Hoezo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef petitlapin het volgende:
dit begint echt kinderachtige proporties aan te nemen, VIvi
ik vind kattig doen, en een hele namiddag steken onder water geven redelijk kinderachtig.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
ze zeggen dat je moet stoppen op je hoogtepunt, maw het was ms ooit grappig dit alles, nu is het vervelend flauw en vooral dus niet grappig.
en hij de irritantste persoon ooit? wat ben jij dan
mijn God zeg.
Ach, gun mij ook mijn uitlaatklepquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
ze zeggen dat je moet stoppen op je hoogtepunt, maw het was ms ooit grappig dit alles, nu is het vervelend flauw en vooral dus niet grappig.
en hij de irritantste persoon ooit? wat ben jij dan
mijn God zeg.
Maar hoeveel delen heb ik hiervoor gemist???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, gun mij ook mijn uitlaatklep
Ik weet!
Maar, vind het veel erger als ik mijn rl vrienden hier mee moet lastig vallen dan lekker te zeiken op een forum![]()
laat mij nou lekker Milagro, ook jij HOEFT je niet te ergeren hoor, ik verplicht je niet tot lezen
![]()
3quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar hoeveel delen heb ik hiervoor gemist???
Hahaha, kee, kun jij die mailen naar mij, dan kan ik even bijlezenquote:
Nee, dat is het ook gedeeltelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:35 schreef Angeles het volgende:
Je profileert je op dit forum altijd als een erg zelfverzekerd meisje dat zelf heel goed weet dat ze aantrekkelijk wordt gevonden. Val je dan op zo'n irritante vent omdat hij nou net een van de weinige mannen is waar jij een oogje op hebt, maar die je niet bijna als vanzelf kunt krijgen?
Ik trap nu vast een hele open deur in hoor, maar waarom vind je die vent anders nog zo leuk?
Ben je levensmoe?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha, kee, kun jij die mailen naar mij, dan kan ik even bijlezen![]()
![]()
Simpel is saaiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:37 schreef JeRa het volgende:
Vivi, zonder te weten wat hier aan vooraf ging kan ik met redelijke zekerheid zeggen: jullie zijn triest, damn oh zo triest. Ik schrok me de tering toen ik je geboortedatum zag, ik had een ietwat hoger jaartal verwachtga of weer iets met Henk beginnen, want ik maak uit het verhaal op dat je dat wil, of blijf bij 'm uit de buurt. It's as simple as that
Hahaha niet levensmoe hoor...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ben je levensmoe?
Als je gewoon op mijn username zoekt in dan zie je ze vanzelf
Maar dit word ook een beetje simpel, onderhand.quote:
Dus daarom maak je 't maar moeilijk voor jezelf, én voor een ander, zodat je eigen behoeften vervuld kunnen worden voor de tijd die je eraan wilt besteden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |