Er ligt een heel scala aan handelingen tussen hem uit je huis trappen en hem neuken..quote:Op donderdag 13 april 2006 01:34 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het ook gezellig als ie het persoonlijk komt brengen en dan schop ik hem niet meteen van de drempel af natuurlijk.
Oke...maar ik kan toch nog steeds zeggen dat ik niet kan als hij volgende week belt.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had gezegd: neem nog maar wat meer tijd voor jezelf en kom volgende maand maar terug. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij altijd tot zijn beschikking staat, maar hij niet tot het jouwe
Jij kunt ook wel grappig zijn hoor, daar niet van. En volgens mij ben je best in staat om in ieder geval een beetje objectief naar je eigen situatie te kijken. Alleen krijg je (volgens mij dan) een accuut geval van weke knietjes wanneer je je onderwerp van affectie spreekt of ziet.quote:
Yep. You're right, ik heb het gesprek ook zelf afgekapt hoor, net.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet niet altijd zo verdomde beschikbaar zijn. Nu kom je zo makkelijk en wanhopig over..
Als een vent zegt dat je moet springen, kan je ook gewoon blijven staan en zeggen dat hij de blubberschijt kan krijgen. Zo moeilijk is het niet.
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet niet altijd zo verdomde beschikbaar zijn. Nu kom je zo makkelijk en wanhopig over..
Als een vent zegt dat je moet springen, kan je ook gewoon blijven staan en zeggen dat hij de blubberschijt kan krijgen. Zo moeilijk is het niet.
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke...maar ik kan toch nog steeds zeggen dat ik niet kan als hij volgende week belt.
Ja, dat grijsgebied noemen we " DVD'tjes kijken"quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Er ligt een heel scala aan handelingen tussen hem uit je huis trappen en hem neuken..
ik denk , ik meld het toch even![]()
Dat zou theoretisch kunnen, maar jij en ik weten allebei dat je dat niet gaat doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke...maar ik kan toch nog steeds zeggen dat ik niet kan als hij volgende week belt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zou theoretisch kunnen, maar jij en ik weten allebei dat je dat niet gaat doen.
Zeg, MUUSje, zou je misschien (als het je uitkomt hoor)....quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als een vent zegt dat je moet springen,
eh.. Laat maar.quote:kan je ook gewoon blijven staan en zeggen dat hij de blubberschijt kan krijgen. Zo moeilijk is het niet.
Nee serieus, hij is echt megalief voor me, richt zich helemaal op mij, en ook daarna nog, me vasthouden en over m'n wangetje kriebelen en lief kijken..niet zo van "Hop erop" en klaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:43 schreef SHE het volgende:
Dat is geen sex hoor...dat is gewoon geneukt worden..
En dan stuurt hij een lief smsje met 'snoepie' erin en dan mag hij een dag later komen. 'Okay'.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
O jawel hoor, dat kan ik best![]()
Ik neem gewoon de telefoon niet op
Juistem.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, MUUSje, zou je misschien (als het je uitkomt hoor)....
[..]
eh.. Laat maar.
Wat zeg je me nu? Was jouw halfgod impotent? Je was zo lyrisch over hem en hij was passioneelquote:Op donderdag 13 april 2006 01:40 schreef _Bambi_ het volgende:
Probleem is dat er een ontzettende sexuele click is, en ik ben wat dat betreft ook zwak ja..zeker na 2 jaar met een impotente zak opgescheept te hebben gezeten
Oke, maar serieus, wat is daar mis mee dan, hij is echt alleen maar lief voor me geweest tot nu toe.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dan stuurt hij een lief smsje met 'snoepie' erin en dan mag hij een dag later komen. 'Okay'.
Of hij staat ineens voor de deur met een dvd. 'Okay.'
Of hij mailt en sniffelt dat hij het moeilijk heeft en graag je pakje wil komen brengen. 'Okay.'
Don't take us in de mailing, woman..
Niks mis met gewoon geneukt wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:43 schreef SHE het volgende:
Dat is geen sex hoor...dat is gewoon geneukt worden..
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu? Was jouw halfgod impotent? Je was zo lyrisch over hem en hij was passioneel
Jezus....heb jij je ogen wel open tijdens een beurt of wat???quote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nee serieus, hij is echt megalief voor me, richt zich helemaal op mij, en ook daarna nog, me vasthouden en over m'n wangetje kriebelen en lief kijken..niet zo van "Hop erop" en klaar.
Te. Beschikbaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:49 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar serieus, wat is daar mis mee dan, hij is echt alleen maar lief voor me geweest tot nu toe.
Reet, aars, anus, hol.... kom op, beestjes bij hun naam. We zijn allemaal al wat ouder hier, het is al laat en als ik wil puzzelen, sjor ik wel een sudoku ergens vandaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]Heb ik toch verteld! Hoe ie wanhopig aan z'n slurf lag te trekken en dat ik 2 (!!) vingers in z'n jeweetwel moest proppen wilde het lukken..
Na een uur
Ik heb het zo koud alleenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef MUUS het volgende:
Juistem.
Nu lief doen en in je mandje gaan liggen..
Hij waarschuwt je al voor de pijn die komen gaat, hij geeft je nu al op een briefje dat hij je hart gaat breken. Hij biedt daarvoor alvast zijn excuses aan, zodat jij hem nooit ook maar iets kunt verwijten. Je wist namelijk waar je aan begon en bent er met open ogen in meegegaanquote:Op donderdag 13 april 2006 01:49 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar serieus, wat is daar mis mee dan, hij is echt alleen maar lief voor me geweest tot nu toe.
Ik weet zeker dat ik me dat nog wel had kunnen heugenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]Heb ik toch verteld! Hoe ie wanhopig aan z'n slurf lag te trekken en dat ik 2 (!!) vingers in z'n jeweetwel moest proppen wilde het lukken..
Na een uur
ja heb je reply gelezen. Maar goed, jullie zien er dus geen heil in verder?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij waarschuwt je al voor de pijn die komen gaat, hij geeft je nu al op een briefje dat hij je hart gaat breken. Hij biedt daarvoor alvast zijn excuses aan, zodat jij hem nooit ook maar iets kunt verwijten. Je wist namelijk waar je aan begon en bent er met open ogen in meegegaan
Verdrongen zekerquote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik me dat nog wel had kunnen heugen![]()
Die heeft ie ook absoluut. Hij is altijd zeer geinteresseerd in wat ik voel vind en denkquote:Op donderdag 13 april 2006 01:52 schreef SHE het volgende:
[..]
en voor je ook dit anders opvat..neen, ik doel niet op voor en naspel...ik doel op aandacht die verder reikt dan het fysieke
niet zoquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:52 schreef MUUS het volgende:
Reet, aars, anus, hol.... kom op, beestjes bij hun naam. We zijn allemaal al wat ouder hier, het is al laat en als ik wil puzzelen, sjor ik wel een sudoku ergens vandaan..
en daarom stelde hij je natuurlijk ook de vraag ' zo, nooit gedacht dat ik zou bellen he ! 'quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Die heeft ie ook absoluut. Hij is altijd zeer geinteresseerd in wat ik voel vind en denk
Ik wil eigenlijk gewoon geen gezeik meer. Van kerels dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef SHE het volgende:
[..]
niet zo
je zegt dit alleen maar omdat er nu 3 chicks boven op je zitten.
laat het lekker bezinken...neem morgen wat V-power en vraag je af wat je nu eigenlijk wil met jezelf.
het moet tot je doordringen...anders val je over een paar weken in exact dezelfde herhaling..hetzij in andere vorm...maar het blijft hetzelfde truukje
Nou, niet op die toon hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 01:58 schreef SHE het volgende:
[..]
en daarom stelde hij je natuurlijk ook de vraag ' zo, nooit gedacht dat ik zou bellen he ! '![]()
Hier sluit ik me bij aan. V, je blijft dezelfde mannen tegen komen, alleen iedere keer in een ander jasje om jou te misleiden. Net zo lang tot jij je les hebt geleerd en het kwartje definitief valtquote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef SHE het volgende:
[..]
niet zo
je zegt dit alleen maar omdat er nu 3 chicks boven op je zitten.
laat het lekker bezinken...neem morgen wat V-power en vraag je af wat je nu eigenlijk wil met jezelf.
het moet tot je doordringen...anders val je over een paar weken in exact dezelfde herhaling..hetzij in andere vorm...maar het blijft hetzelfde truukje
Jij wilt tussen alle negativiteit wanhopig positiviteit zien omdat je eierstokken rammelenquote:Op donderdag 13 april 2006 02:00 schreef _Bambi_ het volgende:
Jullie willen nu alleen maar negativiteit zien omdat ik het toevallig ben
Oke, maar ik wil dat dus niet meer. Dus morgen zeg ik tegen hem: "Luister, ik vind je harstikke lief maar je hebt gewoon nu de verkeerde persoon getroffen want ik heb zelf nog teveel bagage om hier tegen te kunnen" .quote:Op donderdag 13 april 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. V, je blijft dezelfde mannen tegen komen, alleen iedere keer in een ander jasje om jou te misleiden. Net zo lang tot jij je les hebt geleerd en het kwartje definitief valt
En daarna lag ie plots in je bedquote:Op donderdag 13 april 2006 02:01 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar ik wild at dus niet meer. Dus morgen zeg ik tegen hem: "Luister, ik vind je harstikke lief maar je hebt gewoon nu de verkeerde persoon getroffen want ik heb zelf nog teveel bagage om hier tegen te kunnen" .
Dat heb ik trouwens al gezegd en toen maakte hij het uit
waarom zei je dat??? dat snap ik dus niet...nogmaals >>>>>> PROOIquote:Op donderdag 13 april 2006 02:01 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar ik wild at dus niet meer. Dus morgen zeg ik tegen hem: "Luister, ik vind je harstikke lief maar je hebt gewoon nu de verkeerde persoon getroffen want ik heb zelf nog teveel bagage om hier tegen te kunnen" .
Dat heb ik trouwens al gezegd en toen maakte hij het uit
Jij hebt zelf nog lang niet alles op een rijtjequote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
ja heb je reply gelezen. Maar goed, jullie zien er dus geen heil in verder?
Allemaal waar ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij hebt zelf nog lang niet alles op een rijtje
Jij twijfelt zelf ook (nu al). (Ja, geef het maar toe)
Hij heeft in 5 jaar tijd het verlies van een kind nog nauwelijks een plek kunnen geven. (even er van uitgaande dat-ie wat dat betreft niet een lulverhaal zat op te hangen) m.i. heb je dan geen relatie nodig, maar een psychiater.
Tel op, kleur het plaatje. Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn, dan is dat over een jaar ook nog zo. Maar volgens mij wentelt hij zich maar al te graag in z'n zieligheid. Niet dat ik wil onderschatten wat het verlies van een kind betekent, maar als je (zoals je beschreef) na 4 jaar de naam nog niet kan uitspreken dan zit er echt iets scheef met het verwerken.
ah....en daar is de enige waarheid in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |