quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting:
-Vivi heeft BBQ gestolen
-Marvin heeft dat gezien, heeft ook foto's van door Vivi ontvreemde winkelwagentjes
-Vivi heeft kloon gemaakt genaamd ChiaraRoma om zichzelf te verdedigen
-Henk is de ex van Vivi en impotent, aldus Vivi
-Klaas-Jan aka Henk 2 is de vader van het nog te geboren moeten worden kind van Vivi
-Theo is een andere vent uit Vivi's leven
Kan dit in de OP? Eventuele aanvullingen welkom.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
ChiaraRoma Bambi Vivi had een barbecue gejat en winkelwagentjes, want starvin had dat gezien en toen ging ze erover klagen dat mensen haar niet lief vonden, want dat is in haar toestand niet bevordelijk. Die toestand is dat ze sperma gestolen heeft van Henk2, waarvan we eerst dachten dat het Theo was, maar die had het topic doorgegeven aan Henk, het is dus Klaas-Jan en nu zat Vivi Henk aan de telefoon uit te schelden, terwijl ze aan de tweede fles rose was begonnen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Om het even wat overzichtelijker te maken voor de mensen die zojuist in het topic zijn binnengekomen:
HuHu: klik om te vergroten.
quote:
quote:
quote:
quote:
De homo's. Gelukkig hebben we popcorn!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangen. Stelletje gore spelbrekers.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangen. Stelletje gore spelbrekers.
ROFLWAGENTJE!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk is 'OMG! WTF! BBQ' ook best toepasselijk hier.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, Klaas-Jan werd ook wel eens Henk2 genoemd, maar da's te verwarrend. Theo is alleen degene die de topics op FOK! over Henk heeft ontdekt.
Henk = ex
Klaas-Jan/Henk2 = pappie
Theo = niet belangrijk.
Zo, zijn we allemaal bij?
Ik wilde hem net zelf nog een keer gaan posten, bij wijze van TVP.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef kanaiken het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan DaMart, hier nog maar eens.
TVWquote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef eL. het volgende:
TVW.
Jij ging wegquote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde hem net zelf nog een keer gaan posten, bij wijze van TVP.
Nou ja, bij deze alsnog de tvp dus
Ah, dat is nog maar de vraag.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Modus het volgende:
Die HENK-pissig is toch gewoon een kloon van 1 van de mensen die hier meeposten.
Duh. Je maakt mij niet wijs dat Henk toevallig nét vandaag Fok ontdekt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Modus het volgende:
Die HENK-pissig is toch gewoon een kloon van 1 van de mensen die hier meeposten.
dat arme kind gaat over een paar jaar heel PUB volspammen overzijn of haar gestoorde moederquote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk het erge is natuurlijk, dat er straks nog een kind uit dat mormel komt ook.
Dat vind ik nou echt triest.
Maar tot die tijd is het wel erg lachwekkend
Is goed hoor flugeltje.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef flugeltje het volgende:
Nou kom op mensen, geen bagger in dit topic, we proberen hier een serieuze discussie te voeren...
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting:
-Vivi heeft BBQ gestolen
-Marvin heeft dat gezien, heeft ook foto's van door Vivi ontvreemde winkelwagentjes
-Klaas-Jan aka Henk 2 is de vader van het nog te geboren moeten worden kind van Vivi
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef flugeltje het volgende:
Nou kom op mensen, geen bagger in dit topic, we proberen hier een serieuze discussie te voeren...
Wel! Dankzij Theo!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Duh. Je maakt mij niet wijs dat Henk toevallig nét vandaag Fok ontdekt.
Het was Starvin niet Marvin..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting:
-Vivi heeft BBQ gestolen
Ik stel voor dat ons beider posts in de OP komen, ter behoeve van volledigheid én duidelijkheid.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
ChiaraRoma Bambi Vivi had een barbecue gejat en winkelwagentjes, want starvin had dat gezien en toen ging ze erover klagen dat mensen haar niet lief vonden, want dat is in haar toestand niet bevordelijk. Die toestand is dat ze sperma gestolen heeft van Henk2, waarvan we eerst dachten dat het Theo was, maar die had het topic doorgegeven aan Henk, het is dus Klaas-Jan en nu zat Vivi Henk aan de telefoon uit te schelden, terwijl ze aan de tweede fles rose was begonnen.
aka bambiquote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Ole het volgende:
Vivi,aka Vivienne aka Bella aka ChiaraRoma..
Sorry, het komt door die southpark episode.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Het was Starvin niet Marvin..
OPLETTUH!!!
Ennuh ja dat vind ik echt sneu.. Een kindje..
Een damequote:Op zaterdag 15 april 2006 17:11 schreef Vivi het volgende:
Maar als ik zoek op msn spaces vind ie dus nooit iets...zelfs als ik op mn eigen naam zoek niet en ik heb toch echt een space![]()
En ja het gaat echt om een vriendIk ben zelf een dame nml
Een zeer labiele moeder die perse een kind wil zodat ze niet meer alleen hoeft te zijn en een zeer labiele vader die het kind totaal niet wil en zelfs zelfmoord wil plegen omdat het kind eraan komt, ja, dat vind ik serieus diep- en dieptriest.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk het erge is natuurlijk, dat er straks nog een kind uit dat mormel komt ook.
Wat hebben jullie vrouwen toch met voortplanten.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een zeer labiele moeder die perse een kind wil zodat ze niet meer alleen hoeft te zijn en een zeer labiele vader die het kind totaal niet wil en zelfs zelfmoord wil plegen omdat het kind eraan komt, ja, dat vind ik serieus diep- en dieptriest..
Vivi's eierstokken rammelde al heel lang en Klaas-Jan is gewoon de pineut. Heel triest en extreem egoistisch..
tis het enige dat ze kunnenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat hebben jullie vrouwen toch met voortplanten.![]()
Ze is al een keer eerder zwanger geweest..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een zeer labiele moeder die perse een kind wil zodat ze niet meer alleen hoeft te zijn en een zeer labiele vader die het kind totaal niet wil en zelfs zelfmoord wil plegen omdat het kind eraan komt, ja, dat vind ik serieus diep- en dieptriest..
Vivi's eierstokken rammelde al heel lang en Klaas-Jan is gewoon de pineut. Heel triest en extreem egoistisch..
U zei?quote:
Nietus, ik kan ook nepboeren laten.quote:
quote:
Verrek, jij bent een vrouw!quote:
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie de neuk is Moniek?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
Om het even wat overzichtelijker te maken voor de mensen die zojuist in het topic zijn binnengekomen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Trouw me.quote:
Vivi noemt anderen in R&P ook zeikerds, kneuzen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?
En ze gaat het kind Astadoria noemen!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is al een keer eerder zwanger geweest..
Vraag aan moeders en zwangere vrouwen...H
Dat staat er nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ze gaat het kind Astadoria noemen!
En ik kan ook bierdrinkenquote:
Zoekmachines geven er geeneens hits op. Wat een SOA naam...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, dat gaat Ron_Jeremy doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goh, zij heeft anders tot in den treure uitgelegd hoe en wat. En dan kan je haar daar opeens niet meer op afrekenen? Let wel ze komt uit 1971 en gaat dan vreemden op een forum vertellen wat ze elke week uitspookt met welke kerel, wat er in haar omgaat en hoe ze de wereld ziet. Ja, logisch dat ze dan op een gegeven moment wordt uitgekotst omdat mensen haar zien zoals ze is; een labiel zwakzinnig wijf met een kinderwens dat indruist tegen elk biologisch principe.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zeg mods, dit is volgens mij niet echt de bedoeling. Het is leuk om de draak te steken met Vivi's zelfgegraven kuilen, maar dit gaat wel een beetje te ver, vind je ook niet?
Godsamme, dat gepost in dat gesloten topic.quote:
Tnx!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Owja, nou weet ik het weer. Het worden soms wat veel namen.quote:
Nee, verkeerd gezien. Gelukkig vindt ze het zelf ook een hondennaam.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ons beider posts in de OP komen, ter behoeve van volledigheid én duidelijkheid.
Ja sorryquote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Godsamme, dat gepost in dat gesloten topic.
Yups. Ik mag hopen dat er in Vivi's omgeving mensen zijn die zich drukmaken om dat kind straks. Want wat als het toch wel heel veel werk blijkt, zo'n kindquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op donderdag 13 juni 2002 15:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoef een man maar aan te kijken en ik ben al zwanger! [afbeelding] Maarreh, gewoon doorgaan [afbeelding]
Je bent geweldig.quote:
Zo mag ik het zien.quote:
Nouja nu hoeft ze iig zelf geen BBQ's en winkelwagentjes meer te jatten, daar heeft ze dan mini-Vivi voor!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Yups. Ik mag hopen dat er in Vivi's omgeving mensen zijn die zich drukmaken om dat kind straks. Want wat als het toch wel heel veel werk blijkt, zo'n kindEn dat het in de weg loopt
En je er rekening mee moet houden
En je niet meer aan jezelf toekomt
![]()
Zit er al in.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vergeet het duidelijke organogram niet...
Ik zal maar geen grap maken over 'vivisectie'.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dat door het geschud de bal in het doel van Portugal rolt en Nederland een ronde verder is natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef MUUS het volgende:
Dadelijk wordt het heel licht buiten, gaat de hemel open en komt God ons vertellen dat het allemaal niet waar is en dat hij gewoon een beetje wilde fucken in zijn antfarm.
Gewoon in het winkelwagentje de galerij af.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Yups. Ik mag hopen dat er in Vivi's omgeving mensen zijn die zich drukmaken om dat kind straks. Want wat als het toch wel heel veel werk blijkt, zo'n kindEn dat het in de weg loopt
En je er rekening mee moet houden
En je niet meer aan jezelf toekomt
![]()
Mini-Viviquote:Op zondag 25 juni 2006 17:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja nu hoeft ze iig zelf geen BBQ's en winkelwagentjes meer te jatten, daar heeft ze dan mini-Vivi voor!
Dat kun jij ook doen, luie hond.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Vergeet deze niet in de OP te zetten.
Voortplantingskansen worden ook gelijk gedecimeerd, ik zie hier voordelen!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
Grote kans dat ze dikke ruzie hebben gehad, Vivi nu depressief en hysterisch is en zichzelf probeert te wurgen met haar draadloze telefoon.
Dit lijkt teveel op mini-MUUS.quote:
Ja sorry ik ben een vlegelquote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je vergeet wel mijn bannertje...quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
And I will call it:
[afbeelding]
MiniVi
Ja, dus...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vivi noemt anderen in R&P ook zeikerds, kneuzen en weet ik veel wat nog meer.
Oh, maar ze heeft wel klasse en is heel intelligent. Duhus.
[..]
And I will call it:
[afbeelding]
MiniVi
Daar post ze al hoor..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dus...
Ik zie dat jij ook helemaal opleeft bij vivi topics, want dan hoeft het niet over jezelf te gaan he?
Straks is ze onderdeel van het OUD forum, waar jij ook graag bij hoort. Is dat subforum wel helemaal stabiel?
Ik onderdeel van het OUD forum?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dus...
Ik zie dat jij ook helemaal opleeft bij vivi topics, want dan hoeft het niet over jezelf te gaan he?
Straks is ze onderdeel van het OUD forum, waar jij ook graag bij hoort. Is dat subforum wel helemaal stabiel?
ja, ze is al bezaait. So? Jij eet sokkenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Goh, zij heeft anders tot in den treure uitgelegd hoe en wat. En dan kan je haar daar opeens niet meer op afrekenen? Let wel ze komt uit 1971 en gaat dan vreemden op een forum vertellen wat ze elke week uitspookt met welke kerel, wat er in haar omgaat en hoe ze de wereld ziet. Ja, logisch dat ze dan op een gegeven moment wordt uitgekotst omdat mensen haar zien zoals ze is; een labiel zwakzinnig wijf met een kinderwens dat indruist tegen elk biologisch principe.
Ah, nieuwe ontwikkelingenquote:
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toch wel vermakelijk vonden.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
Grote kans dat ze dikke ruzie hebben gehad, Vivi nu depressief en hysterisch is en zichzelf probeert te wurgen met haar draadloze telefoon.
Sneu zeg, Klaas-Jan heeft Vie misschien niet eens met z'n stampertje beroerd want:quote:Op zondag 25 juni 2006 17:31 schreef Tally het volgende:
Ze is al een keer eerder zwanger geweest..
Vraag aan moeders en zwangere vrouwen...H
quote:
Ze vinden me daar banaal.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ben te laat, hè?
Hallo, jij sleept iedereen je topics in met je winkelwagen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
Anyway, ik vind het prima dat jullie je hiermee vermaken hoor, maar ik vraag toch beleefd of jullie het respect kunnen opbrengen mensen die hier niet om gevraagd hebben erbuiten te laten. Voor de rest maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
[..]
And I will call it:
[afbeelding]
MiniVi
Hoe was het telefoongesprek met Henk?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toxh wel vermakelijk vonden.
Let wel dat ik ze natuurlijk wat versoapt heb he.
Anyway, ik vind het prima dat jullie je hiermee vermaken hoor, maar ik vraag toch beleefd of jullie het respect kunnen opbrengen mensen die hier niet om gevraagd hebben erbuiten te laten. Voor de rest maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
Dat was echt Henk niet hoor,. die is getrouwd in Las Vegasquote:
even voor de duidelijkheid: wie moeten we er volgens jou buiten laten dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toxh wel vermakelijk vonden.
En in Las Vegas hebben ze geen internet en geen telefoon?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was echt Henk niet hoor,. die is getrouwd in Las Vegas
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:47 schreef eL. het volgende:
[..]
Hallo, jij sleept iedereen je topics in met je winkelwagen.
Correctie: we vinden JOU vermakelijk en niet je topics.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toch wel vermakelijk vonden.
Dus het was een nogal heftig gesprek met Henk?quote:Anyway, ik vind het prima dat jullie je hiermee vermaken hoor, maar ik vraag toch beleefd of jullie het respect kunnen opbrengen mensen die hier niet om gevraagd hebben erbuiten te laten. Voor de rest maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
Kom op zeg, zo naief zijn jullie toch echt nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: wie moeten we er volgens jou buiten laten dan?
Henk iig niet, want die post vrolijk mee...
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijk gezegd zit ik me te bescheuren omtrent jullie complot-theorieen, ik ben blij dat de topics die zg eenieders strot uitkwamen nu weer zo gretig aftrek vinden, dat had ik nml. al die tijd al vermoed, dat jullie ze toch wel vermakelijk vonden.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
Sommige mensen "nemen"veel te makkelijk kinderen?
Klopt, en jij bent de prinses van Kirzigistan. Dochter van Superman en als je op je navel drukt wordt je onzichtbaar.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was echt Henk niet hoor,. die is getrouwd in Las Vegas
Whehehehequote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
Lees jij je fobo wel eens?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Wij slepen er niemand bij, ze worden door Vivi zelf genoemd en beschreven.
Je vind de Fok! versie van mij vermakelijk, of ben je zo retarded dat je alles serieus neemt wat ik post.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Correctie: we vinden JOU vermakelijk en niet je topics.
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
Je bent nogal in de positie om om respect te vragen. Zeker nu je er schijnbaar over een aantal maand zelf iemand bij betrekt die er niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
Jij noemt die klomp cellen een mens, inclusief mogelijkheid tot vragen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo naief zijn jullie toch echt niet!
Ik doel op mijn teerbeminde en mijn ongeboren kindje. Ik kan om een hoop lachen maar dat gaat me een tandje te ver.
Als je wel serieus bent: triestheid ten top.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je vind de Fok! versie van mij vermakelijk, of ben je zo retarded dat je alles serieus neemt wat ik post.
Wat verlies ik dan precies?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je wel serieus bent: triestheid ten top.
Als je het allemaal verzonnen hebt: nog triester.
Hoe dan ook, you lose.
Ja Croupouque. Zo is het leuk geweest. Zeg nu maar wie je echt bent.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:50 schreef Vivi het volgende:
Je vind de Fok! versie van mij vermakelijk, of ben je zo retarded dat je alles serieus neemt wat ik post.
quote:
Ik vraag me af of ze het al een 'mens' noemt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij noemt die klomp cellen een mens, inclusief mogelijkheid tot vragen?
Niet zo onaardig over Klaas-Jan!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij noemt die klomp cellen een mens, inclusief mogelijkheid tot vragen?
Jr.quote:
Je geloofwaardigheid?quote:
Henk.... je schijnt niet gebeld te hebben, want je zit in Las Vegas.quote:
Maar wie ben jij dan? Als je Henk niet bent, wie ben je dan wel?quote:
quote:
Correct, dan zal ik het nog eens nalezen voor een andere interpretatie.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het al een 'mens' noemt.
Aangezien ze al eens eerder zwanger is geweest, maar daar geen kind uit is gekomen, is de conclusie eenvoudig te trekken dat ze het heeft laten weghalen.
Zoiets doe je niet als je een ongeboren kind als een 'mens' noemt. Want dan noem je abortus dus moord.
Voornamelijk je integriteit en waardigheid. Maar goed, dat zijn dingen die je waarschijnlijk toch nooit gekend hebt. En tja, wat je niet hebt kun je ook niet missen...quote:
Ik ben gewoon precies op tijd!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:45 schreef Vivi het volgende:
Je vermoorde onschuld [/bbq].quote:Op zondag 25 juni 2006 17:52 schreef Vivi het volgende:
Wat verlies ik dan precies?
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Ah, eindelijk... Het moddergooien is begonnen
Jeetje Henk what did she do now!quote:
Haha, hard.quote:
Ik hoop niet dat hij al vlees had gekochtquote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
Maar ondertussen heeft starvin (whehehe starvin ...) nog steeds geen bbq.
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon precies op tijd!
Viev, kom op. Je haalt zelf die mensen erbij die er niet om hebben gevraagd en nu die mensen schijnbaar zelf hier opduiken om hun kant te vertellen, moeten wij respect opbrengen door ze er nu buiten te houden? Beetje omgekeerd.
Ik breng liever het respect op van hoor en wederhoor, nu die mogelijkheid zich voor lijkt te doen.
quote:
Hij heeft waarschijnlijk nog wat oude topics doorgelezen.quote:
Is het al bekend wie starvin is? (tenminste als ie iemand anders blijkt te zijn dan een toevallige buur?)quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
Joh, maar je weet het nooit natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij is HENK-pissig niet de echte Henk, maar een vuile kloon!
Nee, die was van de studenten.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
Het komt op mij over als gemeende woede... Kan aan mij liggen hoor. En is dit nou dat vluchtgedrag wat Henk eerder beschreef?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Vivi het volgende:
Kom op CC, jij ent toch niet zo dom dat je echt gelooft dat dat "Henk" is????
Anyway, ik begrijp dat dit soort dingen [gewoon kunnen hier, sorry, maar ik ga echt kappen hier, ik kan er niet meer zo de humor van inzien.
Ja, weet ik veel. Ik zeg ook maar wat ik zie.quote:
In tegenstelling tot jou die over mijn vraag heen leestquote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk nog wat oude topics doorgelezen..
Vivi bashen, niks anders nu.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik heb helemaal geen tijd om dit allemaal bij te lezen.
En jij was toch een homofiel in een rolstoel?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij is HENK-pissig niet de echte Henk, maar een vuile kloon!
Voorlopig is het iig vermakelijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik zeg ook maar wat ik zie.Mijn kloon-detector ging gewoon af.
Ik heb me niet ingelezen en weet ook niet wat er nu gaande is tussen Vivi en die Henk.
Ik snap dat je veel interessanter is om dit te geloven voor iemand als jij.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het komt op mij over als gemeende woede... Kan aan mij liggen hoor. En is dit nou dat vluchtgedrag wat Henk eerder beschreef?
Vermakelijker, is dat het woord waar je naar op zoek was?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap dat je veel interessanter is om dit te geloven voor iemand als jij.
quote:....
Maar, ik denk dat je er zeker een stuk MEER op voorbereid kan zijn dan sommige mensen, die maar kinderen op de wereld zetten omdat dat ze nu eenmaal "leuk lijkt" terwijl ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen en niet beseffen wat een verantwoordelijkheid je op je hals neemt.
Ik denk dat ik redelijk volwassen en verantwoordelijk ben en kan mezelf goed handhaven in de maatschappij (ben 29) maar nog betwijfel ik of ik op dit moment een goede moeder zou zijn, met zo'n psychologische test zouden meer mensen die daar niet heel erg goed over nadenken ms wat bewuster gaan worden.
....
Dankje, graag gedaan.quote:
En? Ik post ook nog wel eens serieus hoor. Niet zo vaak, dat geef ik toe, maar wel eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Ole het volgende:
[..]
uit dit topic Sommige mensen "nemen"veel te makkelijk kinderen?
samenvatting in OP..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik heb helemaal geen tijd om dit allemaal bij te lezen.
Wellus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
En? Ik post ook nog wel eens serieus hoor. Niet zo vaak, dat geef ik toe, maar wel eens.
Maar wat een stelletje smerige aasgieren bij elkaar zijn jullie hier zeg, het is werkelijk bedroevend, ik ga het niet eens meer lezen ook.
Ondertussen zijn we natuurlijk wel een paar jaar verder.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Ole het volgende:
[..]
uit dit topic Sommige mensen "nemen"veel te makkelijk kinderen?
Net zoals je een paar post geleden dat je weggingquote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
En? Ik post ook nog wel eens serieus hoor. Niet zo vaak, dat geef ik toe, maar wel eens.
Maar wat een stelletje smerige aasgieren bij elkaar zijn jullie hier zeg, het is werkelijk bedroevend, ik ga het niet eens meer lezen ook.
Maar je reageert nog wel, hè?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ouder en wijzer?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we natuurlijk wel een paar jaar verder.
Ja. Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
En dan is het andersquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Je hebt wel gelijk.
Maar jij begon.![]()
Ik gebruik schijnbaar en lijkt niet voor nietsquote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Vivi het volgende:
Kom op CC, jij ent toch niet zo dom dat je echt gelooft dat dat "Henk" is????
Neem maar van mij aan dat het gewoon een kloontje is hoor.
Het drama zie je er toch zeker nog wel van in, Vivi?quote:Anyway, ik begrijp dat dit soort dingen gewoon kunnen hier, sorry, maar ik ga echt kappen hier, ik kan er niet meer zo de humor van inzien.
Euh nou, toen vond je het belachelijk dat mensen zomaar kinderen maken, omdat het ze wel leuk lijkt. Een stabiele omgeving was nodig voor het kind, vond je.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je zegt het zelf hequote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef SHE het volgende:
en eigenlijk vind ik mezelf een lamer dat ik het nog gelezen heb ook![]()
Omdat?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef SHE het volgende:
Ik vind dit gebeuren heel sneu, in alle opzichten en eigenlijk vind ik mezelf een lamer dat ik het nog gelezen heb ook![]()
Die eierstokken rammelen harder naarmate je ouder wordt, daar kun je niets aan doen MUUS.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh nou, toen vond je het belachelijk dat mensen zomaar kinderen maken, omdat het ze wel leuk lijkt. Een stabiele omgeving was nodig voor het kind, vond je.
Dat is nu allemaal niet meer nodig?.
Dit is in alle opzichten zo vreselijk sneu, dat ik plaatsvervangende schaamte voel bij het lezen van die topics.quote:
Dat heb je van Jochem Myers uit Adehante he....?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Die eierstokken rammelen harder naarmate je ouder wordt, daar kun je niets aan doen MUUS.
(hoewel ik ze nog steeds niet hoor rammelen, ondanks dat ik bijna 37 ben.. )
Adehante?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb je van Jochem Myers uit Adehante he....?![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb je van Jochem Myers uit Adehante he....?![]()
Die flugeltje heeft aangepast? Een scheldwoord geschreven door Henk-Pissigquote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef static het volgende:
Wat stond er in die quotes die zijn gewijzigd?
this is your life!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef SHE het volgende:
poeh hee, wat een verhalen..ik heb vluchtig alle topics doorgelezen.
god damnit, wat een ellende. En vivi...rose en zwangerschap?![]()
Ik vind dit gebeuren heel sneu, in alle opzichten en eigenlijk vind ik mezelf een lamer dat ik het nog gelezen heb ook![]()
Zo heet die show die hij een keer gaf. Jochem Myers is een carbaratier. Net zoals Eddie Murphy met Raw. Schnappie nou?quote:
Een hele gemene opmerking van Henk-pissig..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef static het volgende:
Wat stond er in die quotes die zijn gewijzigd?
Maar ze heeft net zelf gezegd dat ze alleen maar zit te dollen hier.. Vivi is eigenlijk een vadsige kerel van 60, met een levendige fantasie.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is in alle opzichten zo vreselijk sneu, dat ik plaatsvervangende schaamte voel bij het lezen van die topics.
Dat kind heeft heel dringend psychische hulp nodig en het feit dat er leven in haar zit is ook heel verdrietig. God behoedde dat kind
Echt, ik vind dit net zoiets als lachen om mongooltjes. Ok, het is best grappig, maar je WEET dat het niet kan
Ach, ze kan nu wel roepen dat ze het wat 'versoapt' heeft, maar de feiten blijven er niet minder triest om natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ze heeft net zelf gezegd dat ze alleen maar zit te dollen hier.. Vivi is eigenlijk een vadsige kerel van 60, met een levendige fantasie.![]()
Wel zo fijn voor een kind om in zo'n leven op te groeien danquote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, ze kan nu wel roepen dat ze het wat 'versoapt' heeft, maar de feiten blijven er niet minder triest om natuurlijk.
En ik vraag me af hoeveel er versoapt is, aangezien ze zelf ook zegt dat ze van drama in haar leven houdt. 'Want dan leef je pas' ofzo...
Het is inderdaad een triest geval. **** Je moet er toch niet aan denken dat dergelijke gevallen moeten opvoeden? Dat is wachten op een anti christ.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, ze kan nu wel roepen dat ze het wat 'versoapt' heeft, maar de feiten blijven er niet minder triest om natuurlijk.
En ik vraag me af hoeveel er versoapt is, aangezien ze zelf ook zegt dat ze van drama in haar leven houdt. 'Want dan leef je pas' ofzo...
Als het allemaal verzonnen soaps zijn, waarom haalt zij altijd al die verhalen weer weg? Ik geloof er dus niks vanquote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
En anders de kinderbescherming na de geboorte even alle posts van Vivi laten lezen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef Zeurberus het volgende:
Vind die flessen Rose nog best een goed idee eigelijk
Gewoon een minder populaire manier van abortus die je zelf nog kan toepassen ook, ook na het eerste trimester.
Want zeg nou zelf, dit kind heeft in toch al een flinke kut toekomst in het verschiet met zo'n ouder, kan je er net zo goed niet aan beginnen.
Je zou het bijna hopen. Dan had ze/hij tenminste inlevingsvermogen, humor en intelligentie. Beter vadsig en man, dan een simpele, egocentrische, borderlinende Vinkenslagse.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Ole het volgende:
Maar ze heeft net zelf gezegd dat ze alleen maar zit te dollen hier.. Vivi is eigenlijk een vadsige kerel van 60, met een levendige fantasie.![]()
En dan kan de maatschappij geld ophoesten voor haar 'fout', zeeeeker een puik planquote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders de kinderbescherming na de geboorte even alle posts van Vivi laten lezen?
Mijn lachspieren wat doe je!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Zo.
Voor de volledigheid en duidelijkheid:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie mijn sarcastisch gebruikte PIquote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En dan kan de maatschappij geld ophoesten voor haar 'fout', zeeeeker een puik plan![]()
![]()
![]()
Da's eigenlijk wel een goede samenvatting.quote:
Negatieve aandacht is ook aandacht!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Het erge hè, het écht heel erge
is dat Vivi topics als dit strálend zit te lezen volgens mij.
Oeh aandacht! Oeh allemaal voor mij!
Er komt een nieuwe aflevering, dat verzeker ik je. Ik zet zowaar mijn ballen als inzet in en ik wil ze toch echt graag houden en gebruikenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef HuHu het volgende:
Zo.... weer even bijgelezen, zo na de avondmaaltijd.
Zonde dat Vivi niet meer reageert.
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe aflevering, dat verzeker ik je. Ik zet zowaar mijn ballen als inzet in en ik wil ze toch echt graag houden en gebruiken
_Bambi_quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Ole het volgende:
Vivi,aka Vivienne aka Bella aka ChiaraRoma..
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef Juup© het volgende:
_Bambi_
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is toch erg wanneer je _Bimbo_ niet eens goed kunt spellen...
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:36 schreef Zeurberus het volgende:
Vind die flessen Rose nog best een goed idee eigelijk
Gewoon een minder populaire manier van abortus die je zelf nog kan toepassen ook, ook na het eerste trimester.
Want zeg nou zelf, dit kind heeft in toch al een flinke kut toekomst in het verschiet met zo'n ouder, kan je er net zo goed niet aan beginnen.
Goed zo. En het stoppen met roken, is dat al gelukt ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen.
je zou toch niet meer reageren ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen.
Ja, dat is prima gelukt, jammer he.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef eL. het volgende:
[..]
Goed zo. En het stoppen met roken, is dat al gelukt ?
Nee hoor, hartstikke goed. Mij lukt het niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:27 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat is prima gelukt, jammer he.
Die BBQ, doet ie het goed?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.
Uit: Sorry...maar ik draai door..denk ik...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:42 schreef Vivi het volgende:
....................................
Nu was de situatie zodanig dat ik vanaf 15.00 uur vanmiddag rose had ziten tanken...En er brak iets in me..ik werd zo kwaad na het lezen van die smsjes...met de voorgeschiedenis in ogenschouw.
....................................
Hoe harder je schreeuwt...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik drink geen druppel, ik begrijp niet helemaal hoe dit de wereld in is gekomen. En nogmaals, het merendeel van mijn posts moeten niet al te serieus worden genomen, al begrijp ik best dat dat de pret enigzins drukt.
Sinds ik zwanger ben dusquote:Op zondag 25 juni 2006 19:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Uit: Sorry...maar ik draai door..denk ik...
[..]
![]()
maar ga je wel dat kind baren?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja kijk, dan moet je vooral beginnen met alcohol nuttigenquote:
Dank je wel, ik bergijp de hoge amusementswaarde ook niet helemaal, het lijkt onderhand wel of ik een kampbeul ben ofzo, maar goedquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef 2biergraag het volgende:
Het is natuurlijk leuk om met z'n allen iemand helemaal af te kraken.
Maar dit slaat nergens op, het enige bewijs wat ik gelezen heb zijn wat vage beschuldigingen
en een foto van een winkelwagentje.
Dit vrouwtje heeft een winkelwagen voor de deur staan, sjonge jonge wat erg![]()
O dus je bent níet zwanger?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hooguit een kamper.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank je wel, ik bergijp de hoge amusementswaarde ook niet helemaal, het lijkt onderhand wel of ik een kampbeul ben ofzo, maar goed
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja kijk, dan moet je vooral beginnen met alcohol nuttigen![]()
En dan ook nog met droge ogen zeggen dat je totaal geen alcohol drinkt en dat je niet weet hoe dat in de wereld is gekomen...![]()
Er schieten me nu 2 dingen binnen, die winkelwagen, daarvan beweerde ze nooit 1 te hebben meegenomen en ze beweert nu nooit een druppel alcohol genuttigd te hebben waar zij nu alweer op terugkomtquote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef 2biergraag het volgende:
Het is natuurlijk leuk om met z'n allen iemand helemaal af te kraken.
Maar dit slaat nergens op, het enige bewijs wat ik gelezen heb zijn wat vage beschuldigingen
en een foto van een winkelwagentje.
Dit vrouwtje heeft een winkelwagen voor de deur staan, sjonge jonge wat erg![]()
Beetje in de war op zijn tijd lijkt me een betere beschrijvingquote:Op zondag 25 juni 2006 19:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank je wel, ik bergijp de hoge amusementswaarde ook niet helemaal, het lijkt onderhand wel of ik een kampbeul ben ofzo, maar goed
Allebei je statements zijn totaal niet waar, ik zou maar eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er schieten me nu 2 dingen binnen, die winkelwagen, daarvan beweerde ze nooit 1 te hebben meegenomen en ze beweert nu nooit een druppel alcohol genuttigd te hebben waar zij nu alweer op terugkomten er zijn vast nog meer dingen maar ik ben aan het eten...
1 gaat dat kind geboren wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik begrijp je text niet helemaal, meen je nu serieus uit mijn posts op te maken dat ik sinds mijn zwangerschap ben BEGONNEN met drinken
?
Nou ja goed, dat zegt wel weer genoeg
1, 2,3 en 4: Gaat je geen flikker aanquote:Op zondag 25 juni 2006 19:34 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
1 gaat dat kind geboren worden
2 wie is de vader
3 waar is ie
4 gaat hij hier in mee
?
Ja goede vraag, waren de verhalen over Henk en Klaas-Jan ook verzonnen dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:34 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
1 gaat dat kind geboren worden
2 wie is de vader
3 waar is ie
4 gaat hij hier in mee
?
doe eens niet zo grof en onaardigquote:
Wat erg voor die baby hey, ze heeft haar winkel wagen niet teruggebracht en ze beweert dat ze er geen heeft meegenomen!!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er schieten me nu 2 dingen binnen, die winkelwagen, daarvan beweerde ze nooit 1 te hebben meegenomen en ze beweert nu nooit een druppel alcohol genuttigd te hebben waar zij nu alweer op terugkomten er zijn vast nog meer dingen maar ik ben aan het eten...
Dat zijn 2 bekende dingen ja, wie weet wat er nog meer speelt? Hoe vol zou haar huis zitten met spullen uit de hele wijk?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Wat erg voor die baby hey, ze heeft haar winkel wagen niet teruggebracht en ze beweert dat ze er geen heeft meegenomen!!!!![]()
![]()
![]()
Bovendien is er een kans dat ze een barbeque bezit![]()
Is Mabel je zus?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef Vivi het volgende:
Nee, het gaat hier over het postume kind van Klaas de Dominee, nou goed.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Wat erg voor die baby hey, ze heeft haar winkel wagen niet teruggebracht en ze beweert dat ze er geen heeft meegenomen!!!!![]()
![]()
![]()
Bovendien is er een kans dat ze een barbeque bezit![]()
niet grappig doen, beter beantwoord je de vraagquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef Vivi het volgende:
Nee, het gaat hier over het postume kind van Klaas de Dominee, nou goed.
Nee, da's niet waar.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zie je niet hoe triest je eigen post is. Sjongejonge, zo een suggestieve post heb ik nog nooit gelezenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zijn 2 bekende dingen ja, wie weet wat er nog meer speelt? Hoe vol zou haar huis zitten met spullen uit de hele wijk?
laag normbesef, doet recht aan deze aannamequote:Op zondag 25 juni 2006 19:40 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Zie je niet hoe triest je eigen post is. Sjongejonge, zo een suggestieve post heb ik nog nooit gelezen![]()
Dat was ik niet maar iemand die ik ken en die het voor me op wilde nemen, wat ik erg lief vind btwquote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, da's niet waar.
Ze heeft onmiddelijk toegegeven een keer een wagentje van de AH heeft meegenomen, omdat ze zich niet lekker voelde en daardoor de zware boodschappen niet kon dragen. Ok, prima, kan ik me goed voorstellen, als je het wagentje daarna gewoon weer naar de winkel terugbrengt maakt het ook niet uit.
Ten tweede zegt ze geen alcohol meer te drinken sinds ze weet dat ze zwanger is. En dat is een wijs besluit.
Het punt dat ik zei dat ze vanmiddag aan de rose zat, kwam doordat de TS van dat vorige topic (dan blijkbaar geen kloon van Vivi) zei dat ze wijn ging drinken.
Was dát Henk ?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Vivi het volgende:
Dat was ik niet maar iemand die ik ken en die het voor me op wilde nemen, wat ik erg lief vind btw
Hoog roddel-gehalte zou ik zeggen. Zo'n volksbuurt roddeltje.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
laag normbesef, doet recht aan deze aanname
diegene die je bezwangerd heeft?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was ik niet maar iemand die ik ken en die het voor me op wilde nemen, wat ik erg lief vind btw
Scherp, Joost.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef DOGMAN het volgende:
diegene die je bezwangerd heeft?
hoe lang was dat geleden?
hoe heetie?
wat vind hij er van?
ik zie dat je niet vies bent van denigrerende suggestieve uitsprakenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:42 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Hoog roddel-gehalte zou ik zeggen. Zo'n volksbuurt roddeltje.
Ik heb juist dat topic gelezen en ze gaf pas toe een winkelwagen te hebben gejat NADAT er een foto verscheen met een winkelwagen voor haar deur? Daarvoor zei ze dat het lulkoek wasquote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, da's niet waar.
Ze heeft onmiddelijk toegegeven een keer een wagentje van de AH heeft meegenomen, omdat ze zich niet lekker voelde en daardoor de zware boodschappen niet kon dragen. Ok, prima, kan ik me goed voorstellen, als je het wagentje daarna gewoon weer naar de winkel terugbrengt maakt het ook niet uit.
Ten tweede zegt ze geen alcohol meer te drinken sinds ze weet dat ze zwanger is. En dat is een wijs besluit.
Het punt dat ik zei dat ze vanmiddag aan de rose zat, kwam doordat de TS van dat vorige topic (dan blijkbaar geen kloon van Vivi) zei dat ze wijn ging drinken.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
ik zie dat je niet vies bent van denigrerende suggestieve uitspraken
Dat vind ik zelfs te ver gaanquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef reviewz het volgende:
Het gaat goed, je zit al bijna in Vivi broekje, volhouden hoor met dat wegwuiven hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 19:40 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Zie je niet hoe triest je eigen post is. Sjongejonge, zo een suggestieve post heb ik nog nooit gelezen![]()
Ik zei dus dat de winkelwagens bij de vuilstort niet van mij waren, en dat waren ze ook niet, aangezien ik ze dus altijd voor mn deur zet, ik ben te lui om ze naar beneden te brengen nou goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb juist dat topic gelezen en ze gaf pas toe een winkelwagen te hebben gejat NADAT er een foto verscheen met een winkelwagen voor haar deur? Daarvoor zei ze dat het lulkoek was![]()
However, omdat iedereen het over een zuipende Vivi had en ik de deel hiervoor niet gelezen heb nam ik het maar voor waar aan
Nu zijn het er al meer dan één.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zei dus dat de winkelwagens bij de vuilstort niet van mij waren, en dat waren ze ook niet, aangezien ik ze dus altijd voor mn deur zet, ik ben te lui om ze naar beneden te brengen nou goed.
Ja goedquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zei dus dat de winkelwagens bij de vuilstort niet van mij waren, en dat waren ze ook niet, aangezien ik ze dus altijd voor mn deur zet, ik ben te lui om ze naar beneden te brengen nou goed.
Op de foto was duidelijk zo een typisch flatje te zien. Is het niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
ik zie dat je niet vies bent van denigrerende suggestieve uitspraken
Het is een gewoonte dus?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rationeel gekeken is dat VERUIT de beste oplossingquote:
Ik neem toch wel aan dat Vivi haar eigen deur wel kan herkennen op de foto en meteen gezegd zou hebben dat dat niet haar voordeur, laat staan haar portiek is sherlock van niks....quote:Op zondag 25 juni 2006 19:49 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Op de foto was duidelijk zo een typisch flatje te zien. Is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |