jullie laten me steeds lachen!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]Misschien kunnen ze samen gaan BBQ-en?
Ja en Theo dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]Misschien kunnen ze samen gaan BBQ-en?
maar wie is dan de papaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef yvonne het volgende:
Ja, hé, ho hu,
ik dacht dat Henk en Vivi nu samen papa en mama gingen spelen!
En nu is misschien Vivi zijn nummer wel kwijt
Ja god, stop hem in een winkelwagentje of zo...quote:
Theo toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef teamlead het volgende:
ehm..
[..]
maar wie is dan de papa
Henk is toch degene die een mep met een strijkijzer kreeg
Ik moet eigenlijk nog wat klusjes doen, maar dit is boeiender.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
OMG
Hier laat ik desnoods dat hele voetbal straks voor lopen
De papa noemen we Klaas-Jan.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef teamlead het volgende:
ehm..
[..]
maar wie is dan de papa
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik bedoel, dankzij Vivi, weet ik precies waar Henk woont, hoe Henk eruit ziet, zelfs zijn echte naam, en dat Henk dus niet alleen een slappe lul is, maar er ook 1 heeft.
En toen impotent werdquote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef teamlead het volgende:
ehm..
[..]
maar wie is dan de papa
quote:Ik heb zo eens een beetje alle topics gelezen en ik vind dat jullie smullen van Vivi's verhalen, maar er dan op deze manier mee af te rekenen, terwijl ze zwanger is en al genoeg aan haar hoofd heeft, sorry, maar dat vind ik onmenselijk gedrag.
quote:
Daarvoor moet je bij starvin zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:54 schreef Roquefort het volgende:
Maar "Henk", terug ontopic, hoe zit het volgens jou met de barbecue en de winkelwagentjes voor de deur bij "Bella"?
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef CannaTime het volgende:
Wat een kuttopic, slotje ofzo? Ik ga me niet druk maken omdat een een of andere teef zwanger is en gedist word, damn! Wat denk je zelf?
Hoi... dit forum is niet voor jou alleen. Er zijn anderen die het wel leuk vinden, en daarvoor blijft het open.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef CannaTime het volgende:
Wat een kuttopic, slotje ofzo? Ik ga me niet druk maken omdat een een of andere teef zwanger is en gedist word, damn! Wat denk je zelf?
Je bedoeld: "d'r in een winkelwagentje van een berg af te duwen".quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef MUUS het volgende:
Dan zal het nu wel een kwestie van tijd zijn voordat de aanstaande vader FOK! heeft ontdekt.
En díe zal blij zijn met alles wat er over hem is verteld (en verwijderd en verteld en verwijderd en verteld....). Die zal waarschijnlijk in staat zijn om Vivi d'r strot af te knijpen.
Ja mensen vinden het leuk ja. Lees de TT nog maar eens, LEEDVERMAAK.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoi... dit forum is niet voor jou alleen. Er zijn anderen die het wel leuk vinden, en daarvoor blijft het open.
Doei.
Dat komt ook best..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef MUUS het volgende:
Dan zal het nu wel een kwestie van tijd zijn voordat de aanstaande vader FOK! heeft ontdekt.
En díe zal blij zijn met alles wat er over hem is verteld (en verwijderd en verteld en verwijderd en verteld....). Die zal waarschijnlijk in staat zijn om Vivi d'r strot af te knijpen.
Trut... die had ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ja mensen vinden het leuk ja. Lees de TT nog maar eens, LEEDVERMAAK, stomme trut.
feestje bij moniekquote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef HENK-pissig het volgende:
Je doet niet eens je best om verantwoordign af te leggen. Zoals gewoonlijk ontvlucht je het geheel maar weer. Net zoals op dat feestje bij Moniek, je bent gewoon bang dat mensen je zien zoals je bent. Schaam jij je daar dan zo erg voor dat je dan maar stante pede overal weg wilt als iets niet gaat zoals jij het wilt?
Ik dacht dat henk de vader werdquote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef MUUS het volgende:
HuHu een trut noemen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ja mensen vinden het leuk ja. Lees de TT nog maar eens, LEEDVERMAAK.
Jij gaat het ver schoppen in het leven.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef CannaTime het volgende:
stomme trut.
Wie is dan hoftedomme Theo?!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
De papa noemen we Klaas-Jan.
Henk is degene wiens gezicht werd opengehaald door Vivi..
ene klaas-jan blijkbaarquote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat henk de vader werd
Wie is dan de vader?!
Ja, ik dacht dat Theo Henk2 was, maar het blijkt Klaas-Jan te zijn.quote:
Nah ja, hij is Klaas-Jan gedoopt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat henk de vader werd
Wie is dan de vader?!
quote:
omgquote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]Heb ik toch verteld! Hoe ie wanhopig aan z'n slurf lag te trekken en dat ik 2 (!!) vingers in z'n jeweetwel moest proppen wilde het lukken..
Na een uur
Hij was ook passioneel. Met koken enzo, en bier drinken
Niemand, een vriend van Henk, maar niet iemand die met zijn zaadstengel in Vivi heeft gezeten, voor zo ver ik weet.quote:
Stomme trut!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef CannaTime het volgende:
Ik moet echt sneller gaan editten, anders zet ik mezelf echt nog een keer voor lul!
"preview"quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef CannaTime het volgende:
Ik moet echt sneller gaan editten, anders zet ik mezelf echt nog een keer voor lul!
Ja, hoewel ik vermoed dat Klaas-Jan en Theo één en dezelfde persoon zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef HuHu het volgende:
Maar even alles op een rijtje: Klaas-Jan is 'de vader'. Henk is een ex. Henk2 blijkt een zekere Theo te zijn, tevens ex?
Hoor wie het zegt, jezelf vernoemen naar een haarbal met een iq van een baksteen.quote:
Je kan ook vragen of ze het voor je willen editten..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef CannaTime het volgende:
Als is de edit nog zo snel... de quote, die achterhaald hem wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef CannaTime het volgende:
Neh, Klaas-Jan werd ook wel eens Henk2 genoemd, maar da's te verwarrend. Theo is alleen degene die de topics op FOK! over Henk heeft ontdekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef HuHu het volgende:
Maar even alles op een rijtje: Klaas-Jan is 'de vader'. Henk is een ex. Henk2 blijkt een zekere Theo te zijn, tevens ex?
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als is de edit nog zo snel... de quote, die achterhaald hem wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |