quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
And I will call it:
[afbeelding]
MiniVi
Ja, dus...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vivi noemt anderen in R&P ook zeikerds, kneuzen en weet ik veel wat nog meer.
Oh, maar ze heeft wel klasse en is heel intelligent. Duhus.
[..]
And I will call it:
[afbeelding]
MiniVi
Daar post ze al hoor..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dus...
Ik zie dat jij ook helemaal opleeft bij vivi topics, want dan hoeft het niet over jezelf te gaan he?
Straks is ze onderdeel van het OUD forum, waar jij ook graag bij hoort. Is dat subforum wel helemaal stabiel?
Ik onderdeel van het OUD forum?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dus...
Ik zie dat jij ook helemaal opleeft bij vivi topics, want dan hoeft het niet over jezelf te gaan he?
Straks is ze onderdeel van het OUD forum, waar jij ook graag bij hoort. Is dat subforum wel helemaal stabiel?
ja, ze is al bezaait. So? Jij eet sokkenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Goh, zij heeft anders tot in den treure uitgelegd hoe en wat. En dan kan je haar daar opeens niet meer op afrekenen? Let wel ze komt uit 1971 en gaat dan vreemden op een forum vertellen wat ze elke week uitspookt met welke kerel, wat er in haar omgaat en hoe ze de wereld ziet. Ja, logisch dat ze dan op een gegeven moment wordt uitgekotst omdat mensen haar zien zoals ze is; een labiel zwakzinnig wijf met een kinderwens dat indruist tegen elk biologisch principe.
Ah, nieuwe ontwikkelingenquote:
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toch wel vermakelijk vonden.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
Grote kans dat ze dikke ruzie hebben gehad, Vivi nu depressief en hysterisch is en zichzelf probeert te wurgen met haar draadloze telefoon.
Sneu zeg, Klaas-Jan heeft Vie misschien niet eens met z'n stampertje beroerd want:quote:Op zondag 25 juni 2006 17:31 schreef Tally het volgende:
Ze is al een keer eerder zwanger geweest..
Vraag aan moeders en zwangere vrouwen...H
quote:
Ze vinden me daar banaal.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ben te laat, hè?
Hallo, jij sleept iedereen je topics in met je winkelwagen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
Anyway, ik vind het prima dat jullie je hiermee vermaken hoor, maar ik vraag toch beleefd of jullie het respect kunnen opbrengen mensen die hier niet om gevraagd hebben erbuiten te laten. Voor de rest maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
[..]
And I will call it:
[afbeelding]
MiniVi
Hoe was het telefoongesprek met Henk?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toxh wel vermakelijk vonden.
Let wel dat ik ze natuurlijk wat versoapt heb he.
Anyway, ik vind het prima dat jullie je hiermee vermaken hoor, maar ik vraag toch beleefd of jullie het respect kunnen opbrengen mensen die hier niet om gevraagd hebben erbuiten te laten. Voor de rest maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
Dat was echt Henk niet hoor,. die is getrouwd in Las Vegasquote:
even voor de duidelijkheid: wie moeten we er volgens jou buiten laten dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toxh wel vermakelijk vonden.
En in Las Vegas hebben ze geen internet en geen telefoon?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was echt Henk niet hoor,. die is getrouwd in Las Vegas
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:47 schreef eL. het volgende:
[..]
Hallo, jij sleept iedereen je topics in met je winkelwagen.
Correctie: we vinden JOU vermakelijk en niet je topics.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toch wel vermakelijk vonden.
Dus het was een nogal heftig gesprek met Henk?quote:Anyway, ik vind het prima dat jullie je hiermee vermaken hoor, maar ik vraag toch beleefd of jullie het respect kunnen opbrengen mensen die hier niet om gevraagd hebben erbuiten te laten. Voor de rest maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
Kom op zeg, zo naief zijn jullie toch echt nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: wie moeten we er volgens jou buiten laten dan?
Henk iig niet, want die post vrolijk mee...
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toch wel vermakelijk vonden.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
Sommige mensen "nemen"veel te makkelijk kinderen?
Klopt, en jij bent de prinses van Kirzigistan. Dochter van Superman en als je op je navel drukt wordt je onzichtbaar.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was echt Henk niet hoor,. die is getrouwd in Las Vegas
Whehehehequote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
Lees jij je fobo wel eens?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Wij slepen er niemand bij, ze worden door Vivi zelf genoemd en beschreven.
Je vind de Fok! versie van mij vermakelijk, of ben je zo retarded dat je alles serieus neemt wat ik post.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Correctie: we vinden JOU vermakelijk en niet je topics.
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
Je bent nogal in de positie om om respect te vragen. Zeker nu je er schijnbaar over een aantal maand zelf iemand bij betrekt die er niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
Jij noemt die klomp cellen een mens, inclusief mogelijkheid tot vragen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo naief zijn jullie toch echt niet!
Ik doel op mijn teerbeminde en mijn ongeboren kindje. Ik kan om een hoop lachen maar dat gaat me een tandje te ver.
Als je wel serieus bent: triestheid ten top.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je vind de Fok! versie van mij vermakelijk, of ben je zo retarded dat je alles serieus neemt wat ik post.
Wat verlies ik dan precies?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je wel serieus bent: triestheid ten top.
Als je het allemaal verzonnen hebt: nog triester.
Hoe dan ook, you lose.
Ja Croupouque. Zo is het leuk geweest. Zeg nu maar wie je echt bent.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef Vivi het volgende:
Je vind de Fok! versie van mij vermakelijk, of ben je zo retarded dat je alles serieus neemt wat ik post.
quote:
Ik vraag me af of ze het al een 'mens' noemt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij noemt die klomp cellen een mens, inclusief mogelijkheid tot vragen?
Niet zo onaardig over Klaas-Jan!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij noemt die klomp cellen een mens, inclusief mogelijkheid tot vragen?
Jr.quote:
Je geloofwaardigheid?quote:
Henk.... je schijnt niet gebeld te hebben, want je zit in Las Vegas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |