quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:03 schreef mjb44 het volgende:
Stelletje stalkers.
Maar ben eigenlijk wel benieuwd of het kan. En wil dan uiteraard graag weten wat er allemaal over mij bekend is.
Yeah rightquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:
ik zit hier met een vriend
met zo'n reactie zal je waarschijnlijk niet al teveel medewerking krijgenquote:
hou je kop dan ook!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:07 schreef joris007 het volgende:
kijk eens op hyves enzo, of msn spaces, wie weet vind je daar iets...
Dat hadden we allemaal natuurlijk al lang en breed gechecked in je fotoboekquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:11 schreef Vivi het volgende:
Maar als ik zoek op msn spaces vind ie dus nooit iets...zelfs als ik op mn eigen naam zoek niet en ik heb toch echt een space![]()
En ja het gaat echt om een vriendIk ben zelf een dame nml
Inderdaad en je bent een mooie dame.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat hadden we allemaal natuurlijk al lang en breed gechecken in je fotoboek![]()
ps. hoe oud ben je?
31quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat hadden we allemaal natuurlijk al lang en breed gechecked in je fotoboek![]()
ps. hoe oud ben je?
Ze staat wel op Hyves maar ze heeft maar 1 vriendquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:18 schreef HuHu het volgende:
Zoeken op Hyves.
De naam proberen in Google. Eventueel in combinatie met het extra keyword site:[insert webadres van z'n school].
Dan moet je zoekwoorden gebruiken die op haar slaan. Zoals de naam van d'r school.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze staat wel op Hyves maar ze heeft maar 1 vriend
En op Google levert dus niet veel op gezien de veel voorkomende naam
Ja maar dat levert geen vuile was opquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dan moet je zoekwoorden gebruiken die op haar slaan. Zoals de naam van d'r school.
Dat is toch ook de bedoeling?quote:
post maar in mn fotoboekquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:45 schreef mjb44 het volgende:
[..]
oke sorry.He jammer ging net zo leuk.
![]()
Dan moet je zoeken op voornaam en achternaam. Eventueel tussen kwootjes "".quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:
Sorry, ik weet dat hier al topics over zijn maar ik kan ze niet zo snel vinden met die fijne Google search, ik zit hier met een vriend van mij en die vind een meisje leuken nu wil hij haar natrekken op het internet
Ik heb al gekeken op Voelspriet.nl maar dat leverde niet zo veel op aangezien ze nogal een veel voorkomende achternaam heeft.
Dan vraag je haar gewoon op de koffie en dan begin je gewoon een kruisverhoor.quote:We willen natuurlijk wel ff grondig checken of het een geschikte huwelijsk kandidate is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |