Nou meid ik kan je verhalen vertellenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef rival het volgende:
hehe, ben ff bezig geweest maar ben nu helemaal op de hoogte!.. dit is echt leuk, ik wist niet dat fok zo een sensatieforum was
whahaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat je het BBQ-worstje in je mond neemt en vervolgens de mayonaise ergens anders smeert.
Moest ze die vingers en dan in houden? En werd hij niet slap als ze die vingers er weer uit haalde?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ho,ho zoals je in 'Bambi's' topic kon lezen lukte dat wel hoor. Als ze twee vingers in zijn anus duwde en de boel flink stimuleerde.
Oh ja, ik heb die info automatisch gedelete ws, bedankt voor het herstellen van de verloren gegane dataquote:Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ho,ho zoals je in 'Bambi's' topic kon lezen lukte dat wel hoor. Als ze twee vingers in zijn anus duwde en de boel flink stimuleerde.
Misschien zaten er nog wat restjes op die BBQ en heeft ze hem daarom meegenomen. Thuis in de berging wat hitsige bewegingen met haar doos over dat rooster maken en dan negen maanden later The Fly baren.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat je het BBQ-worstje in je mond neemt en vervolgens de mayonaise ergens anders smeert.
Ik wil er niet eens aan denken.
Ik vond die code ook moeilijk hoor..quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef HENK-pissig het volgende:
Bel me anders even, mits je mijn nummer nog hebt.
Nou Vivienne, het is me wel duidelijk hoe labiel je echt bent. Theo wees mij op dit gebeuren op internet en ik schrok me kapot. Het doet me goed om te zien dat alles wat jij doet een back fire heeft. Ik heb je bijgestaan met je moeilijke problemen omtrent je moeder, ik stond voor je klaar als je me belde in het holst van de nacht. En wat blijft er als dank over: zwaarlijvigheid en impotentie op een openbaar discussieplatform.
Ik begrijp niet dat ik me ooit met jou heb ingelaten en kan dan ook wel de haren van mijn hoofd afrukken uit totale onmacht. Bella, ik heb je al vaker gezegd om hulp te zoeken en altijd probeer je weer de sterke onafhankelijk vrouw te spelen. Zie je niet in dat dit totaal mislukt en je niet alleen jezelf kwetst maar ook de mensen om je heen?
Nou Vivienne, het is me wel duidelijk hoe labiel je echt bent. Theo wees mij op dit gebeuren op internet en ik schrok me kapot. Het doet me goed om te zien dat alles wat jij doet een back fire heeft. Ik heb je bijgestaan met je moeilijke problemen omtrent je moeder, ik stond voor je klaar als je me belde in het holst van de nacht. En wat blijft er als dank over: zwaarlijvigheid en impotentie op een openbaar discussieplatform.
Ik begrijp niet dat ik me ooit met jou heb ingelaten en kan dan ook wel de haren van mijn hoofd afrukken uit totale onmacht. Bella, ik heb je al vaker gezegd om hulp te zoeken en altijd probeer je weer de sterke onafhankelijk vrouw te spelen. Zie je niet in dat dit totaal mislukt en je niet alleen jezelf kwetst maar ook de mensen om je heen?
Misschien even je emailadres afschermen in je profiel?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef HENK-pissig het volgende:
hoe doe ik dat????quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien even je emailadres afschermen in je profiel?
Boven in wijzig profiel en dan mailadres tonen op nee zetten!quote:
Is Theo de aanstaande vader?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef milagro het volgende:
Mogen we wat meer info over Theo,
Ik ga mijn kind ophalen van kampeerweekendje weg
Ik lees het straks wel, dank je alvast
ff op de valreep, je echte naam is ook bekend, hoor, dat is wel weer weggehaald later, maar ja, vrouwen hè, waar ik er een van ben, die hebben me toch een geheugen.....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef HENK-pissig het volgende:
Henk was een pseudoniem. Niet mijn echte naam gelukkig maar toch, dit zijn dignen die ik niet waardeer En dat weet je ook wel Vivienne, dat weet je maar al te goed. Op het laatst kon je niets anders dan alleen maar kwetsen. En nu nog steeds.
Iemand gooit alle vuile was over jou op een forum en jij wilt het dan aan de telefoon afhandelen?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef HENK-pissig het volgende:
Ik zou die haren nog even laten zitten. Straks ben je óók nog kaal...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef HENK-pissig het volgende:
Nou Vivienne,
...
en kan dan ook wel de haren van mijn hoofd afrukken uit totale onmacht.
...
Benzinepomp met shop?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef Roquefort het volgende:
Waar haal ik in hemelsnaam popcorn vandaan op zondag.![]()
In Boxtel?quote:
Henk!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef HENK-pissig het volgende:
Zorgen dat je àltijd magnetronpopcorn in huis hebt voor noodgevallen!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef Roquefort het volgende:
Waar haal ik in hemelsnaam popcorn vandaan op zondag.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef yvonne het volgende:
Ja, hé, ho hu,
ik dacht dat Henk en Vivi nu samen papa en mama gingen spelen!
En nu is misschien Vivi zijn nummer wel kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |