abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2006 @ 16:08:43 #101
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39209336
Oeh ik wachtte al op deel 2.
Whatever I want.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:09:36 #102
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39209364
Ik denk dat Viev nu even naar haar sociaal werker belt...

"internet haat me! "
pi_39209386
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef Sanne het volgende:
Doe eens even een link naar die Henk die geen stijve kan krijgen.
Nou, Sanne, dan moeten we zo ongeveer 30 topics doorspitten, en dan is de kans er nog, dat ze het door een moderator heeft laten verwijderen, omdat het achteraf gezien misschien wel toch té privé was

Maar ik heb nog nooit zoveel genante details van iemand geweten, die ik niet ken, maar wel zou herkennen, dankzij de door Vivi geplaatste foto
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39209401
Virtuele vrienden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:10:47 #105
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_39209412
ik heb me maar eens ingelezen..

Dus het gaat om een BBQ?
pi_39209420
MUUS als jij mij je diepste geheimen via Fok! verteld zeg ik het tegen niemand anders
  zondag 25 juni 2006 @ 16:11:32 #107
6536 dwerg
chagrijn
pi_39209445
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:10 schreef milagro het volgende:
Nou, Sanne, dan moeten we zo ongeveer 30 topics doorspitten
Ah, jij hebt ook al gezocht.
I intend to live forever, or die trying.
pi_39209454
Ennuh... Zij heeft zich toch vol laten pompen mogen wij even lachen dat er dan een jong uitkomt
  zondag 25 juni 2006 @ 16:11:46 #109
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_39209458
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef ChiaraRoma het volgende:
jongens en meiden, nog één keer.
Ik vind het de moeite niet waard om er verder op in te gaan.
Het een lokt eht andere uit, nogmaals het voegt NIETS toe!!!!
Ik heb geprobeerd mijn weerzin en irritatie over deze aanpak te ventileren, maar ik heb het idee en gevoel dat het van kwaad toto erger wordt.
Milagro, jij bent nog wel de zinnigste en wijste op dit forum, en jouw reactie is begrijpelijk, je hebt vaak ook hele goede dingen gezegd en je denkt werkelijk ná over dingen voor ze neer te tikken.
vandaar, sans rancune.

Verder mag men stoppen wanneer hij/of /zij wil en aangezien ik het nu voor gezien hou, ga ik dus lekker een wijntje drinken.
btw. ik ben echt vivi niet en zeker geen familie.
"psst, Milagro, it is I, Vivi..... !! I am wearing a clever disguise.... "
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 25 juni 2006 @ 16:12:04 #110
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39209466
ja godver.. heb ik de weekend-rel weer gemist
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39209469
Ik zal ook niets verklappen.
Ik zweer het.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:12:58 #112
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39209500
quote:
Maar ik heb nog nooit zoveel genante details van iemand geweten, die ik niet ken, maar wel zou herkennen, dankzij de door Vivi geplaatste foto
Weet je wat zo leuk zou zijn? Als je hem op straat herkent en dan zegt "ken ik jou niet ergens van?". En dan denkt íe dat je hem probeert te versieren en gaat de bink uithangen in de hoop te scoren. Hij probeert een praatje aan te knopen: "Ja dat hoor ik vaker..".
- "oh is dat zo, oh gelukkig ik dacht dat ik de enige was die op de hoogte was van je erectiele disfunctie"
pi_39209503
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ah, jij hebt ook al gezocht.
Vivi en Henk, the horror continues ?
pi_39209514
quote:

[..]

Nou, Sanne, dan moeten we zo ongeveer 30 topics doorspitten, en dan is de kans er nog, dat ze het door een moderator heeft laten verwijderen, omdat het achteraf gezien misschien wel toch té privé was

Ja zou Henk het ook allemaal weten..
De reden waarom je hem zou uitlachen als je hem tegen zou komen..
Of juist zielig aankijken omdat je het zo sneu vind dat hij hem niet omhoog kreeg..

Of misschien kreeg hij hem wel niet meer omhoog omdat hij haar niet aantrekkelijk meer vond ofzo
pi_39209548
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Roquefort het volgende:

[..]

I will say thise only once.. Or twice.. or.. as many times you like!
pi_39209557
Kloon van Vivi .

Wanneer stopt ze nou met dat kloongedoe en d'r drama's?
  zondag 25 juni 2006 @ 16:14:46 #117
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_39209562
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:10 schreef Tally het volgende:
Virtuele vrienden
geen woord van dat van ons toen die keer ergens
pi_39209566
Impotente Henk

Geen dank.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_39209573
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ja, daarmee wordt het wel heel verdacht, idd
Ik kan maar geen kwaad doen

Wat was die andere kloon nu ook alweer, iets van Bambi toch?
  zondag 25 juni 2006 @ 16:15:20 #120
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39209584
The plot thickens. Ik moet flink wat bijlezen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 25 juni 2006 @ 16:15:46 #121
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39209598
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef MUUS het volgende:
Impotente Henk

Geen dank.
Thanks babe.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39209615
quote:
Impotente Henk

Geen dank.
ah Bambi dus idd, en oh oh oh mijn God!!!!!!!!!!!!!! wat genant
  zondag 25 juni 2006 @ 16:16:47 #123
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39209637
Ah ,de verwijderde openingspost van dat topic:
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef Vivi het volgende:
Hallo fans van mijn ellende, ter uwer (leed)vermaak (wat, ik geef toe) het leukste vermaak van al is, zal ik hier een verslag van het zeiltripje c.q. BBQ plaatsen wat ik gisteren heb gemaakt met mijn onbeantwoorde lustobject Henkie en nog een 30-tal onbenullige figuranten

Goed, gisterochtend om 9 uur verzameld in het lokale eetcafe, alwaar het pleziertripje vanuit ging, om met zijn allen even wakker te worden onder het genot van koffie met drambuie, want HEEJ, je gaat maar eens per jaar uit he! (dat was althans ons motto, wat niet noodzakelijker wijs waar hoeft te zijn).

Zover geen bijzonderheden, we begaven ons in de tourbus met onze chauffie Mark (die trouwens een briljante vertolking van het geniale nummer "WATSKEBEURT???" weggaf, maar dat terzijde) naar onze bestemming te Loosdrecht.

Daar aangekomen besprongen wij (ik, Henkie, Mijn beste vriendje Y. en zijn vriendinnetje M., en nog 2 vrienden/bekenden genaamd J. en H.) ons bootje genaamd Nora, alwaar Henkie zich meteen opwierp als doorgewinterde zeebonk en allerhande zeiltermen en bevelen begon rond te blaten zodat de voltallige bemanning van ons bootje er na 15 minuten fantasieen over een gekielhaalde Henkie op na begon te houden.

Ik daarentegen dacht slechts: "Wat is hij toch heerlijk dominant! en Dat zei ik hem ook, maar dan wrs niet met de "flieft"smiley erachter want hij bond enigzins in..

So far so good, en niets aan het handje. Bij het eilandje aan gekomen stond er een tent waar we gezellie in konden zitten, en een aantal kratten rose die met een vrachtschip waren aangeleverd. tevens was er voor de gelegenheid een Heineken neven-vestiging gebouwd .

Mensen en honden renden door elkaar, Henkie probeerde de aanwezige honden en kinderen een heropvoedingscursus te geven, we dronken en kletsten..maw, het was gezellig

Kreeg nog even de vraag van mijn love-interest hoe het nou was afgelopen met al die mannen afgelopen zaterdag want ik liep volgens hem te dansen als een meisje van 16 met een roedel hitsige hyena's om me heen. Ik antwoorde hem dat ik gewoon aan het dansen was en die kerels moeilijk een straatverbod voor de dansvloer kon opleggen maar dat het me niet echt interesseerde verder. Wel heb ik ook nog geinformeerd of hij zich ook had vermaakt met het bejaardenclubje want nadat ie mij had begroet ging ie de hele avond krampachtig bij 3 overjarige taarten met craquele-hoofd staan praten en overdreven doen

Dan, de BBQ. Henk posteerde zich als de rechtgeaarde Ungabunga persoon die hij nu eenmaal is (Ik man, ik prooi braden) bijna op de BBQ onder het mom van het vlees omdraaien. Maar ja, ik houd hem in de gaten natuurlijk en zag hem en passant pakweg 10 aan sateprikkers geregen koeien en 12 gemarineerde geiten naar binnen proppen.

Ik zat ondertussen in het tentje met het lieftallig hoofdje van sinds 8 jaar mijn beste vriendje Y. op mijn schoot, wij knuffelen nu eenmaal graag maar daar is niets mis mee toch..ik bedoel, zelfs het vriendinnetje van Y. vind het niet erg en knuffelt regelmatig blijmoedig mee..als in knuffelen, en niets meer

Henk kwam even polshoogte nemen en ik informeerde fijntjes "Heb je wel genoeg gegeten Lieverd? "

Kijk, het was gewoon een geintje hoor

Nou ligt zijn gewicht nogal gevoelig...bakjes sla enzo, dus hij BEGON me toch te blazen...hij had alleen het vlees maar omgedraaid en verder niets en yaddayadda, en eindigde met de woorden : "SUCCES MET JE SYMBIOSE!!!" doelend op het geknuffel met Y. Toen ging ie een eind verderop staan briesen zoals een echte neanderthaler zich terugtrekt in zijn hol

Kijk Fok!kers, vinden jullie dat nou niet raar??? Ik bedoel, HIJ wil toch ZELF niet zijn eigen opgeblazen blaaskakerige hoofd op mij neerleggen?! En dan mag een ander dat vervolgens ook niet ofzo?

IIg. Even later voegde meneer zich weer bij het gezelschap, maar ik voelde mij nogal onterecht bejegend en deed een beetje koeltjes, en toen ging ie ineens vragen of ie wat verkeerd had gedaan, want ik deed zo onaardig

Mijn reply op deze vraag was dat ik nu weer in mijn normale doen was en dat dit nu eenmaal mijn ware karakter was

Goed, het ijs ontdooide weer een beetje en zodra ik normaal deed maakte hij weer een rotopmerking, het ging over de jacuzzi die een andere vriend op zijn boot had, ik zat daarover te praten met iemand die ook bij ons groepje zat, en dat ik daar best in zou willen zitten. Waarop Henk er zich weer mee moest bemoeien door te zeggen dat "HIJ echt niet met mij in de jacuzzi zou gaan!!!! HOOR!!!!!!"

Eh...ja? Had ik hem uitgenodigd dan? En daarbij, HIJ heeft MIJ gedumpt, dus vanwaar dit soort opmerkingen???

Nou, ik gaf hem dus een afzeiker terug en vervolgens hadden we samen weer lol als vanouds tijdens het terug zeilen, nadat Henk het zat was om als boegbeeld met zak chips te fungeren probeerden we samen het bootje te laten omslaan en mensen overboord te duwen en alle dooie pieren zich rot irriteerden aan ons en ons hartgrondig haatten terwijl wij blikken van verstandhouding uitwisselden en elkaars rottige opmerkingen afmaakten

Maar dit was wrs weer te intiem voor Henkie dus terug aan land werd ik weer genegeerd tot in de bus. Ik zat er het eerst in, laat het gepeupel maar sjouwen met de tent tenslotte, en iemand anders ging naast mij zitten) waarna Henk achter mij plaatsnam, met niemand naast hem.

Tijdens het rijden kwam Henk wrs aandacht te kort want hij begon als een kleuter in mijn rug te schoppen, waarna ik zijn zonnebril van zijn kop heb geslagen, waarna hij zei: "

Viv, wat ben je mooi vandaag..! Hoe gaat het nou met je"?

Ik antwoorde dat het best redelijk ging zolang hij zijn maat 45 niet met volle kracht tegen mijn rugleuning wilde plaatsen. Zijn reactie:

"Ik ben eenzaam."

Waarop ik zei: "Henk, ik negeer je..mag dat?"

Nou, dat mocht niet maar ik heb het toch gedaan, ondanks getrek aan mijn haar en aanverwant puberaal gedrag. Ook wilde hij een sigaret, die ik natuurlijk niet wilde geven, hihi ,en als ik hem niet gaf zou hij me een kusje geven waarna ik hem natuurlijk net gaf toen ik hem aanstalten zag maken de daad bij het woord te voegen...Joechei, welk een jolijt is mij toch beschoren sinds ik deze man ken

Nou, terug op het vertrekpunt werd er nog een drankje genuttigd op de geslaagde dag, waarna de verwensingen weer over en weer vlogen gepaard gaande met het nodige geknijp en schenen-schoppen

J. kwam er tussen zitten en concludeerde dat wij wel heel veel van elkaar houden, waarop Henk dat beaamde. J. (De gefrustreerde bommenlegger) met poederbuks wilde dat natuurlijk wel nader anayseren dus vroeg: "Maar HOE houd je dan van viv"

Nou als vriendin natuurlijk en blabla, het verhaal dat we al kennen. Ik vond het dodelijk vermoeiend worden dus ik ben naar huis gegaan, Henkie achterlatend met zijn favoriet muziekje, wat ik totaal per ongeluk maar o zo toevallig opzette.. (het lot! Het is het lot!!!!) "Closest thing to crazy" van Katie Melua (een aanrader, medefokkers! ) wat ook mijn lijflied is momenteel.

Tot zover dit verslag van wederom een hopeloze dag vol gesmacht naar de irritantste man die ooit mijn paadje heeft mogen kruisen.

Sorry voor het ontbreken van de stomende sexscenes, oh nee wacht, dat was toch al nooit aan de orde
  zondag 25 juni 2006 @ 16:16:51 #124
6536 dwerg
chagrijn
pi_39209643
quote:
Impotente Henk

Geen dank.

Onvoorstelbaar. Kun je van mij nog chantabele uitspraken vinden? Dan vraag ik een mod wel of hij/zij die posts wil wijzigen.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 16:17:02 #125
42184 crew  DaMart
pi_39209650
Eigenlijk verdient Vivi wel haar eigen banner op Fok!

zondag 25 juni 2006 @ 16:17:03 #126
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_39209651
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik kan maar geen kwaad doen
Zal ik je even een cursus doen?
pi_39209685
Wat is die Vivi een zwakzinnige Josti. Daar is alles wel mee gezegd denk ik.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 25 juni 2006 @ 16:18:12 #128
2964 Armageddon
pi_39209694
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:17 schreef DaMart het volgende:

[afbeelding]
pi_39209711
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

geen woord van dat van ons toen die keer ergens
Niemand die het weet mop!
Niemand die weet dat jij het heerlijk vind om genomen te worden door een dildo in je kont..
En hej het staat op Fok! dus geen hond die het weet..!
pi_39209736
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef dwerg het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar. Kun je van mij nog chantabele uitspraken vinden? Dan vraag ik een mod wel of hij/zij die posts wil wijzigen.
. Nee, toevallig herinnerde ik me dit, omdat het lang geleden was dat ik een Vivi topic had gevolgd en ik meteen met deze info werd geconfronteerd. (En omdat ik zo moest lachen dat de kloon op de eerste pagina al door haarzelf bekend werd gemaakt)

Van de rest weet ik het hoe, wat en waar ook niet meer, heur.
Oi!
pi_39209748
Nou, ik heb besloten dat het me te weinig interesseert.
Ik ga cola drinken (sans rancune natuurlijk)
  zondag 25 juni 2006 @ 16:19:54 #132
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_39209749
nieuwe PI

zondag 25 juni 2006 @ 16:20:25 #133
2964 Armageddon
pi_39209764
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Niemand die weet dat jij het heerlijk vind om genomen te worden door een dildo in je kont..
Een dildo in je reet is nooit weg op z'n tijd.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:20:27 #134
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39209765
quote:

[afbeelding]
!!!
Whatever I want.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:20:42 #135
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39209772
quote:

[afbeelding]
pi_39209784
quote:

[afbeelding]
  zondag 25 juni 2006 @ 16:21:43 #137
242 Pinball
Electric Monk
pi_39209803
quote:

[afbeelding]
Die aansteker had je best kunnen laten staan.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:21:54 #138
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_39209811
Ik kende heel die ontspoorde Vivi niet. Leuk leesvoer zeg.

Als je zegt half Italiaans te zijn en vervolgens als kloon ChiaraRoma neemt, is dat best doorzichtig. Verder doet dit me erg denken aan "Dokter een vriendin van mij vraagt wat je kunt doen tegen rode spikkeltjes tussen je benen. Wat kan dat zijn denkt u?".

Verder lijk je die Vivi wel héél goed te kennen. Zelfs hoe ze denkt en zich voelt. Best knap. En mocht je geen kloon zijn, mwoah, dan is dat misschien nog wel sneuer.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_39209836
quote:
Impotente Henk

Geen dank.
damn, dat was april dit jaar , en ze zou hem dumpen zegt ze ..... maar besloot ineens dat zwanger raken een strakker plan was

of haal ik nu allerhande Henken door elkaar?
pi_39209855
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Nou, je kan allemaal wel eens iets typen om je hart te luchten of weet ik veel. Floep, het is eruit, en klaar.

Vivi doet het meerdere keren per dag, laat het weghalen, vertelt het WEER, laat het WEER weghalen en vertelt het dan WEER. Dat ongeveer zes keer per dag. .

Leer er dan van. Een keer of twee, maar dit. .
Oi!
pi_39209856
Het is wachten tot "ChiaraRoma" haar fles rose heeft leeggezopen en weer terugkeert naar haar computer om te reageren.
pi_39209881
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:22 schreef milagro het volgende:

[..]

damn, dat was april dit jaar , en ze zou hem dumpen zegt ze ..... maar besloot ineens dat zwanger raken een strakker plan was

Ze is toch niet zwanger van Henk? Of wel?
pi_39209898
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee hoor, da's dezelfde. Klaas-Jan. .
Oi!
  zondag 25 juni 2006 @ 16:25:02 #144
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39209923
Verdomd, toch een vervolg !
  zondag 25 juni 2006 @ 16:25:33 #145
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39209936
niet zo snel! ik zit nog de Henk-topics bij te lezen
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_39209958
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:23 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ze is toch niet zwanger van Henk? Of wel?
Nee, van die meneer in het Bambi topic, denk ik , een soort van Henk, want ook weer goed voor allerlei drama blijkbaar.

Henk 1 kan praktisch gezien niet, die kreeg hem immers niet omhoog, en werd er dus ook niet gepenetreerd......... of de Boris Becker methode moet toegepast zijn
pi_39209980
hehe, ben ff bezig geweest maar ben nu helemaal op de hoogte!.. dit is echt leuk, ik wist niet dat fok zo een sensatieforum was
pi_39209986
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:25 schreef eL. het volgende:
Verdomd, toch een vervolg !
  zondag 25 juni 2006 @ 16:27:27 #149
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39210000
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef milagro het volgende:
Henk 1 kan praktisch gezien niet, die kreeg hem immers niet omhoog, en werd er dus ook niet gepenetreerd.........
Ho,ho zoals je in 'Bambi's' topic kon lezen lukte dat wel hoor. Als ze twee vingers in zijn anus duwde en de boel flink stimuleerde.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:27:40 #150
6536 dwerg
chagrijn
pi_39210012
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef milagro het volgende:
de Boris Becker methode
Dat je het BBQ-worstje in je mond neemt en vervolgens de mayonaise ergens anders smeert.

Ik wil er niet eens aan denken.
pi_39210039
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef rival het volgende:
hehe, ben ff bezig geweest maar ben nu helemaal op de hoogte!.. dit is echt leuk, ik wist niet dat fok zo een sensatieforum was
Nou meid ik kan je verhalen vertellen
pi_39210070
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef dwerg het volgende:

[..]

Dat je het BBQ-worstje in je mond neemt en vervolgens de mayonaise ergens anders smeert.
whaha
pi_39210089
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ho,ho zoals je in 'Bambi's' topic kon lezen lukte dat wel hoor. Als ze twee vingers in zijn anus duwde en de boel flink stimuleerde.
Moest ze die vingers en dan in houden? En werd hij niet slap als ze die vingers er weer uit haalde?
Of bleef hij dan stijf?
pi_39210090
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Nou meid ik kan je verhalen vertellen
meid?
pi_39210107
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef rival het volgende:

[..]

meid?
Ja
pi_39210121
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb die info automatisch gedelete ws, bedankt voor het herstellen van de verloren gegane data

Wat was er ook alweer met die stalker op email? Waar Q. van beschuldigd werd?

Over iemand vals beschuldigen gesproken, zeg
pi_39210122
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja
waarom?
pi_39210123
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik wil er niet eens aan denken.
Misschien zaten er nog wat restjes op die BBQ en heeft ze hem daarom meegenomen. Thuis in de berging wat hitsige bewegingen met haar doos over dat rooster maken en dan negen maanden later The Fly baren.

Hè MUUS, bah. .
Oi!
pi_39210126
Dit is echt tè grappig!

pi_39210243
Goed(e) topic(s).
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 16:34:04 #161
42184 crew  DaMart
pi_39210250
Komt hier morgen op Fok!radio nog iets over, trouwens? Interviews met betrokkenen en zo?
pi_39210257
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef rival het volgende:

[..]

waarom?
pi_39210291
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef Biancavia het volgende:
Dit is echt tè grappig!

[afbeelding]

Ik vond die code ook moeilijk hoor..
Heb er een tijdje overgedaan om te ontcijferen..
Maar ik bleef moeite houden..
Na 14 dagen en nachten niet geslapen te hebben wist ik het!
Het moest MUUS zelf zijn
  zondag 25 juni 2006 @ 16:35:38 #164
2964 Armageddon
pi_39210308
Het zal toch niet he?

[TK] gebruikte Barebeque
pi_39210311
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:34 schreef Tally het volgende:

[..]

alleen maar omdat ik dit beter vermaak vind dan aan me werk gaan?
pi_39210332
Nou Vivienne, het is me wel duidelijk hoe labiel je echt bent. Theo wees mij op dit gebeuren op internet en ik schrok me kapot. Het doet me goed om te zien dat alles wat jij doet een back fire heeft. Ik heb je bijgestaan met je moeilijke problemen omtrent je moeder, ik stond voor je klaar als je me belde in het holst van de nacht. En wat blijft er als dank over: zwaarlijvigheid en impotentie op een openbaar discussieplatform.
Ik begrijp niet dat ik me ooit met jou heb ingelaten en kan dan ook wel de haren van mijn hoofd afrukken uit totale onmacht. Bella, ik heb je al vaker gezegd om hulp te zoeken en altijd probeer je weer de sterke onafhankelijk vrouw te spelen. Zie je niet in dat dit totaal mislukt en je niet alleen jezelf kwetst maar ook de mensen om je heen?

Bel me anders even, mits je mijn nummer nog hebt.
pi_39210361
WTF????
pi_39210365
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef HENK-pissig het volgende:
  zondag 25 juni 2006 @ 16:37:31 #169
2964 Armageddon
pi_39210377
  zondag 25 juni 2006 @ 16:37:37 #170
6536 dwerg
chagrijn
pi_39210385
Tja, dat duurde nog vrij lang eigenlijk.
pi_39210398
quote:
Nou Vivienne, het is me wel duidelijk hoe labiel je echt bent. Theo wees mij op dit gebeuren op internet en ik schrok me kapot. Het doet me goed om te zien dat alles wat jij doet een back fire heeft. Ik heb je bijgestaan met je moeilijke problemen omtrent je moeder, ik stond voor je klaar als je me belde in het holst van de nacht. En wat blijft er als dank over: zwaarlijvigheid en impotentie op een openbaar discussieplatform.
Ik begrijp niet dat ik me ooit met jou heb ingelaten en kan dan ook wel de haren van mijn hoofd afrukken uit totale onmacht. Bella, ik heb je al vaker gezegd om hulp te zoeken en altijd probeer je weer de sterke onafhankelijk vrouw te spelen. Zie je niet in dat dit totaal mislukt en je niet alleen jezelf kwetst maar ook de mensen om je heen?

pi_39210409
dit kan gewoon niet waar zijn
Hoeveel klonen heeft ze aangemaakt?
Leuk vermaak op zondag moet ik toegeven..
Elke week wel iets
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 16:39:13 #173
42184 crew  DaMart
pi_39210432
quote:
  zondag 25 juni 2006 @ 16:39:15 #174
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39210434
quote:

Nee, niet bellen.. hier posten!
pi_39210448
quote:
Misschien even je emailadres afschermen in je profiel?
pi_39210460
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Misschien even je emailadres afschermen in je profiel?
hoe doe ik dat????
  zondag 25 juni 2006 @ 16:40:13 #177
2964 Armageddon
pi_39210461
Wel een geile naam trouwens Vivienne.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:40:30 #178
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39210467
Henk .
Whatever I want.
pi_39210478
Mogen we wat meer info over Theo,
Ik ga mijn kind ophalen van kampeerweekendje weg
Ik lees het straks wel, dank je alvast
pi_39210483
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef HENK-pissig het volgende:

[..]

hoe doe ik dat????
Boven in wijzig profiel en dan mailadres tonen op nee zetten!
pi_39210492
r.***

Begint Henk met een r?

[ Bericht 15% gewijzigd door Biancavia op 25-06-2006 17:12:48 ]
pi_39210504
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef milagro het volgende:
Mogen we wat meer info over Theo,
Ik ga mijn kind ophalen van kampeerweekendje weg
Ik lees het straks wel, dank je alvast
Is Theo de aanstaande vader?
  zondag 25 juni 2006 @ 16:41:43 #183
2964 Armageddon
pi_39210505
Wel raar als je Henk heet dat je voorletter dan R is.
pi_39210512
Biancavia.. Misschien even weghalen?
Hoeft toch niet iedereen te weten?
pi_39210534
Henk was een pseudoniem. Niet mijn echte naam gelukkig maar toch, dit zijn dignen die ik niet waardeer En dat weet je ook wel Vivienne, dat weet je maar al te goed. Op het laatst kon je niets anders dan alleen maar kwetsen. En nu nog steeds.
Ik snap ook wel waarom je de naam Henk gebruikt hebt trouwens aangezien je collega zo heet
pi_39210596
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef HENK-pissig het volgende:
Henk was een pseudoniem. Niet mijn echte naam gelukkig maar toch, dit zijn dignen die ik niet waardeer En dat weet je ook wel Vivienne, dat weet je maar al te goed. Op het laatst kon je niets anders dan alleen maar kwetsen. En nu nog steeds.
ff op de valreep, je echte naam is ook bekend, hoor, dat is wel weer weggehaald later, maar ja, vrouwen hè, waar ik er een van ben, die hebben me toch een geheugen.....

dat je het weet .... als je het écht bent tenminste

weg is nu, tot zo
pi_39210623
quote:

Iemand gooit alle vuile was over jou op een forum en jij wilt het dan aan de telefoon afhandelen?

Het kan ook anders, hoor. Wij zijn jouw vrienden en alles wat je zegt, blijft onder ons. Kom maar op. .
Oi!
  zondag 25 juni 2006 @ 16:45:44 #188
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_39210627
quote:
Nou Vivienne,
...
en kan dan ook wel de haren van mijn hoofd afrukken uit totale onmacht.
...
Ik zou die haren nog even laten zitten. Straks ben je óók nog kaal...

Ontopic: Mocht het allemaal waar zijn dan is het knap lullig, maar ze wordt hier openlijk redelijk afgebrand. Verzacht de pijn misschien iets.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_39210629
Ja vrouwen en onthouden

De dingen die onthouden moeten worden die meestal vergeten
  zondag 25 juni 2006 @ 16:46:18 #190
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_39210650
Waar haal ik in hemelsnaam popcorn vandaan op zondag.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_39210668
gelukkig heb ik bier
pi_39210692
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef Roquefort het volgende:
Benzinepomp met shop?
  zondag 25 juni 2006 @ 16:48:20 #193
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39210734
Clonewars
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  zondag 25 juni 2006 @ 16:48:52 #194
38229 kanaiken
pi_39210746
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Benzinepomp met shop?
In Boxtel?
  zondag 25 juni 2006 @ 16:49:23 #195
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39210766
quote:

Henk!
pi_39210781
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:48 schreef kanaiken het volgende:

[..]

In Boxtel?
Weet ik veul
pi_39210783
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef Roquefort het volgende:
Zorgen dat je àltijd magnetronpopcorn in huis hebt voor noodgevallen!
  Admin zondag 25 juni 2006 @ 16:50:26 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39210813
Ja, hé, ho hu,
ik dacht dat Henk en Vivi nu samen papa en mama gingen spelen!
En nu is misschien Vivi zijn nummer wel kwijt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_39210814
Iemand gooit alle vuile was over jou op een forum en jij wilt het dan aan de telefoon afhandelen?

Het kan ook anders, hoor. Wij zijn jouw vrienden en alles wat je zegt, blijft onder ons. Kom maar op. .

Nee, zo ben ik niet en dat weet ze ook wel. Ik typeer mezelf als iemand die het niet nodig vind om publiekelijk de was over iemand buiten te hangen. Ondanks mijn gedeukte ego en de drang tot wraak waag ik mij daar niet aan. Ik weet dat ik onvolwassen en kinderachtig kan zijn, maar dit is iets wat ik wel op een volwassen manier kan benaderen (verbazingwekkend he Vivienne?)
Ik wil alleen kenbaar maken dat er ook consequenties verbonden zijn aan zulke dingen op internet. Jij hebt mij voor honderden misschien wel duizenden op internet een gezicht gegeven, een ziel en een naam. En dat vind ik moeilijk te verteren.
Vooralsnog kan ik mij niet herinneren wat ik je misdaan heb om dit te verdienen, en dat steekt me enorm. En ja, ik confronteer je er liever mee op internet aangezien je toch niet reageert op smsjes en mailtjes van mijn kant. Wat moet ik dan? Een beetje doelloos aan de zijkant alles gade slaan? Ik heb ook mijn trots en als je dat niet kunt inzien Vivienne dan had ik gelijk.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:51:03 #200
38229 kanaiken
pi_39210831
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef yvonne het volgende:
Ja, hé, ho hu,
ik dacht dat Henk en Vivi nu samen papa en mama gingen spelen!
En nu is misschien Vivi zijn nummer wel kwijt
Misschien kunnen ze samen gaan BBQ-en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')