar draadloze telefoon.
Dit lijkt teveel op mini-MUUS.quote:
Ja sorry ik ben een vlegelquote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |